Hij vraagt het ook bij het sluitenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:53 schreef _Qmars_ het volgende:
Verdomme, ben ik een artikel aan het aan het schrijven, ben keurig op schema, sluit ik word af... heeft ie het bestand nergens opgeslagen! Als ie dat nou eerst even vraagt voor het afsluiten, nu kan ik weer helemaal overnieuw beginnen! Flikker toch op met dat Microsoft. Me hele dag voor niets verneukt![]()
Nee, daarom studeer ik ook al 2 jaar , en gebruik ik ook Windows ME.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 18:04 schreef mstx het volgende:
Jij hebt duidelijk nog nooit met windows ME gewerkt.
Windows MEquote:Op dinsdag 28 maart 2006 18:11 schreef _Qmars_ het volgende:
[..]
Nee, daarom studeer ik ook al 2 jaar , en gebruik ik ook Windows ME.![]()
Dat moet je dus niet doen.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 18:11 schreef _Qmars_ het volgende:
[..]
Nee, daarom studeer ik ook al 2 jaar , en gebruik ik ook Windows ME.![]()
Hotmail is geen OS..quote:Op woensdag 29 maart 2006 09:50 schreef RedFever007 het volgende:
Windows MEWat een schijt OS was dat
![]()
Hotmail trouwens ook![]()
Eigenlijk was er dus gewoon weer eens niets aan de hand.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 18:04 schreef _Qmars_ het volgende:
ok gevonden..... pfoeee .... dankzij vlug ingrijpen van mede-fokkers ...zucht... dank u dank u ! Helden!
Valt wel op ja! Ook in DIG waar ik vaak rondhang, ze openen topic met magere OP, 2 tips, en komen dan zelf met de oplossingquote:Op woensdag 29 maart 2006 09:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Eigenlijk was er dus gewoon weer eens niets aan de hand.
Gebruikers. Altijd eerst blaten ipv zelf nadenken...
Is toch altijd zo? Eerst lopen blaten, het liefst alles en iedereen BEHALVE jezelf de schuld geven, en 5 min later is er niets meer aan de hand..quote:Op woensdag 29 maart 2006 09:59 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Valt wel op ja! Ook in DIG waar ik vaak rondhang, ze openen topic met magere OP, 2 tips, en komen dan zelf met de oplossing
Vooral Google niet gebruiken!quote:Op woensdag 29 maart 2006 10:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Is toch altijd zo? Eerst lopen blaten, het liefst alles en iedereen BEHALVE jezelf de schuld geven, en 5 min later is er niets meer aan de hand..
Nee, zo kweek je goodwill.
nee, vooral GEEN zelfinitiatief, de enige mensen in een bedrijf die zijn aangenomen om zelf te denken zijn de IT'ers hoorquote:Op woensdag 29 maart 2006 10:02 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Vooral Google niet gebruiken!
En die rotcomputers ook altijd
Ik geloof dat we maar een topic moeten openenIk ben een frustie-nerd (mooie tag zou dat zijn
)
Hotmail is geen OS? WTF!!!11!!!1!!! Nooit gewetenquote:Op woensdag 29 maart 2006 09:53 schreef THeeF het volgende:
[..]
Hotmail is geen OS..![]()
En Word kan heel vervelend zijn idd...
* Naar Yvonne gaat en puppy oogjes opzetquote:Op woensdag 29 maart 2006 10:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
nee, vooral GEEN zelfinitiatief, de enige mensen in een bedrijf die zijn aangenomen om zelf te denken zijn de IT'ers hoor.
Lijkt me een goed plan (fok-nerd).
Hap...quote:Op woensdag 29 maart 2006 10:04 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Hotmail is geen OS? WTF!!!11!!!1!!! Nooit geweten![]()
Hotmail is gewoon, heeft niks met os te maken
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |