ja okequote:Op zaterdag 1 april 2006 16:23 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ach het is nogsteeds 1 april, dus het kan alle kanten op.![]()
Oh dat ze dat vragen zeg.quote:Op zaterdag 1 april 2006 17:44 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
ja okeMaar zelfs BNN heeft op het ONMforum gevraagd wat we van 7 uur vinden
En dat was gister al, dus niet de 1e
Ik heb het niet gezien.quote:Op zaterdag 1 april 2006 20:21 schreef Iwan1976 het volgende:
NU: Gürkan in 'Mooi weer de Leeuw' op Nederland 3.
Het was niet erg spannend... ben het al weer vergeten... iets met kinderen van asielzoekers of zoiets.quote:Op zaterdag 1 april 2006 20:51 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik heb het niet gezien.Wat kwam 'ie doen?
Disk 1 t/m 3: goedquote:Op zaterdag 1 april 2006 22:51 schreef Iwan1976 het volgende:
Het was niet erg spannend... ben het al weer vergeten... iets met kinderen van asielzoekers of zoiets.
*Gaat verder met disc 4 van Vrouwenvleugel... disc 2 error grrrrr:(
EDIT: disc 4 error... Vrouwenvleugel was blijkbaar een brug te ver voor Bridge Entertainment;)
Ik ben één keer terug geweest naar de frs, zijn omgeruild, en nu doen ze het allemaal prima....quote:Op zondag 2 april 2006 05:53 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
Disk 1 t/m 3: goed
Disk 4 t/m 5: zwaar kut. Op beide dvd's zit er een error in aflevering drie.
(Tweede persing)
Kortom: BRIDGE ENTERTAINMENT IS ZWAAR KUT! ALTIJD!
En ik ben twee keer teruggeweest naar de Music Store en het is nog steeds kut.quote:Op zondag 2 april 2006 12:22 schreef soapie het volgende:
Ik ben één keer terug geweest naar de frs, zijn omgeruild, en nu doen ze het allemaal prima....
Gelukkig, want het blijft een top-serie!!!!!!
quote:Op donderdag 30 maart 2006 19:57 schreef babette21 het volgende:
misschien moeten ze, net als Joost en Lizzy, nu op ziek naar 'n ander huis:
krijgen ze ook allemaal vogelgriep!!
Broer, halfbroer, neef, nicht... Niels heeft last van een identiteitscrisis.quote:NIELS RICHTER: "Ik lijk wel een nicht."
Kim is doodquote:Op maandag 3 april 2006 13:30 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
afbeelding
Niels met dood vogeltje #1001 op de achtergrond... (ONM #2431, VR. 03-02-2006)
Quote uit aflevering #2459 (Do. 30-03-2006):
[..]
Broer, halfbroer, neef, nicht... Niels heeft last van een identiteitscrisis.
Het wordt tijd dat hij weer eens een leuk lijntje krijgt! Kim, waar ben je?!?
En als die beide niet dood zijn, zal er vast nog wel een 3e zus uit het niets komen ofnietquote:Op maandag 3 april 2006 13:46 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Kim Pieters is niet dood.En de tweelingzus van Claire ook niet!
![]()
ze hoeft niet voor jaren terug, da's zonde want d'r carrière komt lekker van de grond.quote:Op maandag 3 april 2006 13:46 schreef Iwan1976 het volgende:
Kim Pieters is niet dood.En de tweelingzus van Claire ook niet!
![]()
quote:
Neen. Wat zou daar het nut van zijn?quote:Op maandag 3 april 2006 20:14 schreef Greetings het volgende:
Zou het kunnen dat die homo die zo achter die Kasper aanzit, een "undercover" is die moet bewijzen tegenover de vrienden van Kasper (Junior, en die Marokkaan) dat Kasper een homo is?
Wie heeft anders dat "homo" op de bestelauto van Kasper geschreven in dat homopark?
quote:JP: "Ik kweek orchideeën."
Yous heeft dat natuurlijk gedaan. Hij denkt dat het busje van JP is.quote:Op maandag 3 april 2006 20:14 schreef Greetings het volgende:
Zou het kunnen dat die homo die zo achter die Kasper aanzit, een "undercover" is die moet bewijzen tegenover de vrienden van Kasper (Junior, en die Marokkaan) dat Kasper een homo is?
Wie heeft anders dat "homo" op de bestelauto van Kasper geschreven in dat homopark?
Nee dat kan niet. Het is er toch in het park opgezet?quote:Op maandag 3 april 2006 20:30 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
Yous heeft dat natuurlijk gedaan. Hij denkt dat het busje van JP is.
Als dat de bedoeling van Claire gaat worden, Niels van Iris af te krijgen, mag ze lekker wegblijvenquote:Op maandag 3 april 2006 19:51 schreef babette21 het volgende:
[..]
ze hoeft niet voor jaren terug, da's zonde want d'r carrière komt lekker van de grond.
maar ze mag Nielsje wel even komen losweken van Iris.....
Arthur mag moet wel terug, die man is gewoon van essentieel belang
als ik jou was, zou ik de eerste 130 topics niet teruglezenquote:Op maandag 3 april 2006 20:40 schreef -Marlii- het volgende:
Als dat de bedoeling van Claire gaat worden, Niels van Iris af te krijgen, mag ze lekker wegblijven
was ik ook niet van planquote:Op maandag 3 april 2006 20:45 schreef babette21 het volgende:
[..]
als ik jou was, zou ik de eerste 130 topics niet teruglezen
Hij is Kas gevolgd, heeft het woord "homo" zelf op de bus gekalkt en heeft zich in de bosjes aan het liefdesspel van Kas en die andere jongen verlekkerd. Zou me niet verbazen.quote:Op maandag 3 april 2006 20:36 schreef Greetings het volgende:
Nee dat kan niet. Het is er toch in het park opgezet?
Dat Yous dat heeft gedaan? Dus dat hij al wist dat Kas homo was en er tot nu toe niks over zegt? Lijkt me niet. En waarom zei je dan net dat "Yous dacht dat het busje van JP was" ?quote:Op maandag 3 april 2006 21:04 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
Hij is Kas gevolgd, heeft het woord "homo" zelf op de bus gekalkt en heeft zich in de bosjes aan het liefdesspel van Kas en die andere jongen verlekkerd. Zou me niet verbazen.
Omdat Yous denkt dat JP homo isquote:Op maandag 3 april 2006 21:10 schreef Greetings het volgende:
[..]
Dat Yous dat heeft gedaan? Dus dat hij al wist dat Kas homo was en er tot nu toe niks over zegt? Lijkt me niet. En waarom zei je dan net dat "Yous dacht dat het busje van JP was" ?
Hij wilt het niet toegeven dat er een homo in zijn vriendenkring zit en dat hij het zelf stiekem ook wel lekker vindt.quote:Op maandag 3 april 2006 21:10 schreef Greetings het volgende:
Dat Yous dat heeft gedaan? Dus dat hij al wist dat Kas homo was en er tot nu toe niks over zegt? Lijkt me niet. En waarom zei je dan net dat "Yous dacht dat het busje van JP was" ?
Dus hij weet dat Kas homo is maar zegt het niet?quote:Op maandag 3 april 2006 21:15 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
Hij wilt het niet toegeven dat er een homo in zijn vriendenkring zit en dat hij het zelf stiekem ook wel lekker vindt.
JP is gewoon zijn zondenbok.
Misschien valt Yous zelf op Kasper? Zou toch kunnen?quote:Op maandag 3 april 2006 22:23 schreef Greetings het volgende:
Dus hij weet dat Kas homo is maar zegt het niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |