Mij gaat ze ook terugbellen. Ben benieuwd, luidsprekers staan aan, microfoon staat klaarquote:Op dinsdag 28 maart 2006 19:48 schreef Skazminko het volgende:
*knip*
Mobiel.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 20:08 schreef kolonel_knalpiemel het volgende:
Hoorn naast de haak leggen, dan zijn ze na een kwartier lullen ineens weg.
Een mobiele telefoon kan je inderdaad niet even wegleggen.quote:
verkapt ik heb maar 4 vrienden klaagtopicquote:Op dinsdag 28 maart 2006 19:35 schreef Camplo het volgende:
Godverdomme,
net gaat de telefoon.
Goedemiddag (het is avond) met ***blabla*** van de staatsloterij, mag ik U...... *begint ze te lachen*.... *** mag ik U straks effe terugbellen *** want mijn computer loopt nu net vast.
Hoe the FUCK komt die aan mijjn nummer? Er zijn slechts 4 mensen die dat nummer weten en die geven dat echt niet door. Dus godverdomme![]()
Kut belteef met je gore Utrechtste kutaccent.
Krijg *insert willekeurige ziekte* en kap met bellen!![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 21:20 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
verkapt ik heb maar 4 vrienden klaagtopic![]()
Ik moest daar hard om lachen. Ben ik nu stoned?quote:
Flik zoiets bij mij en ik gooi je voor de komende 10 weken op de lijst van 'terugbellen'quote:Op dinsdag 28 maart 2006 20:05 schreef Pietklaaso het volgende:
Ik werd laatst ook gebeld ik doen of ik vet geintreseerd was enzo en toen ik er zat van was > sorry geen intresse (ophangen dan)
Ook leuk bij jehova's
Inderdaad, per shift pleeg ik zo tussen de 200 en 400 telefoontjes... gaan vaak hetzelfde, beetje afwisseling kan geen kwaad... zo lag ik laatst helemaal dubbel toen een vrouw me begon uit te schelden...ze beweerde ook geheim nummer te hebben... man, ik kwam niet meer bij van het lachenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 21:25 schreef faberic het volgende:
oja nu ontopic, je moet als dat soort mensen bellen gewoon debiel doen of keihard schreeuwen ofzo. Da's leuk!
Dus jij bent zo'n sexueel gefrustreerde telefoonterrorist die niets anders in z'n uitzichtloze bestaan heeft dan mensen lastig te vallen met de meeste onzinnige zaken waar niemand ook maar iets mee te maken wil hebben? Get a fucking life!!quote:Op dinsdag 28 maart 2006 21:42 schreef EsDe het volgende:
[..]
Flik zoiets bij mij en ik gooi je voor de komende 10 weken op de lijst van 'terugbellen'![]()
Ja, het is zijn hobby, nou goed.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 21:51 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Dus jij bent zo'n sexueel gefrustreerde telefoonterrorist die niets anders in z'n uitzichtloze bestaan heeft dan mensen lastig te vallen met de meeste onzinnige zaken waar niemand ook maar iets mee te maken wil hebben? Get a fucking life!!
Ik moest ook hardop lachen toen ik het typte.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 21:25 schreef faberic het volgende:
[..]
Ik moest daar hard om lachen. Ben ik nu stoned?
Mensen als jij verdienen geen leven, je haalt ons mensen met een echte baan van hun verdiende rust, pleur is op met je aanbiedingen man!quote:Op dinsdag 28 maart 2006 21:45 schreef EsDe het volgende:
[..]
Inderdaad, per shift pleeg ik zo tussen de 200 en 400 telefoontjes... gaan vaak hetzelfde, beetje afwisseling kan geen kwaad... zo lag ik laatst helemaal dubbel toen een vrouw me begon uit te schelden...ze beweerde ook geheim nummer te hebben... man, ik kwam niet meer bij van het lachenHet zal me reet roesten hoe mensen reageren op mij... denken mensen nou echt dat ze je ook maar enigszins raken door te schelden, klagen etc?
![]()
Echt lastige mensen (Zoals mensen die de hoorn erop gooien als ze horen dat ik een aanbieding voor ze heb) gooien we gewoon op de lijst van 'Terugbellen' en blijven we terugbellen tot ze een keer normaal doen![]()
Jullie vallen ons lastigquote:Op dinsdag 28 maart 2006 21:45 schreef EsDe het volgende:
[..]
Echt lastige mensen (Zoals mensen die de hoorn erop gooien als ze horen dat ik een aanbieding voor ze heb) gooien we gewoon op de lijst van 'Terugbellen' en blijven we terugbellen tot ze een keer normaal doen![]()
Leg dat maar eens uit aan iemand zonder opleidingquote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:20 schreef nikky het volgende:
[..]
Jullie vallen ons lastigWij jullie niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |