Ja, dat heb ik ookquote:Op woensdag 29 maart 2006 15:11 schreef Noir666 het volgende:
Het is trouwens gewoon eng dat wanneer ik een liedje als "Respect" luister, ik meteen de video er bij bedenk![]()
![]()
Ik word inmiddels nogal gek van het liedje, om eerlijk te zijnquote:
Was je weg dan?quote:Op woensdag 29 maart 2006 15:19 schreef PommeKelly het volgende:
[..]
Ik word inmiddels nogal gek van het liedje, om eerlijk te zijn, ik heb hem nu al wel heeel vaak gehoord
![]()
![]()
Oja, voor de net-zo-snel-van-begrip-zijnden onder ons, ik (Kelly) ben er dus weer even !![]()
quote:Op woensdag 29 maart 2006 15:19 schreef PommeKelly het volgende:
[..]
Ik word inmiddels nogal gek van het liedje, om eerlijk te zijn, ik heb hem nu al wel heeel vaak gehoord
![]()
![]()
Oja, voor de net-zo-snel-van-begrip-zijnden onder ons, ik (Kelly) ben er dus weer even !![]()
Ik luister er NU naar, de MP3 wel te verstaan, niet de videoquote:Op woensdag 29 maart 2006 15:19 schreef PommeKelly het volgende:
[..]
![]()
![]()
We krijgen wel een prijs, maar ik heb geen idee watquote:Op woensdag 29 maart 2006 15:21 schreef funkmaster het volgende:
ow trouwens....is de prijs al bekend? was toch nog niet zeker?
Er gaat toch nog een nieuwe open hiernaquote:
Een dikke kus van GoogleIdols oprichtersquote:Op woensdag 29 maart 2006 15:25 schreef PommeKelly het volgende:
[..]
We krijgen wel een prijs, maar ik heb geen idee wat![]()
Dat is nog een surprise !![]()
![]()
quote:Op woensdag 29 maart 2006 15:26 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Een dikke kus van GoogleIdols oprichters
Stel dat het een geldprijs is, dan zijn jullie vast wel blij he?quote:Op woensdag 29 maart 2006 15:25 schreef PommeKelly het volgende:
[..]
We krijgen wel een prijs, maar ik heb geen idee wat![]()
Dat is nog een surprise !![]()
![]()
Hahahhahahaquote:Op woensdag 29 maart 2006 15:26 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Een dikke kus van GoogleIdols oprichters
En dan sta je daar nog een half jaar in de hall of famequote:Op woensdag 29 maart 2006 15:28 schreef PommeKelly het volgende:
[..]
Hahahhahaha
Ja zoiets, zo van: "gefeliciteerd met jullie virtuele schouderklopje"
Als dat zo is organiseren we een inzamelingquote:Op woensdag 29 maart 2006 15:28 schreef PommeKelly het volgende:
[..]
Hahahhahaha
Ja zoiets, zo van: "gefeliciteerd met jullie virtuele schouderklopje"
Haha, ik ga er maar niet eens op hopen.quote:Op woensdag 29 maart 2006 15:27 schreef Noir666 het volgende:
[..]
Stel dat het een geldprijs is, dan zijn jullie vast wel blij he?![]()
Winkeluuuuuuuuh!!!!!!![]()
tssss ze zijn al rijk... kijk maar eens naar de ka ching clipquote:Op woensdag 29 maart 2006 15:27 schreef Noir666 het volgende:
[..]
Stel dat het een geldprijs is, dan zijn jullie vast wel blij he?![]()
Winkeluuuuuuuuh!!!!!!![]()
quote:Op woensdag 29 maart 2006 15:29 schreef PommeKelly het volgende:
[..]
Haha, ik ga er maar niet eens op hopen.
Het zal wel iets zijn van dat ze ons filmpje op een dvd zetten en naar ons thuis opsturen ofzo, vast geen 4-weekse trip naar de Caribien
![]()
Die DVD wordt vast veel waard nu die filmpjes weg zijnquote:Op woensdag 29 maart 2006 15:30 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Ja zeg, dat kan ik ook nog wel. Post je huisadres maar even
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |