En Sneijder en Perez dan?quote:Op donderdag 30 maart 2006 21:36 schreef stefmans het volgende:
Of marcus op 10? moet hij kunnen leren![]()
Perez als 1ste linksbuiten, met mitea erachter.quote:
huhquote:Op donderdag 30 maart 2006 21:49 schreef stefmans het volgende:
[..]
Perez als 1ste linksbuiten, met mitea erachter.
En sneijder op linker middeveld?
Ow zoquote:Op donderdag 30 maart 2006 21:53 schreef twi het volgende:
Mitea is 2e linksbuiten. We snappen dat het moeilijk is hoor, maar binnen het voetbal hebben we ook nog het begrip "de reservebank".
Rosenberg mag natuurlijk nooit op 10. Kan je 'm net zo goed op doel zetten.
ong,quote:Op donderdag 30 maart 2006 21:51 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
huh![]()
Perez--------Huntelaar---------de Mul
--------------Rosenberg----------------
Mitea--Sneijder----Speler------Speler
Wil je zo gaan spelen?
Veel te aanvallendquote:Op donderdag 30 maart 2006 21:56 schreef stefmans het volgende:
[..]
ong,
wat dacht je van
perez------Huntelaar------Rosales/de mul
Sneijder-----Rosenberg---- Spelert?
Totaal waar, maar dan zou je 1 controlerende middenvelder moeten hebben en en goede verdediging dan gaat dit bestquote:
Van welke site heb je dat? Lijkt me gewoon "gelul" want Sneijder en Perez kunnen op links spelen. Waarom dan ook nog Wilhelmsson halen?quote:Op donderdag 30 maart 2006 22:39 schreef Nashje het volgende:
Ik denk dat het best wel eens het einde van Rosales kan zijn en ze gaan proberen om Wilhelmsson te halen. De Mul als backup.
Dat denk ik.quote:
Omdat Wilhelmsson een rechtsbuiten is (en zelfs op rechtshalf uit de voeten kan).quote:Lijkt me gewoon "gelul" want Sneijder en Perez kunnen op links spelen. Waarom dan ook nog Wilhelmsson halen?
Wilhelmsson is toch een linksbuiten? Kan me vergissen maar ik meen toch echt gezien te hebben dat hij bij Anderlecht linksbuiten speelt.quote:Op donderdag 30 maart 2006 22:57 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dat denk ik.
[..]
Omdat Wilhelmsson een rechtsbuiten is (en zelfs op rechtshalf uit de voeten kan).
Ik blijf hopen dat ze vd Meyde terughalen. Wilhelmsson is ook een goede vleugelspeler, maar ik zie liever Andy terugkomen. Hij weet wat er van hem gevraagt wordt in het Ajax systeem en heeft bewezen een prima speler voor Ajax te kunnen zijn. Zowel links- als rechtsbuiten.quote:Op donderdag 30 maart 2006 22:50 schreef Kang-He het volgende:
Zou geen overbodige luxe zijn, een vleugelspeler erbij. Met al die geblesseerden elk jaar...
Christian Wilhelmsson kan eventueel ook op links en is al op niveau, Andy van der MEyde mag van mij ook terugkomen, maar zal nog wel wat wedstrijdritme moeten opdoen.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 08:08 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Ik blijf hopen dat ze vd Meyde terughalen. Wilhelmsson is ook een goede vleugelspeler, maar ik zie liever Andy terugkomen. Hij weet wat er van hem gevraagt wordt in het Ajax systeem en heeft bewezen een prima speler voor Ajax te kunnen zijn. Zowel links- als rechtsbuiten.
Klopt, maar voetballen kan hij zeker. Het is voor iedereen het beste als hij weer naar huis komt.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 08:32 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Christian Wilhelmsson kan eventueel ook op links en is al op niveau, Andy van der MEyde mag van mij ook terugkomen, maar zal nog wel wat wedstrijdritme moeten opdoen.
Van Basten heeft ook al lang voor zijn bondscoachschap en zijn Ajax trainersschap dit soort uitspraken gedaan. Wat te denken van:quote:Op vrijdag 31 maart 2006 08:39 schreef M0NTANA het volgende:
Marco van Basten was voor mij een held, de beste aanvaller die ik in actie heb gezien en dat dramatische afscheid, veel te vroeg ook. De mythe hield hij in stand, door helemaal afscheid te nemen van het voetballen, hij golfde veel en gaf zelfs geen interviews over voetbal. Jammer dat hij hierop is teruggekomen, want sinds hij bondscoach is van Oranje, is hij veel respect van mij kwijtgeraakt. Zijn wazige selectiebeleid, het hele Salomon Kalou-verhaal en nu weer zijn plannen voor één competitie met Nederlandse en Belgische clubs.
Beetje jammer allemaal van San Marco!![]()
Dit plaatje is voor mij zo typerend voor de mogelijkheden en de technische/ tactische gave van Danny Blind.quote:
Waarschijnlijk heeft Blind toch iemand als van Gaal nodig om succes te kunnen behalen. Daarom zou ik het juist zo mooi vinden als van Gaal volgend jaar de hoofdcoach is. En dat Blind dan samen met vd Lem z'n assistenten zijn.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 09:19 schreef BoNi het volgende:
[..]
Dit plaatje is voor mij zo typerend voor de mogelijkheden en de technische/ tactische gave van Danny Blind.
In zijn periode bij Ajax was hij de man met wie van Gaal de tactiek bepaalde, van Gaal kwam bij hem om problemen te bespreken, uren spraken van Gaal en hij na over wedstrijden, wat ging er goed, wat ging er mis, wat kan er verbeteren.
Hij was echt, in alle aspecten, het verlengstuk van de trainer in het veld.
Waarom komt dit er niet uit nu hij op de plek van zijn leermeester zit.....
Er is natuurlijk wat voor te zeggen dat hij (nog) niet klaar is om zelf als hoofdcoach te functioneren, maar ik begrijp zijn, op z'n tijd, zeer vreemde beslissingen niet.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 09:22 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heeft Blind toch iemand als van Gaal nodig om succes te kunnen behalen. Daarom zou ik het juist zo mooi vinden als van Gaal volgend jaar de hoofdcoach is. En dat Blind dan samen met vd Lem z'n assistenten zijn.
Dat heb ik inderdaad eerder ook al aangegeven, maar het ontbreken van dit verlengstuk neemt niet weg dat zijn beslissingen vaak erg vreemd zijn.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 10:00 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Blind was het verlengstuk van Van Gaal in te veld, maar wie is dat nu dan voor Blind?
Net wat ik wilde zeggen, je kan alles nog zo goed uitdenken, als de spelers het niet uitvoeren (of niet kunnen uitvoeren) dan heb je er nog niets aan.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 10:00 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Blind was het verlengstuk van Van Gaal in te veld, maar wie is dat nu dan voor Blind?
Idd. Het is gewoon een feit dat hij vage opstellingen maakt en heel raar wisselt vaak....quote:Op vrijdag 31 maart 2006 10:04 schreef BoNi het volgende:
[..]
Dat heb ik inderdaad eerder ook al aangegeven, maar het ontbreken van dit verlengstuk neemt niet weg dat zijn beslissingen vaak erg vreemd zijn.
Dat kan je voorlopig vergeten. Zou geen enkele reden kunnen bedenken, waarom van Gaal nu opeens naar ajax zou vertrekken, hij doet het goed met AZ. Zelfde geldt voor Adriaanse, Koeman, Jol en Ten Cate.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 09:22 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heeft Blind toch iemand als van Gaal nodig om succes te kunnen behalen. Daarom zou ik het juist zo mooi vinden als van Gaal volgend jaar de hoofdcoach is. En dat Blind dan samen met vd Lem z'n assistenten zijn.
Toch vind ik het geen slecht idee, beetje naar Engels Concept..quote:Op vrijdag 31 maart 2006 08:39 schreef M0NTANA het volgende:
Marco van Basten was voor mij een held, de beste aanvaller die ik in actie heb gezien en dat dramatische afscheid, veel te vroeg ook. De mythe hield hij in stand, door helemaal afscheid te nemen van het voetballen, hij golfde veel en gaf zelfs geen interviews over voetbal. Jammer dat hij hierop is teruggekomen, want sinds hij bondscoach is van Oranje, is hij veel respect van mij kwijtgeraakt. Zijn wazige selectiebeleid, het hele Salomon Kalou-verhaal en nu weer zijn plannen voor één competitie met Nederlandse en Belgische clubs.
Beetje jammer allemaal van San Marco!![]()
Engels concept??quote:Op vrijdag 31 maart 2006 10:40 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Toch vind ik het geen slecht idee, beetje naar Engels Concept..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |