Ach ja...ik heb toch erg weinig met haar.quote:
Ik wil die box wel hebben, toch grappig voor 15¤..beter dan Smallville s4: 89¤quote:Op dinsdag 28 maart 2006 15:53 schreef Semisane het volgende:
[..]
Ach ja...ik heb toch erg weinig met haar.
Je doet maar joh...mijn geld toch niet.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 15:54 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik wil die box wel hebben, toch grappig voor 15¤..beter dan Smallville s4: 89¤![]()
Uuuh heet iets dat oud en "algemeen" als goed wordt gezien niet gewoon classic?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:25 schreef TehRockstar het volgende:
Als je iets 'classic' noemt betekent dat niet meteen dat het goed is.
OMG!!!quote:
Het gaat goed hoor!quote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:06 schreef error het volgende:
[..]
OMG!!!
Het gaat echt niet goed met je de laatste tijd, he?
Oh, gelukkig maar!quote:
Nee hoor, complete prive beslissing!quote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:23 schreef error het volgende:
[..]
Oh, gelukkig maar!![]()
Ik schrok echt toen ik vernam dat je de Oprah box had besteld.
Maar dat is voor waarschijnlijk voor je werk dan.
Het is wel de bedoeling dat je dan een tegenargument geeft hoor!quote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:31 schreef Weemz het volgende:
Er is toch niks mis met de Oprah box? Ik kijk ook vaak genoeg hoor.
Waarom sta ik op d'r doos?!quote:
Sorry.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:57 schreef error het volgende:
[..]
Je overtreft mijn sarcasme met cynisme!
Buk maar even, dan maken we het weer goed!quote:
Succesquote:Op dinsdag 28 maart 2006 18:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Waarom sta ik op d'r doos?!
SUE HER BIG BLACK ASS!!!!!!!
Er zit kaligheid boven je oor.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 18:22 schreef DennisMoore het volgende:
Hmmm... ik word best wel grijs eigenlijk....
Van de zorgen, denk ik..
en wordt van nu af aan alleen maar ergerquote:Op dinsdag 28 maart 2006 18:22 schreef DennisMoore het volgende:
Hmmm... ik word best wel grijs eigenlijk....
Van de zorgen, denk ik..
Mja, 'k had de eerste op m'n 23e ofzo. Maar het begint nu wel heviger te glinsteren.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 18:32 schreef purmernoord het volgende:
en wordt van nu af aan alleen maar erger![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |