in die van de Rabobank ook nietquote:Op donderdag 30 maart 2006 13:46 schreef placebeau het volgende:
Mooi.
De Jongh zou ook niet misstaan in de RVV-ploeg van Quickstep.
Hehe. Idd niet.quote:Op donderdag 30 maart 2006 13:51 schreef rubbereend het volgende:
[..]
in die van de Rabobank ook niet
Het lijkt mij dat De Jongh op dit moment (zijn verkoudheid lijkt toch over) sterker is dan Hulsmans en Knaven. Maar of ze een van deze twee gaan thuislaten?quote:Op donderdag 30 maart 2006 13:46 schreef placebeau het volgende:
Mooi.
Niet dus.quote:Op donderdag 30 maart 2006 13:46 schreef placebeau het volgende:
Mooi.
Niemand toch? Er mogen er toch maar 8 per ploeg starten?quote:Op donderdag 30 maart 2006 14:45 schreef placebeau het volgende:
[..]
Niet dus.
Hulsmans - Cretskens - Van Impe - Nuyens - Baguet - Pozzato - Bettini - Boonen
(wie vergeet ik?)
Knavenquote:
Een man voor de Ronde is het echter niet hoor. In Parijs Roubaix zullen we hem wel zien.quote:Op donderdag 30 maart 2006 15:16 schreef pfaf het volgende:
[..]
NIEMAND is in het voorjaar sterker dan Servais.
Ik zie dat ik de PI vergeten was.quote:Op donderdag 30 maart 2006 15:25 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Een man voor de Ronde is het echter niet hoor. In Parijs Roubaix zullen we hem wel zien.
Ook hoe Wuyts aan die selectie kwamquote:Op donderdag 30 maart 2006 15:46 schreef Zwansen het volgende:
Van Peetegem..
Wat een figuur zeg.
Interview net op Sporza: "We hebben een interview met Van Peetegem, waar zit je Peter?"
"Op een stoel."
9 van de 10x antwoord ie echt antwoorden waarvan je denkt:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |