Lijkt de Palestijnse vlag wel.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 16:58 schreef Cart_man het volgende:
Wijze woorden van mijn favoriete Fokker.![]()
[..]
Tof shirt.![]()
Wat een sul ben je toch ook.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 17:04 schreef TC03 het volgende:
Het is zó ontzettend zielig en triest om een Palestijnse vlag als reactie op de Joodse vlaggen bij Ajax te 'adopteren'...
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 17:04 schreef TC03 het volgende:
Het is zó ontzettend zielig en triest om een Palestijnse vlag als reactie op de Joodse vlaggen bij Ajax te 'adopteren'...
quote:
Er valt niks uit te leggen. Dat jij het niet ziet, zegt genoeg.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 17:19 schreef TC03 het volgende:
[..]Leg het mij eens uit dan. Of is het weer zo iets wat je niet kan uitleggen? Ik vind het net zo triest als Ajacieden die de bijnaam 'kakkerlakken' hadden bedacht omdat ze niks hadden. Feyenoorders gaan nu met Palestijnse vlaggen zwaaien omdat ze niks hebben. Gaap.
Wat zie ik dan niet? Nou wordt het wel erg vaag.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 17:24 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Er valt niks uit te leggen. Dat jij het niet ziet, zegt genoeg.
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 17:24 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Er valt niks uit te leggen. Dat jij het niet ziet, zegt genoeg.
En dat er nog mensen zijn die geloven dat dit echt het Europese uitshirt gaat worden.
Zou Saïdi het toevallig zijn?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 17:28 schreef daaaaan het volgende:
[..]ik kwam er ook pas na 1 minuut achter dat dit de Palestijnse vlag was, vond het al zo raar dat er geen speler in posseerde en zwart niet de kleur van Feyenoord en Rotterdam is.
Deze hadden ze Saidi vorig jaar toch aangedaan?
Nope dit is hemquote:
Pho-to-shop.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 17:35 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Zijn deze shirts ook ergens te koop, of heeft die gast hem zelf laten maken?
Dat is het officiële Palestijnse shirt, ei.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 17:35 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Zijn deze shirts ook ergens te koop, of heeft die gast hem zelf laten maken?
Ja duh! Maar ik bedoel met het Feyenoord logo en Fortis erop.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 17:37 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Dat is het officiële Palestijnse shirt, ei.![]()
Ah, kom op zeg.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 17:38 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ja duh! Maar ik bedoel met het Feyenoord logo en Fortis erop.
-Dat shirt is het shirt van Palastinaquote:
pricelessquote:Op vrijdag 31 maart 2006 17:43 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
-Dat shirt is het shirt van Palastina
-Dat shirt was ergens in Augustus te koop via lunaticnews
-Alleen dat was zonder Fortis en het Feyenoord logo
\quote:
Nu al...quote:Op vrijdag 31 maart 2006 17:46 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
LOLIk zie nu pas dat het erop gesoept is
![]()
Forum Opties | |
---|---|