Lijkt me wat vergezocht. Maar ik volg de serie pas 2 a 3 weken dus kan niet geheel oordelenquote:Op maandag 3 april 2006 22:47 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
Misschien valt Yous zelf op Kasper? Zou toch kunnen?
YousMCA maakt geen kans bij Kasper.quote:Op maandag 3 april 2006 22:47 schreef LeefbaarFok het volgende:
Misschien valt Yous zelf op Kasper? Zou toch kunnen?
Maar dat gaat niet meer gebeuren hequote:Op dinsdag 4 april 2006 13:48 schreef -Marlii- het volgende:
Ik wil helemaal geen Just en Kasper, ik wil Renee terug
nee jammer genoeg nietquote:
Ik had hem verwachtquote:
Daar ben ik het wel mee eens.quote:
Dat komt gewoon doordat Gina, Lotus, Luciel en Suzy zulke lekkere mokkels waren.quote:Op dinsdag 4 april 2006 13:58 schreef -Marlii- het volgende:
nee jammer genoeg nietIedere x als ik Kasper en Just samen zie, denk ik aan Renee. Die was veel leuker én viel ook op een hetzelfde geslacht
Die heb ik nooit gezien, maar ik vind Renee gewoon een veel leuker personage dan Kasper ookquote:Op dinsdag 4 april 2006 17:41 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
Dat komt gewoon doordat Gina, Lotus, Luciel en Suzy zulke lekkere mokkels waren.
Renee was in het begin wel oke. Toen ze in de kelder van het Beatrix was opgesloten!!!!quote:Op dinsdag 4 april 2006 17:41 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
Dat komt gewoon doordat Gina, Lotus, Luciel en Suzy zulke lekkere mokkels waren.
Ik vind Kasper ook helemaal niks. Ik zie bij hem altijd alleen die enorme oren.....quote:Op dinsdag 4 april 2006 17:51 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Die heb ik nooit gezien, maar ik vind Renee gewoon een veel leuker personage dan Kasper ook
damn da's ook alweer 10 jaar geledenquote:Op dinsdag 4 april 2006 17:51 schreef soapie het volgende:
Renee was in het begin wel oke. Toen ze in de kelder van het Beatrix was opgesloten!!!!
hier nog één...quote:Op dinsdag 4 april 2006 17:52 schreef soapie het volgende:
Ik vind Kasper ook helemaal niks. Ik zie bij hem altijd alleen die enorme oren.....![]()
Zou Just 'm daarom zo sexy vinden?quote:Op dinsdag 4 april 2006 17:52 schreef soapie het volgende:
Ik vind Kasper ook helemaal niks. Ik zie bij hem altijd alleen die enorme oren.....![]()
Casper is cute manquote:Op dinsdag 4 april 2006 17:52 schreef soapie het volgende:
[..]
Ik juist nietquote:Op dinsdag 4 april 2006 18:21 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Casper is cute man. Heel vaak heb ik zoiets van:
als ik mannen zie zoenen, maar bij Kasper en Just vond ik het heel natuurlijk op één of andere manier
Ik vaak ookquote:Op dinsdag 4 april 2006 17:52 schreef soapie het volgende:
[..]
En die poppenkop van 'm.quote:Op dinsdag 4 april 2006 17:52 schreef soapie het volgende:
waarom???quote:Op dinsdag 4 april 2006 18:54 schreef Iwan1976 het volgende:
Zometeen: Tamara Brinkman in RTL Boulevard...
okequote:Op dinsdag 4 april 2006 18:56 schreef LeefbaarFok het volgende:
Gewoon omdat we graag iets lekkers op het scherm willen zien......
daar is ze toch maanden terug al mee gestopt? vanwege haar Nickelodeon-job?!quote:Op dinsdag 4 april 2006 19:01 schreef Iwan1976 het volgende:
Het heeft geloof ik iets met haar carrière op de radio te maken.
quote:Op dinsdag 4 april 2006 19:01 schreef babette21 het volgende:
daar is ze toch maanden terug al mee gestopt? vanwege haar Nickelodeon-job?!
Ik denk het ook, hij keek niet echt blij.quote:Op dinsdag 4 april 2006 19:41 schreef LeefbaarFok het volgende:
Vindt Papa Cabar het kindje wat aan de donkere kant ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |