abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 15 maart 2001 @ 15:01:07 #1
6126 Wilgje
Vol vertrouwen
pi_826827

Dit is het sprookjeskasteel van Wilgje en LWaS.
Wilgje heeft het langgeleden gehad van de Sint!
Wilgje heeft een volwassen zoon die ook af en toe nog in het kasteel woont: Ridder_Fok.
Sinds kort is er weer familie uitbreiding, Wilgje en LWaS hebben nu een tweeling erbij...Hermes en Pisca.
Zij groeiden snel op als half-sylfide en wonen nu zelfstandig op het eiland.Het is een levend kasteel lijkt het. Als je honger hebt, zorgt het kasteel voor een lekkere maaltijd. Heb je dorst, is er iets te drinken. Nooit is het koud, het bad is altijd gevuld met heerlijk badwater. Nooit kom je een kamer in, zonder dat deze verlicht is, of het bed heerlijk opgemaakt.
Iedereen is welkom hier. Voor 1 nachtje of voor langere tijd.
Dieren hebben hier ook een thuis gevonden, voor 1 nachtje of voor langere tijd.
Treat everyone with politeness, even those who are rude to you - not because they are nice, but because you are.
  FOK!fossiel maandag 19 maart 2001 @ 09:47:54 #2
8133 LWaS
Papa van Daan!
pi_839560
* LWaS komt aangegaloppeerd op ISIS...

Bijna vergeten een briefje neer te leggen voor Wilgje...anders wordt ze weer boos

Lieve Wilgje,

IK ben in het ristorante Ali, dus als je zin hebt...kom ook ff langs

Liefs
LWaS

FOK!fossiel maandag 19 maart 2001 @ 09:53:44 #3
8133 LWaS
Papa van Daan!
pi_839569
* na het schrijven van het briefje stapt LWaS weer op Isis

[Wederom naar Ristorante Ali]
  maandag 19 maart 2001 @ 10:28:50 #4
6126 Wilgje
Vol vertrouwen
pi_839702
* Wilgje wordt wakker en ziet dat het plekje naast haar alweer leeg is.
Bah, bah, bah.......
Wilgje voelt zich even heel erg eenzaam.
Legolas die na zijn genezing weer spoorloos is verdwenen, Hermes en Pisca waar ze nooit meer iets van hoort en LWaS die niet naast haar in bed ligt.
Verdrietig loopt ze naar de badkamer en laat het bad vollopen.
Treat everyone with politeness, even those who are rude to you - not because they are nice, but because you are.
  woensdag 21 maart 2001 @ 12:02:51 #5
6126 Wilgje
Vol vertrouwen
pi_847658
* Wilgje heeft het boek uit en het badwater is wel erg koud nu. Tijd dus om eruit te komen.
Nog steeds niet echt in een beter humeur loopt Wilgje naar de slaapkamer om zich aan te kleden.
  FOK!fossiel woensdag 21 maart 2001 @ 12:04:37 #6
8133 LWaS
Papa van Daan!
pi_847667
* LWaS looptzachtjes de trap op...
In zijn handen een dienblad met een lekker ontbijt...

Goeiemorgen liefje....

woensdag 21 maart 2001 @ 12:06:42 #7
6126 Wilgje
Vol vertrouwen
pi_847676
*Blij verrast ziet Wilgje haar LWaS de slaapkamer binnenkomen. Nog steeds niet aangekleed draait ze zich om en geeft haar lief een lange kus.......

Goeiemorgen schat!

FOK!fossiel woensdag 21 maart 2001 @ 12:08:48 #8
8133 LWaS
Papa van Daan!
pi_847687
* begeerlijk kijkt LWaS naar Wilgjes lichaam...
Zijn ogen kan hij niet van haar afhouden

Ik heb een lekker ontbijtje voor je gewens ehm gemaakt

Wil je er wat drinken bij ? Melk ? Thee ?

[Dit bericht is gewijzigd door LWaS op 21-03-2001 12:10]

woensdag 21 maart 2001 @ 12:12:21 #9
6126 Wilgje
Vol vertrouwen
pi_847706
* Wilgje laat vleit zich op het bed om van het heerlijke ontbijt te kunnen genieten.

Doe maar een lekker kopje thee LWaS.

FOK!fossiel woensdag 21 maart 2001 @ 12:14:07 #10
8133 LWaS
Papa van Daan!
pi_847713
* LWaS pakt de theekan en schenkt een kopje in
Alsjeblieft Liefje....

* Zachtjes gaat LWaS ook op het bed zitten...

woensdag 21 maart 2001 @ 12:16:53 #11
6126 Wilgje
Vol vertrouwen
pi_847730
*Voorzichtig neemt Wilgje een slokje van de thee. Oops, die is nog erg heet.
Haar thee wegzettend neemt zij een hapje van een croissantje met jam. Er blijft een veegje aardbeienjam in haar mondhoek achter. LWaS kan het niet laten die weg te kussen.
Al snel is het ontbijt vergeten en zijn de twee te druk met andere zaken.
  donderdag 22 maart 2001 @ 09:31:27 #12
5108 equilan
DE elfengodin
pi_851695
Goedemorgen!!

Hoe gaat het ermee?? Ik hoorde dat de kids het huis uit zijn?? Daar zijn ze snel mee zeg!! Hoe gaat het met jullie nu?? Zal wel wennen zijn he zo'n stil huis??

Elfensex is superspannend...
  donderdag 22 maart 2001 @ 09:55:29 #13
6126 Wilgje
Vol vertrouwen
pi_851737
Goeiemorgen Equilan, kom binnen!
Ja, de kinderen zijn de deur uit. Die groeien zo snel op, ongelooflijk gewoon.
Wil je een kopje thee?
  donderdag 22 maart 2001 @ 10:01:13 #14
5108 equilan
DE elfengodin
pi_851753
Ja lekker Maar hoe gaat het met ze?? Bevalt het ze wel, op eigen benen staan??
  donderdag 22 maart 2001 @ 10:11:40 #15
6126 Wilgje
Vol vertrouwen
pi_851773
*Samen met Equilan loopt Wilgje naar de keuken en zet een ketel water op voor de thee. Uit de oven haalt ze een plaat verse chocoladekoekjes en schikt deze op een mooie schaal. Als het water kookt zet Wilgje een lekker potje bosvruchtenthee. Equilan is ondertussen op haar gemak aan tafel gaan zitten en knabbelt aan een nog warm koekje.

Hermes is een schat van een knul. Heel lief en zorgzaam voor zijn zus, maar Pisca? Dat weet ik niet precies. Ik kan maar geen hoogte van haar krijgen.
Ze lijkt heel lief en gedwee, maar ik voel er toch een ondertoon bij. Moeilijk hoor....

donderdag 22 maart 2001 @ 10:51:37 #16
5108 equilan
DE elfengodin
pi_851895
Lekkere koekjes Wilgje, ik kan dr niet van af blijven!! *De schaal koekjes is bijna leeg, er ligt nog een koekje op en Equilan kijkt er verlangend naar. Dan herinnert ze zich weer haar goed manieren..
Hier Wilgje neem jij deze alsjeblieft, ik heb ze bijna allemaal opgegeten!!

Tja Wilgje, ik kom ook eigenlijk niet alleen voor de gezelligheid. Er IS iets op het eiland.. ik kan er de hand niet op leggen maar ergens klopt iets niet. Ik ben de laatste tijd erg aan het studeren in oude boeken.. waarom weet ik niet, iets in mn onderbewuste zet me daar toe aan.. Ik heb gevoel dat er iets op handen is...
En ik dacht, als ik dat voel, voel jij het misschien ook?? Weet jij wat er is??
ja sorry als ik een beetje vaag klink, maar ik weet het ook niet!!

donderdag 22 maart 2001 @ 11:08:45 #17
6126 Wilgje
Vol vertrouwen
pi_851943
*Wilgjes mond valt open van verbazing en het koekje dat Wilgje net in haar mond wilde steken blijft halverwege hangen.

Meid, ik herken het helemaal! De laatste tijd voel ik me ook helemaal niet goed. Op de een of andere manier ongerust en verdrietig. Kan niet zeggen waardoor of hoe het komt. Dus jij hebt dat ook?

donderdag 22 maart 2001 @ 11:12:07 #18
5108 equilan
DE elfengodin
pi_851951
Ja!!! Ow wat goed jij hebt het ook!! Ja inderdaad, alsof er iets in de lucht hangt, heel onheilspellend.. maar nog net niet dicht bij genoeg om echt van invloed te zijn...
*Equilan slaakt een zucht van verlichting, ze is niet gek!!

Maar jij hebt dus ook geen idee waar dat vandaan komt, waardoor dat veroorzaakt wordt??
Hmm ik wou dat Herne_the_Hunter weer eens opdook, misschien dat hij er wat meer over weet te zeggen.. *Equilan zucht weer, maar nu een beetje mistroostig.. ze mist Herne nog steeds.

Nouja we moeten goed opletten dus de komende tijd. Laten we elkaar op de hoogte houden goed??

donderdag 22 maart 2001 @ 11:16:41 #19
6126 Wilgje
Vol vertrouwen
pi_851964
Ik wil wel opletten, als ik maar zou weten waarop! Het is zo'n vaag gevoel, ik kan er verder niets mee eigenlijk. Maar nu jij zegt dat het wel eens iets met het eiland te maken zou kunnen hebben.... Wie weet? Ik zal er mijn gedachten eens over laten gaan.
Maar je hebt gelijk, was Herne er maar. Ik mis hem ook Equilan. Hij zou er zeker meer over weten.
Zoek je hem nog steeds?
  donderdag 22 maart 2001 @ 11:18:49 #20
5108 equilan
DE elfengodin
pi_851976
Ach, zoeken heeft zo weinig zin, als hij niet gevonden wil worden is er weinig wat ik kan doen.. Ik ben regelmatig in het bos, maar voel vrijwel nooit zijn aanwezigheid. Ik denk dat hij elders is, maar hoop wel dat hij nog terugkomt....
  donderdag 22 maart 2001 @ 11:23:58 #21
6126 Wilgje
Vol vertrouwen
pi_851993
* Wilgje schenkt ondertussen nog een kopje thee in en kijkt bezorgd naar haar vriendin. Ze wil zo graag dat Equilan net zo gelukkig is als zijzelf.

Hey meis, ik weet zeker dat het goed is zoals het is. Met hopen maak je het jezelf niet makkelijker. Vertrouw op de juistheid en accepteer dat het is zoals het is?
Weet ik wel, is moeilijk. Maar je kunt Herne niet dwingen om terug te komen. Toch?

* Wilgje slaat even een arm om de verdrietige elfengodin en geeft haar een dikke knuffel.

donderdag 22 maart 2001 @ 11:29:40 #22
5108 equilan
DE elfengodin
pi_852016
Dankjewel He wat fijn om zo weer even met je praten

Nee natuurlijk kan ik hem niet dwingen en dat wil ik ook niet!! Maar goed, ik blijf stille hoop houden en zo af en toe sta ik mezelf toe hem erg te missen Maar over het algemeen kan ik het wel accepteren hoor.

Nou, laten we het over wat leukers hebben.. Hoe is het met LWaS??

donderdag 22 maart 2001 @ 11:33:05 #23
6126 Wilgje
Vol vertrouwen
pi_852021
Met LWaS?

* Wilgje moet er een beetje van blozen.

Prima! We zijn nog even verliefd als altijd. Als hij net als nu naar de tuinen is, mis ik hem verschrikkelijk en ik kijk uit naar het moment dat hij weer thuiskomt iedere dag....

Gisteren verraste hij me met ontbijt op bed. Alleen stapte ik net uit bad en was ik dus nog niet aangekleed.
Tja, we hebben toen een ietsje ander ontbijt genoten.

donderdag 22 maart 2001 @ 11:41:06 #24
5108 equilan
DE elfengodin
pi_852040
hahaha heerlijk om te horen!!

Wilgje, ik vond het heel fijn om weer even met je te praten, dat was alweer veel te lang geleden!! Maar ik ga nu weer, doe de groetjes aan LWaS en Legolas, tot later!!

donderdag 22 maart 2001 @ 11:42:04 #25
6126 Wilgje
Vol vertrouwen
pi_852045
Zal ik doen lieverd. Ik kom snel weer een keer bij je langs.

Dag!!!!!!

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')