en Coen?quote:
Die hoort in het rijtje Ruud Geels, Willie vanderKuilen, Gerald Vanenburg.quote:
Prachtige foto's Trancelocator.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 05:04 schreef Trancelocator het volgende:
Bergkamp [afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 19:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die hoort in het rijtje Ruud Geels, Willie vanderKuilen, Gerald Vanenburg.
quote:Op woensdag 29 maart 2006 13:47 schreef danos het volgende:
Bergkamp is echt fenomenaal en heeft in tegenstelling tot van Basten alles uit zijn carriere gehaald wat er in zat.
En zelfs nu is het nog een genot om naar het spel van bergkamp te kijken, het is altijd maar afwachten wat er van Van Basten was geworden als hij 16 jaar had gevoetbald
0x Europees voetballer van het jaar, 0x Wereldvoetballer van het jaar, 0x CL. 0x Groot toernooi gewonnen....quote:Op woensdag 29 maart 2006 13:47 schreef danos het volgende:
Bergkamp is echt fenomenaal en heeft in tegenstelling tot van Basten alles uit zijn carriere gehaald wat er in zat.
En zelfs nu is het nog een genot om naar het spel van bergkamp te kijken, het is altijd maar afwachten wat er van Van Basten was geworden als hij 16 jaar had gevoetbald
Nou... Ik heb Bergkamp hoger zitten dan Gullit, over Rijkaard twijfel ik. Van Basten staat er inderdaad wel een eindje boven..quote:Op woensdag 29 maart 2006 13:49 schreef Zwansen het volgende:
Hoe kan iemand met droge ogen beweren dat Bergkamp voor iemand als Marco van Basten komt...
Gullit en Rijkaard schat ik al vele malen hoger in.
Ik kies ook voor hem... voetbal voor de jaren 60 was een ander spel.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 05:04 schreef Trancelocator het volgende:
Bergkamp [afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Van Basten:quote:Op woensdag 29 maart 2006 13:51 schreef DiegoArmandoMaradon... het volgende:
2 keer UEFA Cup, Kampioen en bekerwinnaar van Nederland en Engeland. Veel belangrijke goals op grote toernooien.
Bergkamp had in 92 bijvoorbeeld een veel beter toernooi dan Van Basten
Doe ik ook niet, maar individuele prijzen als Wereldvoetballer zeggen toch wel iets. En vergeet niet dat Marco in al die prijzen 9 van de 10 keer dé grote man was. Maar goed. Ontopic.quote:Op woensdag 29 maart 2006 13:54 schreef Da_Sandman het volgende:
Een voetballer moet je niet alleen afrekenen op prijzen Zwans...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |