quote:Op vrijdag 31 maart 2006 16:09 schreef Trancelocator het volgende:
Sturing heeft er zin an.
[afbeelding]
Brrrrrrrrr...
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 16:09 schreef Trancelocator het volgende:
Sturing heeft er zin an.
[afbeelding]
Brrrrrrrrr...
Heeft ie dat niet al gedaan?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 17:22 schreef stame het volgende:
Volgens mij kan Sturing beter als legercommandant gaan werken...
Zijn kop + kapsel heeft ie dan al mee
ze hebben Spijkerman ook nog niet van het scherm gehaald dus het zal wel nietquote:Op zaterdag 1 april 2006 17:24 schreef SCH het volgende:
[..]
Heeft ie dat niet al gedaan?
Hoop dat Talpa nog op tijd bij zinnen komt. *sidder*
Johquote:
Ja voor de mensen die het nu nog steeds niet snappenquote:Op zaterdag 1 april 2006 22:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
Joh
Dit is wel de leukste 1 april grap op Fok! dit jaar.
Als ie maar op 1 april duidelijk wordt he. Ik moet zeggen: briljant in elkaar gezet van de TS, mijn complimenten. Subtiele notitie, briljante timing en verdekte dosering: al met al een heel geslaagde grap van de TS, ik ben trots op hem.quote:Op zaterdag 1 april 2006 22:31 schreef TerroRobbie het volgende:
Overigens kun je dit niet echt een 1 april grap. Een week van te voren iets roepen en dan op 1 april zeggen dat het een grap was.
Sturing had het zelf nog geloofd als hij mee heeft zitten lezen.quote:Op zondag 2 april 2006 00:40 schreef SCH het volgende:
[..]
Als ie maar op 1 april duidelijk wordt he. Ik moet zeggen: briljant in elkaar gezet van de TS, mijn complimenten. Subtiele notitie, briljante timing en verdekte dosering: al met al een heel geslaagde grap van de TS, ik ben trots op hem.
Die stond vanavond met gekamde haartjes bij de Talpa-studioquote:Op zondag 2 april 2006 00:45 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Sturing had het zelf nog geloofd als hij mee heeft zitten lezen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |