bronquote:AMSTERDAM - Het jongerentijdschrift Break Out! stopt. Sanoma Uitgevers haalt het blad uit de markt, omdat „de oplage onder druk staat”. Dat maakte uitgever Hidde van der Louw dinsdag bekend. Op 10 april wordt een nieuw weekblad gelanceerd onder de naam Spam.
Van der Louw laat weten dat het verdwijnen van Break Out! en de komst van Spam ook te maken heeft met de „veranderende doelgroepbehoefte”. „Dat komt mede door internet. Jongeren lezen nieuwtjes over artiesten liever online. Een blad leent zich beter voor achtergrondverhalen en reportages.”
Spam is volgens de uitgever „een multimediaal jongerenmerk”, waarvan het tijdschrift een onderdeel is. Het concept omvat ook onder meer internet, diensten voor mobiele telefoons en danceparty's. Jongeren en hun leefwereld staan centraal.
Spam richt zich op jongeren van vijftien tot negentien jaar; Break Out! trok een jongere doelgroep. In de week voor de lancering van Spam, verschijnt Break Out! voor de laatste keer.
Vind jij het jammer dat Break Out! stopt?
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:55 schreef yahtzeehooligan het volgende:
Jammer dat zo'n stukje leerzame en boeiende lektuur verdwijnt.
en zo is datquote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:55 schreef yahtzeehooligan het volgende:
Jammer dat zo'n stukje leerzame en boeiende lektuur verdwijnt.
quote:Mijn dag is helemaal goed !! Ik vind het een vreselijk slecht blad dat een kwalijke invloed heeft op tieners. Hun beeld op de werkelijkheid wordt door het blad vertroebeld. Ik hoop dat er bladen komen die meer respect tonen voor het menselijk lichaam en waar het niet raar is als je op je 15e maagd bent !!!
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 18:10 schreef schatje het volgende:
Reactie op de site van de Telegraaf:
[..]
![]()
![]()
Denk het wel hoor.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 18:33 schreef --Christiaan-- het volgende:
1 april, anyone?
Het staat ook op www.adformatie.nl, en dat is een vakblad, dus ik weet het niet...quote:Op dinsdag 28 maart 2006 18:33 schreef --Christiaan-- het volgende:
1 april, anyone?
reactie van: J.P. Balkenende, Capelle aan den IJsselquote:Op dinsdag 28 maart 2006 18:10 schreef schatje het volgende:
Reactie op de site van de Telegraaf:
[..]
![]()
![]()
jah *fap fap* menquote:Op woensdag 29 maart 2006 19:19 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Ik vond die steamy story's altijd wel
Jij lijkt me dan ook precies de doelgroepquote:Op woensdag 29 maart 2006 22:41 schreef Dark_Angelus het volgende:
Vroegâh heb ik er zelfs nog wel eens ingestaan
Dames die me zochten van vakantie
Zeg kerel, waar haal jij die kennis vandaan?quote:Op woensdag 29 maart 2006 22:42 schreef Lacoste-krokodil het volgende:
[..]
Jij lijkt me dan ook precies de doelgroep![]()
Het was grappig bedoeld, omdat je zo'n maffe kuif hebt.quote:Op woensdag 29 maart 2006 22:44 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Zeg kerel, waar haal jij die kennis vandaan?
Ja vroegerquote:Op woensdag 29 maart 2006 22:49 schreef Lacoste-krokodil het volgende:
[..]
Het was grappig bedoeld, omdat je zo'n maffe kuif hebt.
![]()
Daar is toch de tina / fancy & ander gespuis voor?quote:Op woensdag 29 maart 2006 23:15 schreef DarkShine het volgende:
Dus geen lachwekkend sex vragen meer?
En die lelijke aliens met hun naaktfoto dan!quote:Op woensdag 29 maart 2006 23:15 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Daar is toch de tina / fancy & ander gespuis voor?
deze week de laatste volgens mijquote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:53 schreef schatje het volgende:
[..]
bron
Volgens mij blijft dan alleen de Hitkrant nog over. Die las ik vroeger altijd.
ik vind je wel een beetje op Adje lijkenquote:Op woensdag 29 maart 2006 22:44 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Zeg kerel, waar haal jij die kennis vandaan?
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:20 schreef Zuen het volgende:
kick
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |