Fijn gevoel hé?quote:
Schaaltje is wel leeg, de bak echter nog niet.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 12:40 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
tsssss.. met een vleugje Fries!! dat dan weer wel!![]()
Heeft Jag dat ijs trouwens helemaal alleen opgepeuzeld?nou zeg...
![]()
mijn as-schoondochterquote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:28 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Schaaltje is wel leeg, de bak echter nog niet.Volgens mij moet ik toch maar eens dat leuke meisje uitnodigen.
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:31 schreef Jaguarized het volgende:
21,66 EUR aan noclaim van vorig jaar terug.. jeuj...
Die bak ijs was maar 2.99$ = 1.50 euro.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:35 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
meer dan niks..toch.?.(kun je weer een bak ijs voor kopen..
)
Slaap jij ook wel eens?
* Cara keek ff om het hoekje![]()
hebbie foto's?quote:
Ze vind me ws te jong aangezien de 2 jaar ouder is en ik meende dat ze eens zei dat ze iemand wilde die ouder was.quote:
gewoon zwanger makenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:48 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ze vind me ws te jong aangezien de 2 jaar ouder is en ik meende dat ze eens zei dat ze iemand wilde die ouder was.![]()
dus zo ben je getrouwdquote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:50 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
gewoon zwanger maken
kan ze er bijna niet meer onderuit
Ja das lekker makkelijk he.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:50 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
gewoon zwanger maken
kan ze er bijna niet meer onderuit
doe ook maar niet neequote:
En dan moet de hele familie overvliegen met de trouwerij enzo...quote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:54 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
doe ook maar niet nee
alimentatie en zo, dat is nog geen pretje
om daar evt meteen mee te beginnen
nog in deel 79quote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:18 schreef leonieke het volgende:
Goeiemiddag
En ik heb in het vorige topic Bengeltje zien voorbij passeren... Waar is ze nu?![]()
Maar verder gaat het wel goedquote:
Het gaat echt lekker vandaag...quote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar verder gaat het wel goed
Of is dit je nieuwe haarkleur
In dat gevalquote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:42 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Het gaat echt lekker vandaag...
Gezellig!!!quote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
In dat geval
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Doe ik toch gewoon even mee
Ben je wel zo mee klaar danquote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:48 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ik ben zo hyperStraks maar even hyper de stofzuiger hanteren!
En wie is jou dan steeds aan het storenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:54 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Niet als ik steeds gestoord word![]()
Ben net al even naar Karwei geweest, met pa.. Leuke verfkleurtjes uitzoeken!!quote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En wie is jou dan steeds aan het storen
En wat ga je verven?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:57 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ben net al even naar Karwei geweest, met pa.. Leuke verfkleurtjes uitzoeken!!
Roze met paars en geel?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:58 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Mijn werkkamer!!!
Ik kan alles!!quote:Op dinsdag 28 maart 2006 15:04 schreef marcb1974 het volgende:
Met staal kan je niet echt makkelijk verven hoor
quote:
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:54 schreef leonieke het volgende:Oefening 1 af
Zou ik al durven ophouden?![]()
En dat moeten we niet hebben!quote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:31 schreef indahnesia.com het volgende:
zo, weer thuis. Als ik mijn salaris heb maar eens een nieuwe digitale camera kopen, anders is mijn bankrekening straks nog vol.
Ach als je er last van hebt donaties aan die van mij zijn welkomquote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:31 schreef indahnesia.com het volgende:
zo, weer thuis. Als ik mijn salaris heb maar eens een nieuwe digitale camera kopen, anders is mijn bankrekening straks nog vol.
Dat is geen actieve leerhouding, neen!quote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:35 schreef marcb1974 het volgende:
* marc moet niet gaan liggen op de bank om te leren![]()
Maar wel een heel goede. Over het algemeen danquote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:36 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Dat is geen actieve leerhouding, neen!
last is een groot woord hoor, digitale camera's kopen is een prima alternatief voor sparenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:36 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Ach als je er last van hebt donaties aan die van mij zijn welkom
Wat voor camera wil je? (Merk enzo)quote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:40 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
last is een groot woord hoor, digitale camera's kopen is een prima alternatief voor sparen
Dusquote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:42 schreef indahnesia.com het volgende:
1 April![]()
Mission Impossible 3 op Veronica
een beetje afgezaagd wellicht, maar ik ga de Canon EOS350 halen, bij de Mediamarkt wassie vandaag 729 euro. Dan koop ik er nog een 2GB geheugenkaartje bij voor 119 euro en ook nog een tweede batterij.. prijs nog niet opgezochtquote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wat voor camera wil je? (Merk enzo)
slikquote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:44 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
een beetje afgezaagd wellicht, maar ik ga de Canon EOS350 halen, bij de Mediamarkt wassie vandaag 729 euro. Dan koop ik er nog een 2GB geheugenkaartje bij voor 119 euro en ook nog een tweede batterij.. prijs nog niet opgezocht
Hoezo afgezaagd? Gewoon een goede camera hoorquote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:44 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
een beetje afgezaagd wellicht, maar ik ga de Canon EOS350 halen, bij de Mediamarkt wassie vandaag 729 euro. Dan koop ik er nog een 2GB geheugenkaartje bij voor 119 euro en ook nog een tweede batterij.. prijs nog niet opgezocht
Ja, dat is het zeker. En als ik er de tijd voor heb, ga ik me toch eens meer inlezen over betere technieken voor foto's maken. Hoewel ik tijdens mijn vakantie al wel e.e.a. geprobeerd heb.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoezo afgezaagd? Gewoon een goede camera hoor
ik heb er ook 1
Altijd leuk hoorquote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:51 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ja, dat is het zeker. En als ik er de tijd voor heb, ga ik me toch eens meer inlezen over betere technieken voor foto's maken. Hoewel ik tijdens mijn vakantie al wel e.e.a. geprobeerd heb.
ja, dat ga ik dus ook maar doen..quote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Altijd leuk hoor
Ik ga binnenkort Eindhoven op de foto zetten
Zie hem hier net staan voor 699 bij de mediamarktquote:Op dinsdag 28 maart 2006 18:14 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ja, dat ga ik dus ook maar doen..![]()
welke mediamarkt is dat?>quote:Op dinsdag 28 maart 2006 18:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zie hem hier net staan voor 699 bij de mediamarkt
Ben je net te vroeg wegquote:Op dinsdag 28 maart 2006 18:27 schreef indahnesia.com het volgende:ik krijg net email dat er brand is geweest vlak bij mijn huis in Indonesië. Een kosthuis van een kennis van me heeft zware rook en waterschade opgelopen. Het is aan de straat waar ik dagelijks kom. Ik heb ook foto's gekregen. Toch handig van me om mijn camera daar te laten
Ja, voor haar is het echt heel erg. Heb je nog een beetje redelijke brandverzekeringen daar?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 18:30 schreef indahnesia.com het volgende:
ja, net te vroeg. M'n kennis staat op de foto ook foto's te maken.Wel sneu voor d'r zeg
![]()
Dat niet alleen, maar haar spullen die er stonden, kleren, foto's etc?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 18:32 schreef indahnesia.com het volgende:
Brandverzekering? Vast wel, maar niet voor de gemiddelde Indonesiër in ieder geval. Het was dan wel een kosthuis, dus dat is haar probleem niet, echter daar verblijven gaat ook niet meer nu. Ik heb haar een kamer in mijn huis aangeboden voor de komende maanden, van straat is ze dus in ieder geval.
Tja, dat kan ik haar niet aanbieden.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 18:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat niet alleen, maar haar spullen die er stonden, kleren, foto's etc?
Nee, snap ik. Het is al heel wat dat ze onderdak heeftquote:Op dinsdag 28 maart 2006 18:40 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Tja, dat kan ik haar niet aanbieden.![]()
precies.. en als ik er weer ben krijg ik iedere avond te etenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 18:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, snap ik. Het is al heel wat dat ze onderdak heeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |