abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56806620
fucking koning!
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_56806806
Die Toni-show
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_56811739
Netjes hoor . Leuk stuk in het AD:
quote:
Luca Toni is zijn geld waard
Door RIEPKO BUIKEMA

ROTTERDAM/MÜNCHEN - Elf miljoen euro kostte hij. Maar de beleidsmakers van Bayern München hebben nog geen moment spijt gehad van het aantrekken van Luca Toni. Het afschrift met daarop de transfersom, overgemaakt naar Fiorentina, hangt in München welhaast ingelijst aan de muur.

De topspits blijkt namelijk een koopje. In de uitwedstrijd tegen Hannover 96 maakte Toni in de tweede helft alle treffers: 3-0. De wereldkampioen staat inmiddels op dertien competitietreffers en heeft dit seizoen in totaal 22 keer gescoord voor de Duitse topclub. Toni + Tore = Titel? rekende Bild zijn lezers voor.

,,Bayern heeft veel geld voor me uitgegeven,’’ zie Toni gisteren na zijn eerste hattrick in de Bundesliga, ,,Ik probeer de club met doelpunten terug te betalen. Ik wil bewijzen dat ik die som waard ben. Werder Bremen voerde de druk op, dus we moesten winnen.

,,Ik ben natuurlijk erg blij met mijn doelpunten en zou graag topscorer van Duitsland worden. Maar het belangrijkste is dat we kampioen worden. En dan kan ik maar beter zoveel mogelijk doelpunten maken.’’

Mark van Bommel, die terugkeerde in de basis na een lichte knieblessure, had een aandeel in de eerste treffer van Toni. Hij won het duel van Cherundolo en kopte de bal naar de Italiaan, die snel wegdraaide en doelman Robert Emke met een volley kansloos liet. Bij de tweede goal werd Toni - randje buitenspel - bediend door Bastian

Schweinsteiger. ,,Luca liet vandaag zien waarom hij topscorer was in de Serie A en wereldkampioen werd met Italië. Hij steeg in de tweede helft boven zichzelf uit en toonde zijn killersinstinct,’’ stelde coach Ottmar Hitzfeld tevreden vast.

De prestatie van Toni kreeg extra gewicht toen de geschiedenisboeken van de roemruchte club werden opengeslagen. Hoewel Bayern zich met regelmaat de sterkste van Duitsland toont, was Hans Dorfner op 29 april 1989 de laatste speler die namens Der Rekordmeister een hattrick maakte.

Met zijn uitstekende optreden kwam er voor Toni een heerlijk einde aan een weekeinde dat vervelend begon. Zijn riante villa in het Italiaanse Modena kreeg zaterdag bezoek van inbrekers. Volgens vader Giancarlo Toni was zijn zoon zeer ontdaan door de roof, waarbij de gouden WK-medaille tot geluk van de spits niet werd ontvreemd.
pi_56816722
Ismael had hem in zijn broekzak de eerste helft.
jammer voor hem dat hij nu net moet uitvallen in de rust..
pi_57813963
Het gat in de competitie is groot, maar in een match als vanavond moet ie er weer staan, en dus: Tonigol
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
  donderdag 10 april 2008 @ 23:25:34 #131
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_57970617
Scoorde vanavond wellicht wel het belangrijkste doelpunt uit zijn carrière.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_57971212
Een geweldige spits, maar die goal van vandaag had ik 'm toch liever niet zien maken. Toch wel weer klasse dat ie 'm maakt, wanneer het er het meest toe doet. Ik hoop dat ie er van de zomer een flink aantal in schiet tegen de Fransen en de Roemenen.
pi_57971223
Tering, het wordt al een echte Duitser
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_57971260
quote:
Op donderdag 10 april 2008 23:46 schreef dndiek het volgende:
Italianen en Duitsers hebben al eerder bewezen goed met elkaar overweg te kunnen.
  donderdag 10 april 2008 @ 23:53:40 #135
146874 DANILXL
timeo danaos et dona ferentes
pi_57971467
quote:
Op donderdag 10 april 2008 23:47 schreef VoreG het volgende:

[..]

Italianen en Duitsers hebben al eerder bewezen goed met elkaar overweg te kunnen.
woensdag 24 juni 2008 01:51 schreef clumsy_clown het volgende:
Je topics zijn kut. Die klacht bijvoorbeeld, is pure vervuiling.
pi_57971516
Held.

Gaat Oranje helaas slachten komende zomer
pi_57971942
quote:
Op donderdag 10 april 2008 23:55 schreef Blawh het volgende:
Held.

Nee man, wij hebben Mathijsen om Toni uit de wedstrijd te houden.
pi_57972103
nee, Vlaar is net op tijd fit hopelijk. Die moet mee, speciaal voor die wedstrijd
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_57972642
Toni Hij doet het toch weer! heerlijk om hem van de zomer in het Italiaanse elftal te zien
Rockwerchter, Noorwegen, Spanje
pi_57972658
nou hopen dat ze niet zo geforceerd met drie spitsen gaan spelen daar..gewoon lekker met zijn 2en..kleine snelle man ernaast
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_57972664
Topspits, jammer dat 'ie bij Bayern speelt.
pi_57972682
Wel mooi eigenlijk, niet standaard.
That's all folks!
  vrijdag 11 april 2008 @ 10:34:58 #143
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_57977104
quote:
Op donderdag 10 april 2008 23:47 schreef VoreG het volgende:

[..]

!
  vrijdag 11 april 2008 @ 15:33:08 #144
159022 AminBen
El Maestro
pi_57983909
quote:
Op donderdag 10 april 2008 23:46 schreef dndiek het volgende:
Ja, met zijn vieze vuile kutschwalbes.
Ik heb dit kalenderjaar meer wedstrijden gezien van Bayern dan ik er gemist heb, elke keer is het gwn raak, ondanks zijn kracht en postuur. Krijgt er ook nog een terechte schorsing bij(rood misschien>fel tegen de scheids ingaan?), terecht dat hij er tegen Zenit de eerste wedstrijd niet bij is.
pi_57984545
quote:
Op donderdag 10 april 2008 23:55 schreef Blawh het volgende:
Held.

Hij zou het op het WK ook gaan maken, viel toen wel mee.
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
pi_57984651
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 16:00 schreef Gordon_Shumway het volgende:

[..]

Hij zou het op het WK ook gaan maken, viel toen wel mee.
Wereldkampioen en 2 goals tegen Oekraine! Ik zou er voor tekenen

Maar ik begrijp wat je bedoelt
pi_58006574
tvp
  zaterdag 12 april 2008 @ 18:27:07 #148
194154 BigKahuna
De Eindbaars.
pi_58007063
Toni

Welke spits is beter?
><(({°>
pi_58007612
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 18:27 schreef BigKahuna het volgende:
Toni

Welke spits is beter?
Torres.
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
pi_58007662
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 18:27 schreef BigKahuna het volgende:
Welke spits is beter?
Ruuuuuuuuuuhuuuuuuuuuuuudje uit Geffen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')