Klopt, maar officieel stopte hij pas in 95.quote:Op woensdag 29 maart 2006 13:59 schreef DiegoArmandoMaradon... het volgende:
Volgens mij was hij in 94 al uitgevoetbald hoor
Nee hoor. Van Basten was tegen de moffen fenomenaal. Eén van zijn beste wedstrijden ooit.Hij werd dat jaar niet voor niets voetballer van het jaar.quote:Op woensdag 29 maart 2006 13:51 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Bergkamp had in 92 bijvoorbeeld een veel beter toernooi dan Van Basten
Ja idd, toen hij als bliksemafleider fungeerde voor Bergkamp. Geweldige wedstrijd ook, een van de beteren van Oranje ooit.quote:Op donderdag 30 maart 2006 16:52 schreef methodmich het volgende:
Dat wijzen, geniaal was dat.
En die kopbal tegen Rusland? was geen buitenspel.quote:Op donderdag 30 maart 2006 18:15 schreef Da_Sandman het volgende:
De halve omhaal op de lat had zoveel beter verdiend...
Dat dacht ik!quote:Op dinsdag 28 maart 2006 03:17 schreef Dangel het volgende:
[..]
Inderdaad, Abe is gewoon de beste ooit.
quote:Willy van der Kuijlen (geboren op 6 december 1946 in Helmond)
Hij begon zijn voetballoopbaan bij HVV Helmond waarna hij in 1964 naar PSV vertrok. Tussen 1964 en 1981 speelde hij daar in totaal 522 competitiewedstrijden, waarin hij 308 keer scoorde. In het seizoen 1981-1982 speelde Van der Kuijlen nog 17 wedstrijden voor MVV en scoorde daarin 3 maal. Met zijn 311 doelpunten is hij nog steeds topscorer aller tijden van de eredivisie. In 1970 en 1974 was Van der Kuijlen topscorer van de eredivisie.
Van der Kuijlen speelde slechts 22 interlands, waarin hij 7 doelpunten maakte. Dit lage aantal interlands werd veroorzaakt door een ruzie tussen hem en Jan van Beveren enerzijds en Johan Cruijf en Johan Neeskens anderzijds. Dit noodzaakte het tweetal van PSV het Nederlands Elftal in 1975 voortijdig te verlaten.
Heeft meer goals dan van basten gemaaktquote:Op donderdag 30 maart 2006 19:36 schreef tong80 het volgende:
Die had net zo groot als van Basten kunnen worden
Ja hij deed er goed aan Oranje te verlaten in 94. Daardoor kon Bergkamp schitteren.En kon ie net zoals ie met van Basten deed in 1990 niet in de weg lopen.quote:Op donderdag 6 april 2006 21:00 schreef Garlic_Sauce het volgende:
Puur als voetballer vond ik Gullit vroeger beter dan v Basten... en belangrijker geweest voor NL elftal denk ik.
Oja dat deden ze ook bij Van Gaalquote:Op dinsdag 28 maart 2006 02:54 schreef tong80 het volgende:
De Spanjaarden waren gek op hem en soms zwaaide het hele stadion naar hem met witte zakdoeken.
Johan Neeskens was hm al voor in 74 (wel een penalty ja)quote:Op donderdag 6 april 2006 23:10 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Is Dick Nanninga al genoemd? De enige Nederlander die ooit in een WK-finale scoorde
Ja, dat was het.. ja.. het enige echte doelpuntquote:Op donderdag 6 april 2006 23:14 schreef bergkampf het volgende:
[..]
Johan Neeskens was hm al voor in 74 (wel een penalty ja)
Nee, maar namedropping is wel coolquote:Op vrijdag 7 april 2006 00:38 schreef The_Verve het volgende:
Maar niet de beste na Cruijff en Van Hanegem. Daar veranderd die 'veldgoal' weinig aan.
Wat is die jongen toch briljant goed.quote:
Nee hoor, omdat hij 3 maal Wereldvoetballer van het jaar werd, 3 europa cups won en europees kampioen.quote:Op vrijdag 7 april 2006 14:02 schreef FloggingMolly het volgende:
Ik vid Bergkamp ook beter dan Van Basten, laatstgenoemde is natuurlijk mede zo'n cultheld geworden doordat hij voortijdig moest stoppen.
En toch vind ik ook Dennis Bergkamp beter om eerlijk te zijn.quote:Op vrijdag 7 april 2006 14:10 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Nee hoor, omdat hij 3 maal Wereldvoetballer van het jaar werd, 3 europa cups won en europees kampioen.
Volgens mij maar 2 keer, '88 en '92quote:Op vrijdag 7 april 2006 14:10 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Nee hoor, omdat hij 3 maal Wereldvoetballer van het jaar werd, 3 europa cups won en europees kampioen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |