Ja, ik zag het al, je houdt het bij meezeiken of juist tegen-zeikenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 19:39 schreef rena het volgende:
Ik maak geen eigen topics in KLB, ik ben geen zeikerd![]()
WRRRRAAAH.![]()
Nee!quote:Op dinsdag 28 maart 2006 19:38 schreef rena het volgende:
[..]
Dat zul jij zeker vaak te horen krijgen he, Bupa![]()
![]()
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 19:40 schreef rena het volgende:
WAAR ZIJN ALLE MENSEN HEEN? Iedereen ineens een leven gekocht![]()
Eh, IKEA, of HEMA of weetikveelquote:Op dinsdag 28 maart 2006 19:40 schreef Bupatih het volgende:
Waar kun je goedkoop een A4-fotolijst kopen?
Ik was een beetje aan het plagenquote:
Je lijkt vrolijker.quote:
Het valt me op dat je dat de laatste tijd wel vaker doet, rena.quote:
Jup. Alleen hebben ze geen filiaal in Nederland.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 19:50 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Verkopen ze bij weetikveel dan ook fotolijsten?![]()
IKEAquote:
Tsja, die HEMA-site zuigt.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 19:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Jup. Alleen hebben ze geen filiaal in Nederland.
[..]
IKEA.
Ik krijg vreemde associaties bij het woord "zuigt" in combinatie met "quote:
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 19:51 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Het valt me op dat je dat de laatste tijd wel vaker doet, rena.
Volgens mij wíl je me gewoon! Geef het nou maar toe! Je wilt me, hè?
quote:
Zolang je maar geen naaktfoto's in een bos gaat maken, en overal op 't forum op gaat scheppen over eventuele avontuurtjes, en geen mod gaat worden van een bepaald deel van 't forum is het goed.quote:
Ik wist het! Ik wist het! Ik wist het! Ik wist het! Ik wist het! Ik wist het! Ik wist het! Ik wist het!quote:
Nee, want dan had je gezegd dat ik 'm zelf moest gaan zoeken, ik ken jouw soort.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 19:03 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Had dan gewoon om het plaatje gevraagd in plaats van zo debiel te reageren.!e
Ja jij! heb je zondagavond iets te doen of heb je zin wat te gaan drinken metquote:
Dat heb je toch altijd al geweten, Bupa'tjequote:Op dinsdag 28 maart 2006 19:58 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik wist het! Ik wist het! Ik wist het! Ik wist het! Ik wist het! Ik wist het! Ik wist het! Ik wist het!
Is het voor mij?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 19:40 schreef Bupatih het volgende:
Waar kun je goedkoop een A4-fotolijst kopen?
Zo ben ik niet!quote:Op dinsdag 28 maart 2006 19:58 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee, want dan had je gezegd dat ik 'm zelf moest gaan zoeken, ik ken jouw soort.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |