ja uhm, ik hoopte dat het een keer niet sexueel geaard was, dus ik dacht laat ik eens een serieuze reactie plaatsenquote:Op woensdag 29 maart 2006 11:17 schreef t0n het volgende:
omfg, valt 't kwartje nu pas?
erm nee dank jequote:Op woensdag 29 maart 2006 11:20 schreef t0n het volgende:
[..]
Kzal 't ff na vragen ...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Wou je pic(k)s?Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Zal een van de eerst keren zijn dat er iemand serieus regaard op mijn posts.quote:Op woensdag 29 maart 2006 11:21 schreef Spyronius het volgende:
[..]
ja uhm, ik hoopte dat het een keer niet sexueel geaard was, dus ik dacht laat ik eens een serieuze reactie plaatsenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op woensdag 29 maart 2006 11:23 schreef t0n het volgende:
lol nee....
noem me maar gewoon Tonny.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Kinky dat jij zo heet, Huggie.quote:Op woensdag 29 maart 2006 11:58 schreef Hugster het volgende:
Murielleom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op woensdag 29 maart 2006 12:01 schreef hermandeperman het volgende:
oiom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
en dan heb je me nog niet eens in me speciale pakje gezienquote:Op woensdag 29 maart 2006 12:03 schreef t0n het volgende:
[..]
Kinky dat jij zo heet, Huggie.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
dank en jij ook zoietsquote:Op woensdag 29 maart 2006 10:42 schreef Mukie het volgende:
[..]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.en beterschap vladJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
gaan we nu terugkrabbelen?quote:Op woensdag 29 maart 2006 12:05 schreef t0n het volgende:
dudeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
hoi Muriellequote:Op woensdag 29 maart 2006 11:58 schreef Hugster het volgende:
Murielleom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op woensdag 29 maart 2006 12:04 schreef Hugster het volgende:
[..]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
No shit sherlockquote:Op woensdag 29 maart 2006 12:06 schreef Hugster het volgende:
MyAT is best handig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop