abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 28 maart 2006 @ 19:02:48 #1
132613 Relneger18
weger geen neger
pi_36442132
Hoe triest zijn die figuren... .:
-Nerd
-Slap
-Niet sociaal
-dom
...
maar het ergste is :
HUN KAPSEL

WTF..ik studeer dus in leuven he...en ik irriteer me ZO erg aan hun kapsels...het lijkt net alsof ik in de fokking shire rondloop ....GA EENS NAAR DE KAPPER..nerderige hobbits..en het ironische is...in Leuven heb je ENORM veel kapsalons ....shit hey....

En tis al helemaal triest als ik die hobbits met een vriendin zie rondlopen...dat sommige meisjes zó wanhopig zijn..ook al zijn ze gedrochten...bah
pi_36442167
Jij wil ook een vriendin?
  dinsdag 28 maart 2006 @ 19:06:06 #3
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_36442222
Je ergert je aan iets of iets irriteert je.

Maar dat zullen de Belgen wél snappen.
Clementine: Are you nuts?
Joel: It's been suggested...
  dinsdag 28 maart 2006 @ 19:08:20 #4
132613 Relneger18
weger geen neger
pi_36442293
quote:
Op dinsdag 28 maart 2006 19:06 schreef Bupatih het volgende:

ik zie het probleem niet want dat zijn aparte woorden...geen sprake van een dubbelop o.i.d.
  dinsdag 28 maart 2006 @ 19:08:47 #5
132613 Relneger18
weger geen neger
pi_36442311
quote:
Op dinsdag 28 maart 2006 19:04 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Jij wil ook een vriendin?
heb ik al...een Nederlandse gelukkig
  dinsdag 28 maart 2006 @ 19:10:45 #6
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_36442381
quote:
Op dinsdag 28 maart 2006 19:08 schreef Relneger18 het volgende:

[..]

ik zie het probleem niet want dat zijn aparte woorden...geen sprake van een dubbelop o.i.d.
http://www.onzetaal.nl/advies/irriteer.html
Clementine: Are you nuts?
Joel: It's been suggested...
  dinsdag 28 maart 2006 @ 19:12:48 #7
107105 JosvG
Wederom nieuw icoon!
pi_36442457
quote:
Op dinsdag 28 maart 2006 19:08 schreef Relneger18 het volgende:

[..]

Het is gewoon fout, je kunt je niet ergens aan irriteren. Je kunt je alleen ergens aan ergeren.
With only two tools, you can fix everything:
WD40: If something doesn't move and it should.
Ducttape: If something moves and it shouldn't.
  dinsdag 28 maart 2006 @ 19:27:34 #8
30560 2Mini
Official Logo
pi_36442942
belgische studentes zijn geil
Camera 1... 1!
pi_36443241
quote:

ga geen theo maassen trekjes vertonen he

sja.. relnegert, die belgen kunnen natuurlijk niet aan jouw dreadlocks tippen
pi_36443306
quote:

Dat zul jij zeker vaak te horen krijgen he, Bupa
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_36444282
Wat is een topic nou zonder pics?
In the quiet words of the virgin Mary..... come again?!
  dinsdag 28 maart 2006 @ 20:09:39 #12
835 Mars
Stilt stevige trek
pi_36444322
shire
  dinsdag 28 maart 2006 @ 20:11:35 #13
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_36444391
quote:
Op dinsdag 28 maart 2006 19:27 schreef 2Mini het volgende:
  dinsdag 28 maart 2006 @ 20:25:30 #14
73888 DIA
die ja .....
  dinsdag 28 maart 2006 @ 20:26:59 #15
17829 Lone_Gunman
Badda Bing Badda Bang
pi_36444876
quote:
Op dinsdag 28 maart 2006 20:09 schreef Mars het volgende:
shire
Waar de hobbits wonen
"Go Ahead, Make My Day !!"
pi_36445000
Ik kan mij er wel iets bij voorstellen.
I drink a lot of coffee before I go to sleep. It makes me dream faster.
  dinsdag 28 maart 2006 @ 20:34:15 #17
129784 tijnzz
Je moeder. Mét avatar
pi_36445118
Verkapt ik wil ook belg zijn topic
Hoi
pi_36445187
Wat een belachelijk topic weer. Ga buiten spelen TS
Aan u Medemensch; Onderga het leven niet al te serieus A.U.B.
pi_36445857
Ha idd, dat heb ik me ook al afgevraagd. Ik werk bij de KUL (Natuurafdeling) en bij die studenten loopt wel eens vreemd volk. Normaal ook he, als je daar studeert, en je bent erdoor, dan ben je ofwel heel intelligent ofwel blok je je darmen uit je lijf en kom je niet buiten.

Ik heb het ook nooit begrepen wat sommige meisjes in die professortypes zien. Maar kom, soms schuilt er achter die vreemde facade wel een aangenaam persoon, hoor.
  dinsdag 28 maart 2006 @ 21:11:45 #20
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_36446072
quote:
Op dinsdag 28 maart 2006 19:27 schreef 2Mini het volgende:
Ik ga in belgie wonen
  dinsdag 28 maart 2006 @ 21:12:24 #21
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_36446099
quote:
Op dinsdag 28 maart 2006 20:36 schreef alwaysleft het volgende:
Tis al donker de ts mag niet meer van mammie
pi_36446430
quote:
Op dinsdag 28 maart 2006 20:36 schreef alwaysleft het volgende:
Hoi Belg!
Knapen die varen willen moeten mannen met baarden zijn.
  dinsdag 28 maart 2006 @ 22:12:26 #23
144707 Slappertje
Vincent Vega
pi_36448005
quote:
Op dinsdag 28 maart 2006 19:02 schreef Relneger18 het volgende:
*knip*
Waarom studeer je daar dan?!?! Dat is in mijn ogen zoiets als pindapeller worden als je een pinda-allergie hebt, homo worden als je aanbeien hebt of hoer worden als je autistisch bent. Kan je niet een fatsoenlijke studie in NL zoeken?
Now we come to step three. This... drives... most... people... crazy.
Woord omhoog, hond! Je weeeet.
  woensdag 29 maart 2006 @ 00:23:51 #24
132613 Relneger18
weger geen neger
pi_36451829
quote:
Op dinsdag 28 maart 2006 22:12 schreef Slappertje het volgende:

[..]

Waarom studeer je daar dan?!?! Dat is in mijn ogen zoiets als pindapeller worden als je een pinda-allergie hebt, homo worden als je aanbeien hebt of hoer worden als je autistisch bent. Kan je niet een fatsoenlijke studie in NL zoeken?
mompelt iets van .."uitgeloot.....huppelepup...missch is belgie wel wat "
  woensdag 29 maart 2006 @ 00:50:26 #25
138930 MrKickass
Take it or leave it!
pi_36452259
Vlaamse meisjes
I love your accent, honey!!
...als je hier niet tegen kan, trek je je zwarte kous maar over je hoofd :)
pi_36487790
quote:
Op dinsdag 28 maart 2006 19:02 schreef Relneger18 het volgende:
Hoe triest zijn die figuren... .:
-Nerd
-Slap
-Niet sociaal
-dom
...
maar het ergste is :
HUN KAPSEL

WTF..ik studeer dus in leuven he...en ik irriteer me ZO erg aan hun kapsels...het lijkt net alsof ik in de fokking shire rondloop ....GA EENS NAAR DE KAPPER..nerderige hobbits..en het ironische is...in Leuven heb je ENORM veel kapsalons ....shit hey....

En tis al helemaal triest als ik die hobbits met een vriendin zie rondlopen...dat sommige meisjes zó wanhopig zijn..ook al zijn ze gedrochten...bah
Ach ach, zet je oogkleppen eens af aub...en maak kennis met de alternatieve 'StuBru'-generatie

Universiteiten trekken nu eenmaal nerds aan die niks anders doen dan studeren...blijkbaar heb je het nog niet door dat er aan Belgische universiteiten (en zeker de KUL!) moet gestudeerd worden ipv met kort geknipte haren met bakken gel erin door de stad te paraderen...

Maar ik zie dat je nog maar een 1ste kan'ertje bent (1ste jaars)... met zo'n ingesteldheid waarschijnlijk ook je laatste jaar in Leuven.

[ Bericht 3% gewijzigd door Frederic op 30-03-2006 11:56:02 ]
  donderdag 30 maart 2006 @ 12:38:29 #27
132613 Relneger18
weger geen neger
pi_36489077
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 11:49 schreef Frederic het volgende:

[..]

Ach ach, zet je oogkleppen eens af aub...en maak kennis met de alternatieve 'StuBru'-generatie

Universiteiten trekken nu eenmaal nerds aan die niks anders doen dan studeren...blijkbaar heb je het nog niet door dat er aan Belgische universiteiten (en zeker de KUL!) moet gestudeerd worden ipv met kort geknipte haren met bakken gel erin door de stad te paraderen...

Maar ik zie dat je nog maar een 1ste kan'ertje bent (1ste jaars)... met zo'n ingesteldheid waarschijnlijk ook je laatste jaar in Leuven.
yup nooit meer hier ... veel te conservatief..en teveel haar.
pi_36533843
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 11:49 schreef Frederic het volgende:

[..]

pff inderdaad.. heb 1 co-schap in belgie (Brussel) gelopen... Wat die mensen allemaal uit hun hoofd moeten stampen zeg.... En dan (in pak nota bene) examen afleggen bij de professor
pi_36534254
"Allez, moet ge die bakkes van die Hollander zien, he. Miljaar, nondeju, zo'n kort koppeke, het lijkt wel Suske, he? En dan loopt er ook nog zo'n maddammeke naast, nu, dat krijg ik niet in m'n verstand, he. Zij moet wel heel, heel, heel wanhopig zijn, of niet Gertje?"
  vrijdag 31 maart 2006 @ 20:47:26 #30
105982 L-IS
arrogante kutclown
pi_36534286
doe eens wat aan je rastakapsel
Op vrijdag 19 januari 2007 05:02 schreef RottePeer het volgende:
je bent zelf een slechte kaolo-kloon boeler. pitoes smoken is da shizznit
met je homo-ass poppetje met make-up op z'n wangen
  vrijdag 31 maart 2006 @ 20:48:33 #31
132613 Relneger18
weger geen neger
pi_36534318
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 20:46 schreef MrBean het volgende:
"Allez, moet ge die bakkes van die Hollander zien, he. Miljaar, nondeju, zo'n kort koppeke, het lijkt wel Suske, he? En dan loopt er ook nog zo'n maddammeke naast, nu, dat krijg ik niet in m'n verstand, he. Zij moet wel heel, heel, heel wanhopig zijn, of niet Gertje?"
Putain, la veritée?..hoort ge nie in ut gooi ze?
pi_36534354
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 20:48 schreef Relneger18 het volgende:

[..]

Putain, la veritée?..hoort ge nie in ut gooi ze?
Geen flauw idee. Ik ben Groninger. Het enige Vlaams wat ik leer is van Jambers.
pi_36534665
Maar hoe komt het dan dat ze dom zijn, maar toch een heel boek uit hun kop weten te stampen?
pi_36538134
dom? mwa, dat valt wel mee. Ze werken hard, 40-45 of meer uur per week
(inclusief colleges wel) studeren per week is normaal. Alles staat in teken van de
studie, veel mensen gaan ook weinig of nooit uit. Het niveau verschil is groot maar
er zijn wel Nederlanders die het redden maar dat zijn er weinig.Het verschil VWO - Universiteit
in Nederland is groot maar VWO- Universiteit hier is enorm en vooral de manier waarop je
moet leren.Ik heb wel verhalen gehoord van Poolse erasmus studenten die veel minder studeren
dan Belgische studenten en toch betere cijfers halen dan hun Belgische jaargenoten, vreemd......Ik heb het idee dat Belgische scholieren slecht worden voorbereid en zelfs tijdens monitoraten , de studiebegeleiders heel vaag zijn over hoe en wat je moet leren omdat een prof ongeveer alles kan vragen en liefst zo uitgebreid mogelijk.Herexamens zijn trouwens in September en ongeveer iedereen heeft wel herexamens ieder jaar.
Ik kon er zelf ook niet aan wennen (heb in NL havo gedaan en vwo op ROC en ik wou hier Romaanse talen studeren (ik ben Belg).Ik wil
nu fotografie studeren (als ik word toegelaten) en anders toegepaste psychologie in Antwerpen aan de hogeschool.Hogeschool hier is wat meer zoals in Nederland, ze helpen je meer en het is informeler en uitgebreider.

waar de TS op doelt is dat sommige mensen hier overkomen als nerds maar sommigen komen dan
ook nooit buiten of zijn gewoon veel te veel gehecht aan hun oude leven in hun dorp/kleine stad en daarbij gaan Belgische studenten nog elk weekend naar huis, zelfs in het 3e jaar en zijn ze niet echt zelfstandig. Ik heb al vaak ouders hier zien komen tijdens blokweek of daarvoor met 2 grote zakken vol met eten en sixpacks 2 liter flessen water zodat hun kinderen zelf geen boodschappen hoeven te doen.

In de V.S. schijnt het trouwens nog erger te zijn, daar studeren studenten echt dag en nacht om goeie cijfers/voldoendes te halen maar geef ze eens ongelijk.....collegegeld: 40 000 dollar per jaar, nog meer dan aan de meest prestigieuze universiteiten in Europa: de Uni van Parijs, Bologna,etc.
pi_36538359
@ marnixds: vaag, want Belgisch onderwijs komt vaak uit de bus als zijnde aanzienlijk beter dan Nederlands. Gaat het mis in het voortgezet onderwijs dan?
...koffie?...
pi_36543593
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 23:13 schreef Aquamarijn_2000 het volgende:
@ marnixds: vaag, want Belgisch onderwijs komt vaak uit de bus als zijnde aanzienlijk beter dan Nederlands. Gaat het mis in het voortgezet onderwijs dan?
veel studenten veranderen van studie na 1 jaar, veel doen hun jaar over of soms
een AIJ (bepaalde vakken afsluiten waarvoor je wel bent geslaagd en een paar vakken van het 2de jaar doen samen met die van het eerste.....helemaal een vaag systeem) en daarbij zijn
er ook veel spookstudenten die dan opeens verdwijnen naar hogescholen of gaan werken.
Mensen onderschatten het niveau.Ik denk zelf dat ze in het middelbaar niet zelfstandig genoeg zijn en dat systeem van alles uit het hoofd leren niet meer werkt maar examens en de leerstof zijn zo
opgesteld dat je alles wel in detail moet leren (details als in extra punten) aangezien die hoofdvraag vaak heel abstract is en de bijvragen ook niet al te fijn zijn met verbanden die echt over de hele cursus gaan.Je moet of zoals iemand anders in dit topic zei: a) superintelligent zijn of b) heel erg veel discipline hebben en 45-50 uur per week of meer met je studie bezig zijn en dan ook nog tijdens de blokweken en examens (verspreid over 4 ( ! ) weken en dan nog eens in de zomer.Daar loopt het bij Nederlandse studenten die hier komen ook spaak, je moet zo ontzettend veel doen en je hebt nauwelijks het idee dat je het leert om te begrijpen maar gewoon om te herhalen.
Het onderwijs is hier idd heel erg goed maar ook alleen voor de echte harde werker of als je erg slimt bent. Daarom dat de gemiddelde Belgische student een sociaal leven heeft dat nogal sober is en je ook heel erg veel mensen hebt die helemaal alleen zijn en alleen met jaargenoten praten over studies. Depressieve studenten, bissers en trissers (3 keer 1 jaar doen....je zou het maar willen doen). Het voordeel van hier te studeren? Leuven is wel een leuke stad, beetje saai omdat het zo klein is maar dat heeft wel iets.De uni is 1 van de oudste en beste in Europa/in de wereld. Er zijn veel erasmus studenten, het is hier erg mooi (historisch, Erasmus was hier en Thomas van Acquino), INBEV heeft hier zijn hoofdzetel, je bent 20 min verwijdert van Brussel,45 van Antwerpen en 10 min van de luchthaven. Het collegegeld is hier 500 euro voor 1 jaar (er zijn plannen om dit te verhogen naar 2500 maar dat is een proefballonetje van de minister van onderwijs hier) en er is hier geen gezeik met loting of zo tenzij je medicijnen wilt gaan studeren of tandheelkunde, praktisch onmogelijk als Nederlandse student (er wordt in het middelbaar onderwijs nog heel weinig gewerkt met een GR).Verder heb je bijna 3 maanden vakantie in de zomer en als je afstudeert dan heb je een heel erg waardevol diploma.Je bent geslaagd voor een examen wanneer je 10/20 hebt maar je hebt maar 1 her. Waar het is misgaat is de begeleiding van studenten, het verschil student vs. prof, slechte voorzieningen voor buitenlandse studenten, soms 3 uur college na elkaar en in totaal zo'n 20 uur per week.Hoorcolleges vooral, seminars zijn hier nog redelijk onbekend evenals BaMa (nog altijd worden de termen kandidatuur en licenciaat gebruikt).
  zaterdag 1 april 2006 @ 08:41:46 #37
132130 Del_Toro
AasProfessssssor
pi_36544165
ga naar je eigen land kutnederlander
Quickpar fo shizzle
pi_36550222
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 08:41 schreef Del_Toro het volgende:
ga naar je eigen land kutnederlander
wat een wijze uitspraak! helemaal zelf opgekomen?
  zaterdag 1 april 2006 @ 14:26:16 #39
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_36550333
Beste relneger18,

Waarom ga je dan in België studeren als je een hekel hebt aan de Belgische studenten?

Groeten,
Een Leuvense student.
  zaterdag 1 april 2006 @ 14:38:04 #40
132613 Relneger18
weger geen neger
pi_36550617
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 14:26 schreef placebeau het volgende:
Beste relneger18,

Waarom ga je dan in België studeren als je een hekel hebt aan de Belgische studenten?

Groeten,
Een Leuvense student.
Als je even mijn topic nog eens doorleest heb ik dit al eerder besproken..
  zaterdag 1 april 2006 @ 14:45:14 #41
132613 Relneger18
weger geen neger
pi_36550789
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 23:02 schreef marnixds het volgende:
dom? mwa, dat valt wel mee. Ze werken hard, 40-45 of meer uur per week
(inclusief colleges wel) studeren per week is normaal. Alles staat in teken van de
studie, veel mensen gaan ook weinig of nooit uit. Het niveau verschil is groot maar
er zijn wel Nederlanders die het redden maar dat zijn er weinig.Het verschil VWO - Universiteit
in Nederland is groot maar VWO- Universiteit hier is enorm en vooral de manier waarop je
moet leren.Ik heb wel verhalen gehoord van Poolse erasmus studenten die veel minder studeren
dan Belgische studenten en toch betere cijfers halen dan hun Belgische jaargenoten, vreemd......Ik heb het idee dat Belgische scholieren slecht worden voorbereid en zelfs tijdens monitoraten , de studiebegeleiders heel vaag zijn over hoe en wat je moet leren omdat een prof ongeveer alles kan vragen en liefst zo uitgebreid mogelijk.Herexamens zijn trouwens in September en ongeveer iedereen heeft wel herexamens ieder jaar.
Ik kon er zelf ook niet aan wennen (heb in NL havo gedaan en vwo op ROC en ik wou hier Romaanse talen studeren (ik ben Belg).Ik wil
nu fotografie studeren (als ik word toegelaten) en anders toegepaste psychologie in Antwerpen aan de hogeschool.Hogeschool hier is wat meer zoals in Nederland, ze helpen je meer en het is informeler en uitgebreider.

waar de TS op doelt is dat sommige mensen hier overkomen als nerds maar sommigen komen dan
ook nooit buiten of zijn gewoon veel te veel gehecht aan hun oude leven in hun dorp/kleine stad en daarbij gaan Belgische studenten nog elk weekend naar huis, zelfs in het 3e jaar en zijn ze niet echt zelfstandig. Ik heb al vaak ouders hier zien komen tijdens blokweek of daarvoor met 2 grote zakken vol met eten en sixpacks 2 liter flessen water zodat hun kinderen zelf geen boodschappen hoeven te doen.

In de V.S. schijnt het trouwens nog erger te zijn, daar studeren studenten echt dag en nacht om goeie cijfers/voldoendes te halen maar geef ze eens ongelijk.....collegegeld: 40 000 dollar per jaar, nog meer dan aan de meest prestigieuze universiteiten in Europa: de Uni van Parijs, Bologna,etc.

Mijn broer doet geneeskunde aan de unimaas en hij kent een meisje die 1e jaars geneeskunde deed in Gent...en toen deed ze daarna 1e jaars geneeskunde in Leuven en nu ze is ingeloot en doet ze 1e jaars geneeskunde in Maastricht...Ze heeft gewoon 2 jaar weggegooid omdat ze gewoonweg de belgische studiesysteem niet aankon...het is veel te conservatief..en dat geldt zowat voor alle Nederlanders, Als VWO-er is het een drastische verandering.
Vandaar dat ik hoop om ingeloot te worden.

En de studentes in hier in Nederland zijn veel lkkrder
pi_36555373
Ik heb zelf ook één jaar geprobeerd aan de Leuvense universiteit. Dat is gewoon een ramp op alle gebied geworden.

Ten eerste het onderwijs zelf: Heel erg moeilijk, abstract, en gewoon puur letterlijk van buiten leren voor de examens. Dat zijn dan cursussen van 200à 300 blz. Je leert er eigenlijk niks, tenzij papegaaienwerk, echt belachelijk voor woorden eigenlijk. Aan zoiets beginnen als gewone sterveling draait alleen maar uit op frustratie. Alleen voor de heel slimme mensen en studeerfreaks is er een kans weggelegd. Bij het zo geroemde amusante studentenleven, heb ik ook m'n twijfels. Meeste mensen zijn gewoon saaier of terughoudender (alleszinds anders) dan op de hogeschool. Ik vind het gewoon één bekakte afstandelijke onpersoonlijke onnuttige bedoening die enkel dient om je geld uit je zakken te slaan en je te indoctrineren in de wereld van saaiheid en enkel studeren.

Hogeschool, dat is pas relaxed! Lekker lessen volgen met wat interactie en oefeningen, alles wordt goed uitgelegd, je kent iedereen veel beter en de mensen zijn sowieso veel relaxter ingesteld wat al snel leidt tot een veel leuker geheel...
pi_36558880
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 17:41 schreef sjippen het volgende:
Ik heb zelf ook één jaar geprobeerd aan de Leuvense universiteit. Dat is gewoon een ramp op alle gebied geworden.

Ten eerste het onderwijs zelf: Heel erg moeilijk, abstract, en gewoon puur letterlijk van buiten leren voor de examens. Dat zijn dan cursussen van 200à 300 blz. Je leert er eigenlijk niks, tenzij papegaaienwerk, echt belachelijk voor woorden eigenlijk. Aan zoiets beginnen als gewone sterveling draait alleen maar uit op frustratie. Alleen voor de heel slimme mensen en studeerfreaks is er een kans weggelegd. Bij het zo geroemde amusante studentenleven, heb ik ook m'n twijfels. Meeste mensen zijn gewoon saaier of terughoudender (alleszinds anders) dan op de hogeschool. Ik vind het gewoon één bekakte afstandelijke onpersoonlijke onnuttige bedoening die enkel dient om je geld uit je zakken te slaan en je te indoctrineren in de wereld van saaiheid en enkel studeren.

Hogeschool, dat is pas relaxed! Lekker lessen volgen met wat interactie en oefeningen, alles wordt goed uitgelegd, je kent iedereen veel beter en de mensen zijn sowieso veel relaxter ingesteld wat al snel leidt tot een veel leuker geheel...

waar en aan welke hogeschool studeer je nu?
pi_36558921
Belgen zijn misschien gewoon zichzelf en niet een of andere bekende voetballer of popster. Ze zijn in elk geval minder modegek dan hier.
pi_36560022
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 19:51 schreef marnixds het volgende:

[..]

waar en aan welke hogeschool studeer je nu?
Erasmushogeschool Brussel, campus in Vilvoorde. Daar zittten trouwens ook heel veel Nederlanders (zowat een vierde schat ik). Ook niet altijd rozegeur en maneschijn, maar wel relaxed in amicale sfeer iets bijleren en je voorbereiden op je werk later. Al die specifieke gespecialiseerde leerstof van op de univ gebruik je toch nooit meer in je leven.
  zaterdag 1 april 2006 @ 21:18:36 #46
14389 Daklem
What the deuce?!
pi_36560931
Als je je ergens aan ergert en of irriteert, wil dat zeggen dat jij dat ook wel zou willen zijn. Niet in die mate, maar wel in mindere mate.

Daar moet je maar eens overna denken. Daardoor ga je wel anders naar dingen kijken, ipv gal spuwen over een minderheid in onze samenleving!
World domination is my middle name.
pi_36561454
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')