Ja, dat is echt zo. Maar volgens de verkoopster kwam dat omdat ik een kleinere cup had. Dus 90B is dan hetzelfde als 85C ofzo. Ik vond het ook stom maar ik kijk gewoon niet naar de getallen, en ik heb nu een BH die past en lekker zit.quote:Op zondag 16 april 2006 07:15 schreef Isabeau het volgende:
[..]
War raar dat je omtrek is toegenomen terwijl je aan het afvallen bent! Weet je dit wel zeker? Volgens de bh ben je 5 cm in omvang toegenomen aan de bovenkant (dus gemeten onder je borsten door).
Ik heb vaker pieken en dalen zoals deze. Ik heb suikerziekte, dus soms val ik zomaar ineens 5 kg af in een week. Als ik dan weer regelmatig ga eten en me aan m'n medicatieschema hou, komen er weer 3 kilo's bij.quote:Op maandag 10 april 2006 11:10 schreef Klein het volgende:
[..]
Woensdag 5 april was je nog 74 kilo..
Hoe krijg je er in godsnaam 4 kilo af in vijf dagen?!!!
(Geen aanval, meer verbazing en verwondering!!)
Je kunt nooit te dun zijn, als het aan mij ligt wil ik zelfs wel 45 wegen, allesbehalve dan de walgelijke 70 kilo's die ik nu weegquote:Op maandag 10 april 2006 11:14 schreef Ils het volgende:
1m80 en 60 kilo willen wegen? Volgens mij is dat ook wel een beetje te weinig![]()
Dat was idd ook mijn eerste gedachte.quote:Op zondag 16 april 2006 09:51 schreef Quinazoline het volgende:
Als ik eerlijk mag zijn klinkt dat niet heel gezond.
Das goed, ik mail je het ding wel even.quote:Op zondag 16 april 2006 11:35 schreef Mini_rulez het volgende:
Morgenochtend update ik mijn regeltje. Quinazoline, zal ik de rest dan ook doen deze week?
Ik doe alles wandelend of met de fiets, en ik zwem 3x per week anderhalf uur. Maar toch val ik niet meer af. Ik heb 85 kilo gewogen op z'n meest, intussen zijn er dus 15 kilo's af. En toch vinden veel mensen mij nog te dik, dus dat is een duidelijk signaal dat je het ook bent. Eens dik, altijd dik, zo werkt het nu eenmaal. Ik ben nog lang niet zo dun als een Kate Moss bijvoorbeeld, en dat is toch wat iedereen wil zien (en terecht).quote:Op zondag 16 april 2006 11:27 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Dat was idd ook mijn eerste gedachte.
Goed, misschien ben ik wat panisch omdat ik anorexia van nogal dichtbij heb meegemaakt, maar je moet wel gewoon op een gezonde manier naar jezelf en je lichaam blijven kijken hoor. Woorden zoals 'walgelijk' zetten bij mij echt alle haren overeind.
Met diëten moet je altijd al oppassen dat je gezond blijft en niet te weinig binnenkrijgt, maar als je toch al suikerziekte hebt zou ik toch extra voorzichtig zijn! Ga dan zoals Quinazoline zegt inderdaad wat meer sporten, zodat je regelmatig kunt blijven eten.
Wat is dit voor onzin? Eens dik altijd dik? Mensen roepen wel vaker wat, daar moet je niet op letten. Vroeger riep men altijd dat ik niet dik was terwijl ik flink overgewicht hadquote:Op zondag 16 april 2006 12:33 schreef CuteSanDiegoGrl het volgende:
Ik doe alles wandelend of met de fiets, en ik zwem 3x per week anderhalf uur. Maar toch val ik niet meer af. Ik heb 85 kilo gewogen op z'n meest, intussen zijn er dus 15 kilo's af. En toch vinden veel mensen mij nog te dik, dus dat is een duidelijk signaal dat je het ook bent. Eens dik, altijd dik, zo werkt het nu eenmaal. Ik ben nog lang niet zo dun als een Kate Moss bijvoorbeeld, en dat is toch wat iedereen wil zien (en terecht).
Ik neem mijn medicatie altijd, maar soms niet op tijd. Ben nogal chaotisch. En mezelf uithongeren heb ik nooit gedaan, ik vergeet gewoon vaak te eten, en dat grijp ik 's avonds naar een snackquote:Op zondag 16 april 2006 12:45 schreef Pandorah het volgende:
[..]
Wat is dit voor onzin? Eens dik altijd dik? Mensen roepen wel vaker wat, daar moet je niet op letten. Vroeger riep men altijd dat ik niet dik was terwijl ik flink overgewicht had. Ik vind eigenlijk je ideaal een beetje eng: jezelf uithongeren en geen medicatie gebruiken terwijl je diabetes hebt? Denk eens flink na... ga onmiddellijk goed voor jezelf zorgen en gebruik je medicatie! De gevolgen van diabetes zijn vrij ernstig als je er niet serieus mee omgaat! Dus: eet regelmatig en gezond, niet te veel eten en snoepen, zorg dat je regelmatig sport en zorg dat je spieroefeningen doet (die tip had mijn vriend laatst gehad van de internist). En als je Kate Moss als ideaalbeeld blijft zien (dat was toch diegene die drugs gebruikte) moet je misschien toch eens hulp gaan zoeken?
Dat is je reinste kolder. Toen ik mt 38 had werd ik gepest met mijn gewicht, iedereen vond me dik, etc. Ik ben toen gaan lijnen, dat ging verkeerd, eetstoornisje gehad, dertig kilo aangekomen, etc. Toen puinruimen, zelfvertrouwen gekregen, ondanks mtje 48. En toen zei iedereen opeens dat ze me helemaal niet zo dik vonden. "Nee, X is pas dik, jij toch niet?" etc. Als ik nu foto's zie van toen ik mt 38 had kan ik wel janken, want ik was écht niet dik maar gewoon heel normaal. Als ik toen niet had geluisterd, had ik er al die jaren nog steeds zo leuk uitgezien. In plaats daarvan heb ik me jaren dik en lelijk en onzeker gevoeld.quote:Op zondag 16 april 2006 12:33 schreef CuteSanDiegoGrl het volgende:
[..]
Ik doe alles wandelend of met de fiets, en ik zwem 3x per week anderhalf uur. Maar toch val ik niet meer af. Ik heb 85 kilo gewogen op z'n meest, intussen zijn er dus 15 kilo's af. toch vinden veel mensen mij nog te dik, dus dat is een duidelijk signaal dat je het ook bent. Eens dik, altijd dik, zo werkt het nu eenmaal. Ik ben nog lang niet zo dun als een Kate Moss bijvoorbeeld, en dat is toch wat iedereen wil zien (en terecht).
Maar denk je niet dat als je niet meer afvalt door veel te sporten en gezond te eten, dat je gewicht gewoon goed is? Als je al zoveel bent afgevallen (ik weet niet hoelang geleden dat is) moet je lichaam zich misschien nog aanpassen aan je nieuwe gewicht. Dat alles weer een beetje goed verdeeld wordt zegmaar. Dat eens dik, altijd dik vind ik onzin. Je zal misschien wel altijd moeten opletten, maar als je dat gewoon doet blijf je echt niet altijd dik. Je zal er hoogstens aanleg voor blijven hebben.quote:Op zondag 16 april 2006 12:33 schreef CuteSanDiegoGrl het volgende:
[..]
Ik doe alles wandelend of met de fiets, en ik zwem 3x per week anderhalf uur. Maar toch val ik niet meer af. Ik heb 85 kilo gewogen op z'n meest, intussen zijn er dus 15 kilo's af. En toch vinden veel mensen mij nog te dik, dus dat is een duidelijk signaal dat je het ook bent. Eens dik, altijd dik, zo werkt het nu eenmaal. Ik ben nog lang niet zo dun als een Kate Moss bijvoorbeeld, en dat is toch wat iedereen wil zien (en terecht).
Toen ik het bericht van CSDG las had ik eerst ook dat gevoel, dat ik dan zelf wel helemaal walgelijk moest zijn.quote:Op zondag 16 april 2006 13:30 schreef kwakveense het volgende:
zelfs ik probeer niet te zeggen dat ik walgelijk ben, met mijn 93 kilo en 1.60 meter. want er zijn altijd nog mensen dikker en die wil ik niet walgelijk noemen.
dik en vies combineren in je hoofd is heel gevaarlijk en schadelijk voor je zelfvertrouwen. Ik durfde mensen heel lang niett e knuffleen omdat ik het idee had dat ze me vies vonden...alleen omdat ik dik was!
quote:Op zondag 16 april 2006 13:42 schreef Quinazoline het volgende:
[..]
Toen ik het bericht van CSDG las had ik eerst ook dat gevoel, dat ik dan zelf wel helemaal walgelijk moest zijn.
Ik heb ook een tijdje het idee gehad dat ik lelijk was en dat anderen dat ook heel erg vonden. Bijvoorbeeld als een vriendin me gewoon een knuffel wilde geven, zat ik constant mijn buik in te houden en voelde dat heel ongemakkelijk. Terwijl dat wel gewoon vrienden van me zijn. Ik kan denk ik wel zeggen dat ik daar gelukkig van af ben. Als ik nu in de spiegel kijken ben ik niet ontevreden. Er kan absoluut nog wel wat meer af (dat zou zeker wel leuk zijn) maar ik vind mezelf niet meer vies lelijk/dik.
Van kanker wordt je ook errug slank.quote:Op zondag 16 april 2006 15:07 schreef Maeghan het volgende:
Een beenamputatie scheelt anders aardig wat kilo's hoor.![]()
Bij jou staat je figuur. Je zegt dat je maat 48 hebt, maar zou eerder denken 42 ofzo... Bij mij staat het gewoon niet, vind ik zelf dan. Ik vind Kate Moss een goed figuur hebben maar jou ook. Beauty comes in diffrent packages, alleen zou ik voor mezelf superslank prefererenquote:Op zondag 16 april 2006 17:18 schreef Maeghan het volgende:
Smaken verschillen duidelijk haha. Ik had even op foto's zitten kijken, en op eentje heeft ze haar armen omhoog en heel haar ribben steken uit dan, en borsten heeft ze daar ook vrijwel niet. Dat vind ik dan toch best eng. En op een foto had ze echt wel superdunne armen. Maar goed, ik vind het al wonderbaarlijk dat ik een rib aan de zijkant kan zien als ik me helemaal uitrek, misschien scheelt dat ;-) Ik vind vrouwen die eruit zien alsof ze de griep wél zullen overleven zelf toch mooier =)
Ik voel me trouwens helemaal niet aangesproken door CSDG's uitspraak. Ik dacht niet gelijk dat ik dan wel walgelijk zou zijn. Gelukkig maar, want drie jaar geleden zou ik dacht echt wel zo opgevat hebben. Ik voel me helemaal niet walgelijk ;-)
Zo vatte ik het ook niet op, maar ik dacht wel gelijk dat ze mij dan ook wel walgelijk zou moeten vinden, terwijl ik dat zal gelukkig helemaal niet vindquote:Op zondag 16 april 2006 17:18 schreef Maeghan het volgende:
Smaken verschillen duidelijk haha. Ik had even op foto's zitten kijken, en op eentje heeft ze haar armen omhoog en heel haar ribben steken uit dan, en borsten heeft ze daar ook vrijwel niet. Dat vind ik dan toch best eng. En op een foto had ze echt wel superdunne armen. Maar goed, ik vind het al wonderbaarlijk dat ik een rib aan de zijkant kan zien als ik me helemaal uitrek, misschien scheelt dat ;-) Ik vind vrouwen die eruit zien alsof ze de griep wél zullen overleven zelf toch mooier =)
Ik voel me trouwens helemaal niet aangesproken door CSDG's uitspraak. Ik dacht niet gelijk dat ik dan wel walgelijk zou zijn. Gelukkig maar, want drie jaar geleden zou ik dacht echt wel zo opgevat hebben. Ik voel me helemaal niet walgelijk ;-)
Ik had 48, nu heb ik 42/44.quote:Op zondag 16 april 2006 17:22 schreef CuteSanDiegoGrl het volgende:
[..]
Bij jou staat je figuur. Je zegt dat je maat 48 hebt, maar zou eerder denken 42 ofzo... Bij mij staat het gewoon niet, vind ik zelf dan. Ik vind Kate Moss een goed figuur hebben maar jou ook. Beauty comes in diffrent packages, alleen zou ik voor mezelf superslank prefereren
bij 47 kilo en 1.80 zie jij er ongeveer zo uit:quote:Op zondag 16 april 2006 17:22 schreef CuteSanDiegoGrl het volgende:
[..]
alleen zou ik voor mezelf superslank prefereren
Met wat voor rare mensen ga jij om? Dumpen die lui.quote:Op zondag 16 april 2006 18:36 schreef CuteSanDiegoGrl het volgende:
Hoor juist van iedereen continu hoe dik ik ben etc.
Nou, daar vergis je je 'n beetje in. In dunne-meisjes-winkels zoals New York Fashion heb ik maat 42 nodig. Ik heb geen dik gezicht, maar onder mn taille begint de horror, brede heupen etc. Ik heb een tijdje 58 kg gewogen en toen was ik wel echt slank, maar mn heupen waren nog steeds superbreed en mn kont dik.quote:Op zondag 16 april 2006 18:42 schreef Quinazoline het volgende:
Maar wie zijn dat dan die dat zeggen? Ik kan me namelijk echt niet voorstellen dat vrienden of familie tegen je zeggen dat je dik bent. Tegen mij hebben ze het nooit gezegd (alleen mijn ouders/vriend zeiden dat ik wel wat aangekomen was toen ik echt te dik aan te worden was).
Ik denk dat het dus echt aan die mensen ligt, want als ik in je fotoboek kijk zie ik gewoon een meisje met een mooi postuur (voor zover ik dat kan zien) en ben je ECHT NIET dik.
edit: Die meiden die zo mooi superslank zijn (zoals jij dat vind) hebben volgens mij ook een soort aanleg om zo slank te zijn. Ik zie ook echt wel het verschil tussen (mooier) slank zoals Kate Moss en het plaatje van hierboven, maar om er zoals bijvoorbeeld Kate Moss uit te zien moet je daar volgens mij een bepaalde aanleg voor hebben, anders is het gewoon onhaalbaar.
quote:Het is dat je veel te dik bent, anders had ik je wellicht een leuke baan aan kunnen bieden in dat circuit; ik heb er nog steeds zo mijn connecties.
Lekker maar weer.quote:Op zondag 16 april 2006 19:28 schreef CuteSanDiegoGrl het volgende:
Hier trouwens een kwootje van de user SHE uit een ander topic:
Fruitquote:Op zondag 16 april 2006 19:32 schreef CuteSanDiegoGrl het volgende:
Haha, nee vond het gewoon een grappige kwoot. Ik trek me er niet echt iets van aan, gewoon een dom wijf. Maar goed, back on topic maarweerIk heb nog steeds honger, zelfs na een goed maal. Iemand een idee wat ik nog kan nemen? Iets lekker zoet graag
quote:Op zondag 16 april 2006 19:30 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Lekker maar weer.
Doet me denken aan dat Duitse meisje met een BMI van 17 of zo die meedeed aan America's Next Top Model, maar dan de Duitse versie. Zij werd weggestuurd omdat ze te dik was. Dik is een relatief begrip.
Ik heb nooit zin in dingen na het avondeten. Wel 's ochtends en overdag trouwens, maar 's ochtends voldoet een boterham met hagelslag prima, en 's middags ook wel eigenlijk. En verder fruit inderdaad, of iets als sultana, mueslirepen, vruchtensap, etc. Of ik haal gewoon chocolaatjes, of een stukje chocolate-wortel-walnotencake en een soyberry bandit bij Shakies <3 Voor 's avonds zou ik gaan voor fruit of yoghurt. Of een zoete theevariant, kokosthee of vanillethee oid.quote:Op zondag 16 april 2006 19:33 schreef Quinazoline het volgende:
Dat heb ik ook altijd: zin in zoete dingen na het eten.
Dit meisje werd in de vorige uitgezonden serie van ANTM als eerste weggestemd omdat ze te dik was:quote:Op zondag 16 april 2006 19:33 schreef Maeghan het volgende:
![]()
Weet je dat ik daar echt van schrik eigenlijk? Ik weet wel dat dat wereldje raar is, maar toch is het even schrikken als je die maten ziet. Je had ook een tijdje zo'n modezender, en daar stonden af en toe maten bij in beeld van de modellen. Er zaten meiden bij met heupen van 70 cm of zo, ik wist niet eens dat dat konKom ik dan aan met m'n heupen van 110, terwijl ik twee koppen te klein ben om model te zijn.
![]()
Ik neem het ook wel eens.quote:Op zondag 16 april 2006 19:38 schreef CuteSanDiegoGrl het volgende:
Nog een vraagje. Weet iemand toevallig of een flesje Hero Fruit2Day past in een dieet? Ik ben veel weg voor studie en werk, en heb dan niet altijd zin fruit te eten (lees: nooit)
Is een flesje Fruit2Day dan een optie? Er is geen suiker aan toegevoegd en er zitten in een flesje dacht iets van rond de 100 kcal in
te DIK?quote:Op zondag 16 april 2006 19:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dit meisje werd in de vorige uitgezonden serie van ANTM als eerste weggestemd omdat ze te dik was:
[afbeelding]
Ik vond haar het allermooist
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |