of de rukbus wuahahquote:Op woensdag 29 maart 2006 12:07 schreef Adfundum het volgende:
Volgende keer de bangbus nemen...
stiles gaat nu heel snel op google zoeken om niet af te gaanquote:Op woensdag 29 maart 2006 12:25 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Je weet niet wat de bangbus is he?![]()
als je niet weet wat de bangbus is, moet je je eerst ff gaan verdiepen denk ikquote:
en wie zegt dat ik niet weet wat de bangbus isquote:Op woensdag 29 maart 2006 12:27 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
als je niet weet wat de bangbus is, moet je je eerst ff gaan verdiepen denk ik
google voor de gein es
zou ik ook zeggenquote:Op woensdag 29 maart 2006 12:28 schreef Stiles het volgende:
[..]
en wie zegt dat ik niet weet wat de bangbus is
je moet niet alle reacties altijd even serieus nemen
Ik denk dat 't "rukken" toch al voor een groot deel (Herma's daargelaten) een dead give away was...dat TS geen wijf is....quote:Op woensdag 29 maart 2006 12:30 schreef teh_m0nkey het volgende:
Wat is PES ennum TS, als je nou een kats lekker wijf was: okee maar dat ben je niet dus
En het dan ook nog eens hier te vertellen...quote:Op woensdag 29 maart 2006 12:03 schreef DarkManta het volgende:
Het met jezelf goed kunnen vinden is belangrijk, maar om dat nu te uiten in een bus.
Die mensen zijn gewoon aandachtsgeil.quote:Op woensdag 29 maart 2006 13:56 schreef Gert het volgende:
Ach, waarom niet? Als niemand er last van heeft... het kan altijd nog gekker in de bus.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Letterlijk en figuurlijk...quote:Op woensdag 29 maart 2006 14:32 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Die mensen zijn gewoon aandachtsgeil.
is nepquote:Op woensdag 29 maart 2006 14:32 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Die mensen zijn gewoon aandachtsgeil.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |