Een volle bos vind ik alles behalve schoonquote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:33 schreef tong80 het volgende:
Kennen jullie die tijd nog ? Dat er geen sprake was van een streepje of een kale poes ?
Ik weet niet wanneer die mode begonnen is, maar toen waren vrouwen nog naturel en schaamden zich niet voor de door God ontworpen schoonheid dat schaamhaar heet.
Haal hier herinneringen op aan die goede oude tijd.
Maar wel lief dat je heel de OP quote. Voor de mensen die er over heen hebben gelezen.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:36 schreef Frasier het volgende:
[..]
Een volle bos vind ik alles behalve schoon.
en beetje wel ja.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:42 schreef longinus het volgende:
Ik heb nog een prachtige film met intakte oerbossen (PCDUMP 1 eurobak), maar net zoals in de huidige wereld zijn alle bossen bijna gekapt.
Jammer, een beetje haar kan best leuk zijn
ik vind het zo pedofielerig die kale geslachtsdelenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:42 schreef longinus het volgende:
Ik heb nog een prachtige film met intakte oerbossen (PCDUMP 1 eurobak), maar net zoals in de huidige wereld zijn alle bossen bijna gekapt.
Jammer, een beetje haar kan best leuk zijn
Jij hebt er vlechten in???quote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:43 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
ik vind het zo pedofielerig die kale geslachtsdelen
geen porum![]()
Dat zeg ik toch, het moet niet een aaneengesloten vlak zijn van de venusheuvel tot de oksels, ook al is daar een markt voor.quote:
neen een oerwoud in spe! nou goedquote:
jij schaamt je voor je schaamhaar?quote:
Kaal vind ik ook iets te overdreven maar een mooi slank streepje is toch wel helemaal geil hoorquote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:43 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
ik vind het zo pedofielerig die kale geslachtsdelen
geen porum![]()
als je perse wilt meelopen met de mode?quote:
Ik zie me al staan op de sportschool met zo'n volle bos.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 23:21 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
als je perse wilt meelopen met de mode?
![]()
He gadver, wat is dat?quote:
vol vol?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 23:22 schreef Sanne het volgende:
[..]
Ik zie me al staan op de sportschool met zo'n volle bos.
Die meiden weten niet waar ze kijken moeten.
waarom niet?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 23:33 schreef longinus het volgende:
De vraag is, mag een 40+ jarige man nog schaamhaar hebben en zo ja, hoeveel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |