abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36459168
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 12:13 schreef Herkauwer het volgende:

[..]

Boeiend welk naam je het beestje geeft Haar hersenen waren gekrompen tot de grote van een flinke tennisbal.... Ga jij dan nog echt beweren dat zij had kunnen ontwaken? Dat is gewoon niet mogelijk.
frustrerend hoe onwetend men zonder harnas is de strijd gaat.

Haar hersenen waren niet gekrompen. die mevrouw had een apalisch syndrrom. Vulgo Waak-Coma. Dat is geen beetje , zo heet dat .

Mijn schoonvader heeft ook zo 4 jaar lang gelegen en weet er dus tamenlijk veel van.

En Ja ik ga hier beweren dat ze had kunnen ontwaken. Onwaarschijnlijk maar toch.
Juist op dit gebied is de laatste 10 jaar enorm veel berijkt.

Je wilt de ex- apaliker die nu weer een half normaal leven kunnen leiden , niet de kost geven.

Niet in Nederland natuurlijk , want daar laten we ze gewoon dood gaan. Medisch onderzoek is na de ethanaise wetgeving principieel op een laag pitje komen te staan)
pi_36459448
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 12:11 schreef Drugshond het volgende:
ff miepen,
  • De OP mist nog een bronvermelding. En de OP is slechts een samenvatting van het bron artikel.
  • Als dit een politiek manifest wordt kan dit topic wellicht beter in [POL] draaien.
  • Het gaat niet over een multi-cul samenleving. En ook niet over pizza's
  • Ik begon niet over die pizza's.
    Verder heb je gelijk, je mag zelfs de TT wijzigen van mij.
    pi_36459644
    quote:
    Op woensdag 29 maart 2006 12:11 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
    Je gaat hier wel wat kort door de bocht.
    Want? Ik heb alleen waarheden opgesomd, gevolgd door één (subjectief) persoonlijk standpunt. Hoezo ga ik dan kort door de bocht?
      woensdag 29 maart 2006 @ 13:21:49 #54
    47047 Herkauwer
    een dag niet gehuppeld .......
    pi_36459670
    quote:
    Op woensdag 29 maart 2006 12:37 schreef CANARIS het volgende:

[..]

frustrerend hoe onwetend men zonder harnas is de strijd gaat.

Haar hersenen waren niet gekrompen. die mevrouw had een apalisch syndrrom. Vulgo Waak-Coma. Dat is geen beetje , zo heet dat .

Mijn schoonvader heeft ook zo 4 jaar lang gelegen en weet er dus tamenlijk veel van.

En Ja ik ga hier beweren dat ze had kunnen ontwaken. Onwaarschijnlijk maar toch.
    Juist op dit gebied is de laatste 10 jaar enorm veel berijkt.

Je wilt de ex- apaliker die nu weer een half normaal leven kunnen leiden , niet de kost geven.

Niet in Nederland natuurlijk , want daar laten we ze gewoon dood gaan. Medisch onderzoek is na de ethanaise wetgeving principieel op een laag pitje komen te staan)
    Niet gekrompen? Dat was wel het resultaat van de lijkschouwing. Het is voor jou net zo frustrerend als voor mij, gewoon een andere mening. Daar moet je mee leren leven, of niet in sommige gevallen
    Zonnepanelen 28 * 290 = 8120 Wp - W - 11° hellingshoek
    pi_36459984
    quote:
    Op woensdag 29 maart 2006 11:07 schreef CANARIS het volgende:
    En ik vind die vergelijking niet juist, juist het in leven laten van sommige kinderen/mensen vind ik pas mishandeling en wreed
    einde quote

en jij denkt dat de Nazios, de moord op Gehandicapten anders verdedigden?
    Zal ik je een paar citaten brengen ?
    De nazi's legden het op. Nederland stelt alleen de mogelijkheid tot beschikking. Dat is een heel groot en wezenlijk verschil als je de nazi praktijken met die van nederland gaat vergelijken.
    Kein gewalt! Wir sind das volk!
    Steps taken forwards but sleepwalking back again.
    ''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
    And that is the news.''
    pi_36460068
    quote:
    Op woensdag 29 maart 2006 11:16 schreef CANARIS het volgende:

[..]

1) De staat dwingt niet-
    De-Jure niet , maar doet de samenleving dat niet ?

2) Ik huiver bij jouw volledig juiste uitspraak ;"Niet alle genadicapten worden om het leven gebracht"

Ik mag hopen dat jij ooit vol afgrijzen jouw eigen woorden tegenover komt te staan.

Nu misschien nog een lege zin.
    Voor mij keurig verpakt , de fatale weg die Nederland heeft ingeslagen. Het hellende vlak waar de tegenstanders anno 1990 voor waarschuwden.
    Ik heb het idee dat je denkt dat de nederlandse staat alle baby's langsgaat en als ze ook maar 1 afwijking hebben, deze worden gedood.
    ''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
    And that is the news.''
    pi_36460134
    quote:
    Op woensdag 29 maart 2006 11:39 schreef CANARIS het volgende:

[..]

Natuurlijk was die vrouw niet hersendood.

Hersen doode mensen zijn de-jure dode mensen.

Die mevrouw had een apalisches Syndroom.
    Iemand die kan slikken, zijn hoofd kan bewegen , kan ademhalen is niet hersendood.
    sorry?
    Je gelooft nog niet dat ze hersendood was?
    Ow, de constatering achteraf was allemaal in scene gezet..
    Dat sinds de camera's op haar gericht stonden er niks te zien was. Ja dat was zeker omdat ze moeilijk kon presteren onder druk
    And that is the news.''
      woensdag 29 maart 2006 @ 13:38:12 #58
    71480 zoalshetis
    eerlijk=eerlijk
    pi_36460189
    het gaat hier om kinderen die nauwelijks levensvatbaar zijn en eigenlijk niks anders kunnen dan kwijlen tot hun levensverwachting van 4.

ik zou wel eens willen weten hoe italië omgaat met zeer zwaar gehandicapte kinderen? is er goede opvang? worden de ouders geholpen?
    hoofdletters kosten teveel tijd
    don't avoid pain to gain pleasure
    niet iedereen is iedereen
    pi_36460217
    quote:
    Op woensdag 29 maart 2006 13:38 schreef zoalshetis het volgende:
    het gaat hier om kinderen die nauwelijks levensvatbaar zijn en eigenlijk niks anders kunnen dan kwijlen tot hun levensverwachting van 4.

ik zou wel eens willen weten hoe italië omgaat met zeer zwaar gehandicapte kinderen? is er goede opvang? worden de ouders geholpen?
    ik denk dat ze zeggen dat je maar harder had moeten bidden
    And that is the news.''
      woensdag 29 maart 2006 @ 13:42:31 #60
    47047 Herkauwer
    een dag niet gehuppeld .......
    pi_36460310
    quote:
    Op woensdag 29 maart 2006 13:38 schreef zoalshetis het volgende:

Ja! Maar goed, Canaris probeert het wel heel erg simplistisch neer te zetten.
    Zonnepanelen 28 * 290 = 8120 Wp - W - 11° hellingshoek
      woensdag 29 maart 2006 @ 14:00:52 #61
    45206 Pietverdriet
    Ik wou dat ik een ijsbeer was.
    pi_36460995
    Leuk om hier over te schelden, maar persoonlijk vind ik Nederland een land wat verschrikkelijk onvriendelijk is geworden tegen over buitenlanders.
    Eigenlijk is TS dus hypocriet.
    In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
    pi_36461174
    quote:
    Op woensdag 29 maart 2006 14:00 schreef Pietverdriet het volgende:
    Leuk om hier over te schelden, maar persoonlijk vind ik Nederland een land wat verschrikkelijk onvriendelijk is geworden tegen over buitenlanders.
    Eigenlijk is TS dus hypocriet.
    Je hebt wel een punt.

Mijn frustratie was eigenlijk alleen veroorzaakt doordat een Italiaanse minister zomaar zulke uitspraken kan doen en dan ook geen excuses aanbied.

En in mijn TT gebruikte ik eigenlijk een fout argument, alhowel ik Balkenende niet zeggen dat Nederland beter etnisch homogeen moet blijven.
    pi_36571916
    Pfffffff de Nederlandse media berichten zo ontzettend selectief over Italie, ik zou dat nooit als enige bron durven nemen en er dan uitspraken over doen.

Feit is dat er voglende week verkiezingen zijn, dan wordt er nogal veel geroepen, ook dingen die over de grens gaan, maar dat is zo ongeveer overal zo tegenwoordig.
    O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
    Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
    A Guinness a day keeps the doctor away
    pi_36572233
    Nederland kan nog wel wat leren van Italië.
    FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
    Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
    pi_36575492
    quote:
    Op zondag 2 april 2006 11:51 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
    Nederland kan nog wel wat leren van Italië.
    Op sommige punten wel ja:

vb:
    Dit

(behalve die reactie natuurlijk, kinderachtig)
      maandag 3 april 2006 @ 06:42:32 #66
    46960 StefanP
    polemicist
    pi_36598785
    quote:
    Op dinsdag 28 maart 2006 15:10 schreef IHVK het volgende:

[..]

Gymnasium 4de klas, profiel N&G voor het geval als je erin geïnteresseerd bent..

En ja,er zijn overeenkomsten met de nazi-politiek. Die vonden immers dat bepaalde etniciteiten dood moesten en anderen gunden ze geen normaal leven meer.
    Houd maar op, je lult jezelf ongelofelijk klem. Je moet je doodschamen dat je als gymnasium leerling het benul niet hebt dat racisme != geen buitenlanders in je land willen.
    "Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
    -Mark Steyn
    pi_36605287
    Oh, en ik vergat nog dat het land een premier heeft die zichzelf met Jezus vergelijkt.
    *wapperrrr wapperrrr*
      maandag 3 april 2006 @ 14:10:37 #68
    66714 YuckFou
    Nu niet, nooit niet...
    pi_36606974
    quote:
    Op woensdag 29 maart 2006 11:35 schreef CANARIS het volgende:
    „Vorig jaar zijn er in Nederland duizend kleine kinderen overleden. Zeshonderd daarvan zijn gedood door middel van euthanasie. Volgens de artsen waren die kinderen het niet waard te leven. Ik vind dat zo verkeerd, dat ik het mijn plicht vind om daar iets van te zeggen.”
    Mijn achterneefje Niels bijvoorbeeld
    Vorig jaar geboren met een hersenafwijking, een hartdefect en een zuurstofgebrek, een probleemloze bevalling, dolgelukkige ouders en de klap direkt na de bevalling als er 'iets' mis blijkt te zijn.
    Na een paar onderzoeken bleek z'n hersenactiviteit onder de 2% te liggen, zelfstandig eten, ademhalen,zeg maar leven, zat er niet in, nu niet, na operaties niet, nooit niet.
    Het was voor m'n nichtje&haar man hun eerste kindje en ze waren er zo gelukkig mee, kan je je indenken wat een verdriet ze hebben gehad toen duidelijk werd dat het nooit levensvatbaar zou zijn, ook niet met een zware handicap? Heel dapper hebben ze toen besloten 'de behandeling' (een dreumes aan een hart-long machine) stop te zetten, en Niels is kort daarna gestorven en begraven.
    Ik zou graag van zo'n populistische idioot willen horen hoe hij dit had opgelost? bidden naar God? toch opereren terwijl het op voorhand kansloos is? of het met een hart-long machine en sondevoeding in leven blijven houden zo lang je die machines laat draaien? daar is imo ook niks menselijks aan.
    Are we not savages, innately destined to maim and kill?
    Blame it on the environment, heredity or evolution: we're still responsible
    Our intelligence may progress at geometric rates
    Yet socially we remain belligerent neonates
    pi_36631951
    Goede discussiebijdrage, YuckFou. Die Italiaan en de mensen die het voor hem opnemen verdienen inderdaad de kwalificatie "idioot". Ook al zou het niet zijn keuze zijn (al vraag ik me gelijk af wat hij zou doen als hij zelf zo'n kind kreeg), dan zou hij op z'n minst eens de beslissing kunnen respecteren van de mensen zoals in jouw voorbeeld.

Het schijnt trouwens dat de linkse oppositie op winst staat in de peilingen in de aanloop naar de verkiezingen. Dat is het enige goede nieuws dat momenteel uit Italië komt.
    pi_36635773
    quote:
    Op dinsdag 4 april 2006 09:11 schreef dVTB het volgende:

Het schijnt trouwens dat de linkse oppositie op winst staat in de peilingen in de aanloop naar de verkiezingen. Dat is het enige goede nieuws dat momenteel uit Italië komt.
    En waar baseer je dat op, dat dat goed nieuws zou zijn?
    O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
    Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
    A Guinness a day keeps the doctor away
      dinsdag 4 april 2006 @ 12:32:39 #71
    3647 B.R.Oekhoest
    Taalpotpourrist Berend Rinus
    pi_36636643
    quote:
    Op dinsdag 4 april 2006 12:02 schreef DIGGER het volgende:

[..]

En waar baseer je dat op, dat dat goed nieuws zou zijn?
    Dat moet je inderdaad maar afwachten. Links en rechts maakt elkaar echt niet veel daar, qua serieuze politiek bedrijven.

Of komt hier het aloude dogma weer om de hoek kijken, dat links per definitie goed zou zijn?
    De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
    Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
    pi_36639517
    quote:
    Op dinsdag 28 maart 2006 14:15 schreef IHVK het volgende:
    "1. Hij die in de uitoefening van een beroep of bedrijf onderscheid maakt tussen personen wegens ras, hun godsdienst, hun levensovertuiging, hun geslacht of hun hetero- of homoseksuele gerichtheid wordt gestraft met hechtenis van ten hoogste twee maanden of geldboete van de derde categorie."

Volgende keer dat die Berlusconi naar Nederland komt, gooien we hem gewoon de bak in voor 2 maanden.
    Domme linkse lul opmerking
    Allereerst diplomatieke onschendbaarheid...ten tweede doet hij die uitspraken in eigen land en daar is ddat onzins grondwet artikel niet van toepassing.

Berlusconi heeft best wel een beetje gelijk
    Muslims are the only people who make a lesbian feminist look moderate.
    pi_36642656
    quote:
    Op dinsdag 4 april 2006 14:03 schreef desiredbard het volgende:

[..]

Domme linkse lul opmerking
    Allereerst diplomatieke onschendbaarheid...ten tweede doet hij die uitspraken in eigen land en daar is ddat onzins grondwet artikel niet van toepassing.

Berlusconi heeft best wel een beetje gelijk
    even twee puntjes, hou eens op met opmerkingen als "domme linkse lul opmerkingen"

vooral omdat je een verkeerd statuut erbij pakt, dipl. onschendbaarheid geldt alleen voor diplomaten, niet voor politici.
    'It's like what Lenin said... you look for the person who will benefit, and, uh, uh... '
    "Please don't argue with me. My brain's only just about capable of stopping me farting in front of you."
    pi_36646699
    quote:
    Op maandag 3 april 2006 06:42 schreef StefanP het volgende:

[..]

Houd maar op, je lult jezelf ongelofelijk klem. Je moet je doodschamen dat je als gymnasium leerling het benul niet hebt dat racisme != geen buitenlanders in je land willen.
    Ik lul me niet klem hoor.

En ik ben gewoon gymnasium-leerling. Ik zou me er niet voor schamen als ik VMBO of HAVO deed maar dat terzijde.

Wat een gelul om 1 punt zeg trouwens.

Het gaat hier om de vergelijking met nazi's en ik maakte een even ongegronde vergelijking als die minister in Italië dus. Wat is daar zo moeilijk aan?
    pi_36661966
    quote:
    Op dinsdag 28 maart 2006 14:10 schreef IHVK het volgende:
    'Italië mag niet multi-etnisch worden'

en:

De Italiaanse minister Giovanardi zal Nederland geen excuses aanbieden voor zijn opvatting dat de Nederlandse euthanasiewetgeving te vergelijken is met nazi-wetgeving. Premier Balkenende en minister Bot van Buitenlandse Zaken spraken daar vrijdag schande van.

En Nederland doet niks? Ik zou gewoon hard terugschreeuwen!

Stelletje nazi's daar in Italië.

Maar goed, links gaat ook in Italië winnen.
    nazi's ? ik hoor ze anders niks over joodse mensen zeggen.

het is ook altijd weer hetzelfde gebler heh, als een blank land zichzelf beschermd is het gelijk een nazi land, maar als een ander land zoals in het midden oosten 100% etnisch willen blijven is het ineens wel goed.

men noemt dat hypocriet.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')