Da's heel simpel. Als downgraden zou mogen, dan hadden ze je het wel een stuk gemakkelijker gemaakt. Bovendien moet je de firmware kraken om te kunnen downgraden... en dat doen we natuurlijk niet!quote:Op woensdag 5 april 2006 20:04 schreef X-fi het volgende:
Upgraden mag, maar waarom dan niet downgraden??
Het is toch ook een officiële download geweest voor de PSP?
Dat snap ik ook wel. Ik hou het hierbij!quote:Op woensdag 5 april 2006 21:26 schreef P-Style het volgende:
[..]
Da's heel simpel. Als downgraden zou mogen, dan hadden ze je het wel een stuk gemakkelijker gemaakt. Bovendien moet je de firmware kraken om te kunnen downgraden... en dat doen we natuurlijk niet!
en dan?quote:Op woensdag 5 april 2006 22:57 schreef __Saviour__ het volgende:
Mogelijke screenshots van Sony's aankomende PS1 emulator?
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ziet er nep uit!quote:Op woensdag 5 april 2006 22:57 schreef __Saviour__ het volgende:
Mogelijke screenshots van Sony's aankomende PS1 emulator?
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
mag nietquote:Op donderdag 6 april 2006 12:52 schreef Drumpie het volgende:
Ik heb via torrent Gta: Lbc gedownload, maar hoe moet ik nu verder wie kan me helpen, want ik heb Gta gedownload voor Homebrew te doen.
je mag hier niet over warez praten, je mag niet aankondigen dat je warez download en waar en hoe.quote:Op donderdag 6 april 2006 13:25 schreef Drumpie het volgende:
wrom niet je mag het toch beantwoorden -knip-
koop het spel gewoon netjes net zoals ik en al wil je dat ding aan de praat krijgen, veel suc6 met het zoeken van aan giga mem stickquote:Op donderdag 6 april 2006 12:52 schreef Drumpie het volgende:
Ik heb via torrent Gta: Lbc gedownload, maar hoe moet ik nu verder wie kan me helpen, want ik heb Gta gedownload voor Homebrew te doen.
Heb geen geldquote:Op donderdag 6 april 2006 15:40 schreef JanaX het volgende:
[..]
koop het spel gewoon netjes net zoals ik en al wil je dat ding aan de praat krijgen, veel suc6 met het zoeken van aan giga mem stick![]()
![]()
Zelfs al ben je 13, is er werk.. En downloaden schiet met niks op, mag hopen dat die het nooit gaat doen.quote:
Ga ik ook doen maar er is een wachtlijstquote:Op donderdag 6 april 2006 17:54 schreef JanaX het volgende:
[..]
kranten wijkjes zijn juist voor mensen van 13
overigens iemand ervaring met formula front?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |