Ik pas weer in mijn Versace jeans "maatje" 42quote:Op donderdag 6 april 2006 15:59 schreef Puckzzz het volgende:
* Puckzzz past weer in haar MissSixty (nep) leren broek van maatje 36!!helemaal blij is
Puckzzz (1m74) (21.5) was 71 kg, is nu 65 kg en wil graag 60 kg wegen -6
hhmmmm, gemarineerde kip! hhhhmmmmmmquote:Op vrijdag 7 april 2006 10:24 schreef karoltje het volgende:
Erg he werken in een broodjeszaak. Ik werkte 5 jaar lang elke zaterdag op de broodjesafdeling van La Place.
Kom gezellig meedoen met Work & Shape bij Olympos! Makkelijke pasjes en oefeningen, maar je bent wel een uur lang flink bezig.quote:Op zondag 9 april 2006 20:21 schreef Quinazoline het volgende:
Wat is iedereen goed bezig zeg! Ik eigenlijk ook wel, dit weekend dan. Ik zit er erg over te denken om 1 of andere cursus te gaan volgen op de sportschool. Iets van bewegen op muziek, of steps of zoiets om gewoon een vaste dag te hebben waarop ik in ieder geval (en onder begeleiding) ga sporten.
Woensdag 5 april was je nog 74 kilo..quote:Op zondag 9 april 2006 20:10 schreef CuteSanDiegoGrl het volgende:
CuteSanDiegoGrl (1m80) was 85 kg, is nu 70,0 kg en wil graag 60,0 kg wegen. BMI is 22.
BMI van 18,5. Kan wel hoor, is gewoon heel erg slank. Minder is niet gezond meer.quote:Op maandag 10 april 2006 11:14 schreef Ils het volgende:
1m80 en 60 kilo willen wegen? Volgens mij is dat ook wel een beetje te weinig![]()
Ja heerlijk!quote:
Dat wil ik ook niet worden, maar dat zal ook niet zo snel gebeuren.quote:Op zondag 9 april 2006 19:42 schreef Klein het volgende:
Verstevigingscremes zijn idd de enige oplossing.
Dus lekker blijven smeren!
Je zou eventueel kunnen proberen je borstspieren te trainen?
Lijken ze toch ook wat steviger door?Zolang je maar geen vrouwelijke bodybuilder wordt...
![]()
Ik was het idd ook zo zat dat ik er maar mee gekapt ben.quote:Op dinsdag 11 april 2006 10:02 schreef Mini_rulez het volgende:
Hmm, ik ben niet zo slim bezig. Ik had hier een heel verhaal staan en dat is nu weg.
Opnieuw dan maar.
[..]
Ik heb mijn WW-programmaatje weer op afvallen gezet. We gaan er weer tegenaan.
Die 'op gewicht blijven'-functie werkt trouwens best goed. Als je toch nog afvalt of aankomt, verandert hij voor de volgende week je punten. Ik bleef inderdaad wel redelijk op gewicht.
Aan de andere kant, als ik klaar ben met lijnen ben ik dat punten tellen waarschijnlijk zo zat, dat ik het liever gewoon zelf een beetje in de gaten blijf houden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |