abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 28 maart 2006 @ 10:14:44 #1
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_36426830
is ie weer
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  dinsdag 28 maart 2006 @ 10:15:33 #2
3011 E.T.
pi_36426851
quote:
Op dinsdag 28 maart 2006 10:09 schreef Rewimo het volgende:
E.T., heb je wel zo'n verlengde klem voor het zitje?
ja, dat zit allemaal goed.. 't is alleen die voetsteunen. Die klemmen daarvoor duwen mijn jasbeschermers naar binnen en ze kunnen niet lager doordat er uitsteekseltjes aan de stang zitten.

(ow en de fietstassen zouden wel kunnen passen, maar dan meot ik klooien met de buggydrager)
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  dinsdag 28 maart 2006 @ 10:18:44 #3
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_36426916
Whoops! Dat is wel een nadeeltje van dat blauwe kleurtje; je post gewoon door in een gesloten topic.
quote:
Ik zit weer eens te wachten op mijn hulp. Gister belde ik haar om zeker te weten dat ze vandaag kwam (ze hebben inmiddels een slechte reputatie qua afspraken), zegt ze: "Maar we komen wel om 09.30 hoor."
Dat kan dus niet, want dan heb ik bespreking op het werk. Ja maar haar man had ook een afspraak. Ja, daar kan ik toch niets aan doen? En waarom belt ze dan zelf niet? Hadden ze dan gewoon om 09.30 hier op de stoep gestaan?
Dus gezegd dat het echt niet kan. Toevallig was ik nu wat eerder terug, dus heb ik haar om 09.45 gebeld dat ze nu direct wel konden komen. Komt mij ook beter uit.
Ze kwamen er direct aan. Inmiddels is het 10.15.
Heb ookal besloten niet met ze verder te gaan, ik kan er gewoon niet van op aan.
Als je niet lacht, ben je dood.
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 28 maart 2006 @ 10:21:07 #4
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_36426964
quote:
Op dinsdag 28 maart 2006 10:13 schreef E.T. het volgende:

[..]

ja, dat zit allemaal goed.. 't is alleen die voetsteunen. Die klemmen daarvoor duwen mijn jasbeschermers naar binnen en ze kunnen niet lager doordat er uitsteekseltjes aan de stang zitten.

(ow en de fietstassen zouden wel kunnen passen, maar dan meot ik klooien met de buggydrager)
En kun je niet een gaatje fabrieken in de jasbeschermers zodat het wel past?
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  dinsdag 28 maart 2006 @ 10:21:27 #5
61800 Rottdog
May all your dreams come true
  dinsdag 28 maart 2006 @ 10:25:01 #6
61800 Rottdog
pi_36427051
Nog 3 nachtjes slapen en dan lig ik heerlijk in een Whirlpool, heb er zo'n zin in . Wij gaan dus vrijdag voor een weekendje weg in een grand luxe villa boerderij klinkt goed he Onze allereerste vakantie en dan ook nog 5 jaar bij elkaar, oke mijn Fam. gaat dan wel mee maar das alleen maar gezellig.
  dinsdag 28 maart 2006 @ 10:26:30 #7
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_36427081
Ze zijn net binnen. Ze waren verhuisd, dus moesten van verder weg komen. Dat wist ik toch niet! Maar heb wel besloten om er een punt achter te zetten en op zoek te gaan naar een ander. Ik moet alleen nog even bedenken hoe ik het ga brengen straks. Hij is nl. heel groot enzo....
  dinsdag 28 maart 2006 @ 10:26:55 #8
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_36427085
Nu het hier toch over fietsen en buggydragers gaat heb ik ook nog wel een vraagje. Wij zijn nu al bijna een half jaar de trotse bezitters van deze buggydrager.

Maar het lukt ons dus niet om het stomme ding zo te monteren dat ik ook daadwerkelijk de buggy kan meenemen. Iedere keer slepen er wielen of handvaten over de grond waardoor er gewoon niet mee te fietsen valt. Nou moet het anders kunnen, maar we komen er gewoon niet uit. Heeft iemand een duidelijke foto van hoe je de buggy op de drager bevestigd (de foto op de site is mij niet duidelijk genoeg)?

En nee, ik rij niet op een kinderfiets met kleine wieltjes

[ Bericht 11% gewijzigd door m@x op 28-03-2006 10:53:21 ]
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
  dinsdag 28 maart 2006 @ 10:46:56 #9
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_36427510
'Gewoon' duidelijk maken wat je dwarszit Dutcjh, dat jij geen afspraken met ze kan maken, dat je niet tevreden bent. Die dingen gebeuren gewoon ook, en des te sneller jij het zegt, des te sneller zij op zoek kunnen gaan naar een nieuw adres.
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_36427691
M@X ik kan je plaatje niet zien?
W ~ H ~ T
pi_36427791
Succes Dutch... Jij bent niet tevreden, dan is dat toch ook je volste recht om dat te zeggen en niet met ze verder te willen...!

Ik heb een hoofdstuk af, joepie . Nog 3 te gaan vandaag.
Fake it till you make it...
  dinsdag 28 maart 2006 @ 10:57:38 #12
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_36427804
m@x die buggydrager hebben wij ook volgens mij. Als je het weet is het heel makkelijk

Dat zilveren ding moet je uitklappen, daar steunen de wieltjes van de buggy op. En dan die zwarte band gaat om de bovenkant van de buggy en zo strak mogelijk aantrekken. Het lijkt een beetje onstabiel, maar bij ons blijft het perfect zitten.
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  dinsdag 28 maart 2006 @ 10:58:20 #13
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_36427825
Hmmm, daar heb je dan idd niks aan Dutch, als je elke week moet bellen om een afspraak te maken zeg maar.
  dinsdag 28 maart 2006 @ 10:58:21 #14
3142 m@x
pi_36427826
Daar kwam ik net ook achter Jonnetje . Ik heb er even een linkje van gemaakt.
  dinsdag 28 maart 2006 @ 10:59:05 #15
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_36427847
Ja maar Lishe, hij is echt heel groot...
  dinsdag 28 maart 2006 @ 11:00:45 #16
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_36427885
Dan doe je het een andere keer over de telefoon dutchie Of je laat je vent het (een keer) oplossen
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_36427982
Dutch kan je niet op een opstapje gaan staan... of idd een keer over de telefoon, als dat "veiliger" voelt.
  dinsdag 28 maart 2006 @ 11:05:56 #18
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_36428016
Wacht maar Dutch, ik kom eraan! (Inderdaad, door de telefoon is het misschien makkelijker?)
pi_36428099
* Nijna ziet een Lishe met cape (ala supergrover) nu richting dutch vliegen

dinsdag 28 maart 2006 @ 11:08:49 #20
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_36428102
Hihi Gaat wel lukken hoor.
Deze held op sokken had al bedacht 'gewoon' nog geen volgende datum te prikken en daarna 'gewoon' te bellen. En dan 'gewoon' zeggen dat schoonmams komt helpen.
Lief hč, doet ze echt.
  dinsdag 28 maart 2006 @ 11:26:26 #21
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_36428604
Hahaha... daar ga ik dan.... mooi blauw!
  dinsdag 28 maart 2006 @ 11:35:40 #22
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_36428894
Lishe, jouw stem is een stuk prettige dan die van Grover.

Mčn, ik kreeg net een heel lief telefoontje van mijn moeder. Of zij Léon maandag van me over zal nemen. Zo vond me er zo moe uit zien en ze maakte zich een beetje zorgen. En nu zit ik hier met waterige oogjes. Moeders hebben dingen zo goed door. Ookal ben ikzelf nog in de ontkenningsfase.
  dinsdag 28 maart 2006 @ 11:40:51 #23
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_36429043
Lief hoor .... Lekker een dagje voor jezelf! Mijn ouders komen Luuke zaterdag ophalen voor een logeerpartijtje. Ze missen d'r . Zondagavond reizen wij haar achterna en dan komen we maandag weer terug. Het is wat.
(En ik heb net, heel dapper, de tandarts gebeld. Ik heb tandpijn en er moet wat gebeuren. Eng enzo, maar ik vind; als ik kan stoppen met roken kan ik alles .)
  dinsdag 28 maart 2006 @ 11:43:02 #24
3011 E.T.
pi_36429104
wat een gedoe, dutch

Max, idd de wieltjes op die onderste steun zetten (tussen de twee wieltjes in), handvatten steken dus aan de bovenkant uit. En de band zo strak mogelijk aantrekken om je buggy heen

rewimo, 't is opgelost met tye-raps (of hoe je dat ook schrijft).
Vanavond even een enkele fietstas bij de Bas v/d Heiden halen (toevallig net in de aanbieding). Dubbele gaat niet lukken zolang die buggydrager er op zit, dus dan maar ff zo
pi_36429240
Lekker een dagje voor jezelf dutch .
Lishe wat stoer en inderdaad als je kan stoppen met roken dan kan je de hele wereld aan! Wanneer kan er geduimd worden?(wanneer kan je bij de tandartsterecht dus...?)

Fijn dat t nu opgelost is ET, nu nog lekker weer
  dinsdag 28 maart 2006 @ 11:57:42 #26
3142 m@x
pi_36429509
Oe, tandarts Zal ik wachten tot ik gestopt ben met roken of zal ik nu al gaan bellen?

Fijn dat je schoonmoeder het over wil nemen Dutchie. Ik zou het inderdaad ook gewoon telefonisch afhandelen hoor.

Ik ga dit weekend eens met de buggydrager aan de gang. Hopelijk lukt het en dan kunnen we eindelijk met buggy ergens heen. Het aanbod van plaatsen waar je een buggy kan huren is nl. zo beperkt
  dinsdag 28 maart 2006 @ 12:02:04 #27
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_36429623
Ik heb ook nog een oproep hangen voor de tandarts.... pas een maand ofzo...

Nou ze zijn weg hoor, de hulpjes. Ik heb dus idd gezegd dat ik nog even bel over de volgende keer. Ik vond haar zielig, ze zag er niet jofel uit. En ze vertelde dat haar zoontje net ziek was geweest en dat zij zich nu niet lekker voelde. Nou dat kon je wel zien. Dus kon het even niet over mijn hart verkrijgen.

Die buggy-dragers; kan dat op elke fiets? Ik had nl. begrepen dat het ook aan het type buggy lag. Misschien zijn de stangen te dik waardoor het niet lekker past?
  dinsdag 28 maart 2006 @ 12:06:00 #28
3142 m@x
pi_36429720
Wij hebben een doodordinaire 6-standen buggy van Topmark en die hebben we juist aangeschaft omdat deze volgens de verkoper mee kon op de fiets.
  dinsdag 28 maart 2006 @ 12:06:38 #29
3011 E.T.
pi_36429731
volgens mij kunnne die dragers aan elke fiets Alleen niet alle buggy's kunnen eraan. Alleen de lichtgewicht dingen. (eigenlijk is die van mij ook te zwaar maar het gaat goed)

Wat een gedoe zeg met je pooltjes

Ik heb een dochter met een dure smaak... mevrouw is helemaal verzot op boterhammen met krab-salade... kaas of worst eet ze van d'r brood af, maar met krabsalade gaat er binnen no-time een hele boterham in
  dinsdag 28 maart 2006 @ 12:17:44 #30
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_36430044
O jee, dure dame wordt dat. Ik zal vast tegen Léon zeggen dat hij later onder huwelijkse voorwaarden moet trouwen.

Het zijn trouwens Joegoslaafjes. Hij heeft net zijn theorie-examen voor het rijbewijs gehaald. Hoe hij dat voor elkaar heeft gekregen, zijn Nederlands is zó slecht. Gelukkig kan hij er zelf wel om lachen.

MIJN bed is net afgeleverd. Mijn helft dus . De andere helft komt volgende week. Zo blij dat ze op tijd zijn, nu kan ik tenminste nog mijn mandje in voor ik naar mijn afspraak moet.
Mensen veel plezier nog!
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 28 maart 2006 @ 12:39:39 #31
13151 crew  Rewimo
pi_36430612
Mwah, ik had een MacLaren aan de buggydrager Ging prima.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  dinsdag 28 maart 2006 @ 13:35:41 #32
30488 coolbabe
My little pwny
pi_36432032
Moet meneer-dutchie nog tot volgende week op de bank slapen dan dutchie?
Aan de manier waarop zij op haar bezem zat, zag ik dat ik met een nymfomane heks te maken had.
  dinsdag 28 maart 2006 @ 14:55:19 #33
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_36434543
Hehe Coolbabe.
  dinsdag 28 maart 2006 @ 15:17:29 #34
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_36435199
Donderdag kan er geduimt worden Nijna . Ik ga een trend zetten hoor; dames met oproepen van tandartsen verenigt u. Maken die afspraak, voor e het weet loop je met een zere bek, da's erger dan een half uurtje pijn ende schrik. Aldus mijn liefhebbende lief. (Hij gaat wel mee mijn hand vasthouden zegt 'ie)
Hmmm, een nieuw bed, fijn Dutsj.
Een buggy... die moeten wij ook nog steeds aanschaffen. Pfff, wat zijn die krengen duur zeg. Ik ga maar eens aanbiedingen zoeken denk ik.
  dinsdag 28 maart 2006 @ 15:24:34 #35
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_36435450
Ik ben al jaren niet bij de tandarts geweest Inmiddels durf ik niet meer. Ik zie wat donkere plekjes dus ik vrees dat ik gaatjes heb, ookal heb ik er nog geen last van. Maar omdat ik zo lang niet naar de tandarts ben geweest ben ik ook niet meer verzekerd. Dus hoop ik dat het "beginnende gaatjes" zijn die nog weggepoetst kunnen worden. Nou ja, kop in het zand dus
©Dumbo
pi_36435498
Lishe, ik weet niet of er bij jullie en Dirk v.d broek of een Bas van der Heiden inde buurt zit.
Maar daar hebben ze er een in de aanbieding.
Of het een echt goed is weet ik ook niet

http://www.lekkerdoen.nl/index.php?page=2&aanbiedingenpagina=378
  dinsdag 28 maart 2006 @ 15:29:25 #37
3142 m@x
pi_36435587
quote:
Op dinsdag 28 maart 2006 15:24 schreef texelonia het volgende:
Ik ben al jaren niet bij de tandarts geweest Inmiddels durf ik niet meer. Ik zie wat donkere plekjes dus ik vrees dat ik gaatjes heb, ookal heb ik er nog geen last van. Maar omdat ik zo lang niet naar de tandarts ben geweest ben ik ook niet meer verzekerd. Dus hoop ik dat het "beginnende gaatjes" zijn die nog weggepoetst kunnen worden. Nou ja, kop in het zand dus
Is dat echt zo Tex, dat je dan niet meer verzekerd bent? Ik moet eerlijk bekennen dat ik al zo lang niet meer naar de tandarts ben geweest dat ik geeneens een tandarts meer heb
  dinsdag 28 maart 2006 @ 15:34:07 #38
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_36435730
quote:
Op dinsdag 28 maart 2006 15:29 schreef m@x het volgende:
Is dat echt zo Tex, dat je dan niet meer verzekerd bent? Ik moet eerlijk bekennen dat ik al zo lang niet meer naar de tandarts ben geweest dat ik geeneens een tandarts meer heb
Nou ik was toen overgestapt van verzekering n kon geen tandarts verzekering krijgen omdat ik zo lang niet geweest was. dan moest ik dus eerst naar de tandarts om het te laten saneren ofzow. En dan kon ik weer verzekering krijgen. Maar nooit laten doen dus
Nu ga ik weer overstappen (heb oude al opgezocht maar moet de nieuwe nog aanvragen) en dan ga ik het gewoon weer proberen, want m'n zus had nergens last van terwijl die ook al een tjd niet naar d etandarts was geweest! Dus misschien verschilt het wel per verzekeraar.
©Dumbo
pi_36435839
Tex, kijk eens naar de tandartsverzekeringen van De Friesland. Die zijn niet zo duur, wel goed, en ik dacht dat ze tot 1 mei geen medische selectie doen.. en je kunt een losse tandartsverzekering afsluiten bij hen terwijl je andere verzekeringen ergens anders lopen (hebben wij ook gedaan). 't Staat niet op hun site maar je kunt wel de klantenservice even bellen natuurlijk.

Luchtbel wat goed, gefeliciteerd!

Jessie.. erg schrikken, maar je bent nu weer thuis dus? Beterschap!
  dinsdag 28 maart 2006 @ 15:37:27 #40
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_36435860
Lishe bij V&D hebben ze nu prijzencircus en zijn er ook 2 buggy's in de aanbieding:

en

Wij hebben bij een andere aanbieding bij V&D een merkloze buggy gekocht, en die voldoet prima.
©Dumbo
  dinsdag 28 maart 2006 @ 15:37:29 #41
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_36435862
Tex, toen ik verhuist ben, ben ik ook veel te lang niet geweest. Op een gegeven moment durfde ik niet meer. Toen heb ik geld opzij gezet, en mijn vader gebelt of hij alsjeblieft een stukje voor kon schieten als ik ineens een mega-rekening zou krijgen. En gebeld. Uiteindelijk vergoedde mijn verzekering gewoon. (En viel het bezoek aan de tandarts ook nog eens heel erg mee!)
  dinsdag 28 maart 2006 @ 15:37:53 #42
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_36435872
Dank voor jullie links!
  dinsdag 28 maart 2006 @ 15:38:05 #43
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_36435881
quote:
Op dinsdag 28 maart 2006 15:36 schreef poemojn het volgende:
Tex, kijk eens naar de tandartsverzekeringen van De Friesland. Die zijn niet zo duur, wel goed, en ik dacht dat ze tot 1 mei geen medische selectie doen.. en je kunt een losse tandartsverzekering afsluiten bij hen terwijl je andere verzekeringen ergens anders lopen (hebben wij ook gedaan).
Oh dat is ook handig! Bedankt voor de tip!
©Dumbo
  dinsdag 28 maart 2006 @ 15:41:03 #44
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_36435993
quote:
Op dinsdag 28 maart 2006 15:37 schreef Lishe het volgende:
Tex, toen ik verhuist ben, ben ik ook veel te lang niet geweest. Op een gegeven moment durfde ik niet meer. Toen heb ik geld opzij gezet, en mijn vader gebelt of hij alsjeblieft een stukje voor kon schieten als ik ineens een mega-rekening zou krijgen. En gebeld. Uiteindelijk vergoedde mijn verzekering gewoon. (En viel het bezoek aan de tandarts ook nog eens heel erg mee!)
De reden dat ik igenlijk niet meer durfde is omdat toen ik 16 was mijn onderste veratsndskiezen zijn getrokken. Er werd toen gezegd dat als de bovenste door waren gekomen, die er waarschijnlijk ook uit moesten. Dus sinds die door begonnen te komen durfde ik niet meer...

Maar mijn goede voornemen voor 2006 is dat ik naar de tandarts ga, maar gelukkig duurt 2006 nog evntjes
Overigens vind ik het ook belangrijk dat Noah straks gewoon naar de tandarts gaat en dat ie een paar keer mee kan om te wennen. Dus ik doe het óók voor hem
©Dumbo
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 28 maart 2006 @ 15:46:43 #45
13151 crew  Rewimo
pi_36436183
quote:
Op dinsdag 28 maart 2006 15:17 schreef Lishe het volgende:
Een buggy... die moeten wij ook nog steeds aanschaffen. Pfff, wat zijn die krengen duur zeg. Ik ga maar eens aanbiedingen zoeken denk ik.
Lishe, als je wilt kun je van mij het kortingbonnenboekje krijgen van Kinderen Daar staan ook buggy's in, ik weet alleen niet precies welke en voor hoeveel.
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 28 maart 2006 @ 15:52:29 #46
13151 crew  Rewimo
pi_36436386
Ik ben aan het kijken voor een dagje Brussel de dag na Hemelvaart. Niet eens zozeer om Brussel maar omdat ik Christan dan kan verrassen: dan gaan we namelijk met de Thalys! Zijn liefste wens is om een keer met de Thalys te reizen, we zien de Sufer (zoals hij hem als ukkie noemde - het duurde even voor we erachter waren wat hij bedoelde tot we hem een keer zagen staan op het perron in Roosendaal en hij zowat de buggy uitdanste van geluk) geregeld als we in Leiden op onze trein moeten wachten en dan straalt ie helemaal.
pi_36436861
Ook bij anderzorg geen medische sellectie !!!

spreekt uit ervaring wat betreft die saneringsproblemen ... had ik ook. Maar bij anderzorg geen last van. En ze zijn goedkoop
Zoals ma kamper piet zegt:
~~ * * eeN DaG NieT LEVEN ~~ IS DaG NieT LacHT TOCHT ? * * ~~
  dinsdag 28 maart 2006 @ 16:33:27 #48
3011 E.T.
pi_36437825
Lishe, die Chicco hebben we hier ook.. Dat ding is echt overal al doorheen gesjouwd en nog steeds prima
  dinsdag 28 maart 2006 @ 16:38:35 #49
34891 melonovy
La Kutschie
pi_36437994
marktplaats!
Het voelt goed hč?
A je to!
pi_36438105
isser nog iemand die hele grote fan is van de Efteling? Ik heb een megaverjaardagsposter van Langnek in de brievenbus gekregen... wil hem wel opsturen naar de liefhebber.....
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_36438541
quote:
melonovy - dinsdag 28 maart 2006 @ 16:38

marktplaats!
Ik heb je gezien!!
Ik stuiter er zelf nog een beetje van rond!!
Jij mij waarschijnlijk niet, je kent me niet en ik schuvelde voorzichtig en onopvallend langs je..
Alsof je me zou herkennen?!
Ik zag een grote gele fietskar, iemand die op jou leek en toen een blond hoofdje!
Wat zag het er leuk uit! Je straalde ook helemaal, erg leuk om te zien!

Voor de rest , hallo!
Lurk hier al een lange lange poos mee!
Ik ben een heel klein, piepkleinbeetje een bangepoeperd, dus zal niet veel gaan posten.
Maar zal wel lekker verder blijven lurken!
Dus nu weer terug in de lurkstand..
Daag!

Ooh.. En Melonovy, snap dat je dit een beetje een nutteloos, onzinnige post vind. En misschien wel reuze irritant, wil je gerust mailen om je te vertellen wie ik ben!
  dinsdag 28 maart 2006 @ 16:59:48 #52
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_36438666
Dank Rewimo, maar dat bonnenboekje heb ik ook! Ik zal er heel gauw eens inkijken. Marktplaats kan ook nog inderdaad. Dank allen!
Tex, da's ook mijn nachtmerrie, dat 'ie op een dag gaat zeggen; Ik moet een tand gaan trekken. Maar jij hebt het al een keer overleefd! Knap!!
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 28 maart 2006 @ 18:20:16 #53
13151 crew  Rewimo
pi_36440946
Spannend, een vriendin van me moest vandaag naar de gyn, bleek 1,5 cm ontsluiting te hebben en wordt morgen ingeleid... Ze heeft vorige keer een rotbevalling gehad, krijgt nu gelukkig haar favoriete gyn aan haar bed en haar is beloofd dat er nu naar haar geluisterd gaat worden en dat alles gaat zoals zij dat graag wil
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 28 maart 2006 @ 18:57:17 #54
13151 crew  Rewimo
pi_36442013
quote:
Op dinsdag 28 maart 2006 16:42 schreef Vicky het volgende:
isser nog iemand die hele grote fan is van de Efteling? Ik heb een megaverjaardagsposter van Langnek in de brievenbus gekregen... wil hem wel opsturen naar de liefhebber.....
Ik denk dat je er hier een klein jongetje erg blij mee kunt maken
  dinsdag 28 maart 2006 @ 19:00:10 #55
34891 melonovy
La Kutschie
pi_36442083
quote:
Op dinsdag 28 maart 2006 16:56 schreef Boterbloemetje het volgende:

[..]

Ik heb je gezien!!
Ik stuiter er zelf nog een beetje van rond!!
Jij mij waarschijnlijk niet, je kent me niet en ik schuvelde voorzichtig en onopvallend langs je..
Alsof je me zou herkennen?!
Ik zag een grote gele fietskar, iemand die op jou leek en toen een blond hoofdje!
Wat zag het er leuk uit! Je straalde ook helemaal, erg leuk om te zien!

Voor de rest , hallo!
Lurk hier al een lange lange poos mee!
Ik ben een heel klein, piepkleinbeetje een bangepoeperd, dus zal niet veel gaan posten.
Maar zal wel lekker verder blijven lurken!
Dus nu weer terug in de lurkstand..
Daag!

Ooh.. En Melonovy, snap dat je dit een beetje een nutteloos, onzinnige post vind. En misschien wel reuze irritant, wil je gerust mailen om je te vertellen wie ik ben!
ja ga jij mij eens heel snel mailen

ik ben idd vandaag weer op pad geweest met de kar, gelopen door het centrum en gefiets door het park, dus ik ben benieuwd waar en wanneer jij mij gezien hebt.
Het voelt goed hč?
A je to!
pi_36442195
Luchtbel gefeliciteerd met je baan, klinkt erg bijzonder!
Mel wat leuk zeg, je kinders op TV. En wat goed dat ze zo goed luisterde, geloof nooit dat Lara dat zou doen! Hartstikke leuk!

Coolbabe even een vraagje aan jou. Jij had toch ook bekkeninstabiliteit? Ik ook, nog steeds. Loop inmiddels al ruim 3 jaar af en aan bij de fysio. Nu lukt het werken niet meer goed (staand werk) en omdat ik steeds snipperde omdat ik niet meer kon werken en ik dat ook jammer vond had ik vandaag een gesprek bij de bedrijfsarts. Die vertelde gewoon dat het met een jaar over is. En dat wat ik had niet bekend is maar BI is met een jaar over. Verder moest ik vooral niet denken dat ik de ziektewet in mocht (wat ik ook zeker niet wil!) en dat ik geen vervangend werk kon krijgen want dat was allemaal bezet. Maw: Ik moest maar bij mezelf te rade gaan, want de pijn komt vooral doordat ik thuis 3 kinderen heb. En daar heeft mijn werkgever geen boodschap aan. Werk is werk en als je niet kan werken... dan hoepel je maar op. Inmiddels werk ik er 12 jaar, ben zelden ziek en als ik dan zoiets heb als dit snipper ik ook nog. Ik ben zo boos! Maar goed, na dit lange verhaal (ik moest het ff kwijt, kreeg het 2 uur geleden te horen) wil ik eigenlijk weten: Jij had toch ook na Toms zwangerschap behoorlijke BI en wat heb jij er aan gedaan om het te minderen? Hoe is het nu?
Screw them.
We're going home.
pi_36442542
CarOline wat een klote nieuws! Maar BI is niet in alle gevallen na eenjaar over. Erzijn genoeg vrouwen (en mannen) die BI hebben en er altijd last van houden. BI is nl te splitsen in 2 delen, het hormonale gedeelte waar je dus idd binnen een jaar af kan zjn, maar je hebt ook traumatische BI en dat s de vorm die ook mannen ok kunnen hebben en waar je dus altijd last van kan hebben.
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 28 maart 2006 @ 19:18:20 #58
13151 crew  Rewimo
pi_36442656
Fijne vent die bedrijfsarts Ben je onder behandeling bij een specialist, CarOnline? Misschien dat die de bedrijfsarts eens even in kan lichten?
  dinsdag 28 maart 2006 @ 19:25:51 #59
30488 coolbabe
My little pwny
pi_36442888
CarOnline ik voeg je straks wel ff toe op msn
Aan de manier waarop zij op haar bezem zat, zag ik dat ik met een nymfomane heks te maken had.
pi_36443209
Lishe ik zal donderdag duimen, moet ook duimen voor een vriendinnetje die onder het mes moet, dus dat kan ik dan mooi combineren.

Bij mijn tandarts is het vrij gebruikelijk om als je bent geweest gelijk een nieuwe afspraak te maken voor de volgende keer, die man heeft het namelijk zo ontzettend druk dat de wachttijd bijna een half jaar is (tenzij spoed natuurlijk, maar voor controle wel)!

CarOnline, wat een rare bedrijfsarts. Lekker meedenkend type zeg, not .
pi_36443422
Caronline wat een stomme bedrijfsarts!!!!!!

Ik heb vandaag wat geshopt voor de meiden. Bij zeeman hebben ze hele leuke (vind ik dan) zomerjasjes voor 9 euro! Beide dames hebben een lime groene, maar morgen ga ik ook de lichtblauwe uitvoering halen (voor als ze smerig zijn enzo, en dan zijn ze goedkoop klaar met de zomerjassen)
Voor Jans een leuke spijkerbroek maat ahum 110-116 Ze heeft echt een pens! Het is eigenlijk een 3 kwart maar bij haar is ie 7/8 Met een leuk geel shirt met bloemen erop. En van die linnen driekwart schoenen eronder. Zelf vind ze het helemaal stoer en kan ze nu veel beter springen zegt ze Bo nog een lief bloementjes shirt. Die had nog genoeg. Voor Jans morgen verder op broekenjacht.
Vanacht lekker zonder angst in slaap gevallen, heerlijk
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
pi_36443559
Wat zijn driekwart schoenen Jessie?
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_36443620
Ehh bedoel van die enkelhoge schoenen, je weet wel van die linnen basketball nep all stars gympies Ben nog wat duffig
Het voelt heerlijk!!!!
pi_36443717
Oh oke
  dinsdag 28 maart 2006 @ 20:07:03 #65
24188 Belana
kloon van belana
pi_36444231
Caronline, wat een belachelijke bedrijfsarts!!! Daar kan ik me dus echt boos om maken! Deze arts zit er duidelijk voor het bedrijf, niet voor het personeel!! Gadverdamme zeg, wat een eikel. Als jij klachten hebt waardoor je niet kan werken, dan zou je natuurlijk wel de ziektewet in kunnen, los van het feit of je dat wilt of niet. Veel sterkte!
stormy waters...
sailin'
  dinsdag 28 maart 2006 @ 20:14:32 #66
34891 melonovy
La Kutschie
pi_36444482
leuk, lekker shoppen
Ik had bij de HEMA lekker kleertjes gekocht voor de kindertjes, ik kon gewoon niet nog een paar dagen wachten op de kinderbijslag

Car, wat een kutzooi zeg, lekker lastig, wat onwijs jammer dat het nu zo moet.
Het voelt goed hč?
A je to!
  Jubileum moderator dinsdag 28 maart 2006 @ 20:24:22 #67
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_36444783
Ik ben geslaagd voor mijn examen

Er komt al de hele dag weinig zinnigs uit mijn handen, ik loop alleen maar te grijnzen
Voor we begonnen stelde ik me voor aan het meisje voor me, die en passant even vertelde dat ze momenteel aan de universiteit studeerde maar al 2 keer gezakt was voor dit examen, en uiteindelijk vandaag dus weer. Toen begon ik hem al danig te knijpen maar ik heb het toch gehaald.

Over 4 weken deel 2 en dan ben ik er af

zo en nu even rustig bijlezen
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_36444814
Lois wat goed Hoera
  dinsdag 28 maart 2006 @ 20:26:05 #69
3142 m@x
pi_36444847
gefeliciteerd Lois

Als je nou tot morgenavond had gewacht dan had je 20% korting gehad Mel.
pi_36444903
Super Lois!!! Joehoe Vol goede moed op naar deel 2!
  dinsdag 28 maart 2006 @ 20:28:07 #71
24188 Belana
kloon van belana
pi_36444913
Lois, hier ook nog even gefeli meid was fijn om je opgeluchte sms te krijgen vandaag
stormy waters...
sailin'
pi_36445005
Ik ben vooral boos dat ie zegt dat mijn klachten in de privé sfeer liggen zeg maar. Ik wilde kids, krijg er BI bij, heb de zorg voor 3 kids en omdat ik óók nog wil werken is dat te veel. De kids doe je niet weg blijft over: Werk opzeggen.
Een ander gaat op wintersport, breekt z'n been en mag weken thuisblijven. Dat is hobby-gerelateerd, maar ja dat telt schijnbaar niet. Echt ik wil best vervangend werk doen, maar schijnbaar zat dat allemaal al vol. En ik mocht zeker de ziektewet niet in, hij wil me aan het werk houden. Dat wil ik zelf ook graag! Dat ik dat een paar keer zei maakte geen indruk. Ik voelde me echt zo idioot, ik dacht als het geen BI kan zijn, wat is het dan? Stel ik me aan? Wat nu? Moet ik mijn baan opzeggen?
Aan het eind zei ie ook nog: Ja daar ben je nix mee opgeschoten hč!

Maar goed, ik bel vanavond mijn chef (nachtdienst) en dan leg ik hem alles voor en eis ik gewoon vervangend werk. Het ís er. Dus waarom niet. Ik vind het gewoon heel gemeen dat iemand je zo te kakken zet eigenlijk. Alsof ik de boel loop te flessen.

Anitra, jou was ik even vergeten, jij hebt ook altijd last he. Kan je me wat meer info geven over dat hormonaal enzo? Ik wil goed onder woorden kunnen brengen een volgende keer wat er misschien dan wel aan de hand is. Hij had zich er in verdiept en het was met een jaar over. Klaar.

Rewimo ik zit niet bij een specialist, ik loop nog steeds bij de fysio. Ik ben daar terecht gekomen met 24 weken zwangerschap. En Lara wordt zaterdag drie. Sinds die tijd ben ik daar al dus, met af en toe een pauze van een maand of wat. De langste pauze was van vorig jaar Feb tot dit jaar Jan. In Oktober was het al mis maar ik dacht: Trekt wel weg, gaat wel over. Niet dus. Dus nu heb ik alweer 17 behandelingen gehad dit jaar.

Bah, wat kan je daar boos over zijn. En idd Belana, hij is er echt voor het bedrijf. Heel vervelend!

Oh en verder vind ik het hartstikke lief hoe jullie reageren
Screw them.
We're going home.
  dinsdag 28 maart 2006 @ 20:32:27 #73
3142 m@x
pi_36445058
Kan je geen second opinion aanvragen? Het lijkt me dat dat bij dit soort beslissingen wel mogelijk moet zijn.
pi_36445062
Lois van harte, wat een opluchting zeker!

Jessie leuk die kleertjes! Ben ook dol op zeeman haha. Kan er altijd wel slagen, al is het voor een bus deodorant
Lekker dat je alweer de hort op kan, niet zoveel last meer?
Screw them.
We're going home.
  dinsdag 28 maart 2006 @ 20:38:01 #75
24188 Belana
kloon van belana
pi_36445227
Caro, ze zijn verplicht jou vervangend werk te bieden hoor, en daar heeft die arts trouwens niks mee te maken, daar gaat hij niet over. Hij hoort neutraal te zijn ten slotte...
Ik knijp toch mijn handen dicht met onze bedrijfsarts zeg...
Goed dat je je chef gaat bellen en wat ontzettend vervelend dat je zo'n klachten blijft houden zeg! Ik ben er door mijn chiropractor toen weer helemaal vanaf geholpen, maar ik had geen BI, das toch ff anders natuurlijk...
stormy waters...
sailin'
pi_36445366
Ik vind die bedrijfsarts echt een hork... dat ie dan ook nog op het eind zegt: Ja, daar ben je niks mee opgeschoten he...
Hij hoort toch juist onpartijdig te zijn?
Ik hoop dat je chef wat mensvriendelijker is! (maar dat moet niet zo heel moeilijk zijn...)
Sterkte CarOnline
  dinsdag 28 maart 2006 @ 20:44:14 #77
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_36445380
CarOnline, wat een bruut. Trek die chef maar eens aan zijn oren...!
Lois, gefeliciteerd!
pi_36445389
Lois van harte
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
pi_36445488
Mijn chef is wel heel aardig. Heeft zelf jaren rugklachten gehad dus ik denk dat ik daar wel normaal mee kan overleggen. Gelukkig hoef ik pas maandag weer te beginnen. Kan ik nog even goed uitrusten
Screw them.
We're going home.
pi_36445873
De hormonale BI begint tijdens de zwangerschap en word veroorzaakt door het hormoon dat de verweking vanhet bekken voor zijn rekening neemt zodat de baby makkeliker door het bekken kan.
Regelmatig gebeut het dat het bekken instabiel blijft na de zwangerschap of tijdens een bevalling kan ook BI onstaan doordat het bekken niet goed terug komt er blijft dus ruimte tussen de delen van het bekken waar door het instabiel word, dit kn ook veroorzaakt worden door b.v. ongeluk.
Is het zo een beetje duidelijk?
  dinsdag 28 maart 2006 @ 21:11:59 #81
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_36446083
Lois! Gefeliciteerd! Wat goed zeg!
  dinsdag 28 maart 2006 @ 21:21:32 #82
34891 melonovy
La Kutschie
pi_36446378
Lois! Gefeliciteerd!
Het voelt goed hč?
A je to!
pi_36446431
Lois van harte
Het voelt heerlijk!!!!
pi_36446442
Ik vergeet Lois te feleiciteren

Lois gefeliciteerd
  dinsdag 28 maart 2006 @ 21:32:45 #85
3011 E.T.
pi_36446756
Lois, gefeliciteeerd! Je hebt er hard genoeg voor geleerd!

Caronline, wat een vreselijke hork van een bedrijfsarts zeg! Ik zou het er echt niet bij laten zitten en voor een second opinion gaan.
  dinsdag 28 maart 2006 @ 21:38:37 #86
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_36446973
Caronline wat een hork van een bedrijfsarts.
Had ik toch een hele andere ervaring vandaag met de mijne. (lees maar even in Z&G voor de details) Dan merk je dat er wel duidelijk verschil in zit. Je lijkt me niet echt het type wat de boel flest.

Lois, wat gaaf! Nu deeltje 2 nog en je bent er!
  dinsdag 28 maart 2006 @ 21:39:43 #87
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_36447012
quote:
Op dinsdag 28 maart 2006 21:32 schreef E.T. het volgende:
Caronline, wat een vreselijke hork van een bedrijfsarts zeg!
Ga jij even fijn bijna letterlijk hetzelfde zitten tikken als ik.
  dinsdag 28 maart 2006 @ 21:44:45 #88
3011 E.T.
pi_36447205
quote:
Op dinsdag 28 maart 2006 21:39 schreef dutchie het volgende:

[..]

Ga jij even fijn bijna letterlijk hetzelfde zitten tikken als ik.
je hebt t gewoon afgekeken.. mijn post stond er al 6 minuten
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 28 maart 2006 @ 21:53:18 #89
13151 crew  Rewimo
pi_36447471
Lois, gefeliciteerd, goed gedaan!

CarOnline, lijkt het je niet zinvol om dan juist eens naar een specialist te gaan? Dit klinkt wel een tikje struisvogelig, wat je nu doet, met drie jaar fysio
  dinsdag 28 maart 2006 @ 21:57:14 #90
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_36447573
quote:
Op dinsdag 28 maart 2006 21:44 schreef E.T. het volgende:

[..]

Ik..... tik..... gewoon.... heel..... langzaam.... hoor.....
pi_36447606
quote:
Op dinsdag 28 maart 2006 20:24 schreef Lois het volgende:
[afbeelding] Ik ben geslaagd voor mijn examen [afbeelding]
Jaaaaa, wat super zeg, gefeliciteerd
pi_36448827
Net mn chef gebeld en volgende week gaan we het even bekijken. Ook goed, ik zie het allemaal wel.
Rewimo, ja het lijkt idd zo maar het is ieder keer dan weer over, dan weer last. Dan weer een tijdje goed en als mn huisarts me niet doorstuurt dan weet ik het ook niet meer. Er is wel een foto gemaakt maar daar was niets op te zien. Dus waar moet ik dan nog heen? Ik kan hem allicht morgen even bellen. Donderdag weer fysio en vertel ik dit verhaal ook nog maar even.

Anitra dank je, dat is duidelijk

Bleh ben er helemaal zat van. En ja, tis een hork, dat kan niet vaak genoeg gezegd worden!
Screw them.
We're going home.
  dinsdag 28 maart 2006 @ 22:50:02 #93
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_36449302
quote:
Op dinsdag 28 maart 2006 22:37 schreef CarOnline het volgende:

Bleh ben er helemaal zat van. En ja, tis een hork, dat kan niet vaak genoeg gezegd worden!
Het is een hork.

pi_36449858
quote:
Op dinsdag 28 maart 2006 22:50 schreef Spuuglokje het volgende:

[..]

Het is een hork.

Screw them.
We're going home.
  woensdag 29 maart 2006 @ 06:05:59 #95
24188 Belana
kloon van belana
pi_36453811
Caronline, ik ben zelf erg geholpen door een chiropractor, die dus ook dit soort klachten behandeld. dit is een site van een overkoepelende organisatie van chiropractoren in nederland met de beschrijving van klachten door SI. Misschien kun je dat nog eens proberen?
stormy waters...
sailin'
  woensdag 29 maart 2006 @ 08:29:05 #96
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_36454452
Ik vind het ook een hork. Ik hoop van harte dat je een goede afspraak kunt maken met je baas. En wellicht heb je idd meer baat bij de chiropractor.

Ik zit hier al een paar dagen in spanning vanwege een bod wat we hebben gedaan op een kinderkamer. Zag net dat de andere biedingen er niet meer staan alleen die van ons. Heb geen idee of dat nu door de bieders is ingetrokken of dat de koper de biedingen heeft verwijderd. Wil ook nog geen contact opnemen, omdat we dan misschien te gretig over komen. Maar stiekum wil ik die kamer wel heeeel graag hebben.
We hebben best laag geboden, gewoon omdat we geen flauw benul hadden wat je voor zo'n kamer (grote kast, kleine kast en peuterbed van massief hout) moet bieden. Later zagen we dat vergelijkbare kamers rond de ¤ 500 'doen'. We hebben nog geen ¤ 200 geboden.
Vind het wel spannend!
  woensdag 29 maart 2006 @ 08:35:15 #97
24188 Belana
kloon van belana
pi_36454524
gewoon ff bellen dutchie!
stormy waters...
sailin'
pi_36454579
quote:
Op dinsdag 28 maart 2006 21:44 schreef E.T. het volgende:

[..]

Maarre dames, ik was nog eerder met mn "hork" (20.43u)
  woensdag 29 maart 2006 @ 09:13:15 #99
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_36455100
Caro, wat een hork zeg... Om het ook nog maar eens te zeggen.

Kan je trouwens een second opinion aanvragen bij een andere bedrijfsarts?
  woensdag 29 maart 2006 @ 09:26:33 #100
16245 CarOnline
met lange O
pi_36455298
Belana, daar staat precies wat ik heb! Ik ga morgen met mijn fysio eens praten. Want het schiet zo niet echt op.
Hmmm ik weet niet of ik een second opinion kan aanvragen... deze arts zit bij ons binnen het bedrijf. Misschien eens de arbo bellen. Ik ga iig morgen eens met de fysio praten en volgende week met mn chef. En zijn chef... maar die zijn beide vrij schappelijk, ik hoop gewoon dat ik er met hun wel uit kom. En anders ziektewet
Dat zal ze leren

Dutchie spannend! Leuk zijn dat soort dingen, ik zou ook gewoon even bellen of er een mailtje tegenaan gooien.

Oh belana, ik heb laatst mn fiets verkocht op Ebay voor flink wat meer dan ik eigenlijk in gedachten had
Dus maar goed dat toen de koop niet doorging
Mn nieuwe fiets met nieuw zitje en nieuwe fietstassen (jawel!) heb ik 5 januari opgehaald. 7 Maart is ie al gejat
Krijg wel een nieuwe van de verzekering maar balen is het wel!!
Screw them.
We're going home.
  woensdag 29 maart 2006 @ 09:33:40 #101
24188 Belana
kloon van belana
pi_36455408
Caro, ik heb dus echt enorm baat gehad bij de chiropractor. Tijdens de zwangerschap kom ik er ook, maar door de verweking en het toegenomen gewicht e.d. is er nu niet echt tegenop te vechten. Maar daarvoor en daarna heeft het mij dus van jarenlange pijn afgeholpen. Na mijn zwangerschap van Liam ben ik nog een stuk of 5 keer geweest en daarna in 2 jaar tijd nog maar 2 keer, omdat het zo goed gaat. Ik weet niet hoe een fysiotherapeut daar tegen aan kijkt eigenlijk. Punt is dat het een compleet andere ingang is, een fysiotherapeut zegt dat spieren de oorzaak zijn en gaat daaraan werken terwijl een chiropractor je wervels weer op zijn plaats zet omdat ie zegt dat daar de oorzaak ligt... maar je moet het natuurlijk zeker even overleggen.

Lekker van je fiets! Ben blij dat je er nu veel meer voor hebt gevangen wel vreselijk balen van je nieuwe fiets zeg, sjees wat gebeurt dat toch vaak. Gelukkig krijg je een nieuwe...
stormy waters...
sailin'
  woensdag 29 maart 2006 @ 09:54:06 #102
16245 CarOnline
met lange O
pi_36455750
Ja, ga lekker overleggen. En er verder niet meer aan denken.

En nu vast wat spul klaarzetten voor het feestje van B&R. Ze komen allemaal als prinsessen
Lijkt me echt leuk zoiets. Moet nog wat kroontjes uitsnijden die ze mogen versieren en nog wat ijs en poffertjes halen. En dan heb ik alles wel denk ik.
Leuk
Screw them.
We're going home.
  woensdag 29 maart 2006 @ 11:11:12 #103
34891 melonovy
La Kutschie
pi_36457309
wat onwijs leuk, een prinsessenfeest, heel veel royal fun daar!
Het voelt goed hč?
A je to!
  woensdag 29 maart 2006 @ 11:19:55 #104
34891 melonovy
La Kutschie
pi_36457496
die arme kindjes hier, het is zo zielig, Yoram heeft zere billen van de doorkomende-kiezen-poep-luiers en nog steeds beroerd van de doorkomende kiezen en Chiara heeft zomaar een koorts en ligt wat lief te snoezelen naast me op de bank.
Vanacht hebben ze beiden liggen spoken. Op een gegeven moment hoorde ik er 1 huilen, liep ik met mijn slaapdronken hoofd bij de verkeerde binnen. en toen alle twee maal wakker de kindjes huilen. Vandaag lekker rustig aan en een beetje tutten.
Het voelt goed hč?
A je to!
  woensdag 29 maart 2006 @ 12:01:52 #105
108648 cattie
lieve moeder
pi_36458381
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 09:33 schreef Belana het volgende:
Caro, ik heb dus echt enorm baat gehad bij de chiropractor. Tijdens de zwangerschap kom ik er ook, maar door de verweking en het toegenomen gewicht e.d. is er nu niet echt tegenop te vechten. Maar daarvoor en daarna heeft het mij dus van jarenlange pijn afgeholpen. Na mijn zwangerschap van Liam ben ik nog een stuk of 5 keer geweest en daarna in 2 jaar tijd nog maar 2 keer, omdat het zo goed gaat. Ik weet niet hoe een fysiotherapeut daar tegen aan kijkt eigenlijk. Punt is dat het een compleet andere ingang is, een fysiotherapeut zegt dat spieren de oorzaak zijn en gaat daaraan werken terwijl een chiropractor je wervels weer op zijn plaats zet omdat ie zegt dat daar de oorzaak ligt... maar je moet het natuurlijk zeker even overleggen.

(..)
Mijn fysio is tevens chiropractor, een geweldige combinatie! En die zullen er wel meer rondlopen, het is het beste van beiden wat je dan krijgt.

CarOnline, ik heb ook zo'n l#l van een bedrijfsarts (ik noem hem dan ook de bedrijfssukkel), je hebt er recht op om bij de arbodienst om een andere bedrijfsarts te vragen als je niet meer met deze door 1 deur kan (wat ik me heel goed kan voorstellen).
  woensdag 29 maart 2006 @ 12:04:14 #106
24188 Belana
kloon van belana
pi_36458450
Ow cattie, dat lijkt me ideaal
stormy waters...
sailin'
  woensdag 29 maart 2006 @ 12:07:52 #107
108648 cattie
lieve moeder
pi_36458548
Dat is het ook en het is ook nog een hele leuke man. Ik ga binnenkort op zijn aanwijzing acupunctuur tegen de pijn (waar hij nu niets aan kan doen ivm de zwangerschap) krijgen. Ik ben benieuwd.
  woensdag 29 maart 2006 @ 12:26:21 #108
24188 Belana
kloon van belana
pi_36459033
ik ook!
stormy waters...
sailin'
  woensdag 29 maart 2006 @ 13:08:24 #109
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_36459371
Ik moet even pronken hoor! Vanochtend "even" geshopt, heb zo'n leuke jas voor Noah gekocht bij een outlet winkel, helft van de prijs! (nog aardig duur, maar goed ) En moest een kraamcadeautje hebben voor m'n achternichtje. Had dat rompertje dat je bij een tijdschrift kreeg, en zocht er een leuk rokje bij. Hema en H&M hadden niks leuks Uiteindelijk deze van Noppies gevonden

De kleuren zijn helderder dan op de foto lijkt, ik vind ze zooo gaaf!
©Dumbo
  woensdag 29 maart 2006 @ 13:18:50 #110
34891 melonovy
La Kutschie
pi_36459572
lief
Het voelt goed hč?
A je to!
  woensdag 29 maart 2006 @ 13:21:27 #111
24188 Belana
kloon van belana
pi_36459662
wat leuk
stormy waters...
sailin'
pi_36459865
leuk zeg
pi_36461049
Dar rompertje met dat rokje
Het voelt heerlijk!!!!
pi_36463486
leuk spul tex! (welke outlet-winkel was dat?)
  Hoofdredactie Fotografie woensdag 29 maart 2006 @ 15:49:55 #115
95752 crew  Chell
Kluns
pi_36464758
Dat rompertje met dat rokje! Super!

En dat jasje is stoer!

Ik zag trouwens net dat Danyels beebiesite nu een vlindersite is... moest ik wel weer even van slikken...
pi_36464934
Wat leuk Tex!

Yoni, ik zag het net ook, moest ook ff slikken

Rewimo, de poster is onderweg naar Christan.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  woensdag 29 maart 2006 @ 16:41:20 #117
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_36466609
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 15:12 schreef bixister het volgende:
leuk spul tex! (welke outlet-winkel was dat?)
In de Hamburgerstraat, zijstraat van de Oudegracht. 't Kevertje heet het. Ze hebben ook 2 winkels op de Springweg (duur uiteraard). Vond het beetje tegenvallen, was vrij klein dus er moet maar net iets van jouw smaak tussenzitten in ook nog de juiste maat. Maar toch leuk dat jack er tussenuit geplukt!
©Dumbo
pi_36466691
ah, tnx, ben ik wel eens voorbijgefietst inderdaad.

ik had de nieuwe danyel site ook gezien. verdrietig maar ook heel mooi.
  woensdag 29 maart 2006 @ 16:43:56 #119
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_36466706
Ik had trouwens ook leuke aanbieding gezien van de Bijenkorf, ging vandaag in. Shirtje met heel groot GIRL erop (Noah had hem vorig jaar uiteraard al met BOY ), leek me dus leuk voor m'n achternichtje. Ik kijken, was er niks meer... Nog gevraagd, maar was al uitverkocht. Ik was er dus al toen de winkel amper open was, maar gisteravond was er al een koopavond voor BIJkaardhouders. Wat is dat nou voor prutaanbieding dat alles na één koopavondje weg is? Volgens mij hadden ze (bij dit filiaal dan) maar 2 shirtjes liggen ofzow
©Dumbo
  woensdag 29 maart 2006 @ 17:13:52 #120
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_36467459
Yoni en Bix, ik heb het ook gezien. Dit is wel heel erg definitief zo. Was het natuurlijk al, maar snap je wat ik bedoel?
Ik vind het in ieder geval mooi dat ik zijn leventje heb mogen 'meemaken'. Ik kan me geen voorstelling maken van hoe het nu met Esther en Jeroen is. Nu dat al het regelwerk achter de rug is en iedereen weer verder gaat met het leven. Dit is gewoon een zwart gat waar je in valt volgens mij.

Maar goed, geen depressieve praat meer van mij. Het zonnetje schijnt, de lente komt. Alleen zit mijn neus weer snotvol, dus ruik ik helemaal niks van dit alles.
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 29 maart 2006 @ 17:29:10 #121
13151 crew  Rewimo
pi_36467920
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 15:54 schreef Vicky het volgende:
Rewimo, de poster is onderweg naar Christan.
Geweldig
  woensdag 29 maart 2006 @ 17:34:44 #122
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_36468096
edit: dat doet er ook niet toe trouwens.
Lalalalala.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  woensdag 29 maart 2006 @ 17:52:31 #123
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_36468632
Ja Sjoeg, daar kan ik dus slecht tegen hč. Nu MOET ik gewoon weten wat er stond.
  woensdag 29 maart 2006 @ 18:35:00 #124
3011 E.T.
pi_36469647
zow, ff snel m'n dochter onder de douche doorslingeren en dan naar de Hema
Heb een boodschappenlijstje gemaakt (o, daar moet ik ff naar kijken en misschien hebben ze dat en dat ook wel..)

Saskia is gevallen op het kdv en heeft een joekel van een ei op d'r voorhoofd Vanavond maar even een paar keer extra bij d'r kijken. De eerste keer is dan voor papa
pi_36469750
Hier zit er nog eentje te wachten tot we naar de Hema kunnen Lijstje heb ik op mijn werk al gemaakt
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  woensdag 29 maart 2006 @ 18:51:36 #126
24188 Belana
kloon van belana
pi_36470037
ik ben jaloers op de hema gangers
stormy waters...
sailin'
pi_36470810
* Tamea gaat ook NU naar de HEMA.

Beddengoed scoren enzo.
  woensdag 29 maart 2006 @ 19:48:39 #128
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_36471727
Oja, het is koopavond bij de HEMA. Ik blijf gewoon lekker thuis toch maar. Het zal er wel rete-druk zijn.
En ik heb zomaar een nieuwe user-icon zie ik. Mijn lieve vriendje is creatief geweest denk ik.
pi_36471988
Hij is wel erg mooi Lishe!
pi_36472022
Ik heb vandaag nog wat inkopen gedaan voor Jans bij de hema. Geer heeft avonddienst dus die 20 procent liep ik toch al mis. Een voordeel voor mij was dat er nu heel veel hing
Het voelt heerlijk!!!!
  † In Memoriam † woensdag 29 maart 2006 @ 20:06:34 #131
7074 moussy
kuttekop
pi_36472270
Blergh ik neem nooit meer iemand in huis, hoe dakloos ze ook zijn Opeens zijn ze vertrokken zonder wat te zeggen naar de andere kant van het land Stank voor d(r)ank
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_36472323
Heb je iemand in huis gehad?
Het voelt heerlijk!!!!
  † In Memoriam † woensdag 29 maart 2006 @ 20:13:53 #133
7074 moussy
kuttekop
pi_36472511
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 20:08 schreef jessie het volgende:
Heb je iemand in huis gehad?
Ja half/half. Een paar maanden geleden stond er een vriend van Peter van 10 jaar geleden op de stoop met nu achteraf heel veel leugens Hij zat bij zijn broer in, hier op het dorp, maar ook hier, omdat hij het niet met zijn schoonzus kon vinden. Echt, als ik heb tegenkom trek ik de kop van zn romp af. Dat laat ik zo maar binnen in mijn huis en gezin draaien, ook al was mijn dochter het er niet mee eens. Het eet hier, het zuipt drinkt hier en nu vanavond hoorde ik dat hij vertrokken is naar het zuiden. Prima, moet hij weten, maar wij mogen het niet weten. Ik heb zijn "vriendin" gesproken en daarna heeft Peter hem gebeld met een kul verhaal dat ie hier nog iets was vergeten gister. Hij komt het van de week ophalen

Hij heeft geen cent te makken, ik heb menig sollicitatiebrief voor hem zitten tikken, veel werk was hem te min, zoals bij een boer werken, dus gingen we via via vragen of hij ergens zijn kont ingedraaid kon krijgen. En nu, nu vind hij ons vast wel weer aardig als hij over tien jaar voor de 3de keer dakloos is
  woensdag 29 maart 2006 @ 20:14:19 #134
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_36472526
Dank Snoop!
Wat naar Moussy... en raar ook!
pi_36472586
Getver Mous, wat een vervelend idee dat iemand op die manier 'misbruik' van de situatie maakt.
pi_36472594
Moussy wat super ondankbaar!
Het voelt heerlijk!!!!
  woensdag 29 maart 2006 @ 20:18:59 #137
24188 Belana
kloon van belana
pi_36472669
ow, gadver mous, ik ken zulke types
stormy waters...
sailin'
  † In Memoriam † woensdag 29 maart 2006 @ 20:21:38 #138
7074 moussy
kuttekop
pi_36472743
Via via via via hoor ik dat hij bij zijn vorige adres ook zo weg is gegaan, naar "België" alleen rijdt daar nu zéér regelmatig politie voor de deur en staan ze er voor het huis te posten. We krijgen nu het stinkende vermoeden dat ie gezocht wordt
  woensdag 29 maart 2006 @ 20:22:15 #139
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_36472759
He gatverdamme, dat maakt het helemaal akelig.
pi_36472818
Jeez, Mous, ik hoop dat je van de week kans krijgt om zijn kop eraf te rukken Wat een eikel. Maar René had 'm wel door he, slim kind!

Terug van de Hema. Het was er d.r.u.k. en dan met name aan de kassa's. Maar ik ben voorzien van beddegoed, hoeslakens, kussens, broodrooster en nog wat spul
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  † In Memoriam † woensdag 29 maart 2006 @ 20:26:15 #141
7074 moussy
kuttekop
pi_36472882
Gisteravond hebben wij hem geconfronteerd met zijn leugens. Vanaf het moment dat hij hier binnen kwam heb ik gezegd dat het enige wat ik van hem verwachte was dat hij eerlijk was. Ik kwam in contact met zijn vriendin en hij zei tegen haar dit en tegen ons dat en dat hebben we gisteravond gevraagd hoe dat zat. Gewoon héél rustig en eng kalm, omdat hij al genoeg shit heeft/had. Daar is geen onvertogen woord bij gevallen, bij beide kanten niet. Maar nu we hem door krijgen smeert ie hem.

Ow blergh ik ben woest, maar toch ook blij dat ik er vanaf ben
pi_36472932
Nou dat is dan wel duidelijk. Het werd hem vast te heet onder zijn voeten!
Het voelt heerlijk!!!!
  woensdag 29 maart 2006 @ 20:29:07 #143
24188 Belana
kloon van belana
pi_36472972
wees idd maar blij dat je ervan af bent
stormy waters...
sailin'
  woensdag 29 maart 2006 @ 20:46:29 #144
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_36473569
Jammer dat zo'n vent je dan zo telerustelt, Mous. Wees maar blij dat hij vertrokken is, voor de situatie misschien echt uit de hand was gelopen.

Ik ben niet naar de Hema geweest. In mijn woonplaats was het geen koopavond, en ik had gisteren voor vanavond allemaal lekkere dingen bij Basarz gekocht in de stad. Dus m'n man en ik hebben, toen de kinderen op bed waren, heerlijk samen gegeten.
  woensdag 29 maart 2006 @ 20:58:13 #145
30488 coolbabe
My little pwny
pi_36473995
pfft zo een ben je beter kwijt dan rijk Moussy!

Ik ben niet naar de koopavond geweest. Kon me er niet toe zetten van m`n krent te komen
pi_36474074
Wat is Basarz? En wat heb je gegeten?
Het voelt heerlijk!!!!
pi_36474158
Jeetje moussy, klinkt heftig, maar goed dat ie gevlucht is nu.

Ik ben net wel naar de hema geweest en heb voornamelijk beddengoed en badspullen voor ukkie ingeslagen. En een voedingskussen, een rompertje en nog wat dingetje Het wordt nu echt tijd voor m'n verlof, dan heb ik misschien eens tijd om alles in huis goed op te ruimen.
  woensdag 29 maart 2006 @ 21:06:13 #148
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_36474278
Linkje! Verschillende soorten Italiaanse broodjes, cajunkipsalade, griekse salade, champions in aioli (of hoe schrijf je dat, het is een soort knoflookmayonaise), pepers gevuld met roomkaas, Heerlijke kaas (een soort brie, maar dan blauwaderspul binnenin), heerlijke knoflookworst.
  woensdag 29 maart 2006 @ 21:10:41 #149
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_36474422
Oeh, Spuuglokje, ik krijg honger van dat linkje. Wat een heerlijke dingen verkopen ze daar zeg....!
Ik ga naar bed, vannacht een helse nacht gehad vanwege kiespijn, nu doet het nog steeds zeer. En morgenvroeg moet ik naar de tandarts, wat ik eigenlijk weer niet udrf. Maarja, het doet zo pijn nu dat het alleen maar mee kan vallen, toch?
  woensdag 29 maart 2006 @ 21:14:17 #150
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_36474541
Tuurlijk gaat dat meevallen. Erger dan helse pijn bestaat niet. En waarschijnlijk doet het minder pijn dan dat. En dan ben je erna ook nog eens verlost van die pijn. Dus succes morgen en niet bang zijn!
  woensdag 29 maart 2006 @ 21:16:00 #151
24188 Belana
kloon van belana
pi_36474607
OMG Ik wil ook zo'n winkeltje hier
stormy waters...
sailin'
pi_36474740
Lishe wat kl*te dat je zoveel pijn hebt, maar dan kan het morgen bijna alleen nog maar meevallen!
Ik hoop dat je nog een beetje kan slapen vannacht en dat je gauw van die stomme kiespijn af bent, trusten! En ik ga voor je duimen!
  woensdag 29 maart 2006 @ 21:19:33 #153
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_36474752
Da's waar... erger dan hels kan niet... Dat wordt mijn mantra morgenvroeg... Truste!
pi_36474909
Mmm, klinkt super, krijg er ook trek van

Succes morgen Lishe!
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 29 maart 2006 @ 21:33:12 #155
13151 crew  Rewimo
pi_36475217
Sterkte Lishe! Ik voel met je mee... maandag gaat eindelijk mijn teennagel eraf, ik loop al weken met pijn. Al gaat het ietsje beter nu ik mijn sandalen uit de kast heb getrokken

Zit nu mijn nieuwe MP3-speler te vullen Er gaan zo'n 40 cd's op. Waarvoor ik de hele kast ondersteboven moest keren omdat ze niet in de doosjes zaten maar ergens in een hoesje vanwege mijn voormalige cd-speler.
pi_36475433
Lishe, sterkte morgen

Mijn MP3-speler heeft het zojuist begeven geloof ik. Echt jammer
pi_36475856
ik heb me helemaal blut gekocht bij de hema, erg. gelukkig maar dat ik op de fiets was, zodat ik nog enigszins beperkt was in de hoeveelheid mee te nemen tassen.

lishe, wat ellendig dat je zo'n kiespijn hebt. beterschap ermee, hopelijk kan de tandarts je er geheel pijnloos vanaf helpen!

snoopy, balen zeg!

(ik heb nog steeds geen MP3 speler trouwens).
pi_36475899
Wat voor leuks heb je allemaal gekocht dan Bix?
  † In Memoriam † woensdag 29 maart 2006 @ 21:53:23 #159
7074 moussy
kuttekop
pi_36475937
Ik koop uit principe niks bij de hema maar heb nu 2 shirtjes van de hema gekregen voor Cas. Maat 110/116 en dat zit hem erg goed. Valt het altijd zo klein?
pi_36476035
allerlei kleren voor piet & anna (piet groeit momenteel overal uit en voor anna kan ik me sowieso al slecht inhouden), beddengoed, kaarten, kadopapier, ondergoed + leuke hemdjes voor mezelf, fotolijstjes, zoogcompressen, en nog wat klein knutselspul. ik kreeg 't maar amper mee. en ik heb ook nog serieus staan twijfelen over de fietskar die ze daar momenteel in de aanbieding hebben.
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 29 maart 2006 @ 21:57:06 #161
13151 crew  Rewimo
pi_36476081
Die kar had je mooi kunnen gebruiken voor al je inkopen
pi_36476087
moussy, welk principe? en inderdaad, ik heb voor piet ook shirts en een leuk vest in maat 110-116 gekocht, het valt soms 'gewoon' maar vaak klein. broeken kan hij juist wel nog in maat 98 aan.
pi_36476112
ja rewimo, dat bedacht ik me ook. maar ik was bang dat ik 'm niet meteen aan m'n fiets zou kunnen bevestigen.
  † In Memoriam † woensdag 29 maart 2006 @ 21:59:43 #164
7074 moussy
kuttekop
pi_36476175
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 21:57 schreef bixister het volgende:
moussy, welk principe? en inderdaad, ik heb voor piet ook shirts en een leuk vest in maat 110-116 gekocht, het valt soms 'gewoon' maar vaak klein. broeken kan hij juist wel nog in maat 98 aan.
ehm nou, iets heel kinderachtigs Een tijd geleden ben ik onderste boven gerend door iemand die 2 dekbedden gejat had in de hema, datw as tijdens zijn vlucht de winkel uit. En ik maar roepen dat die vent aan zijn palen trok. De bedrijfsleider zei alleen maar tegen mij, Ach mevrouw, dat hebben we al doorberekend in de prijs, dus wáár maakt u zich druk om?! dit was de korte versie zonder mijn gevloek en getier en ik weiger dus absoluut om te betalen voor jatmozen, ook al berekenen ze het bij iedere winkel door naar de wél betalende klant.
pi_36476203
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 21:56 schreef bixister het volgende:
ik kreeg 't maar amper mee. en ik heb ook nog serieus staan twijfelen over de fietskar die ze daar momenteel in de aanbieding hebben.
dat zou helemaal erg zijn! Schat, ik heb er gelijk maar een handig winkelwagentje bijgenomen, anders kreeg ik het niet mee
  woensdag 29 maart 2006 @ 22:00:26 #166
61800 Rottdog
pi_36476207
De Hema valt idd klein, hier is de romper altijd oke maar de mouwen veels te lang
pi_36476257
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 21:59 schreef moussy het volgende:
En ik maar roepen dat die vent aan zijn palen trok.
  woensdag 29 maart 2006 @ 22:04:37 #168
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_36476362
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 22:00 schreef Rottdog het volgende:
De Hema valt idd klein, hier is de romper altijd oke maar de mouwen veels te lang
Hier andersom Hier kan Noah nog tijden een bepaalde maat aan, langer dan gemiddeld voor die maat staat dus (hij kan nu nog veel dingen van maat 74 aan) totdat de mouwen te kort worden
©Dumbo
pi_36476519
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 22:01 schreef snoopy het volgende:

[..]

die uitdrukking ken ik ook niet!
maar moussy, da's inderdaad wel een rare reactie van die hema-bedrijfsleider zeg.
pi_36477085
De maten vallen wel verschillend bij de hema vind ik, maar voer het algemeen klein.
Die jurkjes die ze hebben zijn leuk he, met die paarse gehaakte korte vestjes eroverheen Vind alleen die gehaakte dingen niks, daar zitten volgens mij na 5 minuten al allemaal ophalen in. En die jurkjes vind ik dus helemaal leuk, maar nog net geen weer voor. Met maillot vind ik ze weer niks en te koud voor zonder maillot nog. Pfff wat een verhaal voer een jrukje.

Voor Jans heb ik een spijkerworker, jongensbroek, maar wel stoer. En een turkois 7/8 broek maar die valt bij haar wat langer omdat ze maat 110/116 nodig had
En wat leuke shirts. Bij de hema kan ik blijven kopen
Het voelt heerlijk!!!!
pi_36477109
Lishe succes joh morgen
Het voelt heerlijk!!!!
pi_36477154
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 22:08 schreef bixister het volgende:

[..]

maar moussy, da's inderdaad wel een rare reactie van die hema-bedrijfsleider zeg.
Ik ook niet, ik dacht gelijk weer aan iets heel schunnigs. En nee ik heet geen snoopy
Het voelt heerlijk!!!!
  woensdag 29 maart 2006 @ 22:26:23 #173
55928 Suzziieee
Don't fear the reaper!
pi_36477165
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 22:08 schreef bixister het volgende:

[..]

Nou inderdaad...dat vind ik zelfs.Bij welke HEMA was dat?Ben benieuwd of ik degene ken.

Ik ga ook niet achter alle dieven aan,maar om nu zo'n reactie te geven..beetje gek.
pi_36477499
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 22:24 schreef jessie het volgende:
Pfff wat een verhaal voer een jrukje.
die jurkjes heb ik dan ook niet gekocht, vond die gehaakte vestjes ook niet zo leuk. had van de week wel andere leuke vestjes gezien waar ook een gehaakt stukje in zat, dus ik had me braaf ingehouden omdat ik vanavond zou gaan, maar helaas waren die al op toen ik er was vanavond.
quote:
Voor Jans heb ik een spijkerworker, jongensbroek, maar wel stoer. En een turkois 7/8 broek maar die valt bij haar wat langer omdat ze maat 110/116 nodig had
En wat leuke shirts. Bij de hema kan ik blijven kopen
klinkt leuk, en maat 110/116 al, wow! voor piet heb ik ook een leuk spijkerjack gekocht. oja en pyama's, voor beide kinderen, was ik ook nog vergeten te melden.
ik ben ook dol op de hema (en de hema op mij denk ik ).
  woensdag 29 maart 2006 @ 22:37:11 #175
24188 Belana
kloon van belana
pi_36477617
de hema is geweldig Alleen hebben ze hier dus niet zo'n klantenavond
Maar ik koop eigenlijk al Liam's kleren daar Ik wist niet dat het klein viel (heb ook weinig om mee te vergelijken ) Liam zit nu in 92 van de hema en dat valt kwa broeken nog redelijk lang, de shirtjes zitten precies pas. Ik ben echt jaloers als ik de koop verhalen zo lees
stormy waters...
sailin'
pi_36477737
Ja ik zal morgen wel een dieetschema krijgen voor Jans van het CB

Ik ben ff een filmpje van Bo aan t uploaden. Ze was vanmiddag aan het dansen en zingen met zelfgemaakte liedjes En Jans doet af en toe een huppel mee.
Het voelt heerlijk!!!!
pi_36477750
Hema kleding is , zo te lezen heeft mijn portomonee niks gemist
Jadey draagt nog wel 98/104 van de Hema, maar ze is dan ook vrij mager.
pi_36477787
Maar ik ben vanmiddag geweest Belana ook niet vanavond
Het voelt heerlijk!!!!
  woensdag 29 maart 2006 @ 22:42:40 #179
24188 Belana
kloon van belana
pi_36477848
jessie, ze doen er hier sowieso niet aan
stormy waters...
sailin'
pi_36477930
Dat is sowieso gemeen
Het voelt heerlijk!!!!
pi_36478079
Ik kan het filmpjestopic niet vinden dus ik zet hem even hier

http://home.tiscali.nl/casteleijn/dansje.avi
Het voelt heerlijk!!!!
pi_36478122
Hmmm hij doet t natuurlijk weer is niet
Het voelt heerlijk!!!!
pi_36478241
jammer jessie!

ik ga naar bed, lekker nog even lezen, trusten!
pi_36478486
Hij doet t wel
Het voelt heerlijk!!!!
  woensdag 29 maart 2006 @ 23:05:51 #185
30488 coolbabe
My little pwny
pi_36478663
Bo Lekkere schuddekont
pi_36478680
Wat een grote maten allemaal hier al. Sven heeft nog heel veel 98, een enkele 104. Broeken is een beetje lastig, 98 zakt van zijn kont af (92 past meestal goed om zijn middel maar worden dan weer te kort )
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
pi_36478706
geweldig!!! (stiekem toch nog ff gewacht tot ie 't deed natuurlijk )

heb ik er ook nog een:
pi_36478776
easy, 98 is hier qua broeken nu prima, al heb ik die 'adjustable waist' wel nodig om 'm strakker te kunnen stellen. shirtjes maat 98 passen vaak ook nog wel maar 104 is beter nu. nu ga ik echt!
pi_36478780
Bo die voet op het eind ging niet mee in het ritme
  woensdag 29 maart 2006 @ 23:09:12 #190
3011 E.T.
pi_36478793
Ik heb me redelijk ingehouden vanavond
paar shirtjes voor Saskia (ze heeft toch echt 98/104 nodig.. en bij veel zaken zelfs nog groter.. ze heeft nogal een dikke buik ) ondergoed voor Saskia (daar kan ik me echt blut aan kopen.. ik vind dat zo schattig), dekbed voor Saskia, nog wat klein spul voor Saskia.. en een paar sokken en ordners voor mezelf

Naja, ik ben wel helemaal op nu, lekker slapen dus
pi_36478856
Oo wat kletst Anna al zeg
Het voelt heerlijk!!!!
pi_36478863
Anna
en nu stoppen met die filmpjes jah, want na het slaapliedje van bix ga ik ook maar
pi_36478895
Easy die voet erg he, die zag ik pas later

Et wel een heel paar sokken voor jezelf
Het voelt heerlijk!!!!
pi_36479620
Ik heb samen met Troel de Hema overvallen
Resultaat: Zomerjas voor Djulian, bikini en onderbroeken voor Djen, een boek voor Djen waar ze toch de korting over gegeven hebben want het meisje zei dat de kassa dat automatiosch eruit viste maar niet dus, kaarsjes, paassnoeperijen, een lingerie setje voor mij, sokken voor Djulian en ik voel dat ik iets vergeet weet alleen ff niet wat
Suzzieee bedankt voor de kaarten!!!
pi_36480002
Bo

Anna wat praat jij al goed zeg
pi_36480033
Dat klinkt als een geslaagde avond Anitra!
Het voelt heerlijk!!!!
pi_36480181
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 23:30 schreef Anitra het volgende:
een lingerie setje voor mij,
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 23:42 schreef jessie het volgende:
Dat klinkt als een geslaagde avond Anitra!
Nou die geslaagde avond moet nog komen denk ik, wat vond Rick ervan ?
pi_36480214
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 23:46 schreef Ladybos het volgende:

[..]

[..]

Nou die geslaagde avond moet nog komen denk ik, wat vond Rick ervan ?

Ik moest het showen voor hem als hij nog wakker zou zijn als ik naar boven ging, inmiddels is het showen niet meer nodig want hij is al in slaap gevallen
  woensdag 29 maart 2006 @ 23:48:02 #199
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_36480220
Lief zeg, die filmpjes! Wat wordt Bo al groot joh! En Anna met d'r "van mij", zo schattig... Hier zegt de jongste altijd heel hoopvol, op alles "Al klaar ".
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
  † In Memoriam † donderdag 30 maart 2006 @ 08:22:48 #200
81992 Githa
pi_36484045
Anna echt geweldig hoor.

en Bo wat leuk dat liedje
  donderdag 30 maart 2006 @ 08:39:42 #201
24188 Belana
kloon van belana
pi_36484162
wat een leuke filmpjes
en wat is iedereen lekker geslaagd bij de hema Ondanks dat ik geen korting krijg ga ik toch maar inkopen doen denk ik
stormy waters...
sailin'
pi_36484466
Bo wat is je haar al lang zeg, wauw . Mooi dansje van je dames Jessie .

En Anna "van mij" lieeeeeef . Leuk die filmpjes dames
pi_36484471
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 22:26 schreef jessie het volgende:

Ik ook niet, ik dacht gelijk weer aan iets heel schunnigs. En nee ik heet geen snoopy
pi_36484529
Ja Bo dr haar is echt lang he. Ik vind het zelf ook zo mooi

Straks naar het CB en daardoor bedacht ik me dat ik maar weer eens vitamine d moet kopen
Ook gelijk even verf kopen, het word toch maar weer "gewoon" blond
Het voelt heerlijk!!!!
  donderdag 30 maart 2006 @ 09:17:35 #205
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_36484583
Oh, de HEMA
Ik ben fan. Niet eens echt van de kinderkleertjes, maar van de vazen, potten, ditjes, datjes, de folders, de taal, de acties, de inrichting, de sfeer....
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_36484617
ja die zijn ook allemaal erg leuk!
jessie, Bo is inderdaad al zo'n grote meid aan 't worden, en die lange haren maken 't nog 'echter' allemaal.
pi_36484672
Ja de dingen buiten de kinderkleding vind ik ook erg leuk bij de hema Sugar.

Ja ze word echt zo supergroot Bix. Als ze savonds nog wel eens bij me komt knuffen in bed dan lig ze daar als de kleine Bo lekker tegen me aan Maar met een heel groot lijf Zo grappig.
Het voelt heerlijk!!!!
  donderdag 30 maart 2006 @ 09:24:13 #208
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_36484674
Anna doet het niet.
Bo was wel heel Zo'n heerlijke spring in 't veld zo.

Hema is idd heel erg ok. Maar ik ben maar niet gegaan gisteren. Had niet speciaal iets nodig en als ik mezelf dan de kans geef...
pi_36484797
Getver ik moet zo op de fiets met Jans naar de winkels en het CB. Bo moet namelijk dalijk ook gehaald worden (gaat Geer doen) en dat is verder weg. Dus Geer gaat dan met de auto. Het regent, het waait, gatver de gavter.

We hebben trouwens nog steeds geen kijkers gehad. We hebben ook nog niks getekend voor t nieuwe huis, dat verloopt allemaal uiterst traag. Dat vinden we nu wel best. Maar als we dalijk moeten tekenen en we hebben nog geen kijker gehad gaan we het toch maar niet doen. Hebben we naar hevige gesprekken besloten.
Dus nu zit ik me hoofd hier alles al weer in te richten
Het voelt heerlijk!!!!
  donderdag 30 maart 2006 @ 09:34:49 #210
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_36484908
Maar kun je er zo makkelijk vanaf nog, jessie? Of is het nu idd alsnog huur?
pi_36484925
Ja we zullen de taxatiekosten moeten betalen. Maar we hebben nog geen contract getekend, dus we kunnen er nog af.

p.s ik mag met de auto
Het voelt heerlijk!!!!
  donderdag 30 maart 2006 @ 09:37:09 #212
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_36484962
Tut! Zo hard regent het toch niet?

En idd heb je nog 3 dagen de tijd na het tekenen van het voorlopig koopcontract en als dat nog steeds niet getekend is kan je er gewoon vanaf.
  donderdag 30 maart 2006 @ 09:42:34 #213
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_36485082
Maar hoe zit het dan met "onder voorbehoud van financiering". Als je dan een andere reden hebt dan de financien om het niet door te laten gaan, dan mag dat toch niet?
  donderdag 30 maart 2006 @ 09:46:02 #214
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_36485149
Een paar jaar geleden is de regel ingesteld dat je na het tekenen van het voorlopig koopcontract 3 dagen hebt om van de koop af te zien zonder opgaaf van reden.
Daarnaast loopt het 'voorbehoud van financiering' (althans, als je slim bent koop je onder die voorwaarde) en idd, na die 3 dagen mag je er niet meer onderuit behalve dan als je de financiering niet rond krijgt.
Totdat ook die voorbehoudsdatum verloopt en dan zit je er aanvast.

Zo ongeveer iig.
  donderdag 30 maart 2006 @ 09:50:44 #215
24188 Belana
kloon van belana
pi_36485266
och jeetje jessie, kan me wel voorstellen dat jullie er vanaf willen. Misschien toch eerst proberen te verkopen en dan pas wat nieuws doen?
stormy waters...
sailin'
  donderdag 30 maart 2006 @ 10:00:02 #216
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_36485434
Vinden jullie het hier ook zo warm?
  donderdag 30 maart 2006 @ 10:01:34 #217
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_36485462
Ik zit met het kippevel op mijn armen...
Hoezo warm hier?
  donderdag 30 maart 2006 @ 10:06:18 #218
34891 melonovy
La Kutschie
pi_36485540
wat probeer je te zeggen Sugar?
Het voelt goed hč?
A je to!
  donderdag 30 maart 2006 @ 10:08:09 #219
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_36485576
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 10:06 schreef melonovy het volgende:
wat probeer je te zeggen Sugar?
quote:
Vinden jullie het hier ook zo warm?
Euh, dit.

Jij?
  donderdag 30 maart 2006 @ 10:10:37 #220
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_36485623
Hier een koukleum, dus ik heb 't niet warm.

Wat zag ik een leuke filmpjes voorbijkomen zeg!
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  donderdag 30 maart 2006 @ 10:12:35 #221
34891 melonovy
La Kutschie
pi_36485665
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 10:08 schreef Sugar het volgende:

[..]

[..]

Euh, dit.

Jij?
nah, het warm hebben ligt echt aan jou!
Het voelt goed hč?
A je to!
  donderdag 30 maart 2006 @ 10:14:12 #222
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_36485697
Ja, dat vreesde ik al.

Hebben jullie dat filmpje van Lange Frans gezien, van het "vechten"? Ik heb geen geluid hier op de pc (werk), maar het is wel even rossen, vind ik.
  donderdag 30 maart 2006 @ 10:18:23 #223
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_36485786
Op het nieuws op groter scherm dus vond ik het veel heftiger overkomen. Gezellig was het iig niet.
Ylana
  donderdag 30 maart 2006 @ 10:25:10 #224
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_36485905
IK heb het niet gezien. Iemand een linkje?
pi_36486026
een week of 2 geleden is de taxateur langs geweest... hij heeft het huis getaxeerd op 185.000 we hebben het destijds gekocht voor 145.000.... wat een paar nieuwe kozijnen al niet kan doen voor je huis.. Nu het kozijn aan de voorkant nog vervangen, maar dat kan mooi van de overwaarde

Zaterdag zijn vriendje en ik al weer 2 jaar bij elkaar.. time flies...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  donderdag 30 maart 2006 @ 10:32:12 #226
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_36486048
pi_36486125
jessie, dat zou wel een domper zijn zeg als 't nu toch afgeblazen zou worden... maar ik kan me voorstellen dat je iets zekerder wil zijn of je dit huis kunt verkopen.

vicky, 2 jaar 'al'weer. gefeliciteerd.
pi_36486151
ik kan vanaf hier geen filmpjes bekijken en da's maar goed ook want ik moet echt weer verder met m'n werk, bye!
  donderdag 30 maart 2006 @ 10:37:04 #229
34891 melonovy
La Kutschie
pi_36486155
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 10:14 schreef Sugar het volgende:
Ja, dat vreesde ik al.
zwanger he, dan krijg je dat
Het voelt goed hč?
A je to!
  donderdag 30 maart 2006 @ 10:37:13 #230
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_36486160
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 10:32 schreef Sugar het volgende:
filmpje 1
filmpje 2
Wat een idioot zeg.
Over een ijsklontje.
  donderdag 30 maart 2006 @ 10:41:40 #231
24188 Belana
kloon van belana
pi_36486255
ik vond het al een eikel, maar nu helemaal, en dan denken dat je er met "sorry" zeggen vanaf bent
stormy waters...
sailin'
pi_36486496
Ik heb t koud sugar... brrr.

Jessie wat lekker dat je met de auto mag, hier is het momenteel droog, maar er staat een behoorlijke bries.

Ik vond die reactie van Lange Frans wel wat overtrokken voor een ijsklontje... In het nieuws zei hij: Ja, maar ik werd aangevallen . Om er dan maar gelijk op los te slaan... enkel voor een ijsklontje... Sorry hoor, maar dat is echt buiten proportie.
  donderdag 30 maart 2006 @ 10:55:16 #233
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_36486522
Ik heb een wortelkanaalbehandeling gehad. Met verdoving, dat wel. Ennnn, het deed helemaal geen pijn!! (Zo, nu staat het zwart op wit, voor ooit, als ik weer niet durf.) Echt, het voelde alleen een beetje raar, maar ik heb geen pijntje gevoeld! Nu durf ik voor altijd naar de tandarts. Zo!

Jessie, wat vervelend van jullie huis. Zijn er geen andere mogelijkheden om het te koop te zetten? Buren van ons hebben hun huis al verkocht, staat korter te koop dan het onze, maar andere makelaar en meer kijkers. Misschien het overwegen waard? Succes hoor!
Wij hebben vanochtend weer kijkers gehad, deze keer wel positief. (ein-de-lijk) Ze hebben wel meer huizen bekeken, misschien deze keer in ons voordeel. (Hoop ik) Vicky, wat een meevaller bij jullie, heerlijk zo'n overwaarde!
pi_36486524
misschien dacht ie wel dat ie een steen tegen z'n hoofd kreeg?
pi_36486532
lishe, wat stoerrrr!
  donderdag 30 maart 2006 @ 10:59:01 #236
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_36486610
Dat 2e filmpje vind ik er heftiger uitzien dan het eerste.

Lishe fijn dat de tandarts is meegevallen! Ik moet morgen terug omdat er een stukje van een vulling weg is, heb er zooooooo'n zin in, NOT.
Ylana
pi_36486641
Ik moet pas in mei weer naar de tandarts. Ben eigenlijk nooit bang geweest. Maar nu vrees ik toch het ergste voor mijn verstandskiezen....
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  donderdag 30 maart 2006 @ 11:00:41 #238
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_36486651
Saffier, gewoon gaan.. de angst van tevoren is zoveel vreselijker dan even in die stoel! (Ik ben nu van het tandartspromotieteam, moge dat duidelijk zijn )
  donderdag 30 maart 2006 @ 11:09:38 #239
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_36486837
Hahaha die Lishe, ik weet het, moest 3 weken geleden voor contole maar was toen écht ziek. Afgezegd en meteen een nieuwe afspraak gemaakt die was vorige week vrijdag. Ze had alleen geen tijd om meteen die vulling opnieuw te doen dat vond ik wel balen. Morgen al om 10.00 uur, dan heb ik niet zoveel tijd om me druk te maken! Maar zin heb ik niet. Btw, ik ga altijd 4x per jaar om de tandsteen onder controle te houden, *voelt zich extra stoer nu*
Ylana
  donderdag 30 maart 2006 @ 11:11:10 #240
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_36486869
Jee, je mag je weleens aanmelden bij mijn team. je lijkt wel verslaafd aan de tandarts... 4 x per jaar...
pi_36486941
Ik ben heel dom aan het wachten tot mijn moeder de tandarts belt om een afspraak te maken voor ons 2 hahahaha. En ondertussen wel denken: Sjezus mens, bel nou een keer die man op

Jajaja, ik zit nog helemaal in de "kind"-rol hoor

Ik heb oorpijn trouwens, denk een overblijfsel van het vliegen Niet echt heel erg, maar zo'n beetje zeiketig enzo. Bah.

En mijn verstandskiezen moeten er ook uit bij de kaakchirurg, want ze zitten scheef en er groeit nog tandvlees overheen enzo
pi_36487007
Lishe stoer!!
Hier hebben we Djen d'r afspraak afgezegd voor vandaag Ma is ziek en Djulian en Rick kan geen vrij krijgen vanmiddag. Die mag nu over 3 weken.
pi_36487016
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 10:55 schreef bixister het volgende:
misschien dacht ie wel dat ie een steen tegen z'n hoofd kreeg?
Misschien... maar hij had ook van het podium kunnen stappen en het optreden kunnen stoppen...
(maar goed ik weet niet hoe ik zou reageren als ik daar had gestaan, dus ik heb makkelijk praten)
  donderdag 30 maart 2006 @ 11:20:40 #244
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_36487061
Dit jaar dus vaker met nu die vulling opnieuw doen zit ik op 5!! Hahahaha.
Ik heb een keer een erg slecht jaar gehad, was na een periode van ziek zijn, had toen iets van 7 gaatjes ofzo (wel allemaal kleintjes). Daar wilde de tandarts me toen 3x voor laten terugkomen, daar was ik het mooi niet mee eens!
Heb gezegd dat hij (toen een hij, nu een zij) maar een afspraak met me moest maken dat hij ze allemaal in één keer kon doen, hoefde ik me maar 1 keer druk te maken ipv 3 keer, toen wilde hij het wel in tweeen doen, maar ik heb voet bij stuk gehouden en uiteindelijk heeft hij ze allemaal in één afspraak gedaan. Mijn angst voor de tandarts is eigenlijk gekomen toen ik een mislukte wortelkanaalbehandeling heb gekregen. Dat deed toen zo allemachtig veel pijn , maar ik heb nog geen controle overgeslagen!
Ylana
pi_36487166
Lishe wat stoer!!! Tandarts-promotie-team... ik wil ook wel meedoen. Moet ook toegeven dat ik een hele tijd als de dood voor de tandarts ben geweest, maar ik geloof dat ik mn angst aardig overwonnen heb... met behulp van oa mn tandarts. Ik wil nooit meer een andere .
Fijn dat de kijkers serieus interesse hebben Lishe, hopelijk worden het kopers...

Saffier, 4 keer per jaar... bikkel!!!

Hihi, Syrena... je zou ook zelf kunnen bellen... (of zeg ik nu iets heel raars ). Ik hoop dat je oorpijn gauw weg is.

Anitra, wat een ziekenboeg daar... Beterschap!
  donderdag 30 maart 2006 @ 11:26:48 #246
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_36487210
Syrena, die oorpijn kan best van het vliegen zijn hoor, ik heb er toen nog zeker een week last van gehad, hopelijk trekt het bij jou snel weg!
Ylana
  donderdag 30 maart 2006 @ 11:36:28 #247
34891 melonovy
La Kutschie
pi_36487444
Lishe goed van je hoor, echt knap!
Ik vind je icoontje ook erg leuk, en weet je wat ik je nog altijd moet bekennen, steeds als ik iets zie met witte stippen moet ik aan je denken, en dat is zo sinds sinterkloonfeest Laatst liep ik bij de xenos binnen en dat is zeg maar een echte Lishe-winkel Het gedicht en de cadeautjes hebben zwaar indruk op gemaakt zeg maar
Het voelt goed hč?
A je to!
  donderdag 30 maart 2006 @ 11:42:45 #248
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_36487617
Hahaha... Leuk Melonovy! Ik moet ook zeggen dat het nu echt een rage is, die witte stippen. Dus ja, je kan niet meer om me heen zegmaar.
Ja, Nijna, je mag erbij hoor! (Wat klinkt jouw tandarts lief!)
Syrena, beterschap aan je oor, da's ook al zoiets ergerlijks!
Anitra, beterschap aan jezelf en aan Djulian!
pi_36488115
Mijn tandarts is een engel, hij heeft enorm veel geduld. Hij had me eerst doorgestuurd naar een angsttandarts, maar dat was zo'n kenau dat ik met knikkende knieën ben teruggegaan naar hem en gaan vragen of we het samen toch konden proberen en dat wilde hij wel.
Een heleboel afspraken (en ik denk bijna een jaar of waren het zelfs 2...) later (we gingen steeds een stapje verder en hij vertelde alles wat hij ging doen) is het gelukt om mn gaatjes te vullen.
Hij heeft me zo goed geholpen en ik vertrouw hem volkomen nu. Ga ook niet meer met buikpijn erheen.

En mn angst kwam niet echt door iets naars ofzo. Ik ben altijd al bang geweest voor de tandarts en die die we voor deze hadden vertelde nooit goed wat hij ging doen en heeft eens met een smoesje een al loszittende melkkies uit mn mond gepulkt. Toen vertrouwde ik hem helemaal niet meer . Het deed niet zeer ofzo, maar hij deed gewoon iets heel anders dan wat hij zei dat hij ging doen...
Maar gelukkig ging die vent met pensioen en kregen we deze
  donderdag 30 maart 2006 @ 12:04:58 #250
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_36488168
Jeetje, ik kijk even wat verder op www.geenstijl.nl en vind weer zo'n forum voor pedofielen. Op het forum staan schijnbaar geen schokkende dingen (natuurlijk), maar wel links naar filmpjes. Van dansende meisjes bijvoorbeeld. Gewone familiefilmjes, hoor, maar blijkbaar toch de moeite van het zoeken waard voor pedofielen. Ik wéét het allemaal wel, maar toch, maar toch.

[ Bericht 0% gewijzigd door Sugar op 30-03-2006 12:28:19 ]
pi_36488625
sugar, daar krijg ik ook de rillingen van.
  donderdag 30 maart 2006 @ 12:34:13 #252
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_36488935
Ik durf niet eens te kijken . Ik steek voor zulke dingen mijn kop in het zand. Te slecht eigenlijk. Wel hebben wij besloten Luuke's site dan maar op slot te doen. Familie en vrienden zijn geregistreerd, die kunnen dus wel kijken... Eigenlijk erg, dat niks meer veilig lijkt.

Nijna, fijn dat je zo van je angst afgeholpen bent! Stoer hoor!
pi_36489315
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 12:34 schreef Lishe het volgende:
Eigenlijk erg, dat niks meer veilig lijkt.
Ja, ril....
  donderdag 30 maart 2006 @ 13:07:03 #254
24188 Belana
kloon van belana
pi_36489860
BE, ik vraag het ff hier... heeft stinkie niet toevallig SAP kennis?
stormy waters...
sailin'
  donderdag 30 maart 2006 @ 13:08:34 #255
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_36489906
Ik heb geen idee... Het zegt me niks. Is dat erg?
Zal eens vragen.
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 30 maart 2006 @ 13:09:03 #256
13151 crew  Rewimo
pi_36489921
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 13:07 schreef Belana het volgende:
BE, ik vraag het ff hier... heeft stinkie niet toevallig SAP kennis?
Wil je niet van die vieze woorden zeggen, Belana?

*verder gaat met invoeren van werklijsten in *
  donderdag 30 maart 2006 @ 13:09:08 #257
24188 Belana
kloon van belana
pi_36489924
ow, je zag het al, verwijder die post in het rammeltopic maar hoor
stormy waters...
sailin'
  donderdag 30 maart 2006 @ 13:09:58 #258
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_36489949
Ja, daardoor kwam ik deze kant op.
Ik heb stinkie even gemailed.
  donderdag 30 maart 2006 @ 13:10:19 #259
24188 Belana
kloon van belana
pi_36489957
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 13:09 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Wil je niet van die vieze woorden zeggen, Belana?

*verder gaat met invoeren van werklijsten in *
Ik bedoel de technische kant rewimo

Daar is namelijk verschrikkelijk veel werk in te krijgen op het moment, zo is kbot ook weer aan zijn baan gekomen en geloof me, het verdient goed
stormy waters...
sailin'
  donderdag 30 maart 2006 @ 13:11:48 #260
3142 m@x
pi_36489990
Lishe, held

Ik ben me gisteren ook maar te buiten gegaan bij de Hema. Oogst: manchetknopen (kadootje voor mijn vader), knutselspullen, dekbedovertrek voor Kai, pyjama voor Kai, paassnoep, make-up.

De griep is nu zo goed als weg en nu zit ik weer met een ontstoken oog
  donderdag 30 maart 2006 @ 13:13:50 #261
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_36490043
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 13:10 schreef Belana het volgende:

[..]

Ik bedoel de technische kant rewimo

Daar is namelijk verschrikkelijk veel werk in te krijgen op het moment, zo is kbot ook weer aan zijn baan gekomen en geloof me, het verdient goed

Dat soort sap had ik nog niet eens aan gedacht.

Hmmm, goed verdienen he? Omscholen kan ook altijd nog.
  donderdag 30 maart 2006 @ 13:14:11 #262
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_36490050
Balen van je oog m@x!
pi_36490147
Oh bah M@x.
Make up dat was ik er vergeten bij te zetten! Thanks M@x nu is mijn Hema lijst ook compleet

Vandaag zijn Rick en ik 4 jaar samen 4 jaar gelkeden op paasrock tijdens Blof hebben we verkering gekregen We hebben het nooit echt gevierd en dit jaar vonden we dat we dat wel verdient hebben, dus morgen gaan we uit eten bij fifteen in Amsterdam Ik heb er helemaal zin. Heb zelfs een pak gemaakt die ik morgen aan doe. En morgen is ook de eerste avond voor onze oppas, samen met een vriendin die Djen ook kent dus het word een meiden feestje hier morgen avond
  donderdag 30 maart 2006 @ 13:18:07 #264
24188 Belana
kloon van belana
pi_36490163
SAP is een heeeeeel groot financieel programma, dus voor financiele administratie, voorraadbeheer, human resource dingen, echt heel veel. SAP basis consultants worden echt overal gezocht momenteel, zijn niet aan te slepen.
stormy waters...
sailin'
  donderdag 30 maart 2006 @ 13:30:30 #265
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_36490493
Belana, stinkie heeft daar geen ervaring mee.
Ooit wel een kans gehad maar dat was toen een heel slecht aanbod tov wat hij deed.
  donderdag 30 maart 2006 @ 13:33:21 #266
3142 m@x
pi_36490564
Klinkt leuk Anitra. Gefeliciteerd!

Ik moet over een half uur met Kai bij de kapper zijn en hij ligt al 2,5 uur te maffen. Kan het gewoon niet over mijn hart verkrijgen om hem wakker te maken
  donderdag 30 maart 2006 @ 13:49:22 #267
24188 Belana
kloon van belana
pi_36491043
BE, ik heb geen flauw idee wat stinkie precies wel doet natuurlijk, maar ik weet iig dat kbot blauw gebeld werd toe ie zijn cv op monsterboard had gezet, misschien is dat een idee?
stormy waters...
sailin'
  donderdag 30 maart 2006 @ 14:27:50 #268
61800 Rottdog
pi_36492240
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 11:15 schreef Syrena het volgende:
Ik heb oorpijn trouwens, denk een overblijfsel van het vliegen Niet echt heel erg, maar zo'n beetje zeiketig enzo. Bah.
Anders even een paar dagen neusspray gebruiken

Tja die Lange Frans met zijn heerlijke uitspraken tegen scholieren van een jaar of 13/14
en dat in ons grote dorp

Lishe you did it

Vindt zelf trouwens tandsteen verwijderen pijnlijker dan vullen en een wortelkanallbehandeling.
pi_36492258
Lishe held

Ik heb geen jonnetje mail, dus daarom ook even zo. Jonnetje,meid heel lief

Over het huis, we hebben nog niks getekend dus kunnen er nog vanaf (moeten dan dus alleen taxatiekosten betalen) En we zijn de kosten van het te koop zetten kwijt, maar daar kunnen we mee stoppen als we dat zelf willen natuurlijk.
We zitten hier in principe wel best, maar dat huis was gewoon erg goedkoop door die regeling en groot. Voor dat geld vind je gewoon nooit meer een andere woning van die grootte. En nu een anders huis kopen wat "normale" prijzen heeft schiet niet op, dan gaan we meer betalen als wat we nu doen en dat willen we juist niet.
Dus we wachten geduldig af tot we wat van het huis horen (zitten er niet meer achteraan) En als de tijd daar is en we moeten tekenen en we hebben nog geen kijker gehad dan houd het op.

Met Jans naar het CB geweest. Ze is nu 17.4 kilo en 98 cm lang Dr gewicht is nog steeds bovenin, maar wel ietsies afgezwakt. Dr lengte is ook helemaal bovenin en is zelfs nog harder gegaan met de vorige keer. Verder op het nodige gezwets na alles ok.
Het voelt heerlijk!!!!
  donderdag 30 maart 2006 @ 14:29:19 #270
3142 m@x
pi_36492299
Nou, we zijn alweer terug. Toen ik enter indrukte werd Kai wakker omdat de buurman een boor in de muur zette. De kapper verliep vlekkeloos. Mijn schoffie is weg en ik heb een braaf, net jochie (met krullerig haar) mee naar huis gekregen.
pi_36492301
Anitra van h rte
Het voelt heerlijk!!!!
  Hoofdredactie Fotografie donderdag 30 maart 2006 @ 14:32:12 #272
95752 crew  Chell
Kluns
pi_36492412
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 13:49 schreef Belana het volgende:
BE, ik heb geen flauw idee wat stinkie precies wel doet natuurlijk, maar ik weet iig dat kbot blauw gebeld werd toe ie zijn cv op monsterboard had gezet, misschien is dat een idee?
Zo ben ik inderdaad ook aan mijn huidige baan gekomen. Ik was nog niet eens zo serieus op zoek naar iets anders, maar had wel 'vast' mijn CV op monsterboard gezet. Ik ben echt he-le-maal gek gebeld en kon echt kiezen waar ik wel en niet op gesprek wilde. Binnen 2 weken had ik een andere baan
Ze bellen me nu nog soms. Terwijl mijn CV al lang weer op non actief staat.
  donderdag 30 maart 2006 @ 14:35:31 #273
24188 Belana
kloon van belana
pi_36492505
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 14:29 schreef m@x het volgende:
Nou, we zijn alweer terug. Toen ik enter indrukte werd Kai wakker omdat de buurman een boor in de muur zette. De kapper verliep vlekkeloos. Mijn schoffie is weg en ik heb een braaf, net jochie (met krullerig haar) mee naar huis gekregen.
Ja.... en dus....

FOTO!!!!!
stormy waters...
sailin'
pi_36492548
Inderdaad Fotooooooooooooooooooo
Het voelt heerlijk!!!!
  Hoofdredactie Fotografie donderdag 30 maart 2006 @ 14:37:45 #275
95752 crew  Chell
Kluns
pi_36492573
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 14:29 schreef m@x het volgende:
Foto?
  † In Memoriam † donderdag 30 maart 2006 @ 14:38:00 #276
81992 Githa
pi_36492582
Kai en krullen, dat wil ik zien Fotoooooooo M@x
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 30 maart 2006 @ 14:41:23 #277
13151 crew  Rewimo
pi_36492693
Er was hier weer eens een elastiekjesbombardement aan de gang. Eén van mijn collega's doet of ie kwaad wordt, pakt zijn halve liter karnemelk en maakt een gooibeweging. Helaas voor hem glipt het pakje uit zijn handen Hij loopt nu al 10 minuten te poetsen en bij de rest van de afdeling beginnen de lachkrampen een beetje af te zakken
pi_36492733
Hahahahahaha dat moet je zien denk ik Rewimo, maar ik vind het nu al grappig
Het voelt heerlijk!!!!
  donderdag 30 maart 2006 @ 14:47:50 #279
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_36492897
Rewimo!
  donderdag 30 maart 2006 @ 14:50:16 #280
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_36492975
Yoni en Belana, idd heeft hij zijn cv op monsterboard gezet. Zo is hij aan deze huidige baan gekomen.
Oh, en het is overigens niet zo dat hij nu op dit moment echt heel hard aan het solliciteren is, want hij heeft zelf ergens zoiets van 'werk is werk en zolang ze me nog elke maand betalen...' Ze hebben sowieso ook steeds een maand opzegtermijn dus hij zal niet zomaar op straat komen te staan.
En daarnaast heb ik natuurlijk gewoon mijn werk nog. Dus de nood is bij hem niet zo hoog. Ligt bij mij iets anders. Hoewel dat ook weer anders zou zijn als de flat verkocht zou zijn hoor. Dan is het ook weer een andere situatie.
pi_36493882
Rewimo

Nog ff mijn buit, gisteravond gescoord...
Voor Hanne

Voor Wilyan

Was ff makkelijker dan alles opsommen
W ~ H ~ T
  donderdag 30 maart 2006 @ 15:24:00 #282
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_36494110
Wij waren ook even naar de winkels geweest gister. Jolie heeft drie broeken gehad, bij de Hema, dat was wel nodig en ik mocht wat leuks kopen vond ik nu er een nieuwe baan is. Jolie heeft ook nog een vreselijk roze hoedje gehad bij Hennes, die ze zelf 'moo' vindt. Maar ik heb iets gekocht voor haar waar ik al zo lang zin in had Jessie eat your heart out

pi_36494147
Trouwens..
Iemand een idee wat dit kan zijn?

Hanne zit op haar rompje onder de roze/rode spikkels. Her en der zie je er ook één op haar beentjes of op haar hoofdje.

Ze heeft geen koorts (gehad), niks vreemds gegeten, is niet ziek of hangerig (geweest), ik heb ook niks vreemds of anders gegeten, en ik ben ook niet van wasmiddel veranderd ofzo..

W ~ H ~ T
  donderdag 30 maart 2006 @ 15:29:32 #284
61800 Rottdog
pi_36494325
Geen idee

LB zolang je Jolie maar niet gaat opeten uberkjoet
pi_36494330
Ow.. Luchtbel wat leuk!
Is die ene een blouse'je of een jasje?

Ik was best wel pissed.. Hetgene waar ik juist voor heen ging (die veuls te leuke hemdjes) die waren er niet

Ik had het idee dat vantevoren die al uit de schappen zijn gehaald. Wij waren namelijk als één van de eersten in de winkel en het lijkt me dan raar dat er meteen vier vakjes meteen helemaal leeg gekocht zijn..
W ~ H ~ T
  † In Memoriam † donderdag 30 maart 2006 @ 15:31:21 #286
81992 Githa
pi_36494375
Jonnetje, dat is wat Jordy nu ook heeft. Lijkt er iig verdacht veel op. zal straks wel een buik foto van Jordy maken als je wil.

Maar ben dus vanmorgen bij de huisarts geweest en die zei een allergische reactie ook wel netelroos genoemd volgens hem.
Ik kon voor de jeuk wat metholpoeder krijgen maar verder was het wachten tot het over is en ondekken wat de oorzaak is.

Kan ook iets zijn dat is ingeademd.
  donderdag 30 maart 2006 @ 15:39:54 #287
34891 melonovy
La Kutschie
pi_36494657
hier nog een HEMA vrouwtje, ik had vorige week al kleertjes voor de kinderen gescoord bij de HEMA dus ben gisteren zelf niet geweest, wel zijn gisteren mijn moeder en mijn zus op pad geweest voor verjaardagscadeautjes bij de HEMA, mijn moeder vertelde dat ze goed geslaagd waren dus dat wordt wel ok over een maand.

Rewimo, hahaha, wat grappig. Zo had ik eens een collega die haar chocomel goed zat te schudden, ze had het een beetje laat door dat de verpakking al open was, alles zat er onder. Of nog zo'n een; Remco en ik gingen eens wandelen, ik had mijn goede broek aan en daar lag een lpakje chocomel op de grond vlak voor ons op het pad. Remco wilde de lege verpakking even flink laten knallen, nam een loopje en sprong er op, flatsssss een grote goplf chocomel precies over mijn nieuwe broek heen. Balen, maar wel enorm gelachen, want dat hadden we niet verwacht.
Het voelt goed hč?
A je to!
  donderdag 30 maart 2006 @ 16:01:38 #288
30488 coolbabe
My little pwny
pi_36495434
Oh ik was kwaad zonet!
Ik las m`n mail ff tegen 3 uur en zag een mailtje van de directie, van een half uur daarvoor, dat Jasper erge oorpijn had.
Een mailtje! Waar slaat dat op?
Ik stierde er heen maar toen bleek dat ze onze oude nummers nog hadden Ze hadden zelfs geprobeerd opa en oma te bellen maar verder dan een straatnaam wist Jasper niet dus ze belden in de verkeerde plaats
Nou ja, hij heeft dus een oorontsteking en slaapt nu op de bank..
  donderdag 30 maart 2006 @ 16:37:40 #289
24188 Belana
kloon van belana
pi_36496529
jonnetje, die vlekjes ziektes, daar zijn er heel veel van. kan vijfde ziekte zijn, daar schijnen die kindjes verder helemaal geen last van te hebben. ook een huisarts kan er eigenlijk weinig mee, want alleen dmv testen is vast te stellen wat het nou precies is. Niet dat je niet naar je huisarts moet gaan natuurlijk he. Maar ik weet dit van mijn eigen huisarts doordat ik vorige zomer bij Liam van die vlekjes zag en hij dacht aan vijfde ziekte, hetgeen toen helemaal onderzocht is, omdat vijfde ziekte gevaarlijk kan zijn bij een zwangerschap. Het bleek toen geen vijfde ziekte te zijn, dus wat het wel geweest is wist de huisrarts ook niet...
stormy waters...
sailin'
  donderdag 30 maart 2006 @ 16:37:51 #290
61800 Rottdog
pi_36496534
Ach gossie die Jasper

Hier bijna klaar met inpakken meeeen wat een zooi neemt zo'n kind mee en dat voor 4 dagen
  donderdag 30 maart 2006 @ 19:44:30 #291
34891 melonovy
La Kutschie
pi_36501868
Ik ga zo sporten, voor het eerst weer sinds de verhuizing: banen trekken. Met gezonde tegenzin dat wel, maar wel weer even goed voor en van mezelf.
Het voelt goed hč?
A je to!
  donderdag 30 maart 2006 @ 19:50:39 #292
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_36502048
Succes Mel!
Ik had me ook voorgenomen te gaan (sportschool) maar toen kwam er iets tussendoor wat er weer tussenuit gehaald is maar ik ben inmiddels in zo'n totaal onverklaarbaar pesthumeur dat ik twijfel tussen gaan sporten of de andere kant op fietsen en chocola scoren.
pi_36502186
Leuke kleren Jonnetje en Luhtbel!!

Dat taartjes-shirt had ik pas gezien bij de Hennes, was helemaal verliefd, maar ja helaas nog veeeel te groot.
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
pi_36502300
BE, ik zou zeggen chocola... maar eigenlijk is sporten misschien ook wel lekker (in elk geval gezonder) zei ze terwijl ze de kruimels van haar chocoladekoekje tussen haar kiezen uitpurkte
pi_36502350
BE, stuk fietsen voor een reep chocola en dan weer terugfietsen, heb je en aan beweging gedaan en wat lekkers gescoord
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  donderdag 30 maart 2006 @ 20:07:13 #296
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_36502529
Het is het fietsen eigenlijk niet eens waard. 2 keer languit vallen (en een verdieping omhoog en dan ben je er wel zeg maar.
Maar goed, het is niet dat ik nog niks gedaan heb van de week met 2 uur dansen en anderhalf uur softbaltraining.
Dus ik denk dat ik maar naar links ga.
pi_36502611
ohhh dan heb je al meer gedaan als ik in een paar jaar tenzij je dagelijks meerdere malen 2 trappen op en af met 10 kilo gewicht aan je arm als beweging meetelt
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  donderdag 30 maart 2006 @ 20:14:31 #298
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_36502776
Welja en ik sleur stinkie zaterdag nog wel mee naar de sportschool en zelf heb ik zondag nog een softbalwedstrijd dus sportief zat zou ik zeggen.
Tijd dus voor warme chocomel, koekjes en op de bank met een goed boek.
pi_36503014
veel plezier!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  donderdag 30 maart 2006 @ 20:51:40 #300
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_36504129
Ik was ook van plan om naar de sportschool te gaan, maar rijles liep iets uit en toen ik terugkwam moesten we nog koken en eten, dus kon ik toch niet meer op tijd komen (ik doe altijd mee aan van die lessen) Oh en ik was gisteren toch ook al geweest....
©Dumbo
  donderdag 30 maart 2006 @ 20:52:29 #301
24188 Belana
kloon van belana
pi_36504170
ik moet morgen zwemmen, ben vandeweek niet geweest
stormy waters...
sailin'
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')