abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36700961
Welkom in de wereld der vrouwen
pi_36702228
Net weer goed gelucht met 2 stokbroodjes met magere kipfilet en nu bezig aan een flesje water.
pi_36702237
Nou, gisteravond dus weer uit eten geweest. Heb netjes zalm genomen, maar daar zaten wel frietjes bij waarvan ik er lekker een aantal heb gepakt. Een vriendin van me had brood bij haar eten, dus daar heb ik haar vanaf geholpen. Daarna (en daarvoor) ging iedereen aan het bier, maar ik heb het bij 1 kopje koffie gehouden. Ben dus best trots op mezelf nu .

De weegschaal gaf vanmorgen nogsteeeeeeds hetzelfde gewicht aan, maar ik merk wel dat ik best wel tevreden kan zijn als ik in de spiegel kijk, dus ik maak me er maar niet zo druk om. Misschien ga ik vanmiddag wel een bikini passen, als ik de stad in ga.

Is er trouwens nog een vrijwilliger om de komende week het lijstje bij te houden?
Everything which is not impossible, will eventually happen
pi_36702894
Ik doe de lijstjes volgende week wel weer.

Hoewel ik de mijne waarschijnlijk eventjes niet update, ik blijf even op dit gewicht.
Are you pondering what I'm pondering?
pi_36703590
Yeah, ik woog vanmorgen 72 kg... geen idee hoe die 2 kg eraf zijn gekomen in 1 dag, maar goed is het wel. Nog 12 kg te gaan!
pi_36709286
diginoob - woog 54 kg en weegt nu 59 kg. Vind dat wel best.
  donderdag 6 april 2006 @ 15:59:18 #157
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_36710559
* Puckzzz past weer in haar MissSixty (nep) leren broek van maatje 36!!

helemaal blij is

Puckzzz (1m74) (21.5) was 71 kg, is nu 65 kg en wil graag 60 kg wegen -6
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
  donderdag 6 april 2006 @ 18:31:53 #158
126246 Klein
Klein maar fijn
pi_36715461
Blegh, voel me zwaar en log...zit onverwacht in mijn 'vrouwelijke periode' terwijl het nog helemaal niet hoorde te komen

He book het gevoel dat ik sinds ik weer werk steeds meer eet. Komt waarschijnlijk door de stukjes brood met kaas (werk bij broodjeszaak) die ik tussendoor eet...moet ik niet doen, maar heb soms echt even energie nodig. Voordeel van mijn werk is wel dat ik tussen 1 en 2 liter groene thee drink en de hele dag actief bezig ben..
Toch ga ik mezelf echt overtuigen van t brood af te blijven, want voel me er niet lekker bij!!

Nu nog even sporten, maar ben moe van t werk+ongesteldheid..
Maar eens kijken of ik mn kont zo van de bank af krijg.
pi_36718328
quote:
Op donderdag 6 april 2006 15:59 schreef Puckzzz het volgende:
* Puckzzz past weer in haar MissSixty (nep) leren broek van maatje 36!!

helemaal blij is

Puckzzz (1m74) (21.5) was 71 kg, is nu 65 kg en wil graag 60 kg wegen -6
Ik pas weer in mijn Versace jeans "maatje" 42
  donderdag 6 april 2006 @ 20:41:17 #160
126246 Klein
Klein maar fijn
pi_36719684
Net terug van sporten, ben kapot..
Maar iig wel geweest..
pi_36722503
Goedzo Klein!

Ik vond ineens paaseitjes in de kast .
pi_36729414
Vanavond onverwacht naar een gala, eens kijken of ik weer in mijn oude jurk pas...
  vrijdag 7 april 2006 @ 08:20:47 #163
126246 Klein
Klein maar fijn
pi_36729449
Als ie past willen we foto's zien!!

Ik ga me weer rotrennen op t werk
pi_36731772
Erg he werken in een broodjeszaak . Ik werkte 5 jaar lang elke zaterdag op de broodjesafdeling van La Place. Aan de ene kant werk je je de pleuris wat natuurlijk een hoop calorieen verbrand, maar wat ik allemaal naar binnen stopte op een dag joh.. . En dan baalde ik 's avonds altijd flink omdat ik dan met zo'n volgestopte buik in mn uitgaansshirtjes moest!
pi_36733457
Ik ben op dit moment exact 80kg (nouja ik woog 79,8 toen ik opstond en heb net mn ontbijtje binnen), 1,80m lang. Doe nu al 2,5 jaar aan fitness, voornamelijk krachttraining. Vanaf vandaag ga ik na een hele winter bulken, hardcore afvallen. Hardloopschoenen zijn binnen, en het weer is prima om door de duinen te rennen.

Ik houd jullie op de hoogte!
pi_36733690
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 10:24 schreef karoltje het volgende:
Erg he werken in een broodjeszaak . Ik werkte 5 jaar lang elke zaterdag op de broodjesafdeling van La Place.
hhmmmm, gemarineerde kip! hhhhmmmmmm
pi_36763597
Jaaa, hij paste!
Sterker nog, hij zakte soms een beetje af. (Ik heb zo'n ding zonder bandjes.)
pi_36772032
Even een vraagje...
Sinds ik afgevallen ben, heb ik hier en daar wat huid over. Op de meeste plaatsen is het wel redelijk 'meegekrompen', maar vooral bij mijn borsten niet. Nou heb ik eigenlijk geen zin om dadelijk op mijn 20e al met enorme hangtieten door het leven te gaan dus weet iemand iets wat je hier zelf tegen kunt doen, om je huid weer steviger te maken?
pi_36785747
Goed zeg, Mini_rulez, van die galajurk! Ik weet niet wat je kunt doen tegen overtollig vel. Er staat me iets bij van dat het op den duur vanzelf 'terugplooit' als het niet teveel is, maar ik weet niet hoe betrouwbaar die uitspraak is.

De laatste twee dagen heb ik erg netjes gegeten, daarvoor twee dagen uit eten geweest, dus dat was wat minder. Kheb er wel van genoten en ik ben dus weer goed gemotiveerd. Vandaag de hele dag studeren op de kamer van mijn vriend en die heeft helemaal geen eten in huis, dus het kan niet anders dan dat het vandaag ook goed gaat komen.
pi_36787240
Vorige week zaterdag een zware bloeduitstorting opgelopen en daardoor denk ik niet maar aan afvallen.
Dacht dat ik vanaf donderdag kon lopen tenminste de fysio liet mij fietsen en lopen maar toen ik thuis kwam had ik na een paar uur echt dik veel pijn in mijn kuit en de dag erna werd het er niet beter op gelukkig sinds gisteravond merk ik weer wat vooruitgang en ga ik dit keer niet meer foseren.

Alleen het is echt zo saai je kunt niks doen afgelopen week alleen maar beetje in bed liggen en soms achter de pc en deze week denk hetzelfde alleen woensdag naar school gaan en een paar keer naar de fysio
Maar voel me net een kluizenaar
pi_36788159
Je zou wat van die verstevigingscremes kunnen smeren om je huid weer enigzins glad te krijgen.
Als je echt vel te veel hebt kun je daar vlgs mij erg weinig aan doen. Je kunt het in elk geval proberen met de cremes van kruidvat of etos voor na de bevalling. Je krijgt er in elk geval een heel zacht velletje van.

Hier even een weekje niet echt veel gedaan aan bewust afvallen. En meteen heb ik het idee dat ik ben aan het afvallen. Manlief met griep in bed gelegen, zelf een paar dagen snotteren, niet gaan sporten en als ik in de spiegel kijk denk ik, zow dat gaat de goeie kant op.
Kan iemand mij dit verklaren???
pi_36798257
Idd Mini_rulez, veel smeren en het liefst met van die verstevigende borstcremes (je hebt ze ook bij de Hema)
pi_36799438
Hallo,

Mag ik er ook bij?????

Petra1985 (1m72) (24,0) was 70,4 kg, is nu 70,4 kg en wil graag 65,0 kg wegen

Hoe meer ik aan mijn eetgedrag denk hoe meer ik er aan ga denken en hoe meer ik zin heb in eten!! Ik wordt er een beetje gek van maar ik ga stug door want ik wil dit jaar strak in bikini!!!

Groetjes Petra
pi_36800986
Hoi Petra Ik zal je maandag in het lijstje zetten, want ik ben nu niet thuis.
  zondag 9 april 2006 @ 19:42:37 #175
126246 Klein
Klein maar fijn
pi_36801255
Verstevigingscremes zijn idd de enige oplossing.
Dus lekker blijven smeren!
Je zou eventueel kunnen proberen je borstspieren te trainen?
Lijken ze toch ook wat steviger door? Zolang je maar geen vrouwelijke bodybuilder wordt...

Mhh, mijn weekend..moeilijk te beschrijven..
Vrijdag: supergoed gehouden, zelfs na avondje vrienden met héél veel lekker eten en alcohol. Niets gehad!

Zaterdag: Overdag supergoed gehouden, 's avonds uit eten geweest met vriendlief, had wat goed te maken en t was zes jaar geleden dat we voor t eerst wat kregen. Pizza gegeten, superfout dus, maar wilde es een keer een avondje niet seiken. Daarna nog beetje chips gehad, maar viel mee.. 's Nachts vier uur lang gedanst en alleen cola light/water gedronken, dus hopelijk weer wat kcal verbrand..

Zondag: Strenge balansdag om de pizza van gisteren te compenseren..

Ik ben lui van het uitgaan...
We kwamen toen we thuiskwamen er pas achter dat het al half zes was
pi_36801379
Heb deze week goed gegeten (volgens de Weight watchers-punten) en heb ge-BBB-ed en vandaag ben ik wezen spinnen, beetje trots dus wel! (had zelfs zoveel punten over dat ik net een McFlurry heb gehad!!!! )

Had overigens afgelopen week het weight-watchers-groepsschrift mee, om op te schrijven wat ik deze week allemaal gegeten en gedaan heb en zo te kijken of je evt een goed voorbeeld/hulp voor anderen kan zijn. Het wegen morgenavond wordt nu wel extra spannend hoor!

Verder krijg ik woensdag waarschijnlijk mijn Mirena. Op zich zou het hormonaal gezien voor mijn gewicht ook beter moeten zijn, zullen we dus ook even afwachten. Ik zie er alleen best wel tegenop, helemaal met pijn, zieligheid (en dan chocola gaan eten )

Ik houd jullie op de hoogte. En ook al ben ik hier ook nog maar net, welkom Petra en heel veel succes!
[i]Als je iets loslaat heb je 2 handen om iets aan te pakken[/i]
pi_36802125
CuteSanDiegoGrl (1m80) was 85 kg, is nu 70,0 kg en wil graag 60,0 kg wegen. BMI is 22.
pi_36802493
Wat is iedereen goed bezig zeg! Ik eigenlijk ook wel, dit weekend dan. Ik zit er erg over te denken om 1 of andere cursus te gaan volgen op de sportschool. Iets van bewegen op muziek, of steps of zoiets om gewoon een vaste dag te hebben waarop ik in ieder geval (en onder begeleiding) ga sporten.

CuteSanDiegoGrl, als je je regeltje nog iets aanpast en het op deze manier neerzet, is het NOG handiger voor degene die het lijstje bij houdt om alles aan te passen:
CuteSanDiegoGrl (1m80) (22) was 85 kg, is nu 70,0 kg en wil graag 60,0 kg wegen. -15
pi_36807838
quote:
Op zondag 9 april 2006 20:21 schreef Quinazoline het volgende:
Wat is iedereen goed bezig zeg! Ik eigenlijk ook wel, dit weekend dan. Ik zit er erg over te denken om 1 of andere cursus te gaan volgen op de sportschool. Iets van bewegen op muziek, of steps of zoiets om gewoon een vaste dag te hebben waarop ik in ieder geval (en onder begeleiding) ga sporten.
Kom gezellig meedoen met Work & Shape bij Olympos! Makkelijke pasjes en oefeningen, maar je bent wel een uur lang flink bezig.

Zal ik de lijstjes trouwens weer een keer doen of doe jij het nog een keer?
  maandag 10 april 2006 @ 11:10:00 #180
126246 Klein
Klein maar fijn
pi_36816072
quote:
Op zondag 9 april 2006 20:10 schreef CuteSanDiegoGrl het volgende:
CuteSanDiegoGrl (1m80) was 85 kg, is nu 70,0 kg en wil graag 60,0 kg wegen. BMI is 22.
Woensdag 5 april was je nog 74 kilo..
Hoe krijg je er in godsnaam 4 kilo af in vijf dagen?!!!

(Geen aanval, meer verbazing en verwondering!! )
pi_36816175
1m80 en 60 kilo willen wegen? Volgens mij is dat ook wel een beetje te weinig
pi_36816347
Ik denk dat 1.80 en 60 kg echt te weinig voor je gaat zijn.

En complimentjes voor iedereen die zo goed bezig is. Zelf het hele weekend ook goed gegeten en maar een paar paaseitjes gesnoept ( was ook zo verleidelijk.)
En jawel die ene broek die niet meer gepast heeft maar wel zeer favo was, past weer.
pi_36816424
quote:
Op maandag 10 april 2006 11:14 schreef Ils het volgende:
1m80 en 60 kilo willen wegen? Volgens mij is dat ook wel een beetje te weinig
BMI van 18,5. Kan wel hoor, is gewoon heel erg slank. Minder is niet gezond meer.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 10 april 2006 @ 11:25:30 #184
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_36816466
Dit weekend voor het eerst gehoord "goh je bent lekker afgevallen"
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_36816516
Oooh, lekker is dat hè, Puckzzz
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 10 april 2006 @ 11:36:21 #186
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_36816783
quote:
Op maandag 10 april 2006 11:27 schreef Isabeau het volgende:
Oooh, lekker is dat hè, Puckzzz
Ja heerlijk!

was wel mijn moeder, maar dat maakt niet uit
pi_36820705
Hello iedereen!

Ik ben nieuw: ik woog in oktober/november 2005 nog 72 en vanochtend 65.5.
Maaaaar ik wilde jullie hulp vragen: ik heb een lijndipje!!!!
ik denk dat het door de tentamen en opdrachtenstress komt, (ik woog 1.5 maand terug 64 nml, 2 weken terug 67.5 Aaaah) en ik heb nog steeds abnormaaaaal veel trek!

heeft 1 van jullie dit ook gehad en dat weer succesvol weten op te pakken? Mijn streefdoel is nml 56 kg (BMI 20), dus ik moet echt nog wat kwijt.

liefs!
Dromen zijn voorgevoelens van dingen die je in staat bent daadwerkelijk te verwerkelijken
pi_36821840
Welkom!!!

Herkenbaar zon dipje. Ik heb mezelf heel streng toegesproken en beloofd dat als ik genoeg afval ik een kleine tatoo als herinnering aan de geboorte van Noortje mag laten zetten.
Ik wil nog een kleine 7 kilo afvallen en het helpt echt te denken aan datgene wat ik echt heel erg wil.
Mss helpt het je ook om je weer te motiveren.
pi_36836134
Go Puckzzz, well done!!

single-queen: iedereen heeft het wel eens natuurlijk, punt is (bij mij meestal) vooral: het opnieuw oppakken van je goede eetgewoonten niet uitstellen, maar direct doen. Anders wordt het 'toestaan' en voor je uitschuiven steeds gemakkelijker. Wat betreft die trek: zou toch niet zo moeten zijn als je de zaken goed balanceert, in ieder geval heb ik bij de weight watchers nooit honger! (heb zelfs moeite om genoeg te eten). Tip: Snack a jacks, optimel drinkyoghurt, veeeeeeeeeel water, tomaten op brood.....
En misschien helpt het om je doel wat op te splitsen, van 65,5 naar 56 is een flinke stap, als je eerst de 60 nou eens voor ogen stelt? (en zoek een gewicht dat ook goed vast te houden is, ook al is de BMI geen 20).
Ook: lekker sporten, ook goed tegen tentamenstress.
Anyway heel veel succes!

Wenneke, mooi streven, absoluut een goede motivator!

Voor mij is de motivator met name dat ik graag gezond wil zijn en weer blij met mezelf wil zijn....en daar heb ik op dit moment veel voor over. En blijkbaar met succes, geen honger maar er deze week toch weer 1,2 kg af!

Nieuwe update: Ilske (1m77) (23,8) was 78,3 kg, weegt nu 74,4 kg en wil eerst graag 68 kg wegen -3,9
[i]Als je iets loslaat heb je 2 handen om iets aan te pakken[/i]
pi_36837346
hoe raak ik mijn pens / buikje kwijt? enige tips hiervoor?
pi_36839581
* Quinazoline komt even heeeel snel langswippen.
Drukdrukdruk maar gelukkig nog wel tijd om verstandig te eten. Morgenavond zal ik even het nieuwe ge-update lijstje posten (tot dan toe) en zal het daarna jou wel mailen, Mini_rulez. Kheb trouwens geen sportkaart bij Olympos maar op de TU in Eindhoven, dus het wordt helaas een beetje dure grap om bij jullie mee te doen (vriend woont daar en ouders en tis veel goedkoper enz.)
pi_36840196
allsystemshalt heeft ook wat vet van de winter opgeslagen om warm te blijven

Nu het buiten dus warmer wordt zal ik eigenlijk wat wintervet moeten laten verdwijnen.

Alleen hoe ?
pi_36846491
Je raakt wat extra vet kwijt door te letten op wat je eet. Minder verzadigde vetzuren, produkten gebruiken waar minder dan 17gram vet per 100 gram in zit. Snoepen beperken tot een minimum en wat vaker vegetarisch eten ipv vlees.
Verder doe je er goed aan om te gaan sporten. Kies een sport uit waar je je happy bij voelt en dan gaat dat wintervet er langzaam maar zeker van af.
pi_36846669
Ik was al wat meer afgevallen, maar door ziekte en tentamens niet kunnen sporten en wel een weekje bij m'n ouders doorgebracht. Vandaag weer volop beginnen.
Helaas nog steeds geen weegschaal in huis.

Innocence (1m66) (20.3) was 57 kg, is nu 56 kg en wil graag 54 kg wegen -1

Dat moet toch lukken voor de zomer, al gaat het niet echt om de kilo's, het moet allemaal wat strakker.
Sweet and innocent...
pi_36847818
Oja, ik heb me afgelopen weekend totaal niet aan mijn punten gehouden (vrijdag en zondag misschien wel 40 punten gehad ). In het begin van de week had ik wel wat opgespaard, maar ik ben al met al toch weer een halve kilo aangekomen. Nieuw regeltje dus:
Mini_rulez (1m60) (23,7) was 68 kg, weegt nu 60,6 kg en wil graag 55 kg wegen. -7,4
pi_36847952
Hmm, ik ben niet zo slim bezig. Ik had hier een heel verhaal staan en dat is nu weg.
Opnieuw dan maar.
quote:
Op zondag 9 april 2006 19:42 schreef Klein het volgende:
Verstevigingscremes zijn idd de enige oplossing.
Dus lekker blijven smeren!
Je zou eventueel kunnen proberen je borstspieren te trainen?
Lijken ze toch ook wat steviger door? Zolang je maar geen vrouwelijke bodybuilder wordt...
Dat wil ik ook niet worden, maar dat zal ook niet zo snel gebeuren.
Ik heb gisteren inderdaad zo'n crème gekocht zoals jullie zeiden, ben benieuwd of het gaat helpen. Beetje jammer als je je na een half jaar zwoegen van de zomer nog steeds niet in bikini durft te vertonen omdat alles nog niet strak is.

Ik heb mijn WW-programmaatje weer op afvallen gezet. We gaan er weer tegenaan.
Die 'op gewicht blijven'-functie werkt trouwens best goed. Als je toch nog afvalt of aankomt, verandert hij voor de volgende week je punten. Ik bleef inderdaad wel redelijk op gewicht.
Aan de andere kant, als ik klaar ben met lijnen ben ik dat punten tellen waarschijnlijk zo zat, dat ik het liever gewoon zelf een beetje in de gaten blijf houden.
  dinsdag 11 april 2006 @ 20:48:14 #197
126246 Klein
Klein maar fijn
pi_36867239
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 10:02 schreef Mini_rulez het volgende:
Hmm, ik ben niet zo slim bezig. Ik had hier een heel verhaal staan en dat is nu weg.
Opnieuw dan maar.
[..]

Ik heb mijn WW-programmaatje weer op afvallen gezet. We gaan er weer tegenaan.
Die 'op gewicht blijven'-functie werkt trouwens best goed. Als je toch nog afvalt of aankomt, verandert hij voor de volgende week je punten. Ik bleef inderdaad wel redelijk op gewicht.
Aan de andere kant, als ik klaar ben met lijnen ben ik dat punten tellen waarschijnlijk zo zat, dat ik het liever gewoon zelf een beetje in de gaten blijf houden.
Ik was het idd ook zo zat dat ik er maar mee gekapt ben.
Ik wil nog wel afvallen, maar doe dat maar gewoon door gezond te eten en te sporten.
Ik tel in mn hoofd alles nog wel een beetje op aan de hand van de WW punten, maar invullen doe ik niet meer. Werd er gek van...
Was soms gewoon aan het eten omdat ik nog niet aan mn punten zat, terwijl ik geen honger meer had. Ik zal nu dan ook niet altijd meer 'genoeg' eten, maar ik vind dit toch even prettiger dan de hele dag door bezig te zijn met wat ik eet...

En je gaat wel in bikini deze zomer Mini-Rulez!
Zal toch zonde zijn als je het hele jaar voor niets bent bezig geweest!
Je bent al ruim zeven kilo kwijt!!! Dat mag je laten zien ook!!!
pi_36869027
Klein: je moet ook niet tegen je zin gaan zitten eten. Zolang wat je eet maar goed is, dus wel genoeg vezels enzo. Als je er dan ook nog bij sport, zal je verbranding heus wel op gang blijven.

Ik ga deze zomer zeker wel in bikini, dat deed ik ook gewoon toen ik nog dikker was. Zelfs vorige zomer, en dan ook nog met mijn zusje die toen zo'n 15-20 kilo lichter was dan ik (okee, en een paar cm kleiner, maar toch). Ik moest me er wel even overheen zetten, maar in Italië midden in de zomer krijg je mij echt niet in iets anders dan rokjes en topjes, en bij het zwembad ben ik toch maar gewoon in bikini gegaan.
Maar ik zou het wel fijn vinden als ik nu ook echt trots kan zijn op mijn figuur, en niet zoiets heb van "ja ik ben nu wel dun maar alles is zo flubberig dat je er niks van ziet".
pi_36869060
Och, zolang iemand als ik in bikini rondhuppel waar jullie bikini'en dan voel je je al stukken beter
pi_36869119
Best erg eigenlijk, ik ben 19 en ik zeur nu al over slappe huid, flubberbillen en hangtieten enzo.
Wat moet dat worden als ik oud word.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')