Bijna vergeten een briefje neer te leggen voor Wilgje...anders wordt ze weer boos
Lieve Wilgje,
IK ben in het ristorante Ali, dus als je zin hebt...kom ook ff langs
Liefs
LWaS
Goeiemorgen liefje....
Goeiemorgen schat!
Ik heb een lekker ontbijtje voor je gewens ehm gemaakt
Wil je er wat drinken bij ? Melk ? Thee ?
[Dit bericht is gewijzigd door LWaS op 21-03-2001 12:10]
Doe maar een lekker kopje thee LWaS.
* Zachtjes gaat LWaS ook op het bed zitten...
Hoe gaat het ermee?? Ik hoorde dat de kids het huis uit zijn?? Daar zijn ze snel mee zeg!! Hoe gaat het met jullie nu?? Zal wel wennen zijn he zo'n stil huis??
Hermes is een schat van een knul. Heel lief en zorgzaam voor zijn zus, maar Pisca? Dat weet ik niet precies. Ik kan maar geen hoogte van haar krijgen.
Ze lijkt heel lief en gedwee, maar ik voel er toch een ondertoon bij. Moeilijk hoor....
Tja Wilgje, ik kom ook eigenlijk niet alleen voor de gezelligheid. Er IS iets op het eiland.. ik kan er de hand niet op leggen maar ergens klopt iets niet. Ik ben de laatste tijd erg aan het studeren in oude boeken.. waarom weet ik niet, iets in mn onderbewuste zet me daar toe aan.. Ik heb gevoel dat er iets op handen is...
En ik dacht, als ik dat voel, voel jij het misschien ook?? Weet jij wat er is??
ja sorry als ik een beetje vaag klink, maar ik weet het ook niet!!
Meid, ik herken het helemaal! De laatste tijd voel ik me ook helemaal niet goed. Op de een of andere manier ongerust en verdrietig. Kan niet zeggen waardoor of hoe het komt. Dus jij hebt dat ook?
Maar jij hebt dus ook geen idee waar dat vandaan komt, waardoor dat veroorzaakt wordt??
Hmm ik wou dat Herne_the_Hunter weer eens opdook, misschien dat hij er wat meer over weet te zeggen.. *Equilan zucht weer, maar nu een beetje mistroostig.. ze mist Herne nog steeds.
Nouja we moeten goed opletten dus de komende tijd. Laten we elkaar op de hoogte houden goed??
Hey meis, ik weet zeker dat het goed is zoals het is. Met hopen maak je het jezelf niet makkelijker. Vertrouw op de juistheid en accepteer dat het is zoals het is?
Weet ik wel, is moeilijk. Maar je kunt Herne niet dwingen om terug te komen. Toch?
* Wilgje slaat even een arm om de verdrietige elfengodin en geeft haar een dikke knuffel.
Nee natuurlijk kan ik hem niet dwingen en dat wil ik ook niet!! Maar goed, ik blijf stille hoop houden en zo af en toe sta ik mezelf toe hem erg te missen Maar over het algemeen kan ik het wel accepteren hoor.
Nou, laten we het over wat leukers hebben.. Hoe is het met LWaS??
* Wilgje moet er een beetje van blozen.
Prima! We zijn nog even verliefd als altijd. Als hij net als nu naar de tuinen is, mis ik hem verschrikkelijk en ik kijk uit naar het moment dat hij weer thuiskomt iedere dag....
Gisteren verraste hij me met ontbijt op bed. Alleen stapte ik net uit bad en was ik dus nog niet aangekleed.
Tja, we hebben toen een ietsje ander ontbijt genoten.
Wilgje, ik vond het heel fijn om weer even met je te praten, dat was alweer veel te lang geleden!! Maar ik ga nu weer, doe de groetjes aan LWaS en Legolas, tot later!!
Dag!!!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |