Even een toepasselijk plaatje voor jou.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 20:28 schreef kareltje_de_grote het volgende:
ohwjah, even een toepasselijk plaatje voor dit topic
[afbeelding]
Je vergeet:quote:Op dinsdag 28 maart 2006 20:33 schreef MrBadGuy het volgende:
Bom, explosie, terrorisme, aanslag, Balkenende, Bos, Den Haag, Tweede Kamer, Hirsi Ali, Wilders, vernietiging, gifgas, vliegtuig, metro, trein....
Zo, op deze manier vind de AIVD dit topic wel![]()
Mocht je zomaar naast Guus Meeuwes staan, wat leuk joh.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 20:35 schreef Tref het volgende:
[..]
Even een toepasselijk plaatje voor jou.
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 20:35 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Mocht je zomaar naast Guus Meeuwes staan, wat leuk joh.
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 20:35 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Mocht je zomaar naast Guus Meeuwes staan, wat leuk joh.
Stop er dan meequote:Op dinsdag 28 maart 2006 15:27 schreef Vassili_Z het volgende:
Haha, de vooroordelen tieren weer weeldig op het fok forum![]()
moeders erbij halen is zo makkelijkquote:Op dinsdag 28 maart 2006 20:39 schreef Tref het volgende:
[..]
Heb je je medicijnen al ingenomen ?
Je moeder vroeg me of ik deze foto van jou wou posten. Ik moest er bij zeggen dat ze trots op je is. Nou moeders, bij deze!![]()
Mijn moeder woont in een villawijk, dat lijkt me dus onwaarschijnlijk.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 20:43 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
moeders erbij halen is zo makkelijk![]()
Maar eentje dan; je moeder heeft d'r kunstgebitje in m'n auto laten liggen toen ik haar gisterenavond weer afzette op de europalaan in Utrecht.
jah, duhhh als we dingen gaan ontkennen komen we er nooit uit mietje.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 20:48 schreef Tref het volgende:
[..]
Mijn moeder woont in een villawijk, dat lijkt me dus onwaarschijnlijk.
Zeg trouwens maar tegen je vader dat zijn hoofdkussen stinkt!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |