Ach ja...ik heb toch erg weinig met haar.quote:
Ik wil die box wel hebben, toch grappig voor 15¤..beter dan Smallville s4: 89¤quote:Op dinsdag 28 maart 2006 15:53 schreef Semisane het volgende:
[..]
Ach ja...ik heb toch erg weinig met haar.
Je doet maar joh...mijn geld toch niet.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 15:54 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik wil die box wel hebben, toch grappig voor 15¤..beter dan Smallville s4: 89¤![]()
Uuuh heet iets dat oud en "algemeen" als goed wordt gezien niet gewoon classic?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:25 schreef TehRockstar het volgende:
Als je iets 'classic' noemt betekent dat niet meteen dat het goed is.
OMG!!!quote:
Het gaat goed hoor!quote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:06 schreef error het volgende:
[..]
OMG!!!
Het gaat echt niet goed met je de laatste tijd, he?
Oh, gelukkig maar!quote:
Nee hoor, complete prive beslissing!quote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:23 schreef error het volgende:
[..]
Oh, gelukkig maar!![]()
Ik schrok echt toen ik vernam dat je de Oprah box had besteld.
Maar dat is voor waarschijnlijk voor je werk dan.
Het is wel de bedoeling dat je dan een tegenargument geeft hoor!quote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:31 schreef Weemz het volgende:
Er is toch niks mis met de Oprah box? Ik kijk ook vaak genoeg hoor.
Waarom sta ik op d'r doos?!quote:
Sorry.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:57 schreef error het volgende:
[..]
Je overtreft mijn sarcasme met cynisme!
Buk maar even, dan maken we het weer goed!quote:
Succesquote:Op dinsdag 28 maart 2006 18:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Waarom sta ik op d'r doos?!
SUE HER BIG BLACK ASS!!!!!!!
Er zit kaligheid boven je oor.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 18:22 schreef DennisMoore het volgende:
Hmmm... ik word best wel grijs eigenlijk....
Van de zorgen, denk ik..
en wordt van nu af aan alleen maar ergerquote:Op dinsdag 28 maart 2006 18:22 schreef DennisMoore het volgende:
Hmmm... ik word best wel grijs eigenlijk....
Van de zorgen, denk ik..
Mja, 'k had de eerste op m'n 23e ofzo. Maar het begint nu wel heviger te glinsteren.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 18:32 schreef purmernoord het volgende:
en wordt van nu af aan alleen maar erger![]()
Op je 23e?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 18:34 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Mja, 'k had de eerste op m'n 23e ofzo. Maar het begint nu wel heviger te glinsteren.
Bovenop nog niks grijs.
Mja, als je eenmaal aan verven begint, dan blijf je bezig denk ik.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 18:35 schreef purmernoord het volgende:
ik zeg altijd dat ik mijn wortels grijs verf
Mja, zoiets denk ik. Toen waren het er nog maar een paar, en kon ik ze er nog uit knippen.quote:
Aan moederskant? Volgens mij moest je qua 'voorspellen' kijken naar de broer van je moeder ofzo, omdat het via je moeder overerft. I'm not sure. M'n oom is helemaal glimmend kaal bovenop, en mijn neef was op z'n 20e al kaal.quote:Zelfs mijn grootvader is nog niet kaal.
heb ik nooit geweten maar als ik naar onze familie kijkt klopt dit als een bus. De broers van mijn moeder zijn allemaal flink grijs geworden. En dat lot is mij ook ten deel gevallen. Maar goed, mijn jongere broer is bijna kaal, dan maar liever grijsquote:[
Aan moederskant? Volgens mij moest je qua 'voorspellen' kijken naar de broer van je moeder ofzo, omdat het via je moeder overerft. I'm not sure.
Oh, ik doelde eigenlijk op kaalheid.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 18:50 schreef purmernoord het volgende:
heb ik nooit geweten maar als ik naar onze familie kijkt klopt dit als een bus. De broers van mijn moeder zijn allemaal flink grijs geworden. En dat lot is mij ook ten deel gevallen. Maar goed, mijn jongere broer is bijna kaal, dan maar liever grijs
Pizza for dinner here as wellquote:Op dinsdag 28 maart 2006 19:29 schreef DennisMoore het volgende:
Ik moet eens bier gaan kopen, verdikkie.
En pizza ofzo.
Op de trap?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 19:37 schreef davidov het volgende:
Pizza for dinner here as well
En nog 22 halve liters op de trap
*koelkast schop*quote:Op dinsdag 28 maart 2006 19:29 schreef DennisMoore het volgende:
Ik moet eens bier gaan kopen, verdikkie.
En pizza ofzo.
iedere avond bier drinkenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 20:04 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
*koelkast schop*
Schiet eens op met koelen! 'k Heb dorst!.
Het is lekker!quote:
Heb wel een 'binnentuin'.quote:Zet anders gelijk ff een kratje omgekeerd in de voortuin
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 20:30 schreef DennisMoore het volgende:
OMG... Becky, look at her butt!.
It is só big. She looks like one of those rap guys' girlfriends...
Uhuquote:Op dinsdag 28 maart 2006 20:33 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Beetje als Vanilla Ice? MC Hammer?.
Grijs schaamhaar.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 20:42 schreef error het volgende:
wat ik me dan weer afvraag:
is je schaamhaar/borsthaar etc nu ook grjis aan het worden, of staat dat los van je hoofdhaar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |