mooi hequote:
Bocht door kunnen kijken wil niet zeggen dat je maximaal kanquote:En maximaal is echt niet dat ik met 230 per uur gemiddeld de ronden op gaat. Als je een bocht door kan kijken kan je toch maximaal gaan? Daar gaat het om, niet dat ik met een volle broek niet platter durf omdat het een half uur geleden heeft geregend oid.
Maximaal is relatief
quote:Wat was het ook alweer, een ZX-10 2004
Er is een verschil tussen (te) behouden rijden en als een mongool in de eerste kms al in de vangrail te raken.quote:Op donderdag 30 maart 2006 12:41 schreef SHE het volgende:
Zeg...ik had er al 15 keer x gem 8 ronden opzitten toen het me overkwam..niet iedereen die een ongeluk krijgt daar, zit te freewheelen.
Kan gewoon gebeuren..1 sec onachtzaamheid en je bent daar de lul.
En als je op NBR niet wil blazen, wat doe je er dan? Een behouden rit kun je ook gewoon op een willekeurige snelweg hebben hoor..het lijkt me niet meer dan logisch dat je juist daar eerder de grenzen van zowel je machine als jezelf opzoekt.
Wel 14.gif roepen maar geen PI's gebruikenquote:Op donderdag 30 maart 2006 13:50 schreef daNpy het volgende:
Whehe
Je hebt al veel meer rondes gereden dan ik, dus respect hoor [14.gif]
Boeiendquote:Op donderdag 30 maart 2006 14:25 schreef jackson het volgende:
[..]
Wel 14.gif roepen maar geen PI's gebruiken
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 22:36 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik vind dat ze alle vrouwen op de Ring moeten verbieden, behalve Sabine.
Is al begonnenquote:Op vrijdag 31 maart 2006 23:16 schreef Kierewiet1985 het volgende:
Ik wil binnenkort voor de 1e keer naar de ring![]()
heb al 100en filmpjes bekeken, en met forza heb ik er al 1023 ronden opzitten...![]()
wanneer begint het "seizoen" weer?
Waarom, omdat je het lullig vindt als blijkt dat er nog meer vrouwen zijn die jou het stront voor de ogen rijden?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 22:36 schreef Rietvaerder het volgende:
Eigenlijk zou het niet zo gek zijn om racelicenties verplicht te stellen, maar dan verliest de Ring wel de status: tolweg. En dat vink wel zo handig voor de verzekering (een klein deukje kost bij mijn auto al kapitalen...).quote:Op zaterdag 1 april 2006 15:17 schreef Googolplexian het volgende:
Slimmer is diezelfde Sabine te laten beslissen wie er wel en niet op de baan mogen.
Vrouwen hebben doorgaans een veel beter inschattingsvermogen van kunnen.
Ben vanavond wezen karten met 3 andere ringers en m'n vriendin, maar ze heeft ons allemaal het stront voor de ogen geredenquote:Op vrijdag 31 maart 2006 22:36 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik wist dat er vroeg in het seizoen ook een GP-strecke opening was, maar die komt te vroeg. De auto moet nog compleet uitgelijnd + uitgewogen worden, onderhoudsbeurt is nodig, en de remmen moeten rondom vervangen worden + klauwen een revisie...quote:Op zondag 2 april 2006 00:56 schreef Don_Tom het volgende:
Morgen (zondag) is trouwens de grandprix-strecke (ofwel het moderne grandprix circuit) geopend voor publiek! Vandaag ook, maar daar ben ik wellicht wat laat mee![]()
Is dat trouwens ergens terug te vinden op één of andere kalender wanneer ze dat doen?quote:Op zondag 2 april 2006 00:56 schreef Don_Tom het volgende:
Morgen (zondag) is trouwens de grandprix-strecke (ofwel het moderne grandprix circuit) geopend voor publiek! Vandaag ook, maar daar ben ik wellicht wat laat mee![]()
Wordt aangekondigd op www.nuerburgring.de maar meestal niet zo ver van te voren als de touristenfahrten op de nordschleife, waar het hele jaarschema al van bekend is.quote:Op zondag 2 april 2006 13:00 schreef mbvt het volgende:
[..]
Is dat trouwens ergens terug te vinden op één of andere kalender wanneer ze dat doen?
nog geweest vh weekend Tom?quote:Op zondag 2 april 2006 22:44 schreef Don_Tom het volgende:
[..]
Wordt aangekondigd op www.nuerburgring.de maar meestal niet zo ver van te voren als de touristenfahrten op de nordschleife, waar het hele jaarschema al van bekend is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |