abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36801379
Heb deze week goed gegeten (volgens de Weight watchers-punten) en heb ge-BBB-ed en vandaag ben ik wezen spinnen, beetje trots dus wel! (had zelfs zoveel punten over dat ik net een McFlurry heb gehad!!!! )

Had overigens afgelopen week het weight-watchers-groepsschrift mee, om op te schrijven wat ik deze week allemaal gegeten en gedaan heb en zo te kijken of je evt een goed voorbeeld/hulp voor anderen kan zijn. Het wegen morgenavond wordt nu wel extra spannend hoor!

Verder krijg ik woensdag waarschijnlijk mijn Mirena. Op zich zou het hormonaal gezien voor mijn gewicht ook beter moeten zijn, zullen we dus ook even afwachten. Ik zie er alleen best wel tegenop, helemaal met pijn, zieligheid (en dan chocola gaan eten )

Ik houd jullie op de hoogte. En ook al ben ik hier ook nog maar net, welkom Petra en heel veel succes!
[i]Als je iets loslaat heb je 2 handen om iets aan te pakken[/i]
pi_36802125
CuteSanDiegoGrl (1m80) was 85 kg, is nu 70,0 kg en wil graag 60,0 kg wegen. BMI is 22.
pi_36802493
Wat is iedereen goed bezig zeg! Ik eigenlijk ook wel, dit weekend dan. Ik zit er erg over te denken om 1 of andere cursus te gaan volgen op de sportschool. Iets van bewegen op muziek, of steps of zoiets om gewoon een vaste dag te hebben waarop ik in ieder geval (en onder begeleiding) ga sporten.

CuteSanDiegoGrl, als je je regeltje nog iets aanpast en het op deze manier neerzet, is het NOG handiger voor degene die het lijstje bij houdt om alles aan te passen:
CuteSanDiegoGrl (1m80) (22) was 85 kg, is nu 70,0 kg en wil graag 60,0 kg wegen. -15
Everything which is not impossible, will eventually happen
pi_36807838
quote:
Op zondag 9 april 2006 20:21 schreef Quinazoline het volgende:
Wat is iedereen goed bezig zeg! Ik eigenlijk ook wel, dit weekend dan. Ik zit er erg over te denken om 1 of andere cursus te gaan volgen op de sportschool. Iets van bewegen op muziek, of steps of zoiets om gewoon een vaste dag te hebben waarop ik in ieder geval (en onder begeleiding) ga sporten.
Kom gezellig meedoen met Work & Shape bij Olympos! Makkelijke pasjes en oefeningen, maar je bent wel een uur lang flink bezig.

Zal ik de lijstjes trouwens weer een keer doen of doe jij het nog een keer?
Are you pondering what I'm pondering?
  maandag 10 april 2006 @ 11:10:00 #180
126246 Klein
Klein maar fijn
pi_36816072
quote:
Op zondag 9 april 2006 20:10 schreef CuteSanDiegoGrl het volgende:
CuteSanDiegoGrl (1m80) was 85 kg, is nu 70,0 kg en wil graag 60,0 kg wegen. BMI is 22.
Woensdag 5 april was je nog 74 kilo..
Hoe krijg je er in godsnaam 4 kilo af in vijf dagen?!!!

(Geen aanval, meer verbazing en verwondering!! )
pi_36816175
1m80 en 60 kilo willen wegen? Volgens mij is dat ook wel een beetje te weinig
pi_36816347
Ik denk dat 1.80 en 60 kg echt te weinig voor je gaat zijn.

En complimentjes voor iedereen die zo goed bezig is. Zelf het hele weekend ook goed gegeten en maar een paar paaseitjes gesnoept ( was ook zo verleidelijk.)
En jawel die ene broek die niet meer gepast heeft maar wel zeer favo was, past weer.
pi_36816424
quote:
Op maandag 10 april 2006 11:14 schreef Ils het volgende:
1m80 en 60 kilo willen wegen? Volgens mij is dat ook wel een beetje te weinig
BMI van 18,5. Kan wel hoor, is gewoon heel erg slank. Minder is niet gezond meer.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 10 april 2006 @ 11:25:30 #184
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_36816466
Dit weekend voor het eerst gehoord "goh je bent lekker afgevallen"
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_36816516
Oooh, lekker is dat hè, Puckzzz
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 10 april 2006 @ 11:36:21 #186
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_36816783
quote:
Op maandag 10 april 2006 11:27 schreef Isabeau het volgende:
Oooh, lekker is dat hè, Puckzzz
Ja heerlijk!

was wel mijn moeder, maar dat maakt niet uit
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_36820705
Hello iedereen!

Ik ben nieuw: ik woog in oktober/november 2005 nog 72 en vanochtend 65.5.
Maaaaar ik wilde jullie hulp vragen: ik heb een lijndipje!!!!
ik denk dat het door de tentamen en opdrachtenstress komt, (ik woog 1.5 maand terug 64 nml, 2 weken terug 67.5 Aaaah) en ik heb nog steeds abnormaaaaal veel trek!

heeft 1 van jullie dit ook gehad en dat weer succesvol weten op te pakken? Mijn streefdoel is nml 56 kg (BMI 20), dus ik moet echt nog wat kwijt.

liefs!
Dromen zijn voorgevoelens van dingen die je in staat bent daadwerkelijk te verwerkelijken
pi_36821840
Welkom!!!

Herkenbaar zon dipje. Ik heb mezelf heel streng toegesproken en beloofd dat als ik genoeg afval ik een kleine tatoo als herinnering aan de geboorte van Noortje mag laten zetten.
Ik wil nog een kleine 7 kilo afvallen en het helpt echt te denken aan datgene wat ik echt heel erg wil.
Mss helpt het je ook om je weer te motiveren.
pi_36836134
Go Puckzzz, well done!!

single-queen: iedereen heeft het wel eens natuurlijk, punt is (bij mij meestal) vooral: het opnieuw oppakken van je goede eetgewoonten niet uitstellen, maar direct doen. Anders wordt het 'toestaan' en voor je uitschuiven steeds gemakkelijker. Wat betreft die trek: zou toch niet zo moeten zijn als je de zaken goed balanceert, in ieder geval heb ik bij de weight watchers nooit honger! (heb zelfs moeite om genoeg te eten). Tip: Snack a jacks, optimel drinkyoghurt, veeeeeeeeeel water, tomaten op brood.....
En misschien helpt het om je doel wat op te splitsen, van 65,5 naar 56 is een flinke stap, als je eerst de 60 nou eens voor ogen stelt? (en zoek een gewicht dat ook goed vast te houden is, ook al is de BMI geen 20).
Ook: lekker sporten, ook goed tegen tentamenstress.
Anyway heel veel succes!

Wenneke, mooi streven, absoluut een goede motivator!

Voor mij is de motivator met name dat ik graag gezond wil zijn en weer blij met mezelf wil zijn....en daar heb ik op dit moment veel voor over. En blijkbaar met succes, geen honger maar er deze week toch weer 1,2 kg af!

Nieuwe update: Ilske (1m77) (23,8) was 78,3 kg, weegt nu 74,4 kg en wil eerst graag 68 kg wegen -3,9
[i]Als je iets loslaat heb je 2 handen om iets aan te pakken[/i]
pi_36837346
hoe raak ik mijn pens / buikje kwijt? enige tips hiervoor?
pi_36839581
* Quinazoline komt even heeeel snel langswippen.
Drukdrukdruk maar gelukkig nog wel tijd om verstandig te eten. Morgenavond zal ik even het nieuwe ge-update lijstje posten (tot dan toe) en zal het daarna jou wel mailen, Mini_rulez. Kheb trouwens geen sportkaart bij Olympos maar op de TU in Eindhoven, dus het wordt helaas een beetje dure grap om bij jullie mee te doen (vriend woont daar en ouders en tis veel goedkoper enz.)
Everything which is not impossible, will eventually happen
pi_36840196
allsystemshalt heeft ook wat vet van de winter opgeslagen om warm te blijven

Nu het buiten dus warmer wordt zal ik eigenlijk wat wintervet moeten laten verdwijnen.

Alleen hoe ?
pi_36846491
Je raakt wat extra vet kwijt door te letten op wat je eet. Minder verzadigde vetzuren, produkten gebruiken waar minder dan 17gram vet per 100 gram in zit. Snoepen beperken tot een minimum en wat vaker vegetarisch eten ipv vlees.
Verder doe je er goed aan om te gaan sporten. Kies een sport uit waar je je happy bij voelt en dan gaat dat wintervet er langzaam maar zeker van af.
pi_36846669
Ik was al wat meer afgevallen, maar door ziekte en tentamens niet kunnen sporten en wel een weekje bij m'n ouders doorgebracht. Vandaag weer volop beginnen.
Helaas nog steeds geen weegschaal in huis.

Innocence (1m66) (20.3) was 57 kg, is nu 56 kg en wil graag 54 kg wegen -1

Dat moet toch lukken voor de zomer, al gaat het niet echt om de kilo's, het moet allemaal wat strakker.
Sweet and innocent...
pi_36847818
Oja, ik heb me afgelopen weekend totaal niet aan mijn punten gehouden (vrijdag en zondag misschien wel 40 punten gehad ). In het begin van de week had ik wel wat opgespaard, maar ik ben al met al toch weer een halve kilo aangekomen. Nieuw regeltje dus:
Mini_rulez (1m60) (23,7) was 68 kg, weegt nu 60,6 kg en wil graag 55 kg wegen. -7,4
pi_36847952
Hmm, ik ben niet zo slim bezig. Ik had hier een heel verhaal staan en dat is nu weg.
Opnieuw dan maar.
quote:
Op zondag 9 april 2006 19:42 schreef Klein het volgende:
Verstevigingscremes zijn idd de enige oplossing.
Dus lekker blijven smeren!
Je zou eventueel kunnen proberen je borstspieren te trainen?
Lijken ze toch ook wat steviger door? Zolang je maar geen vrouwelijke bodybuilder wordt...
Dat wil ik ook niet worden, maar dat zal ook niet zo snel gebeuren.
Ik heb gisteren inderdaad zo'n crème gekocht zoals jullie zeiden, ben benieuwd of het gaat helpen. Beetje jammer als je je na een half jaar zwoegen van de zomer nog steeds niet in bikini durft te vertonen omdat alles nog niet strak is.

Ik heb mijn WW-programmaatje weer op afvallen gezet. We gaan er weer tegenaan.
Die 'op gewicht blijven'-functie werkt trouwens best goed. Als je toch nog afvalt of aankomt, verandert hij voor de volgende week je punten. Ik bleef inderdaad wel redelijk op gewicht.
Aan de andere kant, als ik klaar ben met lijnen ben ik dat punten tellen waarschijnlijk zo zat, dat ik het liever gewoon zelf een beetje in de gaten blijf houden.
  dinsdag 11 april 2006 @ 20:48:14 #197
126246 Klein
Klein maar fijn
pi_36867239
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 10:02 schreef Mini_rulez het volgende:
Hmm, ik ben niet zo slim bezig. Ik had hier een heel verhaal staan en dat is nu weg.
Opnieuw dan maar.
[..]

Ik heb mijn WW-programmaatje weer op afvallen gezet. We gaan er weer tegenaan.
Die 'op gewicht blijven'-functie werkt trouwens best goed. Als je toch nog afvalt of aankomt, verandert hij voor de volgende week je punten. Ik bleef inderdaad wel redelijk op gewicht.
Aan de andere kant, als ik klaar ben met lijnen ben ik dat punten tellen waarschijnlijk zo zat, dat ik het liever gewoon zelf een beetje in de gaten blijf houden.
Ik was het idd ook zo zat dat ik er maar mee gekapt ben.
Ik wil nog wel afvallen, maar doe dat maar gewoon door gezond te eten en te sporten.
Ik tel in mn hoofd alles nog wel een beetje op aan de hand van de WW punten, maar invullen doe ik niet meer. Werd er gek van...
Was soms gewoon aan het eten omdat ik nog niet aan mn punten zat, terwijl ik geen honger meer had. Ik zal nu dan ook niet altijd meer 'genoeg' eten, maar ik vind dit toch even prettiger dan de hele dag door bezig te zijn met wat ik eet...

En je gaat wel in bikini deze zomer Mini-Rulez!
Zal toch zonde zijn als je het hele jaar voor niets bent bezig geweest!
Je bent al ruim zeven kilo kwijt!!! Dat mag je laten zien ook!!!
pi_36869027
Klein: je moet ook niet tegen je zin gaan zitten eten. Zolang wat je eet maar goed is, dus wel genoeg vezels enzo. Als je er dan ook nog bij sport, zal je verbranding heus wel op gang blijven.

Ik ga deze zomer zeker wel in bikini, dat deed ik ook gewoon toen ik nog dikker was. Zelfs vorige zomer, en dan ook nog met mijn zusje die toen zo'n 15-20 kilo lichter was dan ik (okee, en een paar cm kleiner, maar toch). Ik moest me er wel even overheen zetten, maar in Italië midden in de zomer krijg je mij echt niet in iets anders dan rokjes en topjes, en bij het zwembad ben ik toch maar gewoon in bikini gegaan.
Maar ik zou het wel fijn vinden als ik nu ook echt trots kan zijn op mijn figuur, en niet zoiets heb van "ja ik ben nu wel dun maar alles is zo flubberig dat je er niks van ziet".
pi_36869060
Och, zolang iemand als ik in bikini rondhuppel waar jullie bikini'en dan voel je je al stukken beter
pi_36869119
Best erg eigenlijk, ik ben 19 en ik zeur nu al over slappe huid, flubberbillen en hangtieten enzo.
Wat moet dat worden als ik oud word.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')