Mij gaat ze ook terugbellen. Ben benieuwd, luidsprekers staan aan, microfoon staat klaarquote:Op dinsdag 28 maart 2006 19:48 schreef Skazminko het volgende:
*knip*
Mobiel.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 20:08 schreef kolonel_knalpiemel het volgende:
Hoorn naast de haak leggen, dan zijn ze na een kwartier lullen ineens weg.
Een mobiele telefoon kan je inderdaad niet even wegleggen.quote:
verkapt ik heb maar 4 vrienden klaagtopicquote:Op dinsdag 28 maart 2006 19:35 schreef Camplo het volgende:
Godverdomme,
net gaat de telefoon.
Goedemiddag (het is avond) met ***blabla*** van de staatsloterij, mag ik U...... *begint ze te lachen*.... *** mag ik U straks effe terugbellen *** want mijn computer loopt nu net vast.
Hoe the FUCK komt die aan mijjn nummer? Er zijn slechts 4 mensen die dat nummer weten en die geven dat echt niet door. Dus godverdomme![]()
Kut belteef met je gore Utrechtste kutaccent.
Krijg *insert willekeurige ziekte* en kap met bellen!![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 21:20 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
verkapt ik heb maar 4 vrienden klaagtopic![]()
Ik moest daar hard om lachen. Ben ik nu stoned?quote:
Flik zoiets bij mij en ik gooi je voor de komende 10 weken op de lijst van 'terugbellen'quote:Op dinsdag 28 maart 2006 20:05 schreef Pietklaaso het volgende:
Ik werd laatst ook gebeld ik doen of ik vet geintreseerd was enzo en toen ik er zat van was > sorry geen intresse (ophangen dan)
Ook leuk bij jehova's
Inderdaad, per shift pleeg ik zo tussen de 200 en 400 telefoontjes... gaan vaak hetzelfde, beetje afwisseling kan geen kwaad... zo lag ik laatst helemaal dubbel toen een vrouw me begon uit te schelden...ze beweerde ook geheim nummer te hebben... man, ik kwam niet meer bij van het lachenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 21:25 schreef faberic het volgende:
oja nu ontopic, je moet als dat soort mensen bellen gewoon debiel doen of keihard schreeuwen ofzo. Da's leuk!
Dus jij bent zo'n sexueel gefrustreerde telefoonterrorist die niets anders in z'n uitzichtloze bestaan heeft dan mensen lastig te vallen met de meeste onzinnige zaken waar niemand ook maar iets mee te maken wil hebben? Get a fucking life!!quote:Op dinsdag 28 maart 2006 21:42 schreef EsDe het volgende:
[..]
Flik zoiets bij mij en ik gooi je voor de komende 10 weken op de lijst van 'terugbellen'![]()
Ja, het is zijn hobby, nou goed.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 21:51 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Dus jij bent zo'n sexueel gefrustreerde telefoonterrorist die niets anders in z'n uitzichtloze bestaan heeft dan mensen lastig te vallen met de meeste onzinnige zaken waar niemand ook maar iets mee te maken wil hebben? Get a fucking life!!
Ik moest ook hardop lachen toen ik het typte.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 21:25 schreef faberic het volgende:
[..]
Ik moest daar hard om lachen. Ben ik nu stoned?
Mensen als jij verdienen geen leven, je haalt ons mensen met een echte baan van hun verdiende rust, pleur is op met je aanbiedingen man!quote:Op dinsdag 28 maart 2006 21:45 schreef EsDe het volgende:
[..]
Inderdaad, per shift pleeg ik zo tussen de 200 en 400 telefoontjes... gaan vaak hetzelfde, beetje afwisseling kan geen kwaad... zo lag ik laatst helemaal dubbel toen een vrouw me begon uit te schelden...ze beweerde ook geheim nummer te hebben... man, ik kwam niet meer bij van het lachenHet zal me reet roesten hoe mensen reageren op mij... denken mensen nou echt dat ze je ook maar enigszins raken door te schelden, klagen etc?
![]()
Echt lastige mensen (Zoals mensen die de hoorn erop gooien als ze horen dat ik een aanbieding voor ze heb) gooien we gewoon op de lijst van 'Terugbellen' en blijven we terugbellen tot ze een keer normaal doen![]()
Jullie vallen ons lastigquote:Op dinsdag 28 maart 2006 21:45 schreef EsDe het volgende:
[..]
Echt lastige mensen (Zoals mensen die de hoorn erop gooien als ze horen dat ik een aanbieding voor ze heb) gooien we gewoon op de lijst van 'Terugbellen' en blijven we terugbellen tot ze een keer normaal doen![]()
Leg dat maar eens uit aan iemand zonder opleidingquote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:20 schreef nikky het volgende:
[..]
Jullie vallen ons lastigWij jullie niet.
Vergetenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:23 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Leg dat maar eens uit aan iemand zonder opleiding.
- Ik volg momenteel een HEAO opleiding die bestaat uit bedrijfseconomie, Commeriële economie, Algemene economie, Rechten en Logistiekquote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:23 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Leg dat maar eens uit aan iemand zonder opleiding.
ik zit niet te wachten op je aanbiedingen. en als ik terug gebeld wordt terwijl ik die telefoon snol duidelijk heb gemaakt dat ik niet gediend ben van hun acties. (waarbij ik altijd meld dat ze me uit hun bestand moeten wissen) zal ik zeer zeker de tijdstippen noteren en aangifte doen bij de politie om een onderzoek in te kunnen stellen bij mijn telefoon provider om vervolgens een officiele klacht in te dienenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 21:45 schreef EsDe het volgende:
[..]
Inderdaad, per shift pleeg ik zo tussen de 200 en 400 telefoontjes... gaan vaak hetzelfde, beetje afwisseling kan geen kwaad... zo lag ik laatst helemaal dubbel toen een vrouw me begon uit te schelden...ze beweerde ook geheim nummer te hebben... man, ik kwam niet meer bij van het lachenHet zal me reet roesten hoe mensen reageren op mij... denken mensen nou echt dat ze je ook maar enigszins raken door te schelden, klagen etc?
![]()
Heb jij recht van spreken? Jij uit je frustratie op arme bellers die totaal geen behoefte hebben aan je geblèr.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:29 schreef EsDe het volgende:
Dus als je wat te klagen hebt, ga dan naar de mensen die die callcenters oprichten/runnen en studenten zoals ik dik betalen en uit je frustratie niet op arme studenten![]()
Zelfs als je gloednieuwe auto gestolen wordt nemen ze niet de moeite om ook maar enig onderzoek te verrichten... 'ohja, dat raam is ingeslagen... *raffelt papiertje af* .. zo, u bent volledig verzekerd hiertegen. Fijne dag verder'quote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:30 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
ik zit niet te wachten op je aanbiedingen. en als ik terug gebeld wordt terwijl ik die telefoon snol duidelijk heb gemaakt dat ik niet gediend ben van hun acties. (waarbij ik altijd meld dat ze me uit hun bestand moeten wissen) zal ik zeer zeker de tijdstippen noteren en aangifte doen bij de politie om een onderzoek in te kunnen stellen bij mijn telefoon provider om vervolgens een officiele klacht in te dienen![]()
Wat probeer je nu te bereiken met deze post? Dat men medelijden met je moet hebben en dat je puur uit machtsmisbruik mensen terugplaatst op de terugbellen lijst?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:29 schreef EsDe het volgende:
[..]
- Ik volg momenteel een HEAO opleiding die bestaat uit bedrijfseconomie, Commeriële economie, Algemene economie, Rechten en Logistiek
- ik heb een buitengewoon prima leven![]()
- Ik doe dit slechts om wat bij te verdienen als student zijnde... en om eerlijk te zijn, het verdient aardig vergeleken met andere bijbaantjes![]()
Dus als je wat te klagen hebt, ga dan naar de mensen die die callcenters oprichten/runnen en studenten zoals ik dik betalen en uit je frustratie niet op arme studenten![]()
- Ik verdien dan niet zoveel met dit bijbaantje... toch gaat een deel van me zuurverdiende geld naar de belastingen... ik draag dus bij aan de AOW's en al die onzin... dit kunnen een hóóp mensen niet zeggen... die profiteren ervan![]()
![]()
Weet je wat ik leuk vind? Bij mensen aanbellen.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 21:45 schreef EsDe het volgende:
[..]
En wie betaalt dat?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:35 schreef nikky het volgende:
AOW weet jij überhaupt wel wat is het is jongen? Dat mensen die krijgen die boven de 65 zijn bijvoorbeeld?
Je kunt in Nederland toch van je premies af? Onder het mom van gemoedsbezwaard? Geldt voor de WW en ZW wel voor zover ik weet.quote:
Weet ik veel, ik lul ook maar watquote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:38 schreef nikky het volgende:
[..]
Je kunt in Nederland toch van je premies af? Onder het mom van gemoedsbezwaard? Geldt voor de WW en ZW wel voor zover ik weet.
Maar dan ook niet janken als je Arbeidsongeschikt raakt.
gaap je bent lekker wakker... ik doe echter alleen aangifte voor de formaliteit de paparassen fax ik met een nette brief naar mijn telefoon aanbieder en dien ene klacht in bij de eerder genoemde site.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:34 schreef EsDe het volgende:
[..]
Zelfs als je gloednieuwe auto gestolen wordt nemen ze niet de moeite om ook maar enig onderzoek te verrichten... 'ohja, dat raam is ingeslagen... *raffelt papiertje af* .. zo, u bent volledig verzekerd hiertegen. Fijne dag verder'![]()
Maargoed, succes!![]()
En wie betaald er onder andere voor de studies?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:39 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Weet ik veel, ik lul ook maar wat.
Ik werk verder niet, ik studeer.
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 21:20 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
verkapt ik heb maar 4 vrienden klaagtopic![]()
De IB-Groep!quote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:41 schreef nikky het volgende:
[..]
En wie betaald er onder andere voor de studies?
Punt 1: mensen terugbellen die je je verrot schelden / ophangen terwijl jij je netjes voorstelt, zie ik niet als machtsmisbruik. Eigen schuldquote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:35 schreef nikky het volgende:
[..]
Wat probeer je nu te bereiken met deze post? Dat men medelijden met je moet hebben en dat je puur uit machtsmisbruik mensen terugplaatst op de terugbellen lijst?
Als je niet zo gefrusteerd zou zijn zou je de mensen er niet zomaar weer opzetten.
AOW weet jij überhaupt wel wat is het is jongen? Dat mensen die krijgen die boven de 65 zijn bijvoorbeeld?
Oh, dan weet jij ook dat een groot deel van de mensen die jij belt en niet gebeld willen worden ook een gedeelte van je studie bekostigen. Of heb jij tegen de IBgroep gezegd nee laat maar, ik red het zo wel.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:42 schreef EsDe het volgende:
[..]
Punt 1: mensen terugbellen die je je verrot schelden / ophangen terwijl jij je netjes voorstelt, zie ik niet als machtsmisbruik. Eigen schuld![]()
Mensen die gewoon vriendelijk aangeven geen interesse te hebben bel ik ook nooit terug, dat zet ik keurig in de database
Punt 2: AOW? Zoals vermeld volg ik een HEAO studie met ongeveer elk Economisch domein wat er te volgen valt...![]()
Ik geef alleen even een voorbeeld wat er o.a. gedaan wordt met het geld dat ik verdienter illustratie dat ik tenminste van me bank af kom om enigszins een inkomen te verwerven, hoe klein dan ook.
Ook al is het geen volwaardig inkomen, en heb ik het over misschien 1 cent, beter iets dan niets wat ik bijdraag aan de samenleving, toch?
1 op de 100 gaat er op in en wil MOGELIJK iets kopen. dat betekend dus dat je van 99 op de 100 calls iemand stoort. leuke job manquote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:42 schreef EsDe het volgende:
[..]
Punt 1: mensen terugbellen die je je verrot schelden / ophangen terwijl jij je netjes voorstelt, zie ik niet als machtsmisbruik. Eigen schuld![]()
Mensen die gewoon vriendelijk aangeven geen interesse te hebben bel ik ook nooit terug, dat zet ik keurig in de database
Punt 2: AOW? Zoals vermeld volg ik een HEAO studie met ongeveer elk Economisch domein wat er te volgen valt...![]()
Ik geef alleen even een voorbeeld wat er o.a. gedaan wordt met het geld dat ik verdienter illustratie dat ik tenminste van me bank af kom om enigszins een inkomen te verwerven, hoe klein dan ook.
Ook al is het geen volwaardig inkomen, en heb ik het over misschien 1 cent, beter iets dan niets wat ik bijdraag aan de samenleving, toch?
Dat ze me studie bekostigen kun je ook als eigenbelang zien. investeren in de toekomstquote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:43 schreef nikky het volgende:
[..]
Oh, dan weet jij ook dat een groot deel van de mensen die jij belt en niet gebeld willen worden ook een gedeelte van je studie bekostigen. Of heb jij tegen de IBgroep gezegd nee laat maar, ik red het zo wel.
En dat gefrusteerde schelden wat mensen doen.. onmacht, slechte dag op het werk. Emapthie is je duidelijk niet geleerd bij je communicatietrainingen.
Ik werk zelf ook in een callcenterquote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:56 schreef MatiCe het volgende:
Hoi, een paar dingetjes:
- Mensen, maak je niet zo druk. TS doet gewoon zijn werk (min of meer collega). En geloof me, het is echt lachen als je uitgescholden word, dat kan je dag helemaal goed maken.
- Bovendien, de hoorn er een kwartier naast leggen werkt heus niet, na een halve minuut klik ik op dat knopje.
- Het verdient goed voor een student.
Succes met jullie sollicitatie van deze week.
*schud hand*quote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:50 schreef EsDe het volgende:
[..]
Dat ze me studie bekostigen kun je ook als eigenbelang zien. investeren in de toekomst![]()
(En ik heb géén lening bij de IBG...)
En bij communicatietrainingen wordt geleerd altijd assertief te handelen![]()
(Niet gaan schelden dus, je afreageren op mensen die er niks aan kunnen doen dat je een kutdag hebt om wat voor'n reden dan ook)
Maargoed, volgens mij ga ik Offtopic
Zullen we de hand schudden?![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |