Go Puckzzz, well done!!
single-queen: iedereen heeft het wel eens natuurlijk, punt is (bij mij meestal) vooral: het opnieuw oppakken van je goede eetgewoonten niet uitstellen, maar direct doen. Anders wordt het 'toestaan' en voor je uitschuiven steeds gemakkelijker. Wat betreft die trek: zou toch niet zo moeten zijn als je de zaken goed balanceert, in ieder geval heb ik bij de weight watchers nooit honger! (heb zelfs moeite om genoeg te eten). Tip: Snack a jacks, optimel drinkyoghurt, veeeeeeeeeel water, tomaten op brood.....
En misschien helpt het om je doel wat op te splitsen, van 65,5 naar 56 is een flinke stap, als je eerst de 60 nou eens voor ogen stelt? (en zoek een gewicht dat ook goed vast te houden is, ook al is de BMI geen 20).
Ook: lekker sporten, ook goed tegen tentamenstress.
Anyway heel veel succes!
Wenneke, mooi streven, absoluut een goede motivator!
Voor mij is de motivator met name dat ik graag gezond wil zijn en weer blij met mezelf wil zijn....en daar heb ik op dit moment veel voor over. En blijkbaar met succes, geen honger maar er deze week toch weer 1,2 kg af!
Nieuwe update:
Ilske (1m77) (23,8) was 78,3 kg, weegt nu 74,4 kg en wil eerst graag 68 kg wegen
-3,9