ja, dat zit allemaal goed.. 't is alleen die voetsteunen. Die klemmen daarvoor duwen mijn jasbeschermers naar binnen en ze kunnen niet lager doordat er uitsteekseltjes aan de stang zitten.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 10:09 schreef Rewimo het volgende:
E.T., heb je wel zo'n verlengde klem voor het zitje?
quote:Ik zit weer eens te wachten op mijn hulp. Gister belde ik haar om zeker te weten dat ze vandaag kwam (ze hebben inmiddels een slechte reputatie qua afspraken), zegt ze: "Maar we komen wel om 09.30 hoor."
Dat kan dus niet, want dan heb ik bespreking op het werk. Ja maar haar man had ook een afspraak. Ja, daar kan ik toch niets aan doen? En waarom belt ze dan zelf niet? Hadden ze dan gewoon om 09.30 hier op de stoep gestaan?
Dus gezegd dat het echt niet kan. Toevallig was ik nu wat eerder terug, dus heb ik haar om 09.45 gebeld dat ze nu direct wel konden komen. Komt mij ook beter uit.
Ze kwamen er direct aan. Inmiddels is het 10.15.
Heb ookal besloten niet met ze verder te gaan, ik kan er gewoon niet van op aan.
En kun je niet een gaatje fabrieken in de jasbeschermers zodat het wel past?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 10:13 schreef E.T. het volgende:
[..]
ja, dat zit allemaal goed.. 't is alleen die voetsteunen. Die klemmen daarvoor duwen mijn jasbeschermers naar binnen en ze kunnen niet lager doordat er uitsteekseltjes aan de stang zitten.
(ow en de fietstassen zouden wel kunnen passen, maar dan meot ik klooien met de buggydrager)
Is dat echt zo Tex, dat je dan niet meer verzekerd bent? Ik moet eerlijk bekennen dat ik al zo lang niet meer naar de tandarts ben geweest dat ik geeneens een tandarts meer hebquote:Op dinsdag 28 maart 2006 15:24 schreef texelonia het volgende:
Ik ben al jaren niet bij de tandarts geweestInmiddels durf ik niet meer. Ik zie wat donkere plekjes dus ik vrees dat ik gaatjes heb, ookal heb ik er nog geen last van. Maar omdat ik zo lang niet naar de tandarts ben geweest ben ik ook niet meer verzekerd. Dus hoop ik dat het "beginnende gaatjes" zijn die nog weggepoetst kunnen worden. Nou ja, kop in het zand dus
Nou ik was toen overgestapt van verzekering n kon geen tandarts verzekering krijgen omdat ik zo lang niet geweest was. dan moest ik dus eerst naar de tandarts om het te laten saneren ofzow. En dan kon ik weer verzekering krijgen. Maar nooit laten doen dusquote:Op dinsdag 28 maart 2006 15:29 schreef m@x het volgende:
Is dat echt zo Tex, dat je dan niet meer verzekerd bent? Ik moet eerlijk bekennen dat ik al zo lang niet meer naar de tandarts ben geweest dat ik geeneens een tandarts meer heb![]()
Oh dat is ook handig! Bedankt voor de tip!quote:Op dinsdag 28 maart 2006 15:36 schreef poemojn het volgende:
Tex, kijk eens naar de tandartsverzekeringen van De Friesland. Die zijn niet zo duur, wel goed, en ik dacht dat ze tot 1 mei geen medische selectie doen.. en je kunt een losse tandartsverzekering afsluiten bij hen terwijl je andere verzekeringen ergens anders lopen (hebben wij ook gedaan).
De reden dat ik igenlijk niet meer durfde is omdat toen ik 16 was mijn onderste veratsndskiezen zijn getrokken. Er werd toen gezegd dat als de bovenste door waren gekomen, die er waarschijnlijk ook uit moesten. Dus sinds die door begonnen te komen durfde ik niet meer...quote:Op dinsdag 28 maart 2006 15:37 schreef Lishe het volgende:
Tex, toen ik verhuist ben, ben ik ook veel te lang niet geweest. Op een gegeven moment durfde ik niet meer. Toen heb ik geld opzij gezet, en mijn vader gebelt of hij alsjeblieft een stukje voor kon schieten als ik ineens een mega-rekening zou krijgen. En gebeld. Uiteindelijk vergoedde mijn verzekering gewoon. (En viel het bezoek aan de tandarts ook nog eens heel erg mee!)
Lishe, als je wilt kun je van mij het kortingbonnenboekje krijgen van Kinderenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 15:17 schreef Lishe het volgende:
Een buggy... die moeten wij ook nog steeds aanschaffen. Pfff, wat zijn die krengen duur zeg. Ik ga maar eens aanbiedingen zoeken denk ik.
quote:melonovy - dinsdag 28 maart 2006 @ 16:38
marktplaats!
Ik denk dat je er hier een klein jongetje erg blij mee kunt makenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:42 schreef Vicky het volgende:
isser nog iemand die hele grote fan is van de Efteling? Ik heb een megaverjaardagsposter van Langnek in de brievenbus gekregen... wil hem wel opsturen naar de liefhebber.....
ja ga jij mij eens heel snel mailenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:56 schreef Boterbloemetje het volgende:
[..]
Ik heb je gezien!!
![]()
Ik stuiter er zelf nog een beetje van rond!!
Jij mij waarschijnlijk niet, je kent me niet en ik schuvelde voorzichtig en onopvallend langs je..
Alsof je me zou herkennen?!![]()
![]()
Ik zag een grote gele fietskar, iemand die op jou leek en toen een blond hoofdje!
Wat zag het er leuk uit! Je straalde ook helemaal, erg leuk om te zien!
Voor de rest, hallo!
Lurk hier al een lange lange poos mee!
Ik ben een heel klein, piepkleinbeetje een bangepoeperd, dus zal niet veel gaan posten.
Maar zal wel lekker verder blijven lurken!
Dus nu weer terug in de lurkstand..
Daag!
Ooh.. En Melonovy, snap dat je dit een beetje een nutteloos, onzinnige post vind. En misschien wel reuze irritant, wil je gerust mailen om je te vertellen wie ik ben!
Ga jij even fijn bijna letterlijk hetzelfde zitten tikken als ik.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 21:32 schreef E.T. het volgende:
Caronline, wat een vreselijke hork van een bedrijfsarts zeg!
je hebt t gewoon afgekeken.. mijn post stond er al 6 minutenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 21:39 schreef dutchie het volgende:
[..]
Ga jij even fijn bijna letterlijk hetzelfde zitten tikken als ik.
Ik..... tik..... gewoon.... heel..... langzaam.... hoor.....quote:Op dinsdag 28 maart 2006 21:44 schreef E.T. het volgende:
[..]
je hebt t gewoon afgekeken.. mijn post stond er al 6 minuten
Jaaaaa, wat super zeg, gefeliciteerdquote:Op dinsdag 28 maart 2006 20:24 schreef Lois het volgende:
[afbeelding] Ik ben geslaagd voor mijn examen [afbeelding]
Het is een hork.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:37 schreef CarOnline het volgende:
Bleh ben er helemaal zat van. En ja, tis een hork, dat kan niet vaak genoeg gezegd worden!
Maarre dames, ik was nog eerder met mn "hork"quote:Op dinsdag 28 maart 2006 21:44 schreef E.T. het volgende:
[..]
je hebt t gewoon afgekeken.. mijn post stond er al 6 minuten
Mijn fysio is tevens chiropractor, een geweldige combinatie! En die zullen er wel meer rondlopen, het is het beste van beiden wat je dan krijgt.quote:Op woensdag 29 maart 2006 09:33 schreef Belana het volgende:
Caro, ik heb dus echt enorm baat gehad bij de chiropractor. Tijdens de zwangerschap kom ik er ook, maar door de verweking en het toegenomen gewicht e.d. is er nu niet echt tegenop te vechten. Maar daarvoor en daarna heeft het mij dus van jarenlange pijn afgeholpen. Na mijn zwangerschap van Liam ben ik nog een stuk of 5 keer geweest en daarna in 2 jaar tijd nog maar 2 keer, omdat het zo goed gaat. Ik weet niet hoe een fysiotherapeut daar tegen aan kijkt eigenlijk. Punt is dat het een compleet andere ingang is, een fysiotherapeut zegt dat spieren de oorzaak zijn en gaat daaraan werken terwijl een chiropractor je wervels weer op zijn plaats zet omdat ie zegt dat daar de oorzaak ligt... maar je moet het natuurlijk zeker even overleggen.
(..)
In de Hamburgerstraat, zijstraat van de Oudegracht. 't Kevertje heet het. Ze hebben ook 2 winkels op de Springweg (duur uiteraard). Vond het beetje tegenvallen, was vrij klein dus er moet maar net iets van jouw smaak tussenzitten in ook nog de juiste maat. Maar toch leuk dat jack er tussenuit geplukt!quote:Op woensdag 29 maart 2006 15:12 schreef bixister het volgende:
leuk spul tex! (welke outlet-winkel was dat?)
Geweldigquote:Op woensdag 29 maart 2006 15:54 schreef Vicky het volgende:
Rewimo, de poster is onderweg naar Christan.
Ja half/half. Een paar maanden geleden stond er een vriend van Peter van 10 jaar geleden op de stoop met nu achteraf heel veel leugensquote:Op woensdag 29 maart 2006 20:08 schreef jessie het volgende:
Heb je iemand in huis gehad?
ehm nou, iets heel kinderachtigsquote:Op woensdag 29 maart 2006 21:57 schreef bixister het volgende:
moussy, welk principe?en inderdaad, ik heb voor piet ook shirts en een leuk vest in maat 110-116 gekocht, het valt soms 'gewoon' maar vaak klein. broeken kan hij juist wel nog in maat 98 aan.
quote:Op woensdag 29 maart 2006 21:56 schreef bixister het volgende:
ik kreeg 't maar amper mee. en ik heb ook nog serieus staan twijfelen over de fietskar die ze daar momenteel in de aanbieding hebben.
quote:Op woensdag 29 maart 2006 21:59 schreef moussy het volgende:
En ik maar roepen dat die vent aan zijn palen trok.
Hier andersomquote:Op woensdag 29 maart 2006 22:00 schreef Rottdog het volgende:
De Hema valt idd klein, hier is de romper altijd oke maar de mouwen veels te lang
die uitdrukking ken ik ook niet!quote:
Ik ook niet, ik dacht gelijk weer aan iets heel schunnigs. En nee ik heet geen snoopyquote:Op woensdag 29 maart 2006 22:08 schreef bixister het volgende:
[..]
die uitdrukking ken ik ook niet!
maar moussy, da's inderdaad wel een rare reactie van die hema-bedrijfsleider zeg.
Nou inderdaad...dat vind ik zelfs.Bij welke HEMA was dat?Ben benieuwd of ik degene ken.quote:Op woensdag 29 maart 2006 22:08 schreef bixister het volgende:
[..]
die uitdrukking ken ik ook niet!
maar moussy, da's inderdaad wel een rare reactie van die hema-bedrijfsleider zeg.
die jurkjes heb ik dan ook niet gekocht, vond die gehaakte vestjes ook niet zo leuk. had van de week wel andere leuke vestjes gezien waar ook een gehaakt stukje in zat, dus ik had me braaf ingehouden omdat ik vanavond zou gaan, maar helaas waren die al op toen ik er was vanavond.quote:Op woensdag 29 maart 2006 22:24 schreef jessie het volgende:
Pfff wat een verhaal voer een jrukje.
klinkt leuk, en maat 110/116 al, wow!quote:Voor Jans heb ik een spijkerworker, jongensbroek, maar wel stoer. En een turkois 7/8 broek maar die valt bij haar wat langer omdat ze maat 110/116 nodig had
En wat leuke shirts. Bij de hema kan ik blijven kopen
quote:Op woensdag 29 maart 2006 23:30 schreef Anitra het volgende:
een lingerie setje voor mij,
Nou die geslaagde avond moet nog komen denk ik, wat vond Rick ervan ?quote:Op woensdag 29 maart 2006 23:42 schreef jessie het volgende:
Dat klinkt als een geslaagde avond Anitra!
quote:Op woensdag 29 maart 2006 23:46 schreef Ladybos het volgende:
[..]
[..]
Nou die geslaagde avond moet nog komen denk ik, wat vond Rick ervan ?![]()
quote:Op woensdag 29 maart 2006 22:26 schreef jessie het volgende:
Ik ook niet, ik dacht gelijk weer aan iets heel schunnigs. En nee ik heet geen snoopy![]()
![]()
quote:Op donderdag 30 maart 2006 10:06 schreef melonovy het volgende:
wat probeer je te zeggen Sugar?
Euh, dit.quote:Vinden jullie het hier ook zo warm?![]()
zwanger he, dan krijg je datquote:Op donderdag 30 maart 2006 10:14 schreef Sugar het volgende:
Ja, dat vreesde ik al.
Misschien... maar hij had ook van het podium kunnen stappen en het optreden kunnen stoppen...quote:Op donderdag 30 maart 2006 10:55 schreef bixister het volgende:
misschien dacht ie wel dat ie een steen tegen z'n hoofd kreeg?
Ja, ril....quote:Op donderdag 30 maart 2006 12:34 schreef Lishe het volgende:
Eigenlijk erg, dat niks meer veilig lijkt.
Wil je niet van die vieze woorden zeggen, Belana?quote:Op donderdag 30 maart 2006 13:07 schreef Belana het volgende:
BE, ik vraag het ff hier... heeft stinkie niet toevallig SAP kennis?
Ik bedoel de technische kant rewimoquote:Op donderdag 30 maart 2006 13:09 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Wil je niet van die vieze woorden zeggen, Belana?
*verder gaat met invoeren van werklijsten in*
quote:Op donderdag 30 maart 2006 13:10 schreef Belana het volgende:
[..]
Ik bedoel de technische kant rewimo![]()
Daar is namelijk verschrikkelijk veel werk in te krijgen op het moment, zo is kbot ook weer aan zijn baan gekomen en geloof me, het verdient goed
Anders even een paar dagen neusspray gebruikenquote:Op donderdag 30 maart 2006 11:15 schreef Syrena het volgende:
Ik heb oorpijn trouwens, denk een overblijfsel van het vliegenNiet echt heel erg, maar zo'n beetje zeiketig enzo. Bah.
Zo ben ik inderdaad ook aan mijn huidige baan gekomen. Ik was nog niet eens zo serieus op zoek naar iets anders, maar had wel 'vast' mijn CV op monsterboard gezet. Ik ben echt he-le-maal gek gebeld en kon echt kiezen waar ik wel en niet op gesprek wilde. Binnen 2 weken had ik een andere baanquote:Op donderdag 30 maart 2006 13:49 schreef Belana het volgende:
BE, ik heb geen flauw idee wat stinkie precies wel doet natuurlijk, maar ik weet iig dat kbot blauw gebeld werd toe ie zijn cv op monsterboard had gezet, misschien is dat een idee?
Ja.... en dus....quote:Op donderdag 30 maart 2006 14:29 schreef m@x het volgende:
Nou, we zijn alweer terug. Toen ik enter indrukte werd Kai wakker omdat de buurman een boor in de muur zette. De kapper verliep vlekkeloos. Mijn schoffie is weg en ik heb een braaf, net jochie (met krullerig haar) mee naar huis gekregen.
Foto?quote:Op donderdag 30 maart 2006 14:29 schreef m@x het volgende:
Nou, we zijn alweer terug. Toen ik enter indrukte werd Kai wakker omdat de buurman een boor in de muur zette. De kapper verliep vlekkeloos. Mijn schoffie is weg en ik heb een braaf, net jochie (met krullerig haar) mee naar huis gekregen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |