Daar hoor ik jullie in het weekend ook altijd over. Traktor... ik laat jullie altijd maar lullen. Hans bedenk je alvast een volgend topicquote:Op woensdag 5 april 2006 14:21 schreef m-kay het volgende:
Hans en ik gaan trouwens niet met de trein, maar met de traktor..
[inkopmodus]quote:Op woensdag 5 april 2006 14:17 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik ga me maar kaal scheren denk... die krullen... ik ben het zat
Weet je dat nou wel heel zeker? Ik denk niet dat we er dit keer met voorwaardelijk vanaf komen!quote:Op woensdag 5 april 2006 14:16 schreef m-kay het volgende:
Swop, gaan we zaterdag nog in piratenpak?
Wat ken ik je ook goed heh.... ik zat de hele middag al te F5-en voor deze reactiequote:Op woensdag 5 april 2006 16:11 schreef Tomaz het volgende:
[..]
[inkopmodus]
Doe geen moeite! Uw tijd komt vanzelf
[/inkopmodus]
Als je je piemel niet steeds in de hand neemt is het wellicht geen puntquote:Op woensdag 5 april 2006 16:51 schreef swopfile het volgende:
[..]
Weet je dat nou wel heel zeker? Ik denk niet dat we er dit keer met voorwaardelijk vanaf komen!
In het begin vond ik wel leuk, maar ik was het nummer al vrij gauw zat.quote:Op donderdag 6 april 2006 19:21 schreef star_gazer het volgende:
Wat vinden jullie van tracking treasure down? Ik vind m eigenlijk niet zo heel bijzonder...
alternative mix roelt!quote:Op donderdag 6 april 2006 19:21 schreef star_gazer het volgende:
Wat vinden jullie van tracking treasure down? Ik vind m eigenlijk niet zo heel bijzonder...
De remix bij GBDJ vandaag ook!!!quote:
Jah... sommigen platen halen het geheel wat naar benede.. andere zijn weer erg dik. Zijn ASOT's kunnen mij wel weer boeien de laatste weken. Ik kijk toch maar weer uit naar een HMH met emquote:Op donderdag 6 april 2006 21:15 schreef m-kay het volgende:
ASOT 2006
In stores April 17th!
Aldus de Armin newsletter..
Das de Group Therapy remix, van Dave Seamanquote:
alle group therapy remixen zijn vetquote:Op vrijdag 7 april 2006 09:40 schreef hp22 het volgende:
[..]
Das de Group Therapy remix, van Dave Seaman
Hola!quote:Op vrijdag 7 april 2006 09:40 schreef hp22 het volgende:
[..]
Das de Group Therapy remix, van Dave Seaman
quote:
X 2quote:
een hakenkruis erbij en hij lijkt een nazi...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |