Omdat jij het zeker weet ben ik een naieve believer?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:46 schreef ABCXYZ het volgende:
[..]
Je bent zelf een believer en nog een naïeve ook. Ook ik weet wel zeker dat Pim Fortuyn door bepaalde afdelingen binnen de politiek is vermoord omdat daar opdracht voor is gegeven. Noem het een schaduwregering, whatever. Zie mijn eerste reactie in dit topic als je wat meer informatie wilt hebben om eens een aantal oogkleppen kwijt te raken. Ga je mijn postgeschiedenis nu ook nakijken om te kijken of je nog wat leuks kan vinden om persoonlijk te worden? Moet je vooral doen.
Dan is het geen échte wereldverbeteraar he.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:50 schreef Schuldige_Omstander het volgende:
dat bericht gaat niet over of van der G. een kapitalist dat moet je erbij zeggen natuurliijk. Misschien heeft Volkert gewoon gestudeerd en heeft ie daar wat geld aan over gehouden.
quote:Dat zie je welles bij mensen die gestudeerd hebben. En jullie dachten dat alle linkse rakkers werkschuw tuig was zeker?
Je hebt hem net om zeep geholpen ofzo?quote:Tenzij die volker gewoon een CDA-stemmer was zoals ik alles eerder heb gehoord, dan zou het tochnog kunnen kloppen.
en niet meer huilen he?
Be my guess and let him rest
Exact. Daar had Volkert naartoe willen verhuizen met het BVD-geld na de moord. Maar die dombo liet zich pakken.....quote:
In dat laaste stukje heb je helemaal gelijk hoor. Maar de LPF spande wel de kroon met prutsers die over elkaar heenrolden.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:51 schreef Tref het volgende:
[..]
Onzin.
We weten allemaal dat er altijd losers en goudzoekers op nieuw te vormen politieke bewegingen afkomen. Fortuyn was op het moment dat hij vermoord werd nog druk bezig met het selecteren van bekwame kandidaten voor zijn partij en had (logischerwijs) het bestand nog niet kunnen opschonen. Bekend zijn in ieder geval schraplijsten waar o.a de naam van Ferry Hogendijk op stond.
Is het bij zo''n nieuwe partij al moeilijk om in zo''n ongelovelijk kort tijdsbestek ongeschikte kandidaten er tussenuit te pikken, sommige gevestigde partijen grossieren er in. Groenlinks bijvoorbeeld, heeft/had pathologische leugenaars, mensen met strafbladen en extremisten op haar lijst staan.
Ja het is knap ingewikkeldquote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:51 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Hoe dan ook, ik heb mijn reactie aangepast....
meestal hou je daar het omgekeerde aan over (een studieschuld), maar goed.....quote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:50 schreef Schuldige_Omstander het volgende:
dat bericht gaat niet over of van der G. een kapitalist dat moet je erbij zeggen natuurliijk. Misschien heeft Volkert gewoon gestudeerd en heeft ie daar wat geld aan over gehouden.
Hij had dus gewoon een rijk chickie aan de haak geslagen.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:57 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
meestal hou je daar het omgekeerde aan over (een studieschuld), maar goed.....
Zo'n goede betaalde baan had hij namelijk niet.
Lijkt me leuk, maar niet in dit subforum. Ik daag je uit om een topic te openen in TRU. P.S. wat heb jij een hinderlijk kut-icoon. Mag ik wel zeggen toch?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:52 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Omdat jij het zeker weet ben ik een naieve believer?
Zullen we een welles nietes spelletje gaan doen dan?
Maar dat was bij iedere vergelijkbare situatie ook gebeurd. Een beetje logisch nadenken leert dat zo''n jonge beweging in combinatie met deze gebeurtnissen per definitie gedoemd was om te mislukken na de dood van Fortuyn. Dat heeft niks met de capaciteiten van Fortuyn zelf te maken, maar met de beweging die organisatorisch nog niet van de grond was gekomen. De LPF was een boek met ideeen waar een stel incompetente nasiballen mee aan de haal zijn gegaan.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:55 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
In dat laaste stukje heb je helemaal gelijk hoor. Maar de LPF spande wel de kroon met prutsers die over elkaar heenrolden.
maar van een matig betalende baan (nog altijd wel modaal denk ik) zou je in een aantal jaar geen 22.000 euro kunnen sparen? Zeker als je een vriendin hebt die een behoorlijk deel van de woonlasten voor haar rekening neemt. Plus dat hij nog maar kort een kind had, dikke kans dat het daarvoor 2 verdieners waren.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:57 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
meestal hou je daar het omgekeerde aan over (een studieschuld), maar goed.....
Zo'n goede betaalde baan had hij namelijk niet.
Helemaal mee eens.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:00 schreef Tref het volgende:
[..]
Maar dat was bij iedere vergelijkbare situatie ook gebeurd. Een beetje logisch nadenken leert dat zo''n jonge beweging in combinatie met deze gebeurtnissen per definitie gedoemd was om te mislukken na de dood van Fortuyn. Dat heeft niks met de capaciteiten van Fortuyn zelf te maken, maar met de beweging die organisatorisch nog niet van de grond was gekomen. De LPF was een boek met ideeen waar een stel incompetente nasiballen mee aan de haal zijn gegaan.
Lijkt me een beetje achterhaald, maar ik zal ff de pagina van daanspeak bekijken.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:59 schreef ABCXYZ het volgende:
[..]
Lijkt me leuk, maar niet in dit subforum. Ik daag je uit om een topic te openen in TRU. P.S. wat heb jij een hinderlijk kut-icoon. Mag ik wel zeggen toch?
http://krant.telegraaf.nl(...)cherche.volkert.htmlquote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:01 schreef du_ke het volgende:
[..]
maar van een matig betalende baan (nog altijd wel modaal denk ik) zou je in een aantal jaar geen 22.000 euro kunnen sparen? Zeker als je een vriendin hebt die een behoorlijk deel van de woonlasten voor haar rekening neemt. Plus dat hij nog maar kort een kind had, dikke kans dat het daarvoor 2 verdieners waren.
Die waren van z'n vrouw toch? Dat kan als erfenis best wel is niet heel gek en als je dan ook nog een beetje aardig belegt (de 'groene' fondsen halen al jaren leuke rendementen).quote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:11 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
En die 250.000 gulden aan obligaties dan?
En hun kennende zullen ze vast alleen daarin belegd hebbenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:14 schreef du_ke het volgende:
[..]
Die waren van z'n vrouw toch? Dat kan als erfenis best wel is niet heel gek en als je dan ook nog een beetje aardig belegt (de 'groene' fondsen halen al jaren leuke rendementen).
Linkse rakkertjes horen arm te zijnquote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:22 schreef du_ke het volgende:
Wat is er mis met gezonde spaarzaamheid?
Zolang je een ander ook zijn centjes gunt: helemaal niks!quote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:22 schreef du_ke het volgende:
Wat is er mis met gezonde spaarzaamheid?
Ey, ik haalde alleen maar anderen aan in dit topic.quote:
Hoe denk je eigenlijk dat die opvatting in de wereld is gekomen ?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:22 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Linkse rakkertjes horen arm te zijn![]()
Dat ga jij me vast wel vertellen.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:24 schreef Tref het volgende:
[..]
Hoe denk je eigenlijk dat die opvatting in de wereld is gekomen ?
Of de Stalinbanquote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:23 schreef Pool het volgende:
[..]
Ey, ik haalde alleen maar anderen aan in dit topic.
Dit topic is mijn eigen inhoudelijke reacties niet waard.![]()
Ik denk trouwens dat de Tahoeban achter de moord zaten.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |