abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36506312
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 21:36 schreef stefmans het volgende:
Of marcus op 10? moet hij kunnen leren
En Sneijder en Perez dan?
  donderdag 30 maart 2006 @ 21:49:13 #202
125053 stefmans
Ze winnen nooit van de Joden.
pi_36506413
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 21:46 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

En Sneijder en Perez dan?
Perez als 1ste linksbuiten, met mitea erachter.

En sneijder op linker middeveld?
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
pi_36506487
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 21:49 schreef stefmans het volgende:

[..]

Perez als 1ste linksbuiten, met mitea erachter.

En sneijder op linker middeveld?
huh

Perez--------Huntelaar---------de Mul
--------------Rosenberg----------------
Mitea--Sneijder----Speler------Speler

Wil je zo gaan spelen?
  donderdag 30 maart 2006 @ 21:53:23 #204
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_36506564
Mitea is 2e linksbuiten. We snappen dat het moeilijk is hoor, maar binnen het voetbal hebben we ook nog het begrip "de reservebank".

Rosenberg mag natuurlijk nooit op 10. Kan je 'm net zo goed op doel zetten.
pi_36506625
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 21:53 schreef twi het volgende:
Mitea is 2e linksbuiten. We snappen dat het moeilijk is hoor, maar binnen het voetbal hebben we ook nog het begrip "de reservebank".

Rosenberg mag natuurlijk nooit op 10. Kan je 'm net zo goed op doel zetten.
Ow zo Ik dacht achter dat hij achter Perez moest gaan spelen.
  donderdag 30 maart 2006 @ 21:56:35 #206
125053 stefmans
pi_36506679
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 21:51 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

huh

Perez--------Huntelaar---------de Mul
--------------Rosenberg----------------
Mitea--Sneijder----Speler------Speler

Wil je zo gaan spelen?
ong,

wat dacht je van

perez------Huntelaar------Rosales/de mul

Sneijder-----Rosenberg---- Spelert?
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
pi_36506772
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 21:56 schreef stefmans het volgende:

[..]

ong,

wat dacht je van

perez------Huntelaar------Rosales/de mul

Sneijder-----Rosenberg---- Spelert?
Veel te aanvallend
  donderdag 30 maart 2006 @ 22:02:03 #208
125053 stefmans
pi_36506895
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 21:58 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Veel te aanvallend
Totaal waar, maar dan zou je 1 controlerende middenvelder moeten hebben en en goede verdediging dan gaat dit best Teminste voor in de Competitie. CL is en heel ander verhaal als we dat halen
  donderdag 30 maart 2006 @ 22:23:32 #209
42940 Kang-He
Sklansky $$$ Millionaire
pi_36507721
Hou eens op met Rosenberg op 10. Daar komt hij gewoon handelingssnelheid, technisch vernuft en inzicht voor te kort.
pi_36508409
Ik denk dat het best wel eens het einde van Rosales kan zijn en ze gaan proberen om Wilhelmsson te halen. De Mul als backup.
pi_36508460
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 22:39 schreef Nashje het volgende:
Ik denk dat het best wel eens het einde van Rosales kan zijn en ze gaan proberen om Wilhelmsson te halen. De Mul als backup.
Van welke site heb je dat? Lijkt me gewoon "gelul" want Sneijder en Perez kunnen op links spelen. Waarom dan ook nog Wilhelmsson halen?
pi_36508766
Perez op 10, Rosenberg zoals ie nu staat. Of gewoon op de bank.
  donderdag 30 maart 2006 @ 22:50:49 #213
42940 Kang-He
Sklansky $$$ Millionaire
pi_36508895
Zou geen overbodige luxe zijn, een vleugelspeler erbij. Met al die geblesseerden elk jaar...
pi_36509213
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 22:41 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Van welke site heb je dat?
Dat denk ik.
quote:
Lijkt me gewoon "gelul" want Sneijder en Perez kunnen op links spelen. Waarom dan ook nog Wilhelmsson halen?
Omdat Wilhelmsson een rechtsbuiten is (en zelfs op rechtshalf uit de voeten kan).
pi_36509634
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 22:57 schreef Nashje het volgende:

[..]

Dat denk ik.
[..]

Omdat Wilhelmsson een rechtsbuiten is (en zelfs op rechtshalf uit de voeten kan).
Wilhelmsson is toch een linksbuiten? Kan me vergissen maar ik meen toch echt gezien te hebben dat hij bij Anderlecht linksbuiten speelt.
pi_36509722
Het is een echte rechtsbuiten, dan heb je hem toevallig op links zien voetballen.
That's all folks!
pi_36509944
Hij zwerft een beetje over het veld, maar het is een rechtsbuiten
Houd van een lijntje.
  donderdag 30 maart 2006 @ 23:20:48 #218
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_36510112

Links Rechts

Sorry, moest ik ff doen
Jawel, je keek.
pi_36511430
Links of rechtsbuiten maakt voor Wilhelmsson niet uit.
Al moet ik wel zeggen dat ik hem bij Anderlecht nogal vaak naar het centrum zie trekken, maar misschien is dat een opdracht die hij meekrijgt.

Ik meen ergens gelezen te hebben dat Ajax een afspraak heeft tijdens het WK met de zaakwaarnemers van Wilhelmsson om te praten...
pi_36513076
Tijdens het WK? Vrij laat .
pi_36513193
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 01:12 schreef vdHoek het volgende:
Tijdens het WK? Vrij laat .
Precies mijn gedachte.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_36515004
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 22:50 schreef Kang-He het volgende:
Zou geen overbodige luxe zijn, een vleugelspeler erbij. Met al die geblesseerden elk jaar...
Ik blijf hopen dat ze vd Meyde terughalen. Wilhelmsson is ook een goede vleugelspeler, maar ik zie liever Andy terugkomen. Hij weet wat er van hem gevraagt wordt in het Ajax systeem en heeft bewezen een prima speler voor Ajax te kunnen zijn. Zowel links- als rechtsbuiten.
  vrijdag 31 maart 2006 @ 08:32:48 #223
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_36515203
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 08:08 schreef the_hunter het volgende:

[..]

Ik blijf hopen dat ze vd Meyde terughalen. Wilhelmsson is ook een goede vleugelspeler, maar ik zie liever Andy terugkomen. Hij weet wat er van hem gevraagt wordt in het Ajax systeem en heeft bewezen een prima speler voor Ajax te kunnen zijn. Zowel links- als rechtsbuiten.
Christian Wilhelmsson kan eventueel ook op links en is al op niveau, Andy van der MEyde mag van mij ook terugkomen, maar zal nog wel wat wedstrijdritme moeten opdoen.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_36515232
Inderdaad, die heeft er 2 jaar een beetje bijgehangen overal.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_36515257
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 08:32 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Christian Wilhelmsson kan eventueel ook op links en is al op niveau, Andy van der MEyde mag van mij ook terugkomen, maar zal nog wel wat wedstrijdritme moeten opdoen.
Klopt, maar voetballen kan hij zeker. Het is voor iedereen het beste als hij weer naar huis komt.
  vrijdag 31 maart 2006 @ 08:39:17 #226
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_36515275
Marco van Basten was voor mij een held, de beste aanvaller die ik in actie heb gezien en dat dramatische afscheid, veel te vroeg ook. De mythe hield hij in stand, door helemaal afscheid te nemen van het voetballen, hij golfde veel en gaf zelfs geen interviews over voetbal. Jammer dat hij hierop is teruggekomen, want sinds hij bondscoach is van Oranje, is hij veel respect van mij kwijtgeraakt. Zijn wazige selectiebeleid, het hele Salomon Kalou-verhaal en nu weer zijn plannen voor één competitie met Nederlandse en Belgische clubs.

Beetje jammer allemaal van San Marco!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_36515321
pi_36515340
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 08:39 schreef M0NTANA het volgende:
Marco van Basten was voor mij een held, de beste aanvaller die ik in actie heb gezien en dat dramatische afscheid, veel te vroeg ook. De mythe hield hij in stand, door helemaal afscheid te nemen van het voetballen, hij golfde veel en gaf zelfs geen interviews over voetbal. Jammer dat hij hierop is teruggekomen, want sinds hij bondscoach is van Oranje, is hij veel respect van mij kwijtgeraakt. Zijn wazige selectiebeleid, het hele Salomon Kalou-verhaal en nu weer zijn plannen voor één competitie met Nederlandse en Belgische clubs.

Van Basten heeft ook al lang voor zijn bondscoachschap en zijn Ajax trainersschap dit soort uitspraken gedaan. Wat te denken van:

Zuivere speeltijd?
Electronische hulpmiddelen?
Buitenspelregel?
Ook de BeneLiga?
Beschermende regels voor aanvallers?

Wat betreft het Kalou verhaal wil hij gewoon gebruik maken van de bestaande mogelijkheden.
En Kalou is nu eenmaal wel een aanwinst voor de rechtsbuitenpositie.
In principe hoeft het van mij niet, maar om nou te zeggen dat hij hiermee iets fout doet, dat gaat mij te ver.

Het enige dat wat mij betreft tot discussie leidt is zijn selectiebeleid.
Maar wat mij betreft past die houding en eigenzinnigheid juist wel bij hem.
  vrijdag 31 maart 2006 @ 09:07:21 #229
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_36515623
Die BeNe-Liga lijkt mij zo slecht nog niet.
  vrijdag 31 maart 2006 @ 09:19:47 #230
53851 BoNi
Politiek correct en tolerant
pi_36515803
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 08:44 schreef the_hunter het volgende:
[afbeelding]
Dit plaatje is voor mij zo typerend voor de mogelijkheden en de technische/ tactische gave van Danny Blind.
In zijn periode bij Ajax was hij de man met wie van Gaal de tactiek bepaalde, van Gaal kwam bij hem om problemen te bespreken, uren spraken van Gaal en hij na over wedstrijden, wat ging er goed, wat ging er mis, wat kan er verbeteren.
Hij was echt, in alle aspecten, het verlengstuk van de trainer in het veld.

Waarom komt dit er niet uit nu hij op de plek van zijn leermeester zit.....
"Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet......"
Schitterend!
pi_36515850
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 09:19 schreef BoNi het volgende:

[..]

Dit plaatje is voor mij zo typerend voor de mogelijkheden en de technische/ tactische gave van Danny Blind.
In zijn periode bij Ajax was hij de man met wie van Gaal de tactiek bepaalde, van Gaal kwam bij hem om problemen te bespreken, uren spraken van Gaal en hij na over wedstrijden, wat ging er goed, wat ging er mis, wat kan er verbeteren.
Hij was echt, in alle aspecten, het verlengstuk van de trainer in het veld.

Waarom komt dit er niet uit nu hij op de plek van zijn leermeester zit.....
Waarschijnlijk heeft Blind toch iemand als van Gaal nodig om succes te kunnen behalen. Daarom zou ik het juist zo mooi vinden als van Gaal volgend jaar de hoofdcoach is. En dat Blind dan samen met vd Lem z'n assistenten zijn.
  vrijdag 31 maart 2006 @ 09:32:28 #232
53851 BoNi
pi_36516014
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 09:22 schreef the_hunter het volgende:

[..]

Waarschijnlijk heeft Blind toch iemand als van Gaal nodig om succes te kunnen behalen. Daarom zou ik het juist zo mooi vinden als van Gaal volgend jaar de hoofdcoach is. En dat Blind dan samen met vd Lem z'n assistenten zijn.
Er is natuurlijk wat voor te zeggen dat hij (nog) niet klaar is om zelf als hoofdcoach te functioneren, maar ik begrijp zijn, op z'n tijd, zeer vreemde beslissingen niet.
Het kan toch niet zo zijn dat de speler, die samen met van Gaal het voetbaltechnische en tactische brein achter de successen in de jaren negentig zat, als trainer ineens al deze capaciteiten verloren is...

Ik had Blind graag zien debuteren als trainer in een goede groep met de juiste balans.
Vorig jaar begon hij toch sterk, maar ik heb het idee dat hij, door alle problemen, door de bomen het bos niet meer ziet. Een kat in het nauw maakt nou eenmaal rare sprongen.
Het is zonde, want ik blijf er vertrouwen in hebben dat Blind een talentvolle trainer is.
Schitterend!
pi_36516529
Blind was het verlengstuk van Van Gaal in te veld, maar wie is dat nu dan voor Blind?
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
  vrijdag 31 maart 2006 @ 10:04:51 #234
53851 BoNi
pi_36516619
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 10:00 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Blind was het verlengstuk van Van Gaal in te veld, maar wie is dat nu dan voor Blind?
Dat heb ik inderdaad eerder ook al aangegeven, maar het ontbreken van dit verlengstuk neemt niet weg dat zijn beslissingen vaak erg vreemd zijn.
Schitterend!
pi_36516684
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 10:00 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Net wat ik wilde zeggen, je kan alles nog zo goed uitdenken, als de spelers het niet uitvoeren (of niet kunnen uitvoeren) dan heb je er nog niets aan.
  vrijdag 31 maart 2006 @ 10:11:19 #236
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_36516722
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 10:04 schreef BoNi het volgende:

[..]

Dat heb ik inderdaad eerder ook al aangegeven, maar het ontbreken van dit verlengstuk neemt niet weg dat zijn beslissingen vaak erg vreemd zijn.
Idd. Het is gewoon een feit dat hij vage opstellingen maakt en heel raar wisselt vaak....
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  vrijdag 31 maart 2006 @ 10:12:31 #237
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_36516747
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 09:22 schreef the_hunter het volgende:

[..]

Dat kan je voorlopig vergeten. Zou geen enkele reden kunnen bedenken, waarom van Gaal nu opeens naar ajax zou vertrekken, hij doet het goed met AZ. Zelfde geldt voor Adriaanse, Koeman, Jol en Ten Cate.

Misschien een buitenlandse coach aantrekken met een frisse aanpak...
A.M.A.B
  vrijdag 31 maart 2006 @ 10:17:15 #238
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_36516838
Louis van Gaal solliciteerde recentelijk nog openlijk naar het hoofdtrainerschap van Ajax, door nog maar eens aan te geven dat Ajax zijn club is. Daarbij stopt Barry van Galen komende zomer, vertrekt Kenneth Perez naar Ajax en als Denny Landzaat en Joris Mathijsen ook nog eens vertrekken, is Ajax wel degelijk een stap omhoog. Dus waarom niet?
pi_36517318
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 08:39 schreef M0NTANA het volgende:

Toch vind ik het geen slecht idee, beetje naar Engels Concept..
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
pi_36517600
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 10:40 schreef Mangoworks2002 het volgende:

[..]

Toch vind ik het geen slecht idee, beetje naar Engels Concept..
Engels concept??
Het enige dat vergeljikbaar is, is dan het hebben van meerdere prof divisies?
Verder toch niet?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')