Wát kwam bij Boulevard?quote:Op woensdag 29 maart 2006 19:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik dacht ik doe een gok, het komt vast bij Boulevard. Dus ik zet 4 op en het was al bezig. En ja hoor...![]()
Niet specifiek jouw foto, maar ze lieten dat stuk uit de krant zien. En een 2e fout, bij Lingo hadden ze een plaatje van Lucille staan en dat moest Nance zijn ofzo. En een telefoongesprek met zo'n pipo van de krant.quote:Op woensdag 29 maart 2006 19:03 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wát kwam bij Boulevard?
De foto van hierboven?
Lieten ze díe ook zien?
quote:
Oh.quote:Op woensdag 29 maart 2006 19:05 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Niet specifiek jouw foto, maar ze lieten dat stuk uit de krant zien. En een 2e fout, bij Lingo hadden ze een plaatje van Lucille staan. En een telefoongesprek met zo'n pipo van de krant.
Als jij het was die vanmorgen al heel vroeg belde.quote:Op woensdag 29 maart 2006 19:06 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Oh.
Tssk, ze zullen het (idee) vast wel van mij gejat hebben!
Nee, dat niet.quote:Op woensdag 29 maart 2006 19:07 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Als jij het was die vanmorgen al heel vroeg belde.
quote:
zo uit mijn hoofd in april ofzo... hij kwam om Ticho en Babette te helpen met het internetcaféquote:Op woensdag 29 maart 2006 19:06 schreef Woelli het volgende:
Wanneer kwam hij der eigenlijk in begin 2000 ofzo?
IK ben namelijk weer gaan kijken vanaf naar de zomerstop 2001.
Oooooh!quote:Op woensdag 29 maart 2006 19:09 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
![]()
Oh Boulevard bedoel je, wie weet. Ik bedoelde dat er vroeg naar het AD was gebeld om ze erop te wijzen.Ik raak al helemaal in de war.
![]()
In aflevering 1249 ("Serge's verleden"), die werd uitgezonden op vrijdag 12-05-2000, was Olaf Zwart voor het eerst te zien. Slechts één aflevering later werd de leader aangepast en behoorde Sebastiaan Labrie tot de vaste cast.quote:Op woensdag 29 maart 2006 19:06 schreef Woelli het volgende:
Wanneer kwam hij der eigenlijk in begin 2000 ofzo?
IK ben namelijk weer gaan kijken vanaf naar de zomerstop 2001.
ik heb meer moeite met Kyra's "vuile huichelaar"quote:Op woensdag 29 maart 2006 19:36 schreef zoeperzazke het volgende:
Ik ben het beu om iedere begintune Shirina "Het doet píjn" te horen zeggen....
Ik ookquote:Op woensdag 29 maart 2006 19:37 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik heb meer moeite met Kyra's "vuile huichelaar"
of gewoon niet zo moeilijk doen:quote:Op woensdag 29 maart 2006 19:43 schreef pberends het volgende:
Je kan ook gewoon een grafitti-bus kopen en de shit overspuiten...
Hahahahaha! Denken wij voor het eerst hetzelfde?quote:Op woensdag 29 maart 2006 19:45 schreef babette21 het volgende:
Bettina denkt aan de roosjes van Ed?!?![]()
Ilana Rhooderkerk doet het anders ook niet verkeerd. Iedereen denkt dat ze zo'n soepsnol is.....quote:Op woensdag 29 maart 2006 20:08 schreef TheVulture het volgende:
Complimenten inderdaad voor die gozer die Junior speelt... geweldig talent
Sara[h?] Chronis. Haar grote zus, Iwana, speelde in 95-97 ook al in ONMquote:Op woensdag 29 maart 2006 20:06 schreef Greetings het volgende:
Ow en hoe heette dat vroegere vriendinnetje van die homo in het echt?
Idd. Leuke meid, komt ze nog terug in ONM?quote:Op woensdag 29 maart 2006 20:22 schreef babette21 het volgende:
[..]
Sara[h?] Chronis. Haar grote zus, Iwana, speelde in 95-97 ook al in ONM
geen idee... verhaaltechnisch lijkt het me niet erg logischquote:Op woensdag 29 maart 2006 20:24 schreef Greetings het volgende:
Idd. Leuke meid, komt ze nog terug in ONM?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |