Sad but truequote:Op dinsdag 4 juli 2006 12:56 schreef BobbyJames het volgende:
Hij komt dus sowieso niet meer naar NL voordat hij er een jaar tussenuit gaat ..?
Zijn nieuwe ceedee valt een tikje tegen. Wel goed, maar niet zo goed als de eerste ..quote:Op zaterdag 8 juli 2006 14:43 schreef farfavour het volgende:
Wat vinden jullie van Donovan Frankenreiter?
JJ is top trouwens.
Ik vind het wel lekkere muziek en heb een klein stukje van hem gezien op Rock Werchter, allemaal leuk maar hij komt niet in de buurt van Jack Johnson..quote:Op zaterdag 8 juli 2006 14:43 schreef farfavour het volgende:
Wat vinden jullie van Donavon Frankenreiter?
Ik ben niet zo heel enthiousiast over die cd, niet veel geluisterd maar eerste indruk was niet geweldig. De andere cd's blijven geweldig en standaard op m'n mp3spelerquote:Op donderdag 27 juli 2006 16:47 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ik heb 'Curious George' vorige week binnen gekregen. Lekker voor dit weer.
'We're going to be friends' kende ik van de film 'Napoleon Dynamite'.
Die is goed te doen inderdaadquote:
Hier sluit ik me bij aan. En tja, het was gewoon het eerste album wat ik hoorde van JJ. Dat blijft toch het beste hangen ..quote:Op zondag 6 augustus 2006 21:03 schreef triphop_war het volgende:
Brushfire Fairytales voor mij! ik bedoel, nummes als Flake en Bubble Toes zijn ge-ni-aal!
hahaquote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:01 schreef BobbyJames het volgende:
[..]
Hier sluit ik me bij aan. En tja, het was gewoon het eerste album wat ik hoorde van JJ. Dat blijft toch het beste hangen ..
Zo goed Stanley?![]()
In de beroemde wandelgangen heb ik vernomen dat G. Love misschien met een nieuwe tour komt aankakken i.v.m z'n nieuwe album "Lemonade" maar wanneer, en waar weet ik nog niet!quote:Op woensdag 9 augustus 2006 10:00 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
triphop, weet je ook wanneer G Love weer komt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |