Ik zou hem vriendelijk verzoeken om je kamer te verlaten.quote:
ja het is alsof ze de hele winter in een hoekje zitten ofzoquote:Op dinsdag 28 maart 2006 02:30 schreef Morwen het volgende:
Ik had er ook alweer 1 eerder op de avond, een vette ook nogWaar komt dat pokkebeest ineens vandaan, zeg
![]()
1000quote:Op dinsdag 28 maart 2006 02:35 schreef ilona-scuderia het volgende:
Elk huis bevat gemiddeld 1000 spinnen, maak die ook ff dood dan...
die spinnen doen geen vlieg kwaat, o juist welquote:Op dinsdag 28 maart 2006 02:35 schreef ilona-scuderia het volgende:
Een mug kruipt iig niet in je mond als je slaapt...quote:Op dinsdag 28 maart 2006 02:37 schreef joyvke het volgende:
Spinnen vind ik niet erg, die zoemen niet.
Daarvoor bezit ik gelukkig de natuurlijke vijand van de spin "de stofzuiger"quote:Op dinsdag 28 maart 2006 02:35 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ik die miljoenen mijten in m'n matras...quote:Op dinsdag 28 maart 2006 02:39 schreef -Wolf- het volgende:
ik vind de mieren in de keuken vervelender...
Probeer die miljoenen mijten maar 's uit je matras te zuigen dan...quote:Op dinsdag 28 maart 2006 02:40 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Daarvoor bezit ik gelukkig de natuurlijke vijand van de spin "de stofzuiger"
Help, nu durf ik m'n bed helemaal niet meer inquote:Op dinsdag 28 maart 2006 02:41 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Probeer die miljoenen mijten maar 's uit je matras te zuigen dan...
Ik zou ook niet zonder kunnen.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 02:40 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Daarvoor bezit ik gelukkig de natuurlijke vijand van de spin "de stofzuiger"
Hoe zit dat eigenlijk met vegetariėrs?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 02:39 schreef Murray het volgende:
[..]
Een mug kruipt iig niet in je mond als je slaapt...
Ik denk dat die niet slikken?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 02:50 schreef joyvke het volgende:
[..]
Hoe zit dat eigenlijk met vegetariėrs?
Aangezie spinnen niet kunnen zien of iemand vegetarisch is, kruipen ze ook daar gewoon naar binnenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 02:50 schreef joyvke het volgende:
[..]
Hoe zit dat eigenlijk met vegetariėrs?
Naja boeiend, zolang ik er niet in stik of er wakker van word.
er blijven ook weleens muggen in spinnewebben zitten!quote:Op dinsdag 28 maart 2006 02:35 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ach, weer zo'n leuke hoaxquote:Op dinsdag 28 maart 2006 02:39 schreef Murray het volgende:
[..]
Een mug kruipt iig niet in je mond als je slaapt...
Ja natuurlijk begint het nu, het is lente !!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |