Dat probeer ik ook altijd te zeggen maar het slaat niet aanquote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:48 schreef Fugie het volgende:
booo
boeken lezenhet is niet veel meer dan kansberekeningen
Inclusief een bacterieinfectie in mijn smoel jaquote:
Is ook niet zo gek. Die camera's zijn mega goedkoop. Dus de overstap is snel gemaaktquote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:09 schreef Hugster het volgende:
[..]
Heb ik wel eens op de nieuwsgroepen zien staan
720p via de kabel?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:49 schreef Ballebek het volgende:
Ik heb al jaaaaaren HD hier.
Nu ook via de kabel btw...
ALLES wat je op tv ziet is HD opgenomen schatquote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:57 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Is ook niet zo gek. Die camera's zijn mega goedkoop. Dus de overstap is snel gemaakt![]()
vrienden van mij hebben in canada vet lopen pokeren, daar is het echt super populair. Van die toernooitjes met 50$ buyin enzoquote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:53 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Dat probeer ik ook altijd te zeggen maar het slaat niet aan
3 HD kanalen (HD1 en nog 2) en Discovery HDquote:
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:59 schreef Ballebek het volgende:
[..]
3 HD kanalen (HD1 en nog 2) en Discovery HD
Maar van het weekend gaat ik een schotel op het dak pleuren dan heb ik veel meer HD...
Grapjurkquote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:57 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Is ook niet zo gek. Die camera's zijn mega goedkoop. Dus de overstap is snel gemaakt![]()
Tuners zijn nog niet te koop, dus heb een DVB-C kaart in mijn PCquote:Op dinsdag 28 maart 2006 23:01 schreef Hugster het volgende:
[..]wel schraal aanbod nog
Komt er component uit je kabelkastje?
Ah ik dacht al, ik had ze nog niet eerder gezienquote:Op dinsdag 28 maart 2006 23:06 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Tuners zijn nog niet te koop, dus heb een DVB-C kaart in mijn PC
Pas eind mei komen de tuners in de winkel maar de streams zijn sinds zondag op de kabel.
casema heeft al weken lang een HD demo kanaal maar je kan er inderdaad niet naar kijken omdat er nog geen decoder isquote:Op dinsdag 28 maart 2006 23:06 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Tuners zijn nog niet te koop, dus heb een DVB-C kaart in mijn PC
Pas eind mei komen de tuners in de winkel maar de streams zijn sinds zondag op de kabel.
Ik zie het voordeel niet zo behalve voor film- en sportkanalen.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 23:10 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ah ik dacht al, ik had ze nog niet eerder gezien
Ik hoop dat het HD een beetje gaat lopen. Veel meer zenders dan dit iig.
Er zijn 6 zenders op dit moment aangekondigd om HD te doen.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 23:10 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ah ik dacht al, ik had ze nog niet eerder gezien
Ik hoop dat het HD een beetje gaat lopen. Veel meer zenders dan dit iig.
Ja maar die FTA zender heeft alleen concerten, evenmenten en wat eurosport materiaal toch?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 23:11 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Er zijn 6 zenders op dit moment aangekondigd om HD te doen.
Maar ik kap met de kabel zoals ik zei want er zijn tientallen HD kanalen waarvan zelfs 1 FTA HD filmkanaal op de schotel...
Ik heb het niet over HD1 Appie... Die heb ik nu ook via de kabel.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 23:22 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ja maar die FTA zender heeft alleen concerten, evenmenten en wat eurosport materiaal toch?
Met saus.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 23:42 schreef Alexxxxx het volgende:
Ja hoi. Leven maar weer?
en thuisservicequote:Op dinsdag 28 maart 2006 21:42 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik heb bij de makro 5 jaar garantie gekochtwedden dat hij uitvalt op 5,5 jaar
En daarbij wil ik deze 82cm sony echt nooit meer verplaatsen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |