Hij doet in ieder geval meequote:Op woensdag 4 juli 2007 01:22 schreef DeSiever het volgende:
Jack doet mee met Live Earth vanuit Sydney als ik het goed heb!
No shit!quote:Op woensdag 4 juli 2007 01:22 schreef DeSiever het volgende:
Jack doet mee met Live Earth vanuit Sydney als ik het goed heb!
Dat gaan ze ook doen hoorquote:Op woensdag 4 juli 2007 11:13 schreef BobbyJames het volgende:
[..]
Zou leuk zijn als het dat zouden uitzenden![]()
![]()
Heb verjaardag en moet werken dus dat kan sowieso nietquote:Op woensdag 4 juli 2007 23:02 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ik heb zaterdag de hele dag wel de TV aanstaan, net zoals afgelopen zondag.
Wat ?!quote:Op woensdag 4 juli 2007 23:51 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Heb je TV op je Iphone?
Jawel hoor want ik ben jarigquote:Op maandag 25 juni 2007 12:51 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Dat klinkt wel logisch ja. Heiliger wordt het niet.
We houden je op de hoogte..quote:Op donderdag 5 juli 2007 02:18 schreef MaJo het volgende:
[..]
Jawel hoor want ik ben jarig
Wel jammer overigens, zal daardoor weinig van het concert meekrijgen...![]()
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 14:11 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
..nu Crowded House wel heel erg lekker trouwens.
Het album gaat heten: Sleeping Through the Staticquote:The album is being produced by JP Plunier, who also worked on 2001’s hit debut Brushfire Fairytales, which featured personal and fan favorites “Sexy Lexi” and the somewhat oddly worded, yet jamming groove “Bubble Toes.” Long time band members Merlo Podewski and drummer Adam Topol are joining Johnson once again, along with new member Zach Gill on piano and accordion.
Johnson told Billboard ”I’m excited because the first record we did, we basically got the band together for that record. JP introduced me to Adam, and Adam knew Merlo. We went in and did the record in six days, and we hadn’t played live as a band. So it’s kind of exciting to get together with JP now that we’ve been playing for so many years.”
Source: http://blogcritics.org/archives/2007/06/07/181501.php
Source: http://www.jackjohnsonmusic.com/main.asp?page=shows.asp?NavId=3quote:
6/26/08 Pavilhao Atlantico
Lisbon, Lisbon
Portugal Ticketline On-Sale: 12/3/2007
View Details
7/2/08 Hyde Park
London, London
England LiveNation Pre-Sale On-Sale: 12/4/07 at 9:00am UK Time
LiveNation On-Sale: 12/6/07 at 9:00am UK Time
View Details
7/11/08 Olympia Reitanlage - München Reim
Munich, Munich
Germany Tickets.de On-Sale: 12/8/07 at 10:00am German Time
View Details
7/12/08 Freilichtbühne Loreley
Sankt Goarshausen
View Details
7/15/08 Kindl-Bühne Wuhlheide
Berlin, Berlin
View Details
* ZeroVince gaat voor de derde keer naar Jack Johnsonquote:Your Order Is Complete
Paul, thanks for using Ticketmaster. Your order number is *******/UK
Qty Event/Item Venue: Delivery
2 Jack Johnson, plus G. Love & Special Sauce, Mason Jennings
Wed 2 Jul 2008, 14:00
Hyde Park
Ow vet. Jammer dat ie niet naar NL komt of België ofzo. Maar eens even kijken wat mijn opties zijnquote:Op dinsdag 4 december 2007 23:16 schreef ZeroVince het volgende:
Jack will be touring Australia, New Zealand & Europe in 2008!! Check out the Shows page for more information...
[..]
Source: http://www.jackjohnsonmusic.com/main.asp?page=shows.asp?NavId=3
[..]
* ZeroVince gaat voor de derde keer naar Jack Johnson
Dan maar naar Hyde Parkquote:Op dinsdag 4 december 2007 23:16 schreef ZeroVince het volgende:
Jack will be touring Australia, New Zealand & Europe in 2008!! Check out the Shows page for more information...
[..]
Source: http://www.jackjohnsonmusic.com/main.asp?page=shows.asp?NavId=3
[..]
* ZeroVince gaat voor de derde keer naar Jack Johnson
Misschien dat er nog concerten aan de reeks toegevoegd worden.. you never know. Ik heb in ieder geval changedetection.com voor de pagina met de concerten geactiveerd, dus als Amsterdam toch nog toegevoegd wordt lees je het vast hier!quote:Op woensdag 5 december 2007 10:36 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ow vet. Jammer dat ie niet naar NL komt of België ofzo. Maar eens even kijken wat mijn opties zijn
Stel je voor een liedje van Tokio Hotel coveren..quote:
Alvast RIP aan de nabestaandenquote:Op zondag 9 december 2007 01:33 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Stel je voor een liedje van Tokio Hotel coveren..
Dat kan gewoon niet
Zou dat liedje nog niet ergens op internet staan?quote:
Doe het voor mijquote:
quote:
Jaquote:
quote:Op zondag 9 december 2007 22:22 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Kan me niet voorstellen dat het Monsoon van onze Duitse vriendenkneuzen is.
Sorry. Ik zal me inhouden. Maar een lied van Tokio Hotel coveren, dan heb je toch geen zelfrespect?quote:Op zondag 9 december 2007 22:36 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Paas, houd respect.. in dit geval is het misschien moeilijk, maar toch.
Mijn meningquote:Op dinsdag 11 december 2007 19:38 schreef -Menn0- het volgende:
Ik vind em leuk
Hoop alleen wel dat ie niet alleen elektrische gitaar gebruikt maar ook lekker akoestisch te keer gaat
Dit arrogante houdinkje ken ik helemaal niet van je. Jammer.quote:Op zondag 16 december 2007 18:25 schreef MaJo het volgende:
Waar baseren jullie in godsnaam op dat Monsoon een cover zou zijn van TH, alleen op de naam? Om jullie even uit de droom te hebben: er zijn heel veel nummers van verschillende artiesten met dezelfde naam
Overigens, hoe weten jullie dan dat er een nummer van TH is dat Monsoon heet als jullie het zo verschrikkelijk vinden?![]()
Oi arrogantquote:Op zondag 16 december 2007 20:39 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Dit arrogante houdinkje ken ik helemaal niet van je. Jammer.
Er wordt gewoon wat geslowchat en als er iemand is die dit serieus zou geloven, dan laten we dat toch lekker zo. Als ik die kaars ga doven, gaat de mijne niet helderder branden of zo.
Ik ken het nummer 'Monsoon' van Tokio Hotel wel, van Jack Johnson (nog) niet en van Robbie Williams ken ik wel het bestaan, maar niet het nummer. Er was aan 'Monsoon' van Tokio Hotel niet te ontkomen een tijdje terug en daarnaast vind ik het ook prima te pruimen. Lekker poppy. Liefst nog in het Duits.
Liefde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |