Dat is toch vooral een niets zeggend linkje?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:46 schreef ABCXYZ het volgende:
Ik heb hier maar 1 ding op te zeggen: http://www.daanspeak.com/1/MoordFortuyn.html
Jouw opmerking is nietszeggend. De link bevat echter voldoende informatie.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:47 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dat is toch vooral een niets zeggend linkje?
Oh, ben jij er zo één, die moord rechtvaardigt. En dan zeggen dat Fortuyn eng was....quote:Op dinsdag 28 maart 2006 15:01 schreef Vassili_Z het volgende:
Volkert van der G heeft Nederland voor ergers behoedt.
En je hoeft toch niet arm te zijn om een milieuactivist te zijn?
Rosenmuller is ook erg rijk en toch was hij ook lijsttrekker van Groenlinks
Betreft het vermogen van Volkert, zo hoog vind ik dat niet eens. Misschien dat het een stuk hoger ligt dan de gemiddelde Fortuyn stemmer, vandaar het gezeik misschien?
Tyf toch een enorm eind op,achterlijke idioot!quote:Op dinsdag 28 maart 2006 15:01 schreef Vassili_Z het volgende:
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 15:01 schreef Vassili_Z het volgende:
Nee dat klopt. Milieuliefde is van oudsher een hobby van vermogende fascistenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 15:01 schreef Vassili_Z het volgende:
Bij jou heb ik een donkerbruin (sic) vermoeden.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 15:27 schreef Vassili_Z het volgende:
Haha, de vooroordelen tieren weer weeldig op het fok forum![]()
Ik wed dat jij in het dagelijks leven te bescheten bent om te herhalen wat je hier uitkraamt....quote:Op dinsdag 28 maart 2006 15:27 schreef Vassili_Z het volgende:
Dan wed je met verlies.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 15:32 schreef Tref het volgende:
[..]
Ik wed dat jij in het dagelijks leven te bescheten bent om te herhalen wat je hier uitkraamt....
haha democratiequote:Op dinsdag 28 maart 2006 15:12 schreef Tref het volgende:
[..]
Tyf toch een enorm eind op,achterlijke idioot!
Mensen zoals jij horen niet in een democratie thuis.................
Ik ben voor 98 % zeker van mijn zaak. Die twee procent laat ik in het ongewisse omdat het natuurlijk ook nog zo kan zijn dat je een allochtoon bent.............quote:
hahahahahahahhahahahahahaquote:Op dinsdag 28 maart 2006 15:37 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
haha democratie
dat bestaat nieteens flapdrol
Democratie bestaat niet. Fortuyn zou - met steun van een groot deel van de bevolking - aan de macht gaan komen. Volkert heeft Nederland voor erger behoed. Iets klopt hier nietquote:Op dinsdag 28 maart 2006 15:37 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
haha democratie
vas heeft wel een punt.
ben jij ook al zon clown die in democratie gelooft ?quote:
instemtquote:Op dinsdag 28 maart 2006 15:01 schreef Vassili_Z het volgende:
Rosenmuller is ook erg rijk en toch was hij ook lijsttrekker van Groenlinks
Betreft het vermogen van Volkert, zo hoog vind ik dat niet eens. Misschien dat het een stuk hoger ligt dan de gemiddelde Fortuyn stemmer, vandaar het gezeik misschien?
Democratie bestaat idd niet. Maar 'vas' heeft helemaal geen punt. Pim was een bedreiging voor de huidige elite vanwege uiteenlopende redenen, waaronder anti koningshuis en anti JSF. Maar hij stond op voor de bevolking, niet voor zichzelf, zoals dat het huidige zooitje er alleen maar voor zichzelf zitten en de bevolking alleen maar tegenwerken.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 15:37 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
haha democratie
vas heeft wel een punt.
Jup, zo''n clown ben ik.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 15:40 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
ben jij ook al zon clown die in democratie gelooft ?
ik zie jou logica niet.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 15:42 schreef Tref het volgende:
[..]
Jup, zo''n clown ben ik.
En jij, al plannen gemaakt om naar wit-Rusland te verhuizen ?
Volgens mij bestaat de democratie wel, zoals je ziet bij de verkiezingen en wat er dan daarna gebeurt. Dat is democratie. Maar het volk zal nooit ove rzichzelf kunnen regeren/beslissen. En dat is niet omdat we in een indirecte democratie leven.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 15:37 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
haha democratie
vas heeft wel een punt.
Een aantal mensen weten pas sinds kort dat er in WitRusland geen sprake is van democratie. Daarvoor hadden ze nog nooit van Witrusland gehoord en waren ze in de veronderstelling dat het het hoge witbesneeuwde deel van Rusland was of een anderen naam voor de cokemafia in Rusland.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 15:44 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
ik zie jou logica niet.
dus omdat er geen democratie bestaat moet ik naar wit rusland verhuizen...right
Jup, als je niet in democratie gelooft kun je beter naar een plek verhuizen waar ze een ander systeem hanteren waar je wel in gelooft. Hier blijven wonen en gewoon je bek houden kan natuurlijk ook.......quote:Op dinsdag 28 maart 2006 15:44 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
ik zie jou logica niet.
dus omdat er geen democratie bestaat moet ik naar wit rusland verhuizen...right
3,9 jaar niet neequote:Op dinsdag 28 maart 2006 15:46 schreef BaajGuardian het volgende:
de leiders geven geen fuck om jou mening.
ik geloof niet in leugenaars, en mijn bek houden voor leugenaars zal ik nooit doen.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 15:48 schreef Tref het volgende:
[..]
Jup, als je niet in democratie gelooft kun je beter naar een plek verhuizen waar ze een ander systeem hanteren waar je welin gelooft. Hier blijven wonen en gewoon je bek houden kan natuurlijk ook.......
Want, dat is democratie?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 15:48 schreef Tref het volgende:
[..]
Jup, als je niet in democratie gelooft kun je beter naar een plek verhuizen waar ze een ander systeem hanteren waar je welin gelooft. Hier blijven wonen en gewoon je bek houden kan natuurlijk ook.......
Wat is de mening van de kiezer? Je kunt trouwens altijd nog zélf gekozen worden, en dan kun je geheel je eigen ideeen nastreven.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 15:48 schreef Vassili_Z het volgende:
[..]
3,9 jaar niet nee![]()
En zelfs in dat 0,1 jaar rond verkiezingstijd is het nog te betwijfelen of ze de mening van de kiezer serieus nemen.![]()
Hup, en nu begin je weer over leugenaars.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 15:48 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
ik geloof niet in leugenaars, en mijn bek houden voor leugenaars zal ik nooit doen.
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 15:51 schreef Tref het volgende:
[..]
Hup, en nu begin je weer over leugenaars.
Vraagje: woon jij toevallig in een kraakpand en smeer jij iedere ochtend motor-olie in je touwhaar ?
Ja, je kan zelf gekozen worden. Maar wil je dan wel enige echte macht uitoefenen, c.q. groter worden als eenmanspartij, dan heb je connecties en veel geld nodig. En daar begint de afbraak van de democratie.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 15:50 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Wat is de mening van de kiezer? Je kunt trouwens altijd nog zélf gekozen worden, en dan kun je geheel je eigen ideeen nastreven.
welk idee dan ook gaat altijd verloren in de politiek, je hebt geen idee waar je over praat man.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 15:50 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Wat is de mening van de kiezer? Je kunt trouwens altijd nog zélf gekozen worden, en dan kun je geheel je eigen ideeen nastreven.
Wil je even quoten waar ik dat gezegt heb, kan het zo snel niet terug vinden.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 15:52 schreef Tref het volgende:
[..]
Nee. Maar je gelooft toch niet in democratie ?
nee ik woon in een eigen huis en heb hardstikke goed haar, jij?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 15:51 schreef Tref het volgende:
[..]
Hup, en nu begin je weer over leugenaars.
Vraagje: woon jij toevallig in een kraakpand en smeer jij iedere ochtend motor-olie in je touwhaar ?
Vuile kapitalistuuuuuuuuuuuuuuuuh!quote:Op dinsdag 28 maart 2006 15:54 schreef Vassili_Z het volgende:
[..]
Ja, je kan zelf gekozen worden. Maar wil je dan wel enige echte macht uitoefenen, c.q. groter worden als eenmanspartij, dan heb je connecties en veel geld nodig. En daar begint de afbraak van de democratie.
Dat je was hier algemeen bedoeld , lieve schat!quote:Op dinsdag 28 maart 2006 15:54 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Wil je even quoten waar ik dat gezegt heb, kan het zo snel niet terug vinden.![]()
Op lokaal niveau hoeft dat echt niet hoor. En je kunt als eenling ook prima een beweging opzetten op landelijk niveau (ik verwijs maar naar Fortuyn), en daar hoef je heus niet heel vermogend voor te zijn.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 15:54 schreef Vassili_Z het volgende:
[..]
Ja, je kan zelf gekozen worden. Maar wil je dan wel enige echte macht uitoefenen, c.q. groter worden als eenmanspartij, dan heb je connecties en veel geld nodig. En daar begint de afbraak van de democratie.
Kruip er maar onderuitquote:Op dinsdag 28 maart 2006 15:59 schreef Tref het volgende:
[..]
Dat je was hier algemeen bedoeld , lieve schat!![]()
Wat een onzin. In Nederland zijn het altijd coalities ja, maar dat is in andere landen lang niet altijd het geval. En de uiteindelijke elite is helemaal niet altijd hetzelfde, het is slechts zo dat de politieke elite altijd een elite zal zijn, maar dat kan uit de aard der dingen ook niet anders zijn.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 15:54 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
welk idee dan ook gaat altijd verloren in de politiek, je hebt geen idee waar je over praat man.
uiteindelijk zijn het altijd coalities en de uiteindelijke elite is altijd dezelfde.
dit weet ik omdat ik politiek ken.
Pim Fortuyn had connecties en was/is vermogendquote:Op dinsdag 28 maart 2006 15:59 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Op lokaal niveau hoeft dat echt niet hoor. En je kunt als eenling ook prima een beweging opzetten op landelijk niveau (ik verwijs maar naar Fortuyn), en daar hoef je heus niet heel vermogend voor te zijn.
Ik denk dat ik NL maar voor jou ga behoeden.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 15:27 schreef Vassili_Z het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |