Ik ben het helemaal met je eens!quote:Op dinsdag 28 maart 2006 19:49 schreef Razor21 het volgende:
Gods wat een gezeik weer zeg eigenlijk om niets vind ik.
Ik keur niet goed wat hij heeft gedaan, maar ik zou op een gegeven moment ook zwaar pissed worden als iemand een ijsklontje zou gooien.
En omdat ze toevallig het nummer "Zinloos" hebben opgenomen zouden ze nu het juiste voorbeeld moeten geven.
Ik heb zoiets elke inwoner van Nederland zou het juiste voorbeeld moeten geven.![]()
Ik weet zeker als ze nooit dat nummer "Zinloos" gemaakt hadden was er niets aan de hand geweest.
Je hoort meer nieuws over Lange Frans en Baas B dan over die 2 medescholieren die dat meisje in elkaar getrapt hebben...die mogen ze van mij wel hard aanpakken.![]()
Ben geen fan van ze ...maar dat gezeik kun je ook overdrijven....![]()
Drop Ali.B, Yes-R en Akon er dan ook bij.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 20:00 schreef NinjaNoKa het volgende:
gewoon in brooklyn droppen kijken hoe gangsta ze zijn
Hoezo zou het kansloos zijn? Als jij ergens optreed en ik tief een ijsklontje tegen je kop aan zou je dan gewoon zeggen :quote:Op dinsdag 28 maart 2006 20:01 schreef Sapstengel het volgende:
Niet alleen om dat nummer. Ook al had hij dat nummer niet gemaakt, was het nog steeds een kansloze reactie.
Ik zou je dissen! Omdat ik een rapper ben!quote:Op dinsdag 28 maart 2006 20:08 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Hoezo zou het kansloos zijn? Als jij ergens optreed en ik tief een ijsklontje tegen je kop aan zou je dan gewoon zeggen :
Hey Razor21 dat mag niet dat deed pijn![]()
[stoere puberstem]Ejoh kankerlijer, wat doe jij jongen?[/stoere puberstem]quote:Op dinsdag 28 maart 2006 20:31 schreef Frange_Lans het volgende:
Het is gewoon een kneus.
Aldus de advocaat van de eikels die [willekeurig zinloos geweldslachtoffer] in elkaar schopten.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 20:11 schreef DiabloSam het volgende:
Lange heeft helemaal niks verkeerds gedaan, ff serieus, die gasten zitten al 10 jaar in die muziekwereld dus ik zou ook pissed worden als een of ander kutjochie van 15 ofzo een ijsklontje zou gooien. De nummers die hij geschreven heeft hebben helemaal niks te maken met zo'n gevecht. Iedereen verliest wel is z'n zelfcontrole hoor...
Iemand die door het lint gaat van een ijsklontje heeft per definitie ongelijk.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 20:53 schreef daaaaan het volgende:
Helemaal met de TS eens. Jammergenoeg zijn de anti-reacties vooral van rockers en alto's die alleen omdat het Lange Frans is, op hem zeiken en niet kijken wie er nou gelijk heeft.
Jawel hoor, een artiest die op een optreden voor een school een leerling van die school beukt is best nieuwswaardig. Zeker als die artiest wel vaker blijk geeft van loszittende handjes.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 19:49 schreef Razor21 het volgende:
Ik heb zoiets elke inwoner van Nederland zou het juiste voorbeeld moeten geven.![]()
Ik weet zeker als ze nooit dat nummer "Zinloos" gemaakt hadden was er niets aan de hand geweest.
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 20:59 schreef rockstah het volgende:
En bovendien, als je ze laat gaan dan worden het bierglazen en tafels en andere mensen.
Daar heb je opgeleide mensen voor die het afkunnen zonder te rammen.quote:Hij heeft gewoon goed ingegrepen.
Klopt, goed opgeleide mensen schieten noooit uit hun slofquote:Op dinsdag 28 maart 2006 21:01 schreef Dagonet het volgende:
[..]![]()
[..]
Daar heb je opgeleide mensen voor die het afkunnen zonder te rammen.
Maar goed, ik vraag me af op hoeveel scholen hij nu nog terecht kan.
Ooit een kiezelsteen tegen je kop aan gehad? Een ijsklont is net zo hard.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 20:55 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Iemand die door het lint gaat van een ijsklontje heeft per definitie ongelijk.
Altijd een leuk excuus toch, meester, hij begon!quote:Op dinsdag 28 maart 2006 21:05 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Ooit een kiezelsteen tegen je kop aan gehad? Een ijsklont is net zo hard.
De reactie was overdreven ja, maar die jongen had gewoon geen ijsklont moeten gooien, dan was er niets gebeurd.
Ja, dat ja, niet rammen, verbaal, maar nee, daar was die gast te neanderthaler voor.quote:Lange Frans had dat joch gewoon het podium op moeten sleuren en hem gigantisch voor lul moeten zetten voor al z'n vriendjes.
Ok, dus als ik nu een glas bier tegen je hoofd aangooi zeg je dan alleenmaar foei?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 21:06 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Altijd een leuk excuus toch, meester, hij begon!
[..]
Ja, dat ja, niet rammen, verbaal, maar nee, daar was die gast te neanderthaler voor.
Je bent foei vergeten!quote:Op dinsdag 28 maart 2006 21:09 schreef Jajong het volgende:
Ik wil al die mensen die lullen wel es zien wat ze doen als ik een ijsklontje knoeterhard tegen hun smoel aan tief.
"Zeg jongeman, zou je in de toekomst geen harde objecten naar mijn persoon willen gooien, bvd."
PLEASE
Verschil, glas breekt, snijwonden, bloed, enz. Totaal niet te vergelijken.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 21:09 schreef xman het volgende:
[..]
Ok, dus als ik nu een glas bier tegen je hoofd aangooi zeg je dan alleenmaar foei?
Als ik op een podium zou staan tijdens een optreden? Weglopen, ik heb m'n geld, laat de rest van de zaal maar kijken wat ze met die lul doen.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 21:09 schreef Jajong het volgende:
Ik wil al die mensen die lullen wel es zien wat ze doen als ik een ijsklontje knoeterhard tegen hun smoel aan tief.
"Zeg jongeman, zou je in de toekomst geen harde objecten naar mijn persoon willen gooien, bvd."
PLEASE
zielig, ik weet niet of jij dat clipje hebt gezien maar die idioot stond dus te 'rappen' en hij had het over hoe je moest pijpen.... niks mis mee he zou je denken? maar dat was dus op een schoolfeestje voor 12 jarige meisjes o.a.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 19:49 schreef Razor21 het volgende:
Ik keur niet goed wat hij heeft gedaan, maar ik zou op een gegeven moment ook zwaar pissed worden als iemand een ijsklontje zou gooien.
En omdat ze toevallig het nummer "Zinloos" hebben opgenomen zouden ze nu het juiste voorbeeld moeten geven.
Je hoort meer nieuws over Lange Frans en Baas B dan over die 2 medescholieren die dat meisje in elkaar getrapt hebben...die mogen ze van mij wel hard aanpakken.![]()
Versus een gat in je hoofd? Trouwens hoe heeft hij kunnen weten dat het een ijsklontje was? Misschien dacht hij wel aan wat anders?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 21:12 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Verschil, glas breekt, snijwonden, bloed, enz. Totaal niet te vergelijken.
Gat in z'n hoofd? Man, hij had totaal niets!quote:Op dinsdag 28 maart 2006 21:19 schreef xman het volgende:
[..]
Versus een gat in je hoofd? Trouwens hoe heeft hij kunnen weten dat het een ijsklontje was? Misschien dacht hij wel aan wat anders?
Ik keur z'n gedrag ook niet goed, maar ik vind het wel begrijpelijk.
Beetje slap om nu maar 1 uiterste te noemen. Hij kan ook gewoon de beveiliging roepen of roepen dat ie moet ophouden.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 21:09 schreef Jajong het volgende:
PLEASE
Ook dat nog.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 21:27 schreef seto het volgende:
Hij stond in een fucking publiek, je denkt toch niet dat hij dat ijsklontje met honkbalsnelheden op die loser kon gooien?
Je staat op een podium en en je krijgt iets hards tegen je hoofd gegooid. Je ziet in je ooghoeken dat een jongen dat heeft gedaan, maar je weet zelf niet wat er tegen je hoofd is gegooid en wat de schade is. Maar je ziet wel die jongen en je voelt wat en je bent pissig/ je voelt je slachtoffer/ te kijk gezet.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 21:24 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Gat in z'n hoofd? Man, hij had totaal niets!
En wat doet iedereen dan. Die persoon een mep voor z'n bek geven.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 21:30 schreef xman het volgende:
[..]
Je staat op een podium en en je krijgt iets hards tegen je hoofd gegooid. Je ziet in je ooghoeken dat een jongen dat heeft gedaan, maar je weet zelf niet wat er tegen je hoofd is gegooid en wat de schade is. Maar je ziet wel die jongen en je voelt wat en je bent pissig/ je voelt je slachtoffer/ te kijk gezet.
Volwassen mensen lachen wat nerveus en krijgen een rode kop als ze zich voor schut voelen gezet. Erop slaan is een overtrokken reactie. Hij kon best even de security roepen ofzo. Of zich er niks van aan trekken, totdat het nog eens gebeurt..quote:Op dinsdag 28 maart 2006 21:30 schreef xman het volgende:
[..]
Je staat op een podium en en je krijgt iets hards tegen je hoofd gegooid. Je ziet in je ooghoeken dat een jongen dat heeft gedaan, maar je weet zelf niet wat er tegen je hoofd is gegooid en wat de schade is. Maar je ziet wel die jongen en je voelt wat en je bent pissig/ je voelt je slachtoffer/ te kijk gezet.
Nogmaals ik begrijp zijn reaktie wel hoor.
Dat zei hij achteraf ook, maar hij vond het een beetje flauw voor de rest van het publiek.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 21:13 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Als ik op een podium zou staan tijdens een optreden? Weglopen, ik heb m'n geld, laat de rest van de zaal maar kijken wat ze met die lul doen.
Daarom gooit de kneus z'n geloofwaardigheid maar te grabbel.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 21:43 schreef rockstah het volgende:
[..]
Dat zei hij achteraf ook, maar hij vond het een beetje flauw voor de rest van het publiek.
Ach, die paar tikken. Die jongen is hooguit een beetje geschrokken.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 21:39 schreef PrinceLu het volgende:
[..]
Volwassen mensen lachen wat nerveus en krijgen een rode kop als ze zich voor schut voelen gezet. Erop slaan is een overtrokken reactie. Hij kon best even de security roepen ofzo. Of zich er niks van aan trekken, totdat het nog eens gebeurt..
Weet je nog wat Anouk deed toen ze een ei tegen d'r aan kreeg?
Je hebt gelijk, ik onderschat het gangsta gehalte van Lange F.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 21:46 schreef rockstah het volgende:
[..]
Ach, die paar tikken. Die jongen is hooguit een beetje geschrokken.
Het valt allemaal reuze mee. Jeweet, een beetje hustler geeft al een hoek als iemand verkeerd naar hem kijkt.![]()
Op het gegeven moment, als in 'een poos nadat er een ijsklontje werd gegooid?'quote:Op dinsdag 28 maart 2006 19:49 schreef Razor21 het volgende:
Dat heb je goed gezien.quote:En omdat ze toevallig het nummer "Zinloos" hebben opgenomen zouden ze nu het juiste voorbeeld moeten geven.
Nee hoor, ik kan maar net een principieel voorstander van zinloos geweld zijn dan hoef ik echt niet aardig tegenover onschuldige voorbijgangers te zijn.quote:Ik heb zoiets elke inwoner van Nederland zou het juiste voorbeeld moeten geven.
Ook dat heb je weer goed in de gaten. Een vegetariër die biefstuk eet wordt uitgelachen zo ook Frans die tegen zinloos geweld is maar er vrolijk op los slaat.quote:Ik weet zeker als ze nooit dat nummer "Zinloos" gemaakt hadden was er niets aan de hand geweest.
Vam mij mogen ze alle drie aangepakt worden ik denk dat dat best haalbaar is.quote:Je hoort meer nieuws over Lange Frans en Baas B dan over die 2 medescholieren die dat meisje in elkaar getrapt hebben...die mogen ze van mij wel hard aanpakken.![]()
[/quote]quote:Ben geen fan van ze ...maar dat gezeik kun je ook overdrijven....![]()
Ik denk dat ik niet zoveel zou doen.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 23:29 schreef Sirolf het volgende:
Sjees... Wat een mediacircus weer. Meteen heeft iedereen weer 'een mening' over het gebeurde, zonder er zelf maar bij te zijn geweest en sommigen zelfs zonder beelden te hebben gezien.
Laat ik het op deze manier zeggen: Als die jongen niets had gegooid (want WAAR was dat voor nodig?) was er ook geen tegenreactie gekomen. Okee, die tegenreactie was nogal 'over the top', maar denk je eens in dat je zelf op dat podium zou staan en er zoiets zou gebeuren. Wat zou JIJ doen?
Hij had wel blind kunnen zijn !quote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:37 schreef Dagonet het volgende:
Hoe hard kwam dat ijsklontje aan trouwens. Want hij reageert er totaal niet op.
Je staat op een podium, je krijgt een ijsklontje tussen je ogen, op z'n minst maak je een beweging naar je ogen, of je veegt het water weg, of íets...
Yup, kwam keihard aan dat ijsklontje, zal ver-schrik-ke-lijk pijn hebben gedaan.
Eens maar ze hebben natuurlijk wel een voorbeeldfunctie.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 19:49 schreef Razor21 het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |