Van Basten was het 3 keer. Bergkamp nooit bij de eerste 3 volgens mij. Van Basten werd ook nog paar keer Europees voetballer van het jaar, Bergkamp ook nooit. Ook niet bij de eersten.quote:Op vrijdag 7 april 2006 14:14 schreef Robar het volgende:
[..]
En toch vind ik ook Dennis Bergkamp beter om eerlijk te zijn.
Dennis heeft bijvoorbeeld dichter tegen een wereldkampioenschap aangezeten dan Marco.
Ik vind dat ook moeilijk te vergelijken, omdat ze nooit echt in dezelfde periode hebben getopt. Maar Dennis vind ik een completere voetballer. Tsja en dat wereldvoetballer van het jaar. . . . . . Ach, zegt dat nou of van Basten beter is dan Bergkamp?
Mattheus is ook geen koekebakker hoor.quote:Op vrijdag 7 april 2006 14:14 schreef FloggingMolly het volgende:
[..]
Volgens mij maar 2 keer, '88 en '92
En ach, dat is Matthaus ook gelukt...
Speciaal voor hem is de finale dan ook in Parijs geplandquote:Op vrijdag 7 april 2006 14:18 schreef the_legend_killer het volgende:
Bergkamp heeft beetje pech met zijn vliegangst.
Als je het zo bekijkt is Seedorf de beste Nederlandse voetballer aller tijden.quote:Op vrijdag 7 april 2006 14:15 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Van Basten was het 3 keer. Bergkamp nooit bij de eerste 3 volgens mij. Van Basten werd ook nog paar keer Europees voetballer van het jaar, Bergkamp ook nooit. Ook niet bij de eersten.
Is ook zo, maar ik probeer te zeggen dat dat voor een groot deel van omstandigheden afhankelijk is. Met dat voorbeeld van Mattaus bedoel ik te zeggen dat hij dat alleen maar geworden is omdat Duitsland toen zo goed was, zonder een sterk Duitsland had hij die prijs nooit gewonnen.quote:Op vrijdag 7 april 2006 14:17 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Mattheus is ook geen koekebakker hoor.
Maar Van Basten won individuele prijzen en team prijzen. Beiden veel meer dan Dennis.
Hoezo?quote:Op vrijdag 7 april 2006 14:19 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Als je het zo bekijkt is Seedorf de beste Nederlandse voetballer aller tijden.
Ja.quote:Op vrijdag 7 april 2006 14:22 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Hoezo?
Van Basten won ook 4 Europacups hoor. En in elke daarvan was hij de grote man. Seedorf ook?
Niet? Alleen omdat hij niet in de spits stond? Alleen omdat hij niet de beslissende goal maakte? Dan zijn grote spelers dus per definitie aanvallers...quote:
Vergelijkbaar idd. Maar Matheus was wereldtop.quote:Op vrijdag 7 april 2006 18:03 schreef Garlic_Sauce het volgende:
in dat opzicht dus vergelijkbaar met van Bommel, al is van Bommel niet zo'n enorme toneelspeler.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |