Nee, maar pimpen met mods en cheats is zeker wel stoer op een forum?quote:Op woensdag 29 maart 2006 11:20 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
trots op wat ik bereik in een spelletje? Wtf? het is een SPELLETJE. ik speel het voor mn vermaak. En ik vond het niet leuk dat ik bij wijze van spreken 21 pijlen moest verneuken om een mannetje neer te krijgen. Ik speel dit voor mn lol, niet om te gaan pimpen met wat ik bereik op een forum.
![]()
Goed naar hun gezicht kijken voordat je op een van de vier vakken van de schijf drukt.quote:Op woensdag 29 maart 2006 10:42 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja.. vind ik persoonlijk niet het meest duidelijke apparaat..
Ik draai maar wat aan die schijf.. tot het niet meer kan.. en dan begin ik te betalen zoveel ik heb
Ja.. maar dat ding moet toch draaien, tis maar net waar die op uitkomtquote:Op woensdag 29 maart 2006 11:52 schreef DaringDave het volgende:
[..]
Goed naar hun gezicht kijken voordat je op een van de vier vakken van de schijf drukt.
... ik pimpte niet. Ik gaf een voorbeeld van wat ik gebruikte om het spel aan te passen aan MIJN wensen. Dat jij dat meteen pimpen vindt...quote:Op woensdag 29 maart 2006 11:35 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee, maar pimpen met mods en cheats is zeker wel stoer op een forum?
Verkeerde forum dan knul , hier zijn alleen diehard gamers, geen lamers.
Meeste spellen bieden ook de mogelijkheid om godmode te activeren of alle wapens te krijgen via de console, dat is toch ook gewoon cheaten.quote:Op woensdag 29 maart 2006 11:59 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
... ik pimpte niet. Ik gaf een voorbeeld van wat ik gebruikte om het spel aan te passen aan MIJN wensen. Dat jij dat meteen pimpen vindt...![]()
Kortzichtigheid de gekste weer. Tehomgz0rz, hij maakt gebruik van een mogelijkheid die het spel biedt, namelijk het aanpassen van het spel aan de individuele wensen van de speler, het is TEH CHEAT0R!!11!![]()
En diehard gamers, laat me niet lachen. Als je dat van jezelf zegt wordt het echt eens tijd om te gaan stoppen met gamen, dat is niet gezond.![]()
Als je speechcraft hoog genoeg is kan je een keer op rotate drukken.quote:Op woensdag 29 maart 2006 11:56 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja.. maar dat ding moet toch draaien, tis maar net waar die op uitkomt
Zijn er al genoeg. http://www.elderscrolls.com/forums/index.php?showtopic=307791quote:Op woensdag 29 maart 2006 12:01 schreef Genjuro het volgende:
De enigste mod waar ik op lig te wachten is er een die scaled lvling disabled, en npcs een vaste kracht geeft in het begin van het spel
Dat hoef je toch niet te gebruiken.quote:Op woensdag 29 maart 2006 12:08 schreef Tain het volgende:
[..]
Meeste spellen bieden ook de mogelijkheid om godmode te activeren of alle wapens te krijgen via de console, dat is toch ook gewoon cheaten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 29 maart 2006 11:59 schreef ethiraseth het volgende:
Kortzichtigheid de gekste weer. Tehomgz0rz, hij maakt gebruik van een mogelijkheid die het spel biedt, namelijk het aanpassen van het spel aan de individuele wensen van de speler, het is TEH CHEAT0R!!11!![]()
Die mods toch ook nietquote:Op woensdag 29 maart 2006 12:16 schreef DaringDave het volgende:
[..]
Dat hoef je toch niet te gebruiken.
Je hoeft je toch ook niet te houden aan de regels die de makers bedenken. Dat is zoooo 1980 om te moeten doen. Ik beslis zelf wel wat ik wel en niet vind kunnen in mijn spel, dat hoeven de makers niet voor mij te doen.quote:
Ow thx, dit kan ik gebruikenquote:Op woensdag 29 maart 2006 12:16 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Zijn er al genoeg. http://www.elderscrolls.com/forums/index.php?showtopic=307791
Pssst, ga eens naar "Kvatch" op je mapquote:Op woensdag 29 maart 2006 13:00 schreef Bastard het volgende:
Geen idee, ben nog geen Oblivion gate tegen gekomen
Heb er pas 1 gedaan maar wel al 5 op mijn kaartquote:Op woensdag 29 maart 2006 13:00 schreef Bastard het volgende:
Geen idee, ben nog geen Oblivion gate tegen gekomen
Ik heb een huis gekocht in Anvil, spookhuisquote:Op woensdag 29 maart 2006 13:12 schreef speknek het volgende:
Heeft er al iemand een huis gekocht trouwens, en waar?
En ik zie overal steigers, betekent dat dat je ook een boot kunt kopen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |