En dat kunnen ze niet weg halen?quote:Op woensdag 29 maart 2006 11:13 schreef t0n het volgende:
Precies, liever twee weekjes kutten, dan je rest van je leven met 'n vaag groeiend ding lopen....
Nou ja... Ik loop al bijna 23 jaar met 'n ding rond wat zo nu en dan inmens groeit
nopequote:Op woensdag 29 maart 2006 11:12 schreef Spyronius het volgende:
[..]
Hmm dat is wel minder, heb je al eerder zo iets gehad?
kreeg je dat dan ook al toen je nog 5j was?quote:Op woensdag 29 maart 2006 11:13 schreef t0n het volgende:
Precies, liever twee weekjes kutten, dan je rest van je leven met 'n vaag groeiend ding lopen....
Nou ja... Ik loop al bijna 23 jaar met 'n ding rond wat zo nu en dan inmens groeit
Kzal 't ff na vragen ...quote:Op woensdag 29 maart 2006 11:20 schreef Mukie het volgende:
[..]
kreeg je dat dan ook al toen je nog 5j was?
ja uhm, ik hoopte dat het een keer niet sexueel geaard was, dus ik dacht laat ik eens een serieuze reactie plaatsenquote:Op woensdag 29 maart 2006 11:17 schreef t0n het volgende:
omfg, valt 't kwartje nu pas?
erm nee dank jequote:Op woensdag 29 maart 2006 11:20 schreef t0n het volgende:
[..]
Kzal 't ff na vragen ...Wou je pic(k)s?
Zal een van de eerst keren zijn dat er iemand serieus regaard op mijn posts.quote:Op woensdag 29 maart 2006 11:21 schreef Spyronius het volgende:
[..]
ja uhm, ik hoopte dat het een keer niet sexueel geaard was, dus ik dacht laat ik eens een serieuze reactie plaatsen
quote:
dank en jij ook zoietsquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |