ja, dat zit allemaal goed.. 't is alleen die voetsteunen. Die klemmen daarvoor duwen mijn jasbeschermers naar binnen en ze kunnen niet lager doordat er uitsteekseltjes aan de stang zitten.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 10:09 schreef Rewimo het volgende:
E.T., heb je wel zo'n verlengde klem voor het zitje?
quote:Ik zit weer eens te wachten op mijn hulp. Gister belde ik haar om zeker te weten dat ze vandaag kwam (ze hebben inmiddels een slechte reputatie qua afspraken), zegt ze: "Maar we komen wel om 09.30 hoor."
Dat kan dus niet, want dan heb ik bespreking op het werk. Ja maar haar man had ook een afspraak. Ja, daar kan ik toch niets aan doen? En waarom belt ze dan zelf niet? Hadden ze dan gewoon om 09.30 hier op de stoep gestaan?
Dus gezegd dat het echt niet kan. Toevallig was ik nu wat eerder terug, dus heb ik haar om 09.45 gebeld dat ze nu direct wel konden komen. Komt mij ook beter uit.
Ze kwamen er direct aan. Inmiddels is het 10.15.
Heb ookal besloten niet met ze verder te gaan, ik kan er gewoon niet van op aan.
En kun je niet een gaatje fabrieken in de jasbeschermers zodat het wel past?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 10:13 schreef E.T. het volgende:
[..]
ja, dat zit allemaal goed.. 't is alleen die voetsteunen. Die klemmen daarvoor duwen mijn jasbeschermers naar binnen en ze kunnen niet lager doordat er uitsteekseltjes aan de stang zitten.
(ow en de fietstassen zouden wel kunnen passen, maar dan meot ik klooien met de buggydrager)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |