Die zitzak!!quote:
Jij begrijpt het!quote:
Nee, een reeks kutten.quote:
Nee gek. Een oud type kompjoeter. Zie TT.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:36 schreef rompompom het volgende:
Waarom krijg ik het idee dat jij bij 486 aan dat en dat treinstel denkt?
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:33 schreef JDude het volgende:
René. PI's. Hup.
Mompelt iets over kutmoderators en hun voorbeeldrolquote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:33 schreef JDude het volgende:
René. PI's. Hup.
Nou en ofquote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mompelt iets over kutmoderators en hun voorbeeldrol
Heb ik nog gehad een 468.... nooit aan gedacht eigenlijkquote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:37 schreef JDude het volgende:
[..]
Nee gek. Een oud type kompjoeter. Zie TT.
Ik zal overigens eens kijken of de 486 ook een trein is.
Whehe, dat is wel heul goeie oude tijdquote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:37 schreef JDude het volgende:
[..]
Bravo! Bis!quote:
Het door u opgegeven treinnummer is niet gevonden in een omloop, probeer het aub opnieuw.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:37 schreef JDude het volgende:
Ik vind het maar omslachtigquote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:38 schreef rompompom het volgende:
[..]
Whehe, dat is wel heul goeie oude tijdEen jaar of tien geleden?
[..]
Bravo! Bis!
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:40 schreef Renesite het volgende:
Ik vind het maar omslachtig, meerwaarde tov. een normale smiley in je brechtje?
Smaken verschillen. Ik gebruikte ze vroeger ook nooitquote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:40 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik vind het maar omslachtig, meerwaarde tov. een normale smiley in je brichie?
*viltstift pakt en zijn jonge heer*quote:
Sarcasme kan je er met PI's vanaf laten druipen! Daarnaast kan je iets neerzetten en met de PI laten zien dat je eigenlijk compleet het tegenovergestelde bedoelt (hetgeen niet altijd sarcasme is).quote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:40 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik vind het maar omslachtig, meerwaarde tov. een normale smiley in je brichie?
Nu nog steeds nietquote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:41 schreef jackson het volgende:
[..]
Smaken verschillen. Ik gebruikte ze vroeger ook nooit
Dohquote:
Lachen trouwens, zo'n link naar het crewforum in je sigquote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:41 schreef Renesite het volgende:
[..]
*viltstift pakt en zijn jonge heer*
(WAAR is hetPItje, die zal wel ENORM veel meerwaarde hebben)
Lachen man!quote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:44 schreef rompompom het volgende:
[..]
Lachen trouwens, zo'n link naar het crewforum in je sig
Het is toch hendig saai daarquote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:44 schreef rompompom het volgende:
quote:
Ik vind het wel sterk jaquote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:44 schreef rompompom het volgende:
[..]
Pheauteaubook?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:50 schreef rompompom het volgende:
Trouwens, nu we het toch over sigs hebben, het is photobook tegenwoordig
Ik was die andere zat en heb deze in twee seconde in elkander geflansd. Ik vind het wel bestquote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:50 schreef cerror het volgende:
Wat een kut-icon Hans.
tof.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:52 schreef JDude het volgende:
[..]
Pheauteaubook?
Hm. Als je gewoon fotoboek.fok.nl intikt kom je er ook nog gewoon.
Nuttig ookquote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:44 schreef rompompom het volgende:
[..]
Niet echt.quote:
Graagquote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:02 schreef rompompom het volgende:
[..]
Hmm. Ik zal mijn welhaast onuitputtelijke bron van inspiratie eens aanspreken
... het eens.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:11 schreef Chowi het volgende:
Zeg.
Nee, dat gaat helaas niet. Ik heb nu les, maar die gozer is waarschijnlijk afwezig dus ik vertrek waarschijnlijk zo weer richting huis. Zo niet, dan toch.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:11 schreef JDude het volgende:
[..]
Há die Ch.
[afbeelding] Het andere medium.
219.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:14 schreef Chowi het volgende:
[..]
Nee, dat gaat helaas niet. Ik heb nu les, maar die gozer is waarschijnlijk afwezig dus ik vertrek waarschijnlijk zo weer richting huis. Zo niet, dan toch.
Ah, je zit in de leerfabriek.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:14 schreef Chowi het volgende:
Nee, dat gaat helaas niet. Ik heb nu les, maar die gozer is waarschijnlijk afwezig dus ik vertrek waarschijnlijk zo weer richting huis. Zo niet, dan toch.
Ja, cryptisch hè?quote:
Maar niet in Zwolle. Jij.quote:
doei.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:17 schreef Chowi het volgende:
Nog twee minuten wachten. Niet hè? Okay. Daag.
Ik spreek jullie wel weer als ik weldra wedergekeerd ben.quote:
Reuzecryptisch zelfs. Sterker nog, het is óñt-zét-téñð cryptisch. Zelfs dusdanig cryptisch, dat het me niet eens bezig kan houden!quote:
Dat zeggen ze allemaal!quote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:17 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik spreek jullie wel weer als ik weldra wedergekeerd ben.
Onbetrouwbare monsters zijn hetquote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:19 schreef rompompom het volgende:
Dat zeggen ze allemaal!
Het zijn gewoon rekels!quote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:20 schreef JDude het volgende:
[..]
Onbetrouwbare monsters zijn het [afbeelding].
Bengels!quote:
Die dingen zitten tegenwoordig nog sneller in je telefoonquote:
Addergebroed!quote:
Maar die zijn niet zo mooi grootquote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:23 schreef jackson het volgende:
[..]
Die dingen zitten tegenwoordig nog sneller in je telefoon
*zelf pils gaat schenken.quote:
Inderdaad. Mijn mobiel speelt DivX-films af, dat zie ik zo'n 486 nog net niet doenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:23 schreef jackson het volgende:
Die dingen zitten tegenwoordig nog sneller in je telefoon
Dat bedoel ikquote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:26 schreef JDude het volgende:
[..]
Inderdaad. Mijn mobiel speelt DivX-films af, dat zie ik zo'n 486 nog net niet doen.
Nee, ik ga douchenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:26 schreef jackson het volgende:
[..]
*zelf pils gaat schenken.
Biertje ?!
Maar het is nostalgie! Heerlijk daarmee te spelen. En toen de Dx4 100mhx uitkwam, woei....quote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:26 schreef JDude het volgende:
[..]
Inderdaad. Mijn mobiel speelt DivX-films af, dat zie ik zo'n 486 nog net niet doen.
Uiteraard nog niet half zo'n schok als de eerste Pentiumsquote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:28 schreef Pheno het volgende:
Maar het is nostalgie! Heerlijk daarmee te spelen. En toen de Dx4 100mhx uitkwam, woei....
Bier afslaanquote:
Ik weet nog toen ik de Pentium 75 had en een trident metr 512kb geheugen.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:29 schreef JDude het volgende:
[..]
Uiteraard nog niet half zo'n schok als de eerste Pentiums![]()
En nogquote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:31 schreef Pheno het volgende:
Man, I was da man!
Nee, mijn P75 met 32mb geheugen, Trident 512kb, 800mb hd en orginele SB16 ASP is de deur uit gegaan. En die Conner tapestreamer van 400mbquote:
Ik heb ook nog maar 1 systeem. Niets bijzonders als het maar goed blijft draaienquote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, mijn P75 met 32mb geheugen, Trident 512kb, 800mb hd en orginele SB16 ASP is de deur uit gegaan. En die Conner tapestreamer van 400mb![]()
2 systemen van mezelf. De doe-maar-daar-alles-op pc en een server (1 terabyte aan hd ruimte) . Daarnaast nog een laptop van de baas en iMac G3 van de vrouw.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:34 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik heb ook nog maar 1 systeem. Niets bijzonders als het maar goed blijft draaien
De vraag is waarom? Een verlate Valentijnskaart?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:36 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Gatver wat ben ik vrolijk.. Word gek van mezelf
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:36 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Gatver wat ben ik vrolijk.. Word gek van mezelf
[afbeelding]
Nope... Het was gewoon het gevoel toen ik vanmorgen wakker werd!!quote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
De vraag is waarom? Een verlate Valentijnskaart?
Ik ben in een pre-vrolijke bui. Het gevoel moet nog komen, maar ik weet dat het komtquote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:40 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Nope... Het was gewoon het gevoel toen ik vanmorgen wakker werd!!
De lammetjes voor mijn huis zijn ook al zo vrolijkquote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben in een pre-vrolijke bui. Het gevoel moet nog komen, maar ik weet dat het komt
Verrek ja, jullie hebben nog echte loslopende dieren daar!quote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:43 schreef Vikingsmeisje het volgende:
De lammetjes voor mijn huis zijn ook al zo vrolijk![]()
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:44 schreef JDude het volgende:
[..]
Verrek ja, jullie hebben nog echte loslopende dieren daar!
Vrouwen?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:20 schreef JDude het volgende:
[..]
Onbetrouwbare monsters zijn het [afbeelding].
quote:
Ík heb toch niets gedaan!quote:
Geboorte.quote:
Naja zeg!quote:
You're one of them.quote:
Het was niet jouw keuze maar toch.quote:
Best redelijk toffe CD.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 15:39 schreef Chowi het volgende:
I bet that you look good on the dancefloor
I don't know if you're looking for romance or
I don't know what you're looking for
I said*, I bet that you look good on the dancefloor
Dancing to electro-pop like a robot from 1984
From 1984!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |