Ja. En over dat laatste... geen idee. Hoe lang zit er standaard garantie op? Een jaar? Dan dus nog ongeveer 5 maanden.quote:Op woensdag 29 maart 2006 01:50 schreef nein het volgende:
keb zelf al een mooie, maar misschien wel handig voor de potentiele koper:
heb je het bonnetje nog en hoelang garantie zit er nog op?
Neen, enkel verkoop.quote:Op donderdag 30 maart 2006 12:50 schreef hardcorebass het volgende:
ruilen tegen mijn jukebox van medion? 20 G of een nintedo DS?
Tja, die gozer die 130 bood wil nog even wachten... de dwaas.quote:Op zondag 2 april 2006 11:50 schreef Yozzz het volgende:
Waarom verkoop je hem niet voor die 130 dan? Bij de opening van de Media Markt in Arnhem was de "kale" versie 139 euro. Dat was volgens mij 4 gig, maar 130 lijkt me toch een redelijke prijs. Succes.
Voor 120 incl. verzenden hebben we een deal.quote:Op zondag 2 april 2006 18:05 schreef BlaatschaaP het volgende:
Voor 110 inclusief verzendkosten wil ik 'm wel hebben.
Edit: Ik kan het geld vanavond nog overmaken (als je postbank internetbankieren hebt, zie je het meteen).
Tilburg. Of een station in de regio... mocht dat eventueel nodig zijn.quote:Op zondag 2 april 2006 18:13 schreef 51cent het volgende:
Waar eventueel op te halen?
Hoe lang ie doorgaat? Een uur of 10. Misschien langer... Dat is natuurlijk afhankelijk van het volume en of je er constant mee 'speelt'. Ik had altijd 'backlight' ingeschakeld, dus dan gaat ie natuurlijk iets minder lang mee, maar dat kun je dus ook uitzetten.quote:Op zondag 2 april 2006 20:34 schreef werty het volgende:
Hoe lang kun je luisteren op de batterijen? En heb je misschien een iets betere foto van de speler ivm eventuele krassen enzo?
Dan ben jij vast een gelukkig mens.quote:Op maandag 3 april 2006 01:08 schreef NeoPhythe het volgende:
130 ,,,, wtf geloof dat ik daar de 20gb voor had :/
Afgehandeld.quote:Op maandag 3 april 2006 21:36 schreef BlaatschaaP het volgende:
Al afgehandeld of maak ik nog kans voor de 120?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |