Kijk uit voor Mutanten he...
Jemig wat een tering bak met zooi ist hier.. dit is volgens mij al heel erg lang nietmeer in gebruil.
quote:* Anthraxx hoort wat achter zich en draait zich om. Dan roept hij (in blijdschap): "Hey Vork!! Leuk dat je ff langskomt! Maar even een vraag: Kan jij me ff helpen met deze teringtroep buiten te zetten?".
Op woensdag 05 december 2001 21:00 schreef Vork het volgende:
* Vork gluurt om t hoekie..Kijk uit voor Mutanten he...
Jemig wat een tering bak met zooi ist hier.. dit is volgens mij al heel erg lang nietmeer in gebruil.
* Vork graaft wat tussen de troep.. Tis eik bestwel interessant. Maargoed postkantoor moet en zal 'r komen!
quote:Gaaf, misschien kan ik dat Aquarium nog onderhouden ofzo, uiteraard na een grondige schoonmaakbeurt want ik weet niet wat er ingezeten heeft, maar het ziet er niet best uit.
Op woensdag 05 december 2001 21:05 schreef Vork het volgende:
Nou vooruit danmaar...
heey moeje kijken een Aquarium! Goh zou daar nog leven in te bekennen .. en hee kijk dit nou!* Vork graaft wat tussen de troep.. Tis eik bestwel interessant. Maargoed postkantoor moet en zal 'r komen!
* Anthraxx loopt nog wat in het rond, en pakt wat kleine spullen op en gooit die (letterlijk) naar buiten.
De grote spullen kunnen we later ff samen tillen en dan naar buiten tillen.
Anthraxx!!!!!!!!!!!! wat doe jij hier
quote:Miss_bleu!!!!
Op woensdag 05 december 2001 21:10 schreef miss_bleu het volgende:
* miss_bleu komt aan lopen en ziet dat de deur open staat en loopt ff naar binnenAnthraxx!!!!!!!!!!!! wat doe jij hier
Nou, ik sta hier op te ruimen. Nadat dat gebeurt is komt hier een postkantoor.
* Anthraxx kijkt nog eens om zich heen. Links van hem zit Vork weggedoken achter een stapel rotzooi. Anthraxx vraagt zich of Miss_bleu hem ziet...
quote:wow Anthraxx een postkantoor op het eiland te gek. kan je het wel cobineren met het uitgaanscentrum??
Op woensdag 05 december 2001 21:12 schreef Anthraxx het volgende:[..]
Anthraxx vraagt zich of Miss_bleu hem ziet...
* miss_bleu ziet opeens wat bewegen achter een stapel rotzooi en schrikt zich rot
quote:Tuurlijk kan ik dat combineren. 's Avonds tap ik voor je en 's ochtends en 's middags doe ik het postkantoor.
Op woensdag 05 december 2001 21:23 schreef miss_bleu het volgende:[..]
wow Anthraxx een postkantoor op het eiland te gek. kan je het wel cobineren met het uitgaanscentrum??
* miss_bleu ziet opeens wat bewegen achter een stapel rotzooi en schrikt zich rot
(voeg hier wat begeleidende geluiden toe, van stallages die inelkaar zakken en dozen zooi die omvallen enzo)
quote:* Anthraxx springt snel op, en draait zich vliegensvlug om als hij een hoop lawaai hoort. "VOOOOORRKK!!! Leef je nog!!!". Na enige tijd rondkijken, ziet hij dat Vork een beetje versufd om zich heen kijkt. Snel rent Anthraxx op hem af en helpt hem omhoog. "Gaat het?" vraagt Anthraxx...
Op woensdag 05 december 2001 21:28 schreef Vork het volgende:
* Vork dondert tezamen met een berg troep en ellende om en rolt met diezelfde zooi door t gehele hutje(voeg hier wat begeleidende geluiden toe, van stallages die inelkaar zakken en dozen zooi die omvallen enzo)
quote:* Anthraxx schreeuwt "Shiiiiit!!!! Vork!!!! Kom op niet doodgaan!! ik heb je nog nodig bij het tillen.". Anthraxx bedenkt zich dat schreeuwen niet werkt en schud Vork heftig heen en weer, waar menig cocktailbrouwer nog wat van kan leren.
Op woensdag 05 december 2001 21:33 schreef Vork het volgende:
* Vork beweegt niet!
* Vork doet niet bewegen; nogsteeds niet.
quote:- Ehhhmmm... ik heb geen ervaring met mensen die KO liggen.
Op woensdag 05 december 2001 21:53 schreef Vork het volgende:
-ja dat zal hepen zeg.. iemand die KO ligt zo verschrikkelijk overhoop te schudden-* Vork doet niet bewegen; nogsteeds niet.
* Anthraxx rent weg om een zooi water te halen. Hij komt terug met een kleine emmer, en gooit die over Vork heen (altijd al willen doen bij een Mod
).
dat stond toch al tijden leeg
* Dagobert twijfelt geen moment en gaat eens binnen kijken, hij legt zijn tassen bij de deur neer en loopt naar binnen.
Goeiemiddag meneer, U bent nieuw hier zeker?
Ik ben Dagobert, de hoteleigenaar. Wat een leuk optrekje heeft U hier, lekker centraal.
* Dan ziet dagoebrt Vork op de grond liggen.
Waarom ligt hij daar?
[Dit bericht is gewijzigd door Dagobert op 05-12-2001 22:10]
quote:en dat kunnen we gebuiker een cocktailmixer
Op woensdag 05 december 2001 21:39 schreef Anthraxx het volgende:[..]
* Anthraxx schreeuwt "Shiiiiit!!!! Vork!!!! Kom op niet doodgaan!! ik heb je nog nodig bij het tillen.". Anthraxx bedenkt zich dat schreeuwen niet werkt en schud Vork heftig heen en weer, waar menig cocktailbrouwer nog wat van kan leren.
quote:* Anthraxx kijkt op en ziet een vreemdeling daar staan "Goedemiddag, ik zal me even voorstellen. Ik ben Anthraxx." zeg ik. "Vork ligt daar omdat hij een zooi spullen over zich heen gekregen heeft bij het helpen opruimen van de kamer." bedroeft kijk ik nog eens naar Vork en zegt uiteindelijk "Kunt u mij helpen meneer ehhhmmm... wat is uw naam eigenlijk?"
Op woensdag 05 december 2001 22:08 schreef Dagobert het volgende:
* Dagobert komt bepakt en bezakt aan in het dorp. Tot zijn verrassing ziet hij licht in The Mutants Spot.dat stond toch al tijden leeg
* Dagobert twijfelt geen moment en gaat eens binnen kijken, hij legt zijn tassen bij de deur neer en loopt naar binnen.
Goeiemiddag meneer, U bent nieuw hier zeker?
Ik ben Dagobert, de hoteleigenaar. Wat een leuk optrekje heeft U hier, lekker centraal.
* Dan ziet dagoebrt Vork op de grond liggen.
Waarom ligt hij daar?
[Dit bericht is gewijzigd door Anthraxx op 05-12-2001 22:16]
Hoi mensen
* Ziet Vork halfdood op de grong liggen.
* Loopt op Vork af en geeft hem een shop in z'n zij
Hallo. . . . . .?
Hij doet het niet meer
Ik liep hier toevallig langs, zullen we Vork maar snel helpen dan?
quote:Is goed, maar wat moeten we doen dan?
Op woensdag 05 december 2001 22:15 schreef Dagobert het volgende:
Dagobert is de naam, zoals ik al zeiIk liep hier toevallig langs, zullen we Vork maar snel helpen dan?
Maar wie is die vreemdeling die tegen Vork aan staat te schoppen?
Ik denk dat we hem het beste naar het MCF kunnen brengen, daar weten ze vast wel raad met hem.
Als we hem nou met zn drieen even optillen en hem er heen brengen?
quote:Naar die dokter die make-up draagt ?! dacht het ff niet.
Op woensdag 05 december 2001 22:18 schreef Dagobert het volgende:
Ej Blackdevil!Ik denk dat we hem het beste naar het MCF kunnen brengen, daar weten ze vast wel raad met hem.
Als we hem nou met zn drieen even optillen en hem er heen brengen?
* Anthraxx vind dat Vork wel erg zwaar begint te worden.
Kom op nou, laten we lopen!
Kasper is wel een van mijn gasten BD, hij is een gerespecteerd man en is goed thuis in de medicshe wetenschap.
Drie keer links en we zijn er al, dat is het voordeel van in het centrum wonen
Ow. . . . . shit. . . . . . . . .sorry
*zucht*, dit wordt een lange dag met veel opruimwerk.
* Anthraxx kijkt nog eens rond en begint wat kleine dingen naar buiten te gooien. Na een uurtje of 2 is dat eindelijk klaar en begint hij naar de grote rotzooi hoop te lopen waar Vork gister verongelukt is. Dan probeert hij alles op 1 hoop te schuiven zodat het makkelijker op te ruimen valt.
Zo, nu nog een beetje schoonmaken en dan kan ik het inrichten.
Die moet ik maar laten staan totdat iemand me ermee helpt.
* Dan draait Anthraxx zich om en springt van schrik omhoog
Wtf, hoe komt die buitenmuur zo ehhmmm.... plat...
Dan zal ik maar eerst opzoek gaan naar een metselaar anders moet ik het zelf doen.
[Dit bericht is gewijzigd door Anthraxx op 09-12-2001 15:10]
*TIMMER* *KNAL* *HAMER* *TIK*
Is iemand hier? * Vraagt Absinthe met een ruwe stem die wordt verhinderd door de sjaal, maar daardoor niet minder duidelijk wordt.
De naam is Absinthe, ik ben hier omdat ik een brief wil versturen en... hulp nodig heb...
"Kom je altijd op middernacht een brief posten??? maar goed, waarmee kan ik je helpen"
* Terwijl Anthraxx dit zegt loopt hij naar de deur en sluit hem. Dan doet hij het licht aan.
"Eeehmm.. sorry, maar ik heb op dit moment geen tafel en stoelen om op te zitten, dus als je wilt zitten, doe dat dan op de grond."
* Absinthe heft bewust zijn andere arm op, het metaal wordt zichtbaar voor Anthraxx. Geschokt laat Absinthe zijn arm zakken. Het lijkt zo natuurlijk, het spel is perfect. Nu moet zijn interesse wel gewekt zijn denkt Absinthe die, om zijn manipulatieve planntje voort te zetten, een ietwat beschaamd gezicht opzet. Met een twijfelende, onzekere, stem vraagt hij aan Anthraxx:
Ik vroeg me af, wat weet jij over het figuur genaamd.. Equilan? Weet jij wie haar vrienden op dit eiland zijn?
* Absinthe glimlacht sympathiek terwijl hij over zijn metalen arm wrijft bij het noemen van de naam Herne. Dankzij die teef Equilan en haar vervloekte vriend is hij een onnatuurlijk wezen, gebroken in geest en lichaam. Absinthe loopt rond door het vertrek en geeft zijn ogen goed de kost terwijl hij uitlegt aan Anthraxx
Ik zoek iets dat waardig is voor een Godin... een cadeautje. Maar wat geef je iemand die alles al heeft? Ik heb veel aan Equilan te danken, dankzij haar ben ik beland in de positie waar in ik me nu bevind.
Ik voel me haar toch zeker iets verschuldigt.
Absinthe schudt verward zijn hoofd en probeert tevergeefs zijn gedachten van het hinderlijke kloppen te scheiden. Hoewel zijn poging niet is geslaagd brengt het samengaan van gedachte en irritatie een nieuw idee.
Het is niet zo duivels als de plannen die hij had voor Anthraxx toen hij hier binnenstapte, maar ze zullen zorgen voor een korte periode van vermaak.
Absinthe zoekt naar een vel papier en krabbelt daarop iets met dikke, sierlijke, zwarte letters die tegen de sneeuwwitte achtergrond afsteken. Deze brief is wederom voor Equilan. Met zijn magere vingers vouwt hij het papier enkele malen totdat het klein genoeg is om een in enveloppe te worden geschoven.
Absinthe wendt zich tot Anthraxx, zijn stem klinkt laag, koel en berekent.
Anthraxx kun je me een plezier doen? Ik zou graag een jurk willen bestellen, deze jurk zal binnen korte tijd worden afgeleverd aan dit adres... zou jij de jurk door willen sturen naar Equilan... met deze brief erbij?
* Absinthe vist uit een van zijn zakje een oud plaatje waarop een afbeelding van de jurk staat. Absinthe kijkt onschuldig naar Anthraxx, in zijn donkere, in de schaduw verborgen, ogen is iets kinderlijks te vinden, bijna grenzend aan hoop en hoge verwachtingen.
"Maar waar kan ik jou bereiken als het mis gaat?" vraagt Anthraxx bang aan Absinthe.
* En met die woorden verdwijnt Absinthe door de deur naar buiten...
Equilan,
Het lijkt zo lang geleden toen wij voor het eerst ontmoeten. Je hebt me geholpen met dingen waarop ik nog steeds geen verklaring heb gevonden. Nadat ik voor een paar weken weg ben geweest, ben ik weer terug. En als blijk van waardering van wat je voor mij gedaan hebt, zend ik jou dit pakket. Ik hoop dat je er veel plezier van hebt ...
* Dan schrikt Anthraxx op en kijkt nogmaals naar de brief en ziet dat het ondertekend met: Absinthe... Dit alles is geschreven in BLOED. Het lijkt er zelfs op dat het bloed nog vers is. Anthraxx vraagt zich af waarom hij zoiets zou ondertekenen met bloed.
*KLOP* *KLOP* *KLOP*
* klinkt het opeens door het postkantoor. Snel doet Anthraxx de envelop dicht, want misschien is het Absinthe wel. Dan rent Anthraxx naar de voordeur en doet open. wordt er gezegd. Ehhh, ja geef maar. dat ben ik.. Anthraxx pakt het pakje aan en zet een krabbel onder de brief van de koerier. Dan sluit hij de deur. Dit moet de jurk zijn. mompelt Anthraxx tegen zichzelf. Hij loopt naar de hoek toe en zet het pakje neer. Die bezorg ik morgen wel mompelt hij. En Anthraxx gaat zitten en denk t dan na wat hij gaat doen en vooral HOE hij het gaat doen. (het pakje dan
Pakje, voor de heer Anthraxx! )
* Terwijl hij dat zegt zet hij het pakje van Equilan neer
Vertel. Wat voor grote hoeveelheid post?
* Dagobert pakt een grote tas die hij bij binnenkomst tegen de muur heeft gezet.
Deze huwelijkskaarten moeten over het eiland verspreid worden. Iedereen moet het weten, zie maar hoe je het oplost.
Is goed. Voor wanneer moet het bezorgd zijn?
Shiiiiit, vergeet ik je drinken aan te bieden. Wil je wat te drinken?????
* Anthraxx slaat zichzelf voor zijn kop.
Pak maar wat je wilt. Wat ik me nou afvraag, hoe komt het nou dat je gaat trouwen met rebelgirl?
* Anthraxx terwijl hij dat zegt, pakt Anthraxx een flesje en opent die d.m.v. de krat te gebruiken als opener.
Enne, veel geluk samen!
Het komt dat ik toruw met Rebel omdat ze zo lief is
Proost! Mogen jullie veel geluk hebben in jullie huwelijk.
Maar wie gaat jullie huwelijk voltrekken?
Als je het niet erg vindt ga ik er weer vandoor, mn lieffie wacht op me
* Anthraxx houdt de deur open.
Enne, als je me nodig hebt weet je me te vinden!
Tot ziens!
* Dagobert loopt weg, richting het hotel.
* Anthraxx staat weer op en loopt naar zijn tas. Dan pakt hij die op en trekt zijn bijl weer uit zijn toonbank. Hij loopt de deur uit, Equilan achterlatend.
Phoenixx loopt door het postkantoor en zet haar een doos op de balie. "Voor Rebel_Girl en Dagobert" staat erop. Ze zoekt even rond en vindt dan een papiertje en een pen.
-----------------------------------------------------------------
Anthraxx,
Zou je zo vriendelijk willen zijn dit pakje te
bezorgen bij Het Hotel op maandag?
Bij voorbaat hartelijk dank!
Phoenixx
NB: als er kosten aan verbonden zijn hoor
ik dit graag van je!
-----------------------------------------------------------------
Ze legt het papiertje op de doos neer en verdwijnt weer.
ej anthraxx, ik wil je even bedanken voor de kaartjes die je rondgebracht heb.
het was zeker wel veel werk?
Ja, het was vrij veel werk. Beetje frustrerend soms. Met name bij de huizen waar niemand thuis is. Ik neem aan dat je wel begrijpt dat je dan een beetje gefrustreerd raakt?
* Anthraxx staart naar de bijl
Nou om eerlijk te zijn, ik wil over een paar weken wat meer avonturen gaan beleven op het eiland, i.p.v zo suf in een huisje te blijven zitten. Ik weet niet wat ik tegenkom, dus ik wil gewoon een wapen bij me hebben. Verder als ik iemand betrap die mijn post steelt, heeft hij een bijl in zijn rug.
Dat is dus de echte reden dat ik ermee rondhobbel.
wat nou, ik weet nog niet of ik kom! wat is er toch met die gozer aan de hand!
rebel_girl loopt naar de tuinen om te kijken of daar iemand is die een boeket kan maken.
Op de grond ziet ze bebloede kleren slingeren en op de de toonbank ligt een vervaarlijke bijl.
* Lurky stapt weer op haar paard. Ze steekt de bijl langzij en grimmig kijkt ze rond waarheen ze nu zal gaan om haar kindje en man te bevrijden uit de klauwen van om het even welk mysterie dat ze gevangen houdt.
Kom een moeder niet aan haar kind want ze gaat over lijken!
* Als een dolende dwaze moeder raast Lurky te paard door de bossen.
[Dit bericht is gewijzigd door Lurky op 26-12-2001 17:45]
* Hermes pakt een pen vanachter balie en streept wat door op het briefje :
Bij dezen vraag ik ook een kapvergunning aan voor de wilgenboom en zijn nazaat die de toegang tot het Sprookjeskasteel verspert.
* Zo , zijn we daar ook weer van af OMdat er niemand dus lijkt te zijn, vervolgt Hermes zijn weg
Met die postbode met zijn bijl reken ik later wel af
Alle deksels nog aan toe, wààr is die slome postbeambte nou als je hem nodig hebt?!!
Zeker één van zijn vrouwelijk personeelsleden aan een nader onderzoek te onderwerpen ofzo..
tja weet ik wat die fucking postbeambtes onder werktijd doen
Alexanderr brult door de brievenbus: Eeeeeeej gozer schiet eens op, ik heb een cheque te innen!!!!
Godver... &@^#@#@ * vloekt Anthraxx terwijl hij zijn sleutels zoekt. Dan loopt hij naar de deur en haalt hem van het slot. De deur gaat open met een kraak.
Ehhh... wat is er, vreemdeling?
Ik heb hier een cheque van Dr. Kasper van het Medisch Centrum Fokeiland ofzoiets, die wil ik stante pede inwisselen, cash aub met een elastiekje om elk pakketje van 7500 euro's, tien pakketjes dus meneer de postbeamte!!
*overhandigd cheque tw 75000 fokeuro en kijkt enigszins ongeduldig naar Anthraxx*
Laat ik het zo zeggen: Ik ben geen bank, en ik ben niet bevoegd om die cheques om te wisselen in Fok! euro's.
Maar goed, laten we eens wat bespreken. Kom verder zou ik zeggen...
Alexanderr stapt naar binnen en kijkt de postbeambte argwanend aan, mmm, moppert Alexanderr kunnen wie die bevoegdheid van je niet effe een beetje faken, stempeltje hier, stempeltje daar
laten we zeggen tegen 5% commisie en gevarengeld
Kan ik eindelijk eens wat schot in die ontvoeringszaak brengen denkt Alexanderr
Wohhow, wat is de bedoeling van dat zwaard? , vraagt Alexanderr terwijl hij zijn Uzi klaargeladen op Anthraxx zijn voorhoofd richt....
Tegen de tijd dat jij je geweer afgevuurd hebt, ligt je hoofd eraf.
* Op het moment dat Anthraxx dat zegt, trekt hij zijn zwaard, en slaat daarmee het geweer uit de hand van Alexanderr. Een harde gil klinkt door het gebouw, zodra het staal in aanraking komt met het vlees van Alexanderr's hand. Jij bent geen bedreiging voor mij, niemand is dat ooit geweest. Zeg op, jij weet meer van de ontvoering van Craziest en Callista. Spreek!
* Anthraxx begint steeds feller te praten en loopt richting de deur, terwijl hij Alexanderr in de gaten houd. Dan draait hij de deur op slot en steekt de sleutel in zijn zak. Hij loopt weer naar Alexanderr toe en richt zijn zwaard op hem, het geweer is hij helemaal vergeten en het ligt nog steeds op de grond. Nou kom op! Zeg het!!! ZEG HET!
Aangekomen bij het postkantoor ziet ze de postbode in fel gesprek met een onbekende. Woorden schallen door de gesloten vensters naar buiten.
Zeg Het!1970ste post: 1970, Ruimtereis Apollo 13 mislukt, in Vietnamoorlog valt de VS Camboja binnen, Simon and Garfunkel brengen Bridge Over Troubled Water uit.
[Dit bericht is gewijzigd door Lurky op 18-01-2002 21:44]
Hoe durf je me zo te verwonden, eikel!!!! En hoezo weet ik iets van ene Craziest en Callista?!!!
Die namen alleen al...tsssssk. Ik ben een goudeerlijke man!!!!
Boos duwt Alexanderr Anthraxx opzij en springt dwars door het raam naar buiten.
In de verte ziet hij nog een vrouwspersoon zich snel uit de voeten maken, maar Alexanderr rent de andere kant op. Hij moet maken dat ie in het Hotel komt om te kijken hoe het er met zijn gijzelaars voorstaat.
Binnen in het postkantoor hoort hij Anthraxx aan de deur rommelen, blijkbaar vergeten dat ie die zelf op slot gedaan heeft, en vliegensvlug is Alexanderr weg...
Verdulleme, onflexibel, zeikerig eilandvolk, heb ik nog geen cash
Fuck!!! Dat kost me een nieuwe ruit.
* snel rent Anthraxx achter Alexanderr aan, maar zijn deur zit nog op slot. Haastig zoekt hij de sleutel, die hij vindt in zijn binnenzak. Hij opent de deur en rent naar buiten. Er is niets te zien van Alexanderr, en Anthraxx gromt. Moedeloos laat hij zijn bebloede zwaard hangen en denkt na. Hij besluit om weer naar binnen te gaan.
Alexanderr komt nog wel * mompelt Anthraxx terwijl hij weer naar binnenloopt
IRL:
Over 15 minuten ga ik naar Tilburg (niet meteen), Zondagavond kan ik weer reageren Iced Earth here i come!!!!!!!!
* Een voorbijganger draait zich op dat moment om. "Weet je het dan niet? Breuls en Pluisje gaan trouwen, heel het eiland weet het!". Anthraxx staart de behulpzame man aan, maar die draait zich schouderophalend om en loopt door. "Hoelang heb ik zo gelegen?" vraagt Anthraxx zich af "Ik herinner me niets meer sinds ehhhmm...6 weken geleden. Wat kan er met me gebeurd zijn?". Nog verwarrender dan eerst mompelt Anthraxx door en besluit zich maar op te knappen voor het huwelijk...
* Dan draait Anthraxx zich om, doet de deur dicht, en loopt richting de douche.
Alles is klaar om te stoppen met mn werk als scheepsjongen en om lekker van het leven te gaan genieten.
* Dagobert parkeerd zijn autootje bij het postkantoor, stapt uit en loopt naar binnen.
Anthraxx, goeieavond!
Hoe is het ermee?
Let je goed op jezelf in het bos, het spookt er behoorlijk heb ik gehoord. Wees op je hoede.
* Dagobert geeft Anthraxx een ferme handdruk en ziet hem dan verdwijnen.
Ookal op zoek naar avontuur...
Hmm, misschien is dit wel wat voor mij...
..ach, ik moet eerst maar eens goed settelen.
* Dagobert pakt de brief weer op en gaat naar huis.
Die brief geef ik morgen wel aand e veerpont mee.
Dan staat hij stil. Hij denk even na en pakt dan een papiertje uit zijn zak. Met sierlijke letters schrijft hij:
Vrienden,
Ik weet niet meer wat ik moet doen, ik weet niet meer waarom ik hier ben, ik voel mezelf als last voor iedereen. Ik merk ook dat ik niet nodig ben hier. Ik wil mezelf nuttig gaan maken. Nuttig in de zin van "bevredigend" voor mezelf.
Daarom, heb ik besloten om voorgoed terug te trekken van dit dorp. Mijn nieuwe "intrek" zal het bos worden. Ik hoop dat ik daar wel gelukkig kan worden.
Gegroet en ik hoop jullie ooit nog eens te zien,
Liefs,
Anthraxx
Dan trekt hij een klein mes en hangt het briefje aan de deur.
Mompelend loopt Anthraxx richting het uitzichtpunt, zijn favoriete plek om na te denken. Van daaruit wilt hij naar het bos toe lopen...
* Zij heeft Anthraxx erg dringend nodig....en al schijnt ie dan weg te zijn...pluisje hoopt toch eigenlijk wel dat hij haar kan helpen....
pluisje gaat er maar bij zitten, op de boomstronk vlakbij de ingang, en wacht op postbode Anthraxx....
Mmmmm...ziet er wel erg verlaten uit
* pluisje was van plan een grote deur-tot-deur campagne van haar ranjastalletje te houden...maar gaat nu maar op zoek naar een andere manier....
*pieker*
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |