Het gebruiken van het cupshirt is commercieel gezien niet verantwoord natuurlijk...quote:Op donderdag 30 maart 2006 11:03 schreef the_hunter het volgende:
Ik vond het cupshirt van vorig jaar ook erg mooi. Wat mij betreft wordt dat het nieuwe uitshirt.
Dat snap ik. Maar ik vond dat wel een schitterend shirt.quote:Op donderdag 30 maart 2006 11:23 schreef BoNi het volgende:
[..]
Het gebruiken van het cupshirt is commercieel gezien niet verantwoord natuurlijk...
Ben ik helemaal met je eens.quote:Op donderdag 30 maart 2006 11:29 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Dat snap ik. Maar ik vond dat wel een schitterend shirt.
En tegen Panatinaikos op het Amsterdam Tournament. We hebben dus wel een keer met dat shirt gewonnenquote:Op donderdag 30 maart 2006 11:38 schreef Tvduijn het volgende:
willem 2 uit voor de beker en auxerre uit voor de uefa cup dacht ik.
Niet echt wedstrijden om vrolijk van te worden...maar wel een mooi shirt idd
Cupshirt? Die zwarte bedoel je?quote:Op donderdag 30 maart 2006 11:03 schreef the_hunter het volgende:
Ik vond het cupshirt van vorig jaar ook erg mooi. Wat mij betreft wordt dat het nieuwe uitshirt.
Dat was inderdaad wel een smetje. Maar dat doet niks af aan de schoonheid van het shirt.quote:Op donderdag 30 maart 2006 11:47 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Cupshirt? Die zwarte bedoel je?
Die vond ik supergaaf, totdat Bayern precies hetzelfde bleek te hebben
Dat kan Ajax hem toch ook wel bieden?quote:Hatem Trabelsi vraagt fors jaarsalaris
Donderdag 30 maart, door SV, Amsterdam, 11.53u GMT+01.00, La Gazetta
Zowel Fiorentina als AS Roma valt volgens de Italiaanse krant La Gazzetta dello Sport nog over het jaarsalaris dat Ajacied Hatem Trabelsi vraagt. Het gaat om 1,9 miljoen euro.
Verder wil Trabelsi een contract voor vier jaar tekenen. Beide clubs houden wel belangstelling voor de rechtsback, die Ajax zeker transfervrij gaat verlaten.
Ajax kan het vast betalen, alleen wil Trabelsi gewoon hogerop.quote:Op donderdag 30 maart 2006 12:50 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Dat kan Ajax hem toch ook wel bieden?
Hatem Trabelsi is het wel waard, zowel opbouwend als verdedigend een superspeler.
Yannisquote:Yannis Anastasiou heeft nog steeds begrip
Donderdag 30 maart, door SV, Amsterdam, 11.36u GMT+01.00, VI
De Griekse aanvaller Yannis Anastasiou heeft nog steeds begrip voor de keuze van trainer Danny Blind. De spits zit al maanden op de tribune van de Amsterdam ArenA.
'Toch voel ik me nog onderdeel van de selectie', zegt Anastasiou in de Voetbal International. 'Die jongens zijn nu eenmaal beter, maar als we een prijs pakken, beschouw ik dat toch als mijn prijs', zegt de Griek.
Anastasiou mag aan het eind van het seizoen transfervrij vertrekken. Hij heeft nog geen nieuwe werkgever gevonden.
Samen met Shevchenko, toch?quote:Op donderdag 30 maart 2006 13:21 schreef Tobbes het volgende:
Pirlo komt.
En Kaka, en Stankovic, en Guti, en Fabregas.quote:Op donderdag 30 maart 2006 13:21 schreef Tobbes het volgende:
Pirlo komt.
quote:John Heitinga bevindt zich op de weg terug
De verdediger hield aan de eerste ontmoeting met Internazionale een gekneusde nier over. Afgelopen week al liet de 22-jarige Ajacied zijn gezicht weer voorzichtig zien op het trainingsveld. Deze winderige dinsdagmorgentraining bewees Heitinga bijna alles weer te kunnen en mogen doen. ,,De artsen hebben me alleen nog afgeraden om duels aan te gaan'', blikt Heitinga na de ochtendsessie moe maar voldaan terug.
Kort voordat de grote groep fitte, speelklare spelers de aftocht blaast, werken Heitinga en Wesley Sneijder een intensief dribbel- en looptraject af. De oefeningen van conditietrainer René Wormhoudt zijn zwaarder dan ze er op het eerste oog uitzien. Zwaar, in elk geval voor de twee Ajacieden die door blessureleed lang in de lappenmand vertoefden. Na de zoveelste dribbel snakken de twee Ajacieden naar rust. Wormhoudt toont zich barmhartig en gunt het duo een uitblaasmoment. ,,Het is nu zaak weer conditie terug te pakken'', zegt Heitinga na de training, terwijl het zweet in straaltjes van zijn voorhoofd gutst. ,,Dat lukt alleen door veel en hard te trainen.''
Trainen, laat staan zwaar en intensief trainen, was er in de weken na Ajax - Inter niet bij voor de man met het rugnummer 4. De kneuzing aan zijn nier kon slechts worden verholpen met heilzame rust. ‘Heit’ moest verplicht (lees: op doktersvoorschrift) gestrekt. En dat weken achter elkaar. De nierkneuzing behoort ongetwijfeld tot de meest curieuze blessures die een sportman kan vellen. Heitinga: ,,Het is vreemd dat je van de kneuzing helemaal niks voelt. Als je opeens bloed in je urine vindt, kom je de blessure pas op het spoor.''
Na weken van noodzakelijke rust, kon de Ajacied weer aan de slag. Binnen en buiten de muren van de ArenA wordt keihard gewerkt aan zijn herstel. De medische staf stelt telkens nieuwe persoonlijke revalidatieschema’s op. Heitinga voert die plichtsgetrouw uit.
,,De dag begint om 9.45 uur in de fitnessruimte’’, geeft de speler inzicht in zijn actueelste schema. Een complete en goed gevulde dag, zo blijkt al snel. ,,Daarna train ik vanaf 10.30 uur op het veld, waarna een sessie volgt in het krachthonk. Na de lunch ga ik daarmee verder met René Wormhoudt.'' De dag is lang en vol, maar de Oranje-international doet zijn dagelijkse werk met een glimlach. ,,Alles om zo snel mogelijk weer te kunnen spelen.''
Naast Heitinga en Sneijder werkte ook Steven Pienaar dinsdagochtend individueel aan zijn herstel. De Zuid-Afrikaan loopt wat zijn herstel betreft op het eerste gezicht achter bij zijn twee ploeggenoten. Voor de middenvelder voorlopig nog geen balcontacten of groepstraining. Heitinga en Sneijder koesteren vooral de schiet- en drijfoefeningen met het speeltuig. Voor onvervalst spelersgeluk is weinig meer nodig dan een bal aan de voet.
Pienaar werkte zich met fysiotherapeut Ricardo de Sanders in het zweet. Lopen, vooruit en achterwaarts dribbelen en nog meer lopen, bleken de voornaamste trainingsingrediënten voor de speler. De rentree van Pienaar laat voorlopig nog even op zich wachten. Als de Afrikaan daadwerkelijk terugkeert in de ploeg van Blind, moet Heitinga alweer van de partij kunnen zijn.
Nadat de keepers elders op het veld waren opgewarmd, sloot de groep fitte spelers zich bij het trio Stekelenburg, Vonk en Vermeer aan. De ploeg van de trainerstroika Blind, Krol en Van der Lem werkte net als maandag vooral aan de afronding. Explosief afrondingswerk zelfs; inspelen, kaatsen, schieten. Of, dezelfde oefening meer naar de praktijk verwoord; inspelen, instormen en inschieten. Volop kijkgenot voor de supporters achter het hekwerk langs het trainingsveld. De forse windstoten trotserend, lieten de trouwe liefhebbers zich het vuurwerk op het veld zichtbaar welgevallen.
quote:Op donderdag 30 maart 2006 13:23 schreef Nashje het volgende:
[..]
En Kaka, en Stankovic, en Guti, en Fabregas.
Owja en Ronaldinho ging naar Real Madrid.
Goed idee. Yannis in ieder geval proberen voor de club te behouden. Gouden kerel is hetquote:Op donderdag 30 maart 2006 13:20 schreef Nashje het volgende:
[..]
Yannis. Baan in de jeugd aanbieden die gozer.
Yannis kan idd wel iets met de jeugd gaan doenquote:Op donderdag 30 maart 2006 13:38 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Goed idee. Yannis in ieder geval proberen voor de club te behouden. Gouden kerel is het
quote:
die muziekquote:Op donderdag 30 maart 2006 14:11 schreef the_hunter het volgende:
[..]
![]()
http://rapidshare.de/files/6658285/InTheMistsofVienna.wmv.html
Wat voor muziek is het? Heb hier op de zaak geen geluid, kut geregeld.quote:
Maar het blijft mooiquote:Op donderdag 30 maart 2006 15:57 schreef Mangoworks2002 het volgende:
is gewoon al tevaak langs gekomen...
quote:Op donderdag 30 maart 2006 16:12 schreef Badabingea het volgende:
Van Gaal en Davids moeten gewoon terugkomen, klaar.
quote:Op donderdag 30 maart 2006 16:12 schreef Badabingea het volgende:
Van Gaal, Davids en van Praag moeten gewoon terugkomen, klaar.
Nieuwe vorm van tifo? 410 in kikkerpakjesquote:Op donderdag 30 maart 2006 16:32 schreef Erwtensoep het volgende:
nieuwe Ajax shirt!
[afbeelding]
Maar dan van river plate (maar het zal wel niet veel verschillen gok ik zo)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |