Volgend jaar beter dan iedereen. Landskampioen. Kuijt gaat niet weg en volgend jaar lukt het gewoon.quote:Op woensdag 29 maart 2006 14:01 schreef DeTolk het volgende:
beter dan wat?
Iddquote:
enquote:Wij zouden nu heel makkelijk de missers van Rob kunnen opsommen en wereldkundig kunnen maken hoe hij beschermd is omdat Leo Beenhakker al niet met hem door één deur kon, maar er moet er één de wijste zijn. Dat is de club. Maar als men weet – dit als voorbeeld voor de onwaarheden die nu worden verteld - dat Rob halverwege de tijd van Van Marwijk met Dick Advocaat in zee wilde, en hem ook buiten het management om polste, terwijl juist anderen honderd procent achter Van Marwijk stonden, zegt dat genoeg over het waarheidsgehalte van dit verhaal.
quote:,,Je moet als voormalig werknemer nooit kotsen op de ruif waaruit je gegeten hebt. Doe je dat wel, dan zegt dat iets over jezelf.
begrijpend lezen is lastig?quote:Op woensdag 29 maart 2006 14:06 schreef daaaaan het volgende:
Kwam Theo vaak in Holly, zei iemand in het vorige topic?
Als er 1 supportersgroep realistisch en voorzichtig is met uitspraken, dan is het die van Feyenoord wel.quote:Op woensdag 29 maart 2006 14:33 schreef Beschouw het volgende:
Leuke TT: Het Feijenoordtopic 140: Volgend jaar gaat alles beter!!!
Dat zeggen ze in Rotterdam elk jaar.
In dit geval wel, je zei iets als "als ie maar uit Holly wegblijft" ofzo. Dan kan het toch dat ie daar wel eens is?quote:
quote:Op woensdag 29 maart 2006 15:31 schreef DutchSoldier het volgende:
Dat horen we al 20 jaar tegen het slot van de competitie...
Heb ik poep gezegd?quote:Op woensdag 29 maart 2006 15:31 schreef DutchSoldier het volgende:
Dat horen we al 20 jaar tegen het slot van de competitie...
Beter in de zin 'qua spel'? Nee, dan heb je geen 'poep' gezegd.quote:
Ik heb helemaal geen poep gezegd dus blijf jij lekker weg.quote:Op woensdag 29 maart 2006 15:44 schreef DutchSoldier het volgende:
[..]
Beter in de zin 'qua spel'? Nee, dan heb je geen 'poep' gezegd.
Beter in het winnen van prijzen (correct me if I'm wrong, maar daar gaat het om bij voetbal)? Ja.
Iddquote:
Bandjar mag zelfs weg geloof ik.quote:Op woensdag 29 maart 2006 15:49 schreef -Vaduz- het volgende:
Staat er nog iemand van Excelsior op het punt om terug te keren naar De Kuip?
Dat vroeg ik mij ook al afquote:Op woensdag 29 maart 2006 14:23 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
Wat zouden jullie trouwens geven aan een speler als je een interview met hem had? Bloemen is voor wijven, chocolade eten die gasten niet... iemand een goede tip?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |