dat levert natuurlijk wel problemen op met mensen die dan een adres opvragen en dan niks sturen en ook niks op sent zetten, daarmee de persoon aan de andere kant heel laten wachtenquote:Op vrijdag 31 maart 2006 15:51 schreef Aventura het volgende:
Wel vervelend dat de status, zodra je een adres opvraagt, meteen op 'sent' staat. Ik zou ze liever zelf handmatig op 'sent' zetten zodra ik het kaartje daadwerkelijk in de bus heb geworpen.
Ja, maar je verwacht toch sowieso geen kaartjes? Ik bedoel, je krijgt toch geen melding als iemand je adresgegevens ontvangt?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 15:54 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
dat levert natuurlijk wel problemen op met mensen die dan een adres opvragen en dan niks sturen en ook niks op sent zetten, daarmee de persoon aan de andere kant heel laten wachten
als je zelf al hebt gestuurd wel...quote:Op vrijdag 31 maart 2006 15:56 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ja, maar je verwacht toch sowieso geen kaartjes? Ik bedoel, je krijgt toch geen melding als iemand je adresgegevens ontvangt?
Nee. Ik vind het ook vaag dat je kaartje eerst geregd moet zijn voordat je zelf een kaartje kan ontvangen. Stel dat die persoon dat vergeet, dan moet je dus wachten tot het volgende kaartje.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 15:56 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ja, maar je verwacht toch sowieso geen kaartjes? Ik bedoel, je krijgt toch geen melding als iemand je adresgegevens ontvangt?
postcrossing, voor de wannabe cosmopolietquote:Op vrijdag 31 maart 2006 15:57 schreef Klonk het volgende:
als vaste bezoeker van dit topic, ff brainstormen over het volgende
de TT is te lang, iets van Postcrossing [deel x] lijkt me beter
dat moet dan weer omdat anders mensen kaarten gaan ontvangen terwijl ze niks sturen, en mensen die niks sturen zijn er héél erg veel, ga maar eens willekeurige accounts aanklikken, meer dan de helft heeft nog nooit iets gestuurd volgens mijquote:Op vrijdag 31 maart 2006 15:58 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Nee. Ik vind het ook vaag dat je kaartje eerst geregd moet zijn voordat je zelf een kaartje kan ontvangen. Stel dat die persoon dat vergeet, dan moet je dus wachten tot het volgende kaartje.
Sturen is minstens zo leuk als ontvangen vind ikquote:Op vrijdag 31 maart 2006 16:00 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
dat moet dan weer omdat anders mensen kaarten gaan ontvangen terwijl ze niks sturen, en mensen die niks sturen zijn er héél erg veel, ga maar eens willekeurige accounts aanklikken, meer dan de helft heeft nog nooit iets gestuurd volgens mij
ja, maar niet iedereen denkt daar zo overquote:Op vrijdag 31 maart 2006 16:06 schreef Aventura het volgende:
[..]
Sturen is minstens zo leuk als ontvangen vind ik
Ik denk dat er ook mensen zijn die simpelweg niet doorhebben dat je eerst moet sturen voordat je ontvangtquote:Op vrijdag 31 maart 2006 16:08 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
ja, maar niet iedereen denkt daar zo over
deze bijvoorbeeld![]()
dat lijkt me idd ook erg voor de hand liggenquote:Op vrijdag 31 maart 2006 16:09 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik denk dat er ook mensen zijn die simpelweg niet doorhebben dat je eerst moet sturen voordat je ontvangt
ik lurk er wel eens af en toe, maar de toegevoegde waarde is heel kleinquote:Op vrijdag 31 maart 2006 16:09 schreef Aventura het volgende:
Zitten jullie ook op het forum op de Postcrossing-site?
Als de scanner is aangesloten en ik heb te veel tijd misschien wel. Maar eerst maar eens meer van 1 kaartje krijgen.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 16:01 schreef inkie1010 het volgende:
[..]
Wat stoer!!!! Ga je ze ook inscannen?
Ik wel, maar dat komt ook door het taggen.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 16:09 schreef Aventura het volgende:
Zitten jullie ook op het forum op de Postcrossing-site?
Gewoon Postcrossing #3quote:Op vrijdag 31 maart 2006 15:57 schreef Klonk het volgende:
als vaste bezoeker van dit topic, ff brainstormen over het volgende
de TT is te lang, iets van Postcrossing [deel x] lijkt me beter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |